soulheart was net van plan om silverfur in de haren te vliegen, toen frost opeens zei : "Hey! Relax! Doe even rustig!" soulheart kon wel janken, hij heeft niet gekozen om hier te belanden, met die stomme, witte kater. "Gaan we die katten nog zoeken of hoe zit dat!?" Zei Frost lichtelijk geïrriteerd. "Ik verveel me hier te pletter! n dat geruzie schiet ook niet op! Als je wil ruzieen doe dat dan even snel!" soulheart wou net frost nu in de haren vliegen, toen silverfur zei: "ik zou maar uitkijken met wat je zegt katertje. Ik ben dan wel mijn geheugen kwijt maar ik kan altijd nog goed vechten!" gevolgd door een boze grom. soulheart wou nu weer silverfur aanvlieen om hem te stoopen toen frost zei: ""Moet mij dat bangmaken? Je moet even oefenen op je angstaanjagende grommetjes maat. Hiervan schrikken de eekhoorntjes nog niet eens." frost keek met een uitdagende blik naar silverfur en zei: "Dus je wilt een potje knokken? Kom maar op dan." soulheart wou nu weer frost aanvliegen toen silverfur sarcastisch zei: "Ja dat wil je wel he? Maar goed ik accepteer je uitnodiging want als een echte vechter zie je er niet uit" silverfur lachte en liep langzaam op frost af. soulheart wou iets zeggen wat op stop leek maar silverfur onderbrak hem. "Voor jou ben ik niet bang mannetje" riep silverfur en hij boorde zijn klauwen in de nek van frost. silverfur zei: "Geef je je al over? Of wil je afgemaakt worden?" soulheart wou neet hun allebei aanvliegen omdat ze hem steeds onderbroken toen frost zich omdraaide en op silverfur stond. frost schudde de bloedspetters van zich af. hij zei: "What are you thinking about me!?" frost beet in de poot van silverfur. hij liet los en greep hem beet met zijn klauwen hij smeet hem tegen een boom aan en hijgde even. Daarna sprong frost erachteraan en beet silverfur diep in zijn huid. silverfur zei: "Voor deze ene keer heb ik je gespaart maar de volgende keer heb ik geen medelijden meer met je!!!" zei hij hard terwijl hij het bos in rende. soulheart wou achter hem aan gaan toen hij besefte dat frost er ook nog was. soulheart zei: "nou, ik ga maar achter hem aan, adios!!!" soulheart rende na dat gezegd te hebben achter silverfur aan het bos in.