chaos makes the muse - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

chaos makes the muse

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Kazan
Member
chaos makes the muse - Pagina 2 Dcda0bf76d58f537fc3b320629949707
dodo -again-
384
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 21:27

you're a weapon and weapons
don't weep

De wind was fris en speelde met het gras onder zijn poten. De heg om de tuin heen ritselde zachtjes terwijl de lampen in de boom net zo helder schenen als de maan aan de hemel. Even begon de kater te staren naar de lampjes en de twolegs die in hun huizen zaten en ondertussen was Stallion de heg op gesprongen. Stagstorm trok met een oortje om zich weer op de kater te focussen en keek op naar hem. ”Het ziet er zo bijzonder uit in die nesten. Bijna net zo bijzonder als in starclan” miauwde de kater zacht en ondertussen klom de gestreepte maine coon op de heg naast hem. ”Ik zou het niet weten,” sprak hij zacht. Hij wilde het moment niet onderbreken door de klanken van zijn stem luid te laten klinken. ”Rond deze tijd wordt het altijd prachtig hier” Stagstorm draaide zijn kop naar de kater naast hem. Hij wist zeker dat hij deze dag nooit meer zou vergeten en kerst zou nooit meer hetzelfde magische gevoel met zich meebrengen voor hem.

tag: stallion
Terug naar boven Ga naar beneden
Stallionheart
Member
chaos makes the muse - Pagina 2 79e0b5b892cd3413d4d14b3165517b111
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Rank: Senior Warrior {Previous Leader}
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 21:42

What good is power if you cannot protect the ones you love?

Een halve glimlach verscheen op de lippen van de gevlekte kater. Ja, veel katten zouden het niet weten totdat ze zich bij de katten tussen de sterren voegden hoe het daar was. Daarin was hij echt gezegend en bevooroordeeld zo voelde hij het vaak. Een zachte trilling in de schutting gaf aan dat Stagstorm er ook bij was gekomen en hij draaide zijn kop op hetzelfde moment als Stagstorm dat deed. ”Rond deze tijd wordt het altijd prachtig hier” miauwde Stagstorm en hij glimlachte warm naar de ander. "Vast alleen als jij hier bent" miauwde hij ten antwoord en staarde toen even naar zijn poten. Had hij dat echt gezegd? Hij voelde een warmte door zijn wangen schieten en hoopte dat het niet te zien was dat er opeens zoveel warmte in zijn snuit kwam. Voor je het wist kwamen daar ook kleine wolkjes vanaf zoals je vaak had als het koud was en je uitademde.

Kazan
Member
dodo -again-
384
Actief
hold him gently in your hands. He has been cracked enough as it is, and his heart is more shattered than he leads on.

CAT'S PROFILE
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 21:52

don't weep

Het was niet de dood waar hij bang voor was. Dat zeker niet. Hij had de dood al vaak genoeg in zijn ogen aangekeken, maar deze was nog niet voor hem gekomen. Het enige wat hem frustreerde was dat hij niet wist hoe groot starclan was en of zijn ouders daar ook zaten. Blij om zijn moeder te zien zou hij zeker zijn, maar zijn vader? Nee. Zijn goud gekleurde ogen waren gericht op de kater naast hem en hoe de sterren reflecteerde in zijn ogen. ”Vast alleen als jij hier bent” miauwde de kater toen en even keek hij hem verbaasd aan voordat er een geamuseerde glimlach op zijn snuit speelde. ”Nee hoor,” reageerde hij. ”Omdat jij erbij bent wordt het nog beter, onvergetelijk, eigenlijk.” Hij wist niet zeker waar zijn zelfvertrouwen op dat moment vandaan kwam. Zachtjes duwde hij met zijn neus tegen zijn schouder en grinnikte.

Stallionheart
Member
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 22:06

De vriendelijke stem, de zachte neus tegen zijn schouder.. kort schoot er een huivering door zijn hele lijf heen. ”Omdat jij erbij bent wordt het nog beter, onvergetelijk, eigenlijk.” miauwde Stagstorm en hij keek naar hoe de sterren boven hen helderder leken te worden. Misschien was het een fragment van verbeelding maar het voelde niet zo. De gevoelens die nu door hem heen schoten liet hij toe na ze eerst te hebben buitengesloten, in volle hevigheid raakten ze hem en fluisterden ze de waarheid. Zijn oren wiebelden even en hij drukte toen zijn kop in Stagstorm's dikke kraag, bijna even dik als de zijne en liet de wereld even voor zichzelf zorgen. Even stond alles stil.

Kazan
Member
dodo -again-
384
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 22:13

don't weep

Misschien was het wel het beste wat hij ooit had gedaan. Oog in oog staan met zijn eigen gevoelens. Normaal negeerde hij deze zo veel mogelijk. Hij geloofde er dan ook in dat gevoelens je alleen maar tegen zouden van het doen van wat je echt graag zou willen doen of bereiken. Zijn hart begon weer sneller te kloppen en zijn oren voelde warm aan toen de andere kater zijn kop in de kraag van hem duwde. Nerveus begonnen zijn snorharen te trillen voordat hij zijn kop voorzichtig op die van de ander legde. Ondertussen had Stagstorm zijn ene voorpoot op zijn andere gezet en duwde met zijn nagels in zijn eigen voorpoot. Hij moest er zeker van zijn dat dit moment echt was, dat hij dit niet droomde en wakker zou worden met een zwaar hart.

Stallionheart
Member
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 22:28

Diep inhaleerde hij de geur van dennennaalden, keer op keer. Er sloeg een warm gevoel door zijn lijf zoals hij niet eerder had ervaren. Een andere geur besloot zich toen te mengen en gealarmeerd trok hij zijn kop terug om te zien dat Stagstorm zijn nagels in zijn eigen poot duwde. "Hou daarmee op. Het ís echt" miauwde hij zacht en duwde zijn kop weer in de kraag van de ander. "Ik denk.. ik denk.." miauwde hij haperend en viel toen stil. Hij kon de woorden amper uitspreken en nog minder geloven dat het de echte waarheid was. Het voelde alsof er een sluier had gehangen die nu werd opgetild. Was dit voorbestemd?

Kazan
Member
dodo -again-
384
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 22:36

don't weep

Het gevoel in zijn linkerpoot was door de moons heen steeds wat minder geworden. In het begin zou hij alles bijna bij elkaar gescholden hebben als zijn nagels zijn poot doorboorde, maar nu dat hij dit bijna gewend was merkte hij er bijna niks meer van. Het was alleen een naaldenprikje, dat was alles. Stallionstar trok zijn kop terug van zijn kraag met zijn blik op zijn poten. ”Hou daarmee op. Het ís echt” de oren van Stagstorm draaide even een beetje naar achter, bang dat hij een uitbrander zou krijgen, maar al snel had hij zijn kop weer bij zijn hals. ”Ik moest het gewoon zeker weten,” bromde hij zacht en sloot zijn ogen. ”Ik denk... Ik denk...” miauwde de gevlekte kater daarna haperend maar viel al snel stil waardoor Stagstorm zijn wenkbrauwen samenkneep. ”Wat denk je?” Vroeg hij zacht. Het was vreemd hoe iemand zo dichtbij je keel kon zijn, één van de delen van je lichaam die het zwakst waren, maar je ze toch zonder na te denken hiermee vertrouwde.

Stallionheart
Member
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 22:50

"Je weet het zeker, stop ermee" herhaalde hij zichzelf en liet zich iets verder in de kraak wegzakken van Stagstorm. Stiekem hoopte hij dat Stag er niet over verder ging hoe hij net had gehaperd maar die hoop bleek tevergeefs. ”Wat denk je?” klonk de rasperige stem en hij haalde trillend even kort adem. Een, twee, drie telde hij even in zijn hoofd voordat hij antwoord gaf. "Ik denk dat ik meer voor je voel dan alleen vriendschap. Misschien zelfs meer dan.. Dan voor Shatteredice" miauwde hij zacht en wachtte in stilte op het antwoord van Stagstorm. Soms was de kater moeilijk te pijlen maar nu kon hij al helemaal geen gok wagen op wat de ander dacht.

Kazan
Member
dodo -again-
384
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 23:02

don't weep

Stagstorm haalde zijn poot van de ander af en liet zijn klauwen terug in hun hulzen glijden met een zachte zucht. Stallion verstopte zijn gezicht nog dieper in de vacht van de gestreepte tom en nogmaals trilde zijn snorharen even nadat hij gevraagd had wat hij dacht. ”Ik denk dat ik meer voor je voel dan alleen vriendschap. Misschien zelfs meer dan.. Dan voor Shatteredice” vertelde hij en even wist hij niet meer wat hij moest doen. Dat hij zo open was geweest over zijn eigen gevoelens was het ene, maar dat de kater naast hem deze gevoelens met hem zou delen was het andere uiterste. Een paar seconden staarde hij naar de vacht van de leader voordat hij zijn mond liet spreken, of eerder een hart wat niet geloofde. ”Ik denk dat je te hard op je hoofd bent gevallen net”

Stallionheart
Member
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 23:09

De stilte werd heel langzaam maar zeker ondraaglijk. Toen die eindelijk verbroken werd was het niet met de woorden die hij verwacht had. ”Ik denk dat je te hard op je hoofd bent gevallen net” miauwde Stagstorm en hij haalde zijn kop terug uit de kraag en vernauwde zijn ogen toen hij Stagstorm aankeek. "Ik kan zeer rationeel denken, dankjewel" miauwde hij en schudde toen zijn kop. "Maar ik snap het als je niet hetzelfde voelt" zei hij toen zacht. Een misinterpretatie. Dat was het en misschien ook niet meer. Hij liet een zachte zucht over zijn lippen gaan en sprong toen van het hek af en begon langzaam weg te lopen. De afwijzing had niet duidelijker kunnen zijn.

Kazan
Member
dodo -again-
384
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 23:13

don't weep

”Ik kan zeer rationeel nadenken, dankjewel. Maar ik snap het als je niet hetzelfde voelt” Tranen. De tranen stonden in zijn verdrietige ogen toen de ander van de heg afsprong. Hij had zijn gevoelens bij hem neergelegd en hij had ermee gedaan waarvan hij bang was dat dat bij hem zou gebeuren. Het was lang geleden dat de tranen in zijn ogen gestaan hadden en het brandende gevoel in zijn ogen en zijn hart voelde zwaar. ”Ik vind je leuk, Stallion. Waarom denk je dat ik je dat allemaal in die boom verteld heb?” Zijn stem brak toen hij hem weg zag lopen en hij sprong zelf ook van de heg, maar hij volgde hem niet. Als hij alleen wilde zijn dan zou hij het niet forceren.
Stallionheart
Member
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 23:30

Zonder een geluid te maken stapte hij nog een paar meter verder toen de stem van Stagstorm achter hem klonk. ”Ik vind je leuk, Stallion. Waarom denk je dat ik je dat allemaal in die boom verteld heb?”. Een zachte plof liet hem weten dat Stagstorm op de grond was geland en zijn passen bevroren. Hij draaide zijn kop om en zocht naar uitleg in de gouden ogen van Stagstorm die daar stond als een eenzaam figuur. "Meen je dat?" miauwde hij met een stem waarin angst en twijfel te horen waren. De reden dat Stagstorm hem had verteld wat er gebeurd was vroeg hij niet eens naar, daar zou hij zijn eigen motieven voor hebben gehad.

Kazan
Member
dodo -again-
384
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 23:34

don't weep

Zijn lichaam trilde even en het leek alsof het van de kou was, maar de wind werd tegengehouden door de heg en de schutting achter hem. Het was een rilling van angst, nervositeit. De tranen in zijn ogen probeerde hij snel weg te knipperen maar toen Stallion zich omdraaide waren ze nog niet weg. Echter was hij redelijk verscholen in de schaduw, dus dat was voor hem een pluspunt. ”Meen je dat?” Vroeg de kater tegenover hem en Stagstorm knikte. ”Verdomme Stallion natuurlijk meen ik dat. Ik sta niet voor niks half te janken” snotterde de kater en wendde zijn blik af naar de grond.

Stallionheart
Member
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 23:43

”Verdomme Stallion natuurlijk meen ik dat. Ik sta niet voor niks half te janken” Het zachte gesnotter viel hem nu pas op. Nu al het geluid leek weg te vallen om hen heen hoorde hij bijna het vallen van tranen op de grond. Hij opende zijn bek om iets te zeggen maar Stagstorm keek weg. Zonder een teken van aarzeling liep de kater in een snel tempo de laatste meters terug en sloeg hij zijn voorpoten om Stagstorm heen om zijn kop opnieuw in diens kraag te begraven. "Hou dan op met huilen en begin met liefhebben" miauwde hij en begon zacht te snorren en zijn brede kop langs de wang van Stagstorm te wrijven. "Het maakt me geen donder uit wat de rest van de wereld vind, jij bent die wereld en zolang jij er bent is het goed" miauwde hij waarna hij de kater nog een lik over zijn wang gaf en hem warm aankeek. Even had hij gedacht dat de kille koude muur die hij had opgebouwd sinds het verlies van zijn mate een blijvende was maar hij had het fout gehad. Stagstorm had hem doorbroken en hem iets nieuws laten zien, iets waarvan hij het bestaan eigenlijk onmogelijk had geacht. Ware liefde.

Kazan
Member
dodo -again-
384
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimedo 2 jan 2020 - 23:51

don't weep

Misschien zou het hem niet eens opgevallen zijn als hij het niet verteld had dat de tranen op het punt stonden over zijn wangen te rollen. Misschien zouden ze dan wel gewoon hun wegen vervolgen en elkaar niet meer spreken, maar dat was niet zo. Al snel gingen de poten van de andere kater om de hals van die van Stagstorm en nogmaals voelde hij zijn kop bij zijn hals. ”Hou dan op met huilen en begin met liefhebben,” miauwde de kater zacht en even keek hij hem met een mond vol tanden aan. Hun wangen wreven langs elkaar en zacht begon ook Stag te snorren. ”ik zal mijn best doen” reageerde hij en nu was het zijn beurt om zijn gezicht te begraven in de vacht van de ander. Het maakt me geen donder uit wat de rest van de wereld vind, jij bent die wereld en zolang jij er bent is het goed" Stagstorm keek hem weer aan en met een kleine glimlach voelde hij de lik die hij kreeg over zijn wang. Er lagen zoveel woorden op zijn lippen, maar bijna geen enkele klank, geen enkel woord leek goed genoeg. ”Zolang jij mijn wereld bent komt het goed” miauwde hij en zijn geluk kon niet op. Zijn ogen straalde en er stond een glimlach op zijn gezicht die daar in geen tijden gestaan had. Hij was gelukkig.

Stallionheart
Member
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 jan 2020 - 0:03

Het antwoord van Stagstorm was duidelijk en helder. De brede koppen van de katers wreven langs elkaar heen en lavendel en den mengden zich tot een nieuwe geur. Zijn neusvleugels trilden bij het inademen van deze geur, een sterke geur die, geroken door een Kittypet vast angst zou inboezemen. Voor die Kittypet dan.

Zacht bleef hij snorren en hij trok Stagstorm mee naar de grond zodat ze met een plof in het koele gras landde. ”Zolang jij mijn wereld bent komt het goed” miauwde Stagstorm en hij wreef zijn kop nog eens stevig langs de wang van de ander. "Ik hou van je Stag" murmelde hij in het bruine oor naast hem en liet zijn tong raspend eroverheen gaan. "Durf je het openlijk ook te uiten? Of wil je liever wachten met de mededeling?" miauwde hij en sloeg zijn staart om de kont van Stagstorm heen.

Kazan
Member
dodo -again-
384
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 jan 2020 - 0:11

don't weep

Met een plof trok de ander hem naar de grond en zachtjes grinnikte hij even. Het gras onder hun was vochtig en het zou niet lang meer duren voordat het water zou bevriezen en onder hun poten zou gaan kraken, maar dat interesseerde hem vrij weinig. Er schoten tintelingen door zijn lichaam bij elke aanraking van stallion en hij wist zeker dat hij dit gevoel nooit meer kwijt wilde. ”Ik hou van je Stag” murmelde de kater in zijn oor en liet zijn tong daarna over zijn oor heen gaan. Houden van, het was nog steeds een vreemd iets. Als je van iemand houdt dan stel je jezelf open en dat was iets waar hij nog moeite mee had, maar dat zou misschien vanzelf wel komen als ze beide geduld zouden hebben. ”Durf je het openlijk te uiten? Of wil je liever wachten met de mededeling?” De staart van Stallion werd om zijn kont heen geslagen en Stag kroop dichter tegen hem aan met een zacht gespin. ”Het... maakt mij niet uit” sprak hij zacht. Zijn vader was er niet meer. Hij was niet bang meer voor wat andere van hem zouden denken als hij deze kater aan zijn zijde zou hebben staan.

Stallionheart
Member
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 jan 2020 - 18:36

Zoals ze dicht tegen elkaar aan lagen leek de kou opeens minder te zijn. Hij keek even opzij toen Stagstorm aangaf dat hij er niet veel om gaf en dacht toen even voor zichzelf na. Zolang er in het Camp onzekerheden waren durfde hij het zelf eigenlijk niet te delen, bang dat andere katten hem pijn konden doen op een totaal nieuwe manier. Stag kon zeker zijn mannetje staan in een gevecht, de kater was bijna even breed en fluffy als hijzelf maar toch weerhield het idee van andere katten die Stag manipuleerden hem ervan gelijk toe te stemmen. "Misschien kunnen we het beter nog even stil houden. Dan kunnen we onze gevoelens misschien ook beter begrijpen. Het was nogal een hazenjacht in mijn hoofd" bekende hij en hij gaf Stag nog een lik over zijn oor. "Weet je zoon dat je op katers valt?" vroeg hij toen zacht.

Kazan
Member
dodo -again-
384
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Kazan
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 jan 2020 - 18:51

don't weep

Hoewel hij hem vertelde dat het hem weinig uitmaakte was hij toch blij dat hij nog even wilde wachten. Zoals Stallion al verteld had was het een beetje een hazenjacht in zowel zijn gedachten als die van hemzelf en hun hele gesprek leek wel een soort droom. ”Goed idee,” miauwde hij zacht terwijl de ander zijn oor weer een lik gaf en Stagstorm sloeg zijn staart om de iets grotere kater heen. Hij duwde zijn wang tegen de schouder van de ander aan en sloot zijn ogen weer even toen de geuren van de heide en lavendel zijn neus binnenkwamen. ”Weet je zoon dat je op katers valt?” vroeg hij zacht en Stag voelde de muren die hij naar beneden had gelaten ineens weer op het punt staan om omhoog te schieten. ”Ik denk het niet” bromde de kater, iets chagrijniger dan de bedoeling was.

Stallionheart
Member
Rebecca
3214
Actief
TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE

CAT'S PROFILE
Stallionheart
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitimevr 3 jan 2020 - 20:36

De brom uit de keel van Stagstorm had hij kunnen verwachten achteraf. "Hmm. Ik wilde advies inwinnen voordat ik het mijn kroost voorschotel" miauwde hij ter uitleg. De vraag moest nogal rauw op het dak van Stag gekomen zijn besefte hij en hij wreef even met zijn kop onder de kin van Stagstorm door. "Want eerlijk, ik had deze gevoelens niet verwacht'' miauwde hij en liet zijn kop op zijn poten vallen om daar te rusten. Het waren zaken die belangrijk waren om nu vast te bespreken vond hij, dan wist hij waar ze stonden ergens in deze gloednieuwe relatie.

Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: chaos makes the muse   chaos makes the muse - Pagina 2 Icon_minitime

chaos makes the muse
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: