| [Kerst engel actie 2011] Reactie & Klets topic | |
|
|
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [Kerst engel actie 2011] Reactie & Klets topic zo 18 dec 2011 - 10:45 | |
| Whahaha leuk!
naam bekenste account: Dreamheart heeft zoveel tijd: redelijk wat ja hobby's: schrijven, tekenen enzow houd van: van alles zolang het maar echt gemeend is ;3 extra: k ga me comp wel terugsmokkelen dus moet lukken ;D
I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
107
| |
| Onderwerp: Re: [Kerst engel actie 2011] Reactie & Klets topic zo 18 dec 2011 - 10:48 | |
| Ik heb er echt zin in (: wanneer worden de namen uitgedeeld ? want ik denk dat alle plekjes nu vol zitten ~ Lolly's zijn gigantisch lekker. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kerst engel actie 2011] Reactie & Klets topic zo 18 dec 2011 - 11:21 | |
| waneer moet het klaar zijn? |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kerst engel actie 2011] Reactie & Klets topic zo 18 dec 2011 - 11:41 | |
| oke |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: [Kerst engel actie 2011] Reactie & Klets topic zo 18 dec 2011 - 13:15 | |
| awesome idee, het is dus net zoiets als surprises met sinterklaas maken? dat je iemand zn lootje trekt en dan n kado maakt voor diegene???? ik doe meeeee, naam bekenste account: MaskKit heeft zoveel tijd: zeeén met tijd heb ik, veel te veel vrije tijd heb ik. hobby's: euhm, tekenen, zingen, RPGen, fotos bewerken, lezen(WC) films kijken. fotograferen. avontuuriertje spelen haha het is nogal bergachtig hier in spanje, soms ga ik gewoon eens n dagje lekker klimmen en wandelen in de bergen en neem k een camera en soms ook n hond mee . houd van: uhm kijk me hobbies, maar goed wolven, katten, lynxen(leven hier in t wild, ik ga mn best doen OOit n lynx te fotograferen en dan show ik t hier ghehe) en honden, fotografie, natuur. zwemmen, avontuur. lion king ghehe, kovu is cewl , en indianen en er omheen. extra: uhm...
Laatst aangepast door MaskKit op ma 19 dec 2011 - 21:11; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Joos 1456
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| Onderwerp: Re: [Kerst engel actie 2011] Reactie & Klets topic zo 18 dec 2011 - 14:19 | |
| - MaskKit schreef:
- MaskKit schreef:
- awesome idee, het is dus net zoiets als surprises met sinterklaas maken?
dat je iemand zn lootje trekt en dan n kado maakt voor diegene???? maar nu dus cyber kado ghehe ik doe meeeee,
naam bekenste account: MaskKit heeft zoveel tijd: zeeén met tijd heb ik, veel te veel vrije tijd heb ik. hobby's: euhm, tekenen, zingen, RPGen, fotos bewerken, lezen(WC) films kijken. fotograferen. avontuuriertje spelen haha het is nogal bergachtig hier in spanje, soms ga ik gewoon eens n dagje lekker klimmen en wandelen in de bergen en neem k een camera en soms ook n hond mee . houd van: uhm kijk me hobbies, maar goed wolven, katten, lynxen(leven hier in t wild, ik ga mn best doen OOit n lynx te fotograferen en dan show ik t hier ghehe) en honden, fotografie, natuur. zwemmen, avontuur. lion king ghehe, kovu is cewl extra: uhm... We zitten al vol en vanwege je dubbelpost laat ik je er niet meer in. sorry. Maar ik ben ook druk dus gun me de tijd om te reageren ok? - Thanks peepz c:
|
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
20
| |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kerst engel actie 2011] Reactie & Klets topic zo 18 dec 2011 - 19:14 | |
| De namen zijn nog steeds niet uitgedeelt, of heb ik dat? |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: [Kerst engel actie 2011] Reactie & Klets topic zo 18 dec 2011 - 19:27 | |
| - Spotpaw schreef:
- MaskKit schreef:
- MaskKit schreef:
- awesome idee, het is dus net zoiets als surprises met sinterklaas maken?
dat je iemand zn lootje trekt en dan n kado maakt voor diegene???? maar nu dus cyber kado ghehe ik doe meeeee,
naam bekenste account: MaskKit heeft zoveel tijd: zeeén met tijd heb ik, veel te veel vrije tijd heb ik. hobby's: euhm, tekenen, zingen, RPGen, fotos bewerken, lezen(WC) films kijken. fotograferen. avontuuriertje spelen haha het is nogal bergachtig hier in spanje, soms ga ik gewoon eens n dagje lekker klimmen en wandelen in de bergen en neem k een camera en soms ook n hond mee . houd van: uhm kijk me hobbies, maar goed wolven, katten, lynxen(leven hier in t wild, ik ga mn best doen OOit n lynx te fotograferen en dan show ik t hier ghehe) en honden, fotografie, natuur. zwemmen, avontuur. lion king ghehe, kovu is cewl extra: uhm...
We zitten al vol en vanwege je dubbelpost laat ik je er niet meer in. sorry. Maar ik ben ook druk dus gun me de tijd om te reageren ok? hey sorry, ik had niet eens door dat ik mezelf qoute... mn internet faalt nogal en mn computer werkt ook niet zo goed meer ik weetd at ik niet mag dubbel posten, maar weet niet hoe k t kan verwijderen??? sorry wat echt niet mijn bedoeling... |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Miss Pettyfer 4632 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [Kerst engel actie 2011] Reactie & Klets topic zo 18 dec 2011 - 22:18 | |
| naam bekenste account: Snowcrystal heeft zoveel tijd: wel een beetje meer dan normaal, anders maak ik tijd hobby's: kletsen, vrolijk doen en lezen vooral houd van:Rpg-en, mn katten en vrolijke mensen =3 extra: -
Mag ik nog meedoen? |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: [Kerst engel actie 2011] Reactie & Klets topic zo 18 dec 2011 - 23:54 | |
| - Spotpaw schreef:
- het maakt niet uit hoor... laat het maar ^.^
tnx, vet idee trouwens ben benieuwd wie ik krijg |
|
| |
| Onderwerp: Re: [Kerst engel actie 2011] Reactie & Klets topic | |
| |
|
| |
|