Camilla 463 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn- Onze papa is de beste! wo 3 jun 2020 - 18:54 | |
|
'Hij veranderd toch niet,' antwoordde zijn grote zus. Twisted keek haar verbaasd aan. Uh.. Hoe dat dan? Waarom zou hij niet veranderen? Iedereen kon toch veranderen? Daarbij, hij kon zich echt niet voorstellen dat zijn vader gemeen deed of iets dergelijks. Maar hij wist niet zo goed wat Beechresin nou van hem vond. Misschien als hij het zijn vader vroeg dat hij dan meer duidelijkheid kreeg, maar dat was ook weer zowat. 'Je zult me niet begrijpen,' sprak ze vervolgens. Twis keek op en fronste. 'Wat doet hij dan?' Hij was nu toch wel nieuwsgierig. Wat deed zijn vader bij haar wat hij niet bij hem deed? Was er iets gebeurd of zo?
|
|
Cynthia 795 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn- Onze papa is de beste! vr 12 jun 2020 - 2:22 | |
| Natuurlijk was Twistedkit nieuwsgierig naar de waarom, maar het was lastig uit te leggen als de ander je toch niet ging begrijpen. "Hij ging weg met Tallstar toen ik een kitten was." Dat was het belangrijkste wat er gebeurd was dat Twistedkit misschien zou begrijpen. Ze waren niet lang weggeweest, maar ze herinnerde zich nog goed hoe dat afliep, in een revolutie binnen de clan. Het was op dat moment zeker niet prettig geweest om de dochter te zijn van de deputy die de clan had achtergelaten voor iets meer dan een dag. |
|
Camilla 463 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Mijn- Onze papa is de beste! za 13 jun 2020 - 23:59 | |
|
Beechresin vertelde dat hij weg was gegaan, samen met Tallstar, toen ze nog een kitten was. Twisted keek haar niet begrijpend aan. 'Weg? Waar naartoe dan?' vroeg hij vol verbazing. Waarom zou hij weggaan? 'En hij is toch ook weer terug gekomen?' Dat het een hele heisa in de Clan had veroorzaakt wist hij natuurlijk niet. Maar dat werd hem ook niet verteld. Dus in zijn ogen was het allemaal een hele boel verwarring en dacht hij dat ze elkaar gewoon verkeerd begrepen. Waarom zou ze immers nog boos zijn toen hij eventjes wegging?
|
|
| Onderwerp: Re: Mijn- Onze papa is de beste! | |
| |
|