Rain and Wind



 
IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel
 

 Rain and Wind

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Breezesong
StarClan
Rain and Wind TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Rain and Wind   Rain and Wind Icon_minitimeza 7 dec 2019 - 16:19

De tunnels, zeker iets waar ze aan had moeten wennen. Plots waren ze er, toen ze eindelijk weer terug keerde van de bergen. Zelf had ze besloten om lekker boven de grond te blijven jagen, maar ze vond het een goede keuze van WindClan om ze te gaan gebruiken. Misschien dat ze er zelf af en toe ook wat meer gebruik van moest maken. Het was immers altijd handig, die extra informatie. Toch was ze niet van plan om het hele tunnelsysteem uit haar hoofd te leren, dat liet ze liever over aan de echte Tunnelaars.
Niet dat Breezesong nu van plan was de tunnels te gaan ontdekken. Want zeker in deze specifieke situatie vond ze de tunnels erg prettig. Je kon er lekker in schuilen als het weer flink aan het regenen was, met natuurlijk de vertrouwde wind er bij. De poes kroop in de beschutte opening van een tunnel, hopend dat ze niet voor eeuwig hoefde te wachten tot het weer wat opklaarde.

+ Feathersky


Rain and Wind OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Feathersky
Member
Rain and Wind DPKsfdL
Freedje
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Feathersky
BerichtOnderwerp: Re: Rain and Wind   Rain and Wind Icon_minitimezo 8 dec 2019 - 15:41

Het jagen was al niet makkelijk en de regen die besloot om tijdens de jacht op een konijn te gaan vallen, hielp ook niet echt. Feathersky probeerde uit alle macht het konijn bij te houden, maar haar pels was binnen de kortste keren doorweekt en plakte aan haar lichaam. De she-cat klemde echter haar kaken stevig op elkaar en dwong zichzelf om voort te blijven rennen. Ze maakte een sprong met haar poten naar voren… en wist het konijn gelukkig te raken. Ze doodde het snel voordat het een kans had om weg te komen en keek opgelucht zijnde naar haar vangst. De regen was inmiddels met bakken uit de hemel komen vallen en Feathersky pakte het beest stevig tussen haar tanden, waarna ze zich naar de tunnels begaf. Hopelijk kon ze daar een beetje schuilen voordat ze dadelijk echt helemaal ijskoud zou zijn. Ze liet haar prooi vlak onder een steen vallen zodat hij niet zomaar meegenomen zou worden en koos de eerste de beste tunnel om in te gaan schuilen. Ze merkte pas dat ze niet alleen was toen ze met volle kracht tegen haar Clanmate botste. “Oh, sorry, Breezesong. Wat onhandig van me,” bracht ze uit en ze deed snel wat stappen naar achteren. Ze wierp een blik op de nog tamelijk droge vacht van de senior warrior en grinnikte. “Ik zie dat jij slimmer bent geweest dan mij.” Ze wierp de kat een warme blik toe. “Hoe is het met je, Breezesong?”
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
Rain and Wind TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: Rain and Wind   Rain and Wind Icon_minitimezo 15 dec 2019 - 15:24

Het zag er niet naar uit dat het weer snel zou opklaren, dus Breezesong besloot het zich gemakkelijk te maken. Als het echt nog uren zou duren dan zou ze misschien wel overwegen om de tunnels in te duiken, maar ze wachtte liever tot het wat minder ging regenen zodat ze zonder een kletsnatte pels het kamp kon bereiken. Als het helemaal zou stoppen met regenen zou het natuurlijk perfect zijn, maar dat moest ze maar afwachten.
Zij was niet de enige met het idee om te schuilen voor de regen, al was zij wel degene die het idee eerder had gehad. Een kletsnatte Feathersky botste tegen haar op, waardoor ze op haar zij rolde. 'Oh, sorry, Breezesong. Wat onhandig van me,' bracht de grijze kattin uit.
Breezesong zuchtte even diep en knikte. 'Beetje wel, ja,' miauwde ze en ze ging weer overeind zitten.
'Ik zie dat jij slimmer bent geweest dan mij,' grinnikte Feathersky. 'Hoe is het met je, Breezesong?' De warme blik in Feathersky's ogen deden haar wat ontspannen en ze glimlachte lichtjes naar haar.
'Het gaat prima met mij. Met jou?'


Rain and Wind OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Feathersky
Member
Rain and Wind DPKsfdL
Freedje
43
Actief

CAT'S PROFILE
Age: 31 moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Feathersky
BerichtOnderwerp: Re: Rain and Wind   Rain and Wind Icon_minitimedi 24 dec 2019 - 10:28

De irritatie van Breezesong duurde gelukkig niet al te lang en Feathersky ontspande enigszins toen Breezesong dat ook deed. Ze had veel respect voor de oudere she-cat en ze wilde haar niet tegen de borst stoten, al zou het natuurlijk een beetje flauw zijn als ze boos op elkaar zouden worden door zo’n klein akkefietje. Het leek er echter op dat het al achter hun lag en Feathersky glimlachte toen Breezesong eerst aangaf dat het goed met haar ging en vervolgens aan haar vroeg hoe het met haar ging. “Ook goed,” snorde ze. “Lunarpaw heeft een nieuwe mentor gekregen en haar trainingen verlopen goed, dus daar ben ik heel blij mee.” Ze had zich namelijk wel een beetje zorgen gemaakt over wie Stallionstar aan zou duiden als nieuwe mentor voor Lunarpaw, maar ze was gerustgesteld geweest toen ze hoorde dat de keuze op Scarface was gevallen. Ze kon niet ontkennen dat ze een zekere genegenheid voor de kat voelde en ze hoopte dan ook dat hij en Lunarpaw een goede band kregen. Ze richtte haar blik weer op Breezesong. “Ze worden ook zo snel groot, hè,” zei ze toen met een zucht. Ze had het natuurlijk in haar geval over Lunarpaw, maar ze dacht wel dat Breezesong hetzelfde kon zeggen over haar kittens.
Terug naar boven Ga naar beneden
Breezesong
StarClan
Rain and Wind TOViWCJ
Cammie
138
Actief

CAT'S PROFILE
Age: > 76 Moons
Gender: She-cat ♀
Rank:
Breezesong
BerichtOnderwerp: Re: Rain and Wind   Rain and Wind Icon_minitimedi 24 dec 2019 - 15:19

'Ook goed,' snorde Feathersky op haar vraag of het goed ging. 'Lunarpaw heeft een nieuwe mentor gekregen en haar trainingen verlopen goed, dus daar en ik heel blij mee.'
Breezesong glimlachte en knikte. 'Dat is fijn om te horen.' Ze had natuurlijk wel het één en ander meegekregen over Feathersky's situatie met Lunarpaw en haar vorige mate. Ze had bewondering voor haar en hoewel alles goed ging met Swiftcloud nu, was zij ook niet meer mee te spotten.
'Ze worden ook zo snel groot, hè?' zei ze met een zucht.
De Senior Warrior glimlachte. 'Dat worden ze zeker, ja. Ik herinner me de dag van Stallionstar's geboorte nog als de dag van gister,' miauwde ze met een zachte grinnik. 'En kijk waar hij nu al is.. Net zoals mijn andere nestje, natuurlijk,' glimlachte ze.


Rain and Wind OrbPc8H
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Rain and Wind   Rain and Wind Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Rain and Wind
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: WindClan territory :: WindClan territory :: Tunnel System-
Ga naar: