|
| 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2019 | |
| |
Liz 516 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2019 do 26 dec 2019 - 20:38 | |
| Ik had Cynthia op mijn lootje staan! - Spoiler:
Helaas kwam ik erachter toen ik een mooie digitale tekening voor jou wilde maken, dat ik het snoertje van mijn tekentablet kwijt was. Dus ik heb na jaren weer mijn schetsboek, markers en inkt brush pen uit de kast getrokken om voor jou alsnog iets leuks in elkaar te flansen. Ik had al heel lang niet meer met markers gewerkt, dus ik hoop dat je het mooi vindt :') Mijn scanner werkte helaas óók niet mee, dus ik hoop dat je ook blij bent met een handmatige foto. Ik hoop dat ik je Acorndust goed heb afgebeeld! als ik binnenkort het snoertje van mijn tekentablet vind, dan heb je nog een digitale tekening van mij te goed! :')
|
| | | Beertje 315 Actief Admit you were toxic
you poisoned me just for
another dollar in your pocket
~~
| |
| Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2019 do 26 dec 2019 - 23:24 | |
| Oeff die bestelling kwam weer wat later binnen, maar beter laat dan nooit toch? Op mijn lootje stond de beste, knapste, liefste persoon: Anouk! Voor jouw heb ik iets speciaals gemaakt. Ik hoop dat je er blij mee bent c:
|
| | | Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2019 za 28 dec 2019 - 11:24 | |
| Ho, ho, ho,er ligt daar iets verstopt achter de Kerstboom... Een pakje waar de naam Inge op geschreven staat! - Wat zou er in zitten?:
Een beetje laat, maar alsnog een fijne (late) Kerst en alvast een gelukkig Nieuwjaar! @Glazeheart verdient ook wat blijdschap na al die familiedrama
|
| | | Mark 522 Actief “Blood is just red sweat”
| CAT'S PROFILEAge: ??!?!?Gender: Tomcat ♂Rank: Former Medicine cat of Shadowclan |
| Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2019 za 28 dec 2019 - 20:23 | |
|
Voor de persoon waar dit cadeautje voor is: wees maar gerust, want ook jij bent zoet geweest ! Lieve babs, hier is dan jouw kerst lekkernij: - Spoiler:
Mij xoxo
- Spoiler:
hahaha dat was wel een grappig grapje, niet? kijk maar snel in de volgende spoiler voor je echte kerst cadeautje !
- Spoiler:
|
| | | »Quinty« 778 Actief Like some kind of madness
| |
| Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2019 zo 29 dec 2019 - 14:56 | |
|
I'm a bit late, sorry <3 Door de feestdagen en werk was ik dit een beetje uit 't oog verloren, maar dat betekend niet dat mijn Secret Santa geen cadeautje gaat krijgen <3 Op mijn lootje stond Jamie, iemand waarvan ik blij ben dat ik d'r een vriendin mag noemen, iemand die ik nooit zou kunnen overtreffen als 't gaat om art maken. Maar toch iemand die er altijd voor je zal zijn. - So I hope you like your present <3:
Yes, I made another art for Whitestag. Acefray might be your most populaire character, but White will always be special to me and he deserves every piece of art he can get <3
xxx Quinty
|
| | | Chi 577 Actief "Wherever life plants you, bloom with grace."
| |
| Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2019 wo 1 jan 2020 - 16:16 | |
| Beter laat dan nooit! Omdat het afgelopen dagen zo druk is geweest heb ik nu pas de tijd gehad alles af te werken en te uploaden! Maar bij deze <3 - Op mijn lootje stond:
Mark aka Bloodpaw! Ik wens jou nog steeds een gelukkig nieuwjaar en hopelijk waren de feestdagen om niet te vergeten! HEAVY IS THE MOON WITH BLOOD CRIMSON IN A SKY FULL OF BLACK
Zijn helderblauwe ogen stonden vermoeid. De zon stond intussen al op zijn hoogste punt en de hitte was uitputtend. Hij was, ter voorbereiding hiervoor, speciaal vroeg opgestaan om zijn dagelijkse buit aan voedsel binnen te kunnen slepen. Hij mocht misschien geen deputy meer zijn, hij wou alsnog aantonen dat hij zijn Clan eer aan deed. Hij had nog altijd dat lastige plichtsgevoel dat hij verantwoordelijk was voor het voeden van de Clan, de bescherming en heel af en toe ook nog het leiden. Echter was deze taak niet meer voor hem weggelegd. Een zucht verliet zijn bek bij de gedachte aan Thornface. Hij had niets tegen de kater, hij gunde hem de rang dan ook meer dan een ander. Maar... hij had liever zelf nog deputy geweest. Zealspark toonde dit echter niet, of sprak deze gedachten niet luidop uit. Maar elke kat met een gezond verstand en een stel goed werkende hersenen kon hier wel uitkomen. Zeker als ze wisten dat Zealspark door overmacht van de Clan gescheiden was geraakt..
De rood met witte kater baande zich een weg naar de prooistapel toe en viste er voor zichzelf een al ouder uitziend prooistuk uit. Eens hij deze beet had met zijn stevige kaken, trippelde hij terug naar de dichtsbijzijnde schadduwplek om daar zijn voedsel naar binnen te werken. Echt honger had hij niet, maar hij wist dat het belangrijk was om tijdens zo'n hitte voldoende voedsel binnen te krijgen. Hij vroeg zich af of de Queens wel genoeg te drinken kregen. Bijna meteen stelde de kater een plan op om een patrouille met mos naar de rivier toe te sturen, om deze in het water te drenken en vervolgens terug mee te nemen zodat de moederkatten en oudsten hiervan konden drinken. Maar toen sloeg de realiteit weer toe. Hij had hier het recht niet meer toe. En Thornface was waarschijnlijk al zelf op het idee gekomen... Zealspark sloot even zijn ogen en at de overschot van zijn prooi op, de beentjes begravende onder een hoop zand en aarde. Misschien was het nog eens tijd dat hij op patrouille vertrok, alleen, om zijn gedachten weer op een rijtje te zetten.
| - Code:
-
<center><table style="background-color: #2b1923; width: 460px;" border="0" cellspacing="10"><tbody><tr><td><font size="2"><center><div style="font-family:garamond; letter-spacing: 6px; color: #d2aea4; text-align: left; margin-bottom: -35px; margin-top: -10px"> [center][size=15]HEAVY IS THE MOON WITH BLOOD CRIMSON IN A SKY FULL OF BLACK[/size][/center] </div><div style="background-image:url(https://i.imgur.com/mh1AjGS.png); width: 100px; height: 100px; border: 10px #d2aea4 solid; float: right; margin-right: 5px; margin-top: 58px;margin-left: 10px;"> </div><br><br><br><div style="font-size: 10px; margin-bottom: -20px; width: 423px; line-height: 115%; text-align: justify;">[color=#d2aea4]Zijn helderblauwe ogen stonden vermoeid. De zon stond intussen al op zijn hoogste punt en de hitte was uitputtend. Hij was, ter voorbereiding hiervoor, speciaal vroeg opgestaan om zijn dagelijkse buit aan voedsel binnen te kunnen slepen. Hij mocht misschien geen deputy meer zijn, hij wou alsnog aantonen dat hij zijn Clan eer aan deed. Hij had nog altijd dat lastige plichtsgevoel dat hij verantwoordelijk was voor het voeden van de Clan, de bescherming en heel af en toe ook nog het leiden. Echter was deze taak niet meer voor hem weggelegd. Een zucht verliet zijn bek bij de gedachte aan Thornface. Hij had niets tegen de kater, hij gunde hem de rang dan ook meer dan een ander. Maar... hij had liever zelf nog deputy geweest. Zealspark toonde dit echter niet, of sprak deze gedachten niet luidop uit. Maar elke kat met een gezond verstand en een stel goed werkende hersenen kon hier wel uitkomen. Zeker als ze wisten dat Zealspark door overmacht van de Clan gescheiden was geraakt..
De rood met witte kater baande zich een weg naar de prooistapel toe en viste er voor zichzelf een al ouder uitziend prooistuk uit. Eens hij deze beet had met zijn stevige kaken, trippelde hij terug naar de dichtsbijzijnde schadduwplek om daar zijn voedsel naar binnen te werken. Echt honger had hij niet, maar hij wist dat het belangrijk was om tijdens zo'n hitte voldoende voedsel binnen te krijgen. Hij vroeg zich af of de Queens wel genoeg te drinken kregen. Bijna meteen stelde de kater een plan op om een patrouille met mos naar de rivier toe te sturen, om deze in het water te drenken en vervolgens terug mee te nemen zodat de moederkatten en oudsten hiervan konden drinken. Maar toen sloeg de realiteit weer toe. Hij had hier het recht niet meer toe. En Thornface was waarschijnlijk al zelf op het idee gekomen... Zealspark sloot even zijn ogen en at de overschot van zijn prooi op, de beentjes begravende onder een hoop zand en aarde. Misschien was het nog eens tijd dat hij op patrouille vertrok, alleen, om zijn gedachten weer op een rijtje te zetten.[/color] <br></div><br></center></font></td></tr></tbody></table></center> https://i.imgur.com/AXDKczw.pngHopelijk ben je er blij mee en voel je vrij om de kleuren/tekst/afbeelding van de sheet te veranderen als je dit wilt! xx Chi
|
| | | | Onderwerp: Re: 彡 [Cadeautopic] Secret Santa 2019 | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |