Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: [Senior warrior meeting] Current situation ma 2 dec 2019 - 21:06 | |
| Hij had advies nodig, dat was wel duidelijk. Hij wist namelijk niet goed wat hij aan moest met de huidige situatie of hoe anderen erin stonden, dus het zou zeker geen kwaad kunnen om het te bespreken met zijn senior warriors. Hij had ze naar de leaders den geroepen, wat nu toch echt zijn den was. Hij had hier al geslapen voor de laatste moons, maar nu dat Tallstar er niet was, was er ook niemand meer die er in zou slapen naast hem. Hij zette zich neer in zijn nest en wachtte geduldig tot iedereen er was. "Ik ga er vanuit dat jullie weten waarvoor ik jullie bij elkaar heb geroepen." Begon hij rustig. "Ik zou graag jullie meningen horen over de huidige situatie en mogelijk advies." Meer standpunten zien zou hem zeker helpen.
[Senior warrior meeting, alleen voor de senior warriors en eventueel medicine cat (apprentice)] |
|
Blup 754 Afwezig “Excuse me I’m not fat I’m fluffy”
| |
| Onderwerp: Re: [Senior warrior meeting] Current situation ma 2 dec 2019 - 21:41 | |
| Demonslayer volgde de deputy de Leaders den binnen toen hij de senior warriors opgeroepen had voor een meeting. Zijn dikke wenkbrauwen stonden in een wat boze frons samen geduwd terwijl hij zitten ging. De geur van Tallstar rook nog langs de wanden wat de grijze tom zijn staart door liet zwiepen. Snotaap was dus werkelijk vertrokken, precies zoals hij verspeld had.. hij had die kleuter nooit vertrouwd. Altijd naar je onderbuik gevoel luisteren, dat was wat wijze katten deden. De grijze senior warrior luisterde naar Acorndust die begon te spreken, hij vroeg om advies en hun meningen, iets wat hij waardeerde. Die bruine tabby die hier eerst gestaan had sloeg altijd alle ideeën, adviezen en meningen van zijn senior warriors in de wind. kleine rot clown dat het was geweest. Starclan, hij was toch maar blij dat Acorndust dan misschien eindelijk Leader werd en misschien wel weer de oude Shadowclan boven water zou houden. Demonslayer hield echter nog kort zijn idee voor zich, hij wachtte even tot de rest van de senior warrior zich verzameld hadden. |
|