|
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: [RPG] Immortal Cats zo 18 dec 2011 - 21:16 | |
| Naam: Immortal Cats Onderwerp: Wilde katten Omschrijving:Immortal Cats is een RPG waarbij je een kat speelt. Er gaat een legende de rondte dat er een magische steen is, die deze katten de Everyal noemen. Degene die deze steen aanraakt, zal onsterfelijk worden en eeuwige macht verkrijgen. De zoektocht naar de Everyal zal niet zonder de bijkomende problemen verlopen, dus bereid je voor! Immortal Cats [Niet van mij, ik maak alleen de reclame :3] |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Immortal Cats zo 18 dec 2011 - 21:22 | |
| Er zit geen naamregel aanvast :3 Je mag gewoon alles gebruiken wat je wilt ^^.
@Wazzie; begrijpelijk <3 |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Immortal Cats zo 18 dec 2011 - 21:34 | |
| Ik ben daar Christmas, de admin
Nee, verder is er nog geen doel. We zijn daar nog mee bezig. We zorgen iniedergeval dat Ic niet op Wc gaat lijken. Het word een totaal eigen rpg met een andere verhaallijn. Waarschijnlijk komen er later clans, maar die kunnen zelf opgezet worden door de leden. Dit doen we pas bij de twintig leden om te voorkomen dat er mensen lid worden om een hoge rang. Waarschijnlijk gaan we die dan betrekken bij het zoeken naar de steen. Btw, dankje voor de tips, en kritiek ^^ Daar kunnen we namelijk wat mee doen.
[center] |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Immortal Cats ma 26 dec 2011 - 23:00 | |
| Ik heb me er aangemeld als Lotus. Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
65
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Immortal Cats di 27 dec 2011 - 16:00 | |
| UpdateAlle gebruikers hebben in totaal 758 berichten geplaatst We hebben 23 geregistreerde gebruikers De nieuwste gebruiker is Leis-We hebben de 20 leden bereikt, tijd voor een party -Clans kunnen nu aangevraagd worden -De verhaallijn is uitgebreid en er zijn rollen bijgekomen -Er zijn nu bewakers van de Everyal: De Cyntorra. Er word nog één kat gezocht -Het is een gezellig boel, er word veel gerpg't. Immortal cats [center] |
|
| |
| Onderwerp: Re: [RPG] Immortal Cats | |
| |
|
| |
|