|
|
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! ma 19 dec 2011 - 21:03 | |
| Die van Falcon is cool! Sorry voor als ik zeur hoor, maar aangezien je geen klanten hebt, zou je er please nog een voor Frost kunnen zoeken? |
|
| |
Sophia (Friends call me Pia) 38
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! di 20 dec 2011 - 17:19 | |
| Ja tuurlijk! Echt sorry voor die ogen, ik maak ze ze zijn mooi ik kijk nu nog eens en de ogen zij uitgeschtoen zo irri! Nouja, ik wil er nog wel een zoeken hoor. Ik heb niet zo veel klanten zo als je al zei, dus dat wil ik wel. Hmmmm, ik kan meschien wel zo een vinden als die van falcon, alleen ik moet hem dan nog wel bewerken want die van falcon was eerst het hele plaatje skat alleen ik heb de acxhtergrond zwart gemaakt, wil je ook zo'n zwarte achtergrond of niet? |
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! di 20 dec 2011 - 17:25 | |
| Achtergrond maakt niet uit! ^^ |
|
| |
77
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! do 22 dec 2011 - 13:56 | |
| OKey ik kan ook in plaats van een plaatje nu filmpjes maken! Dus Frost, ik ka ook een filmpje voor je maken, je kan een aantal foto´s posten niet alleen percee van dit acc ok van een ander acc van je, en dan kan ik een filmpje maken! - R&S:
|
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! do 22 dec 2011 - 14:10 | |
| YAY! filmpies! ^^ - plaatje:
- nog eentje ^^:
- nog een:
- en de laatste:
Kijk uit, lange links. En als je zelf nog plaatjes gaat zoeken, typ dan white maine coon in. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! do 22 dec 2011 - 15:04 | |
| Okey maar ik kan het pas dus ik weet niet of ik er zo snel muziek er bij kan krijgen moet het wel met muziek..... Bij het begin moet je een tekst hebben bijvoorbeeld, voor Frost wat wil je dat ik doe? |
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! do 22 dec 2011 - 15:08 | |
| Kan jij goed foto's bewerken?
|
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! do 22 dec 2011 - 15:09 | |
| uhh, dat heb je gezien bij falcon! Ene, hte hangt ook een beetje van de foto af, ikkan wel van alle foto's de ogen rood maken. En welke tekst wil je bij het begin bijvoorbeeld voor Frost ofzo. |
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! do 22 dec 2011 - 15:13 | |
| Bij dat filmpje (als je die al gaat maken) Hoeft geen tekst of zo heuwr. En als je dat wel perse wilt kijk dan in zn onderschrift. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! do 22 dec 2011 - 15:15 | |
| Okey ja ik ga hem maken hoor alleen een muziekje gaat meschien niet lukken. En wil je dat ik die ogen rood maak? Sorry ik moet wel een aantal dingen weten voor ik hem ga maken.... |
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! do 22 dec 2011 - 15:16 | |
| Jup! Ogen liefst rood tenzij dat niet lukt... Kun je trouwens ook manipuleren? |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! do 22 dec 2011 - 15:29 | |
| Meschien als je uitlegt wat het woord beteknt! |
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! do 22 dec 2011 - 16:11 | |
| Dat kan je met GIMP of zo doen. Dan plak je een plaatje op een ander plaatje bijvoorbeeld een kat ope een bosachtergrond. Volgens mij is dat manipuleren. |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! do 22 dec 2011 - 18:02 | |
| Oja, ik heb wel gimp. Maar helaas heb ik het nog niet helemaal door! Ik ben het een beetje aan het uitzoeken.Okey ik ga die filmpjes maken maar zeg niet dat ik het snel klaar heb want het is meschien wel niet oz moeilijk. Ik moet de ogen ook nog kleuren en ik ga ptoberen uit te zoeken hoe dat gimp werkt. Dus ik ben meschien wel even bezog en ga er nu waarschijnlijk niet meteen aan werken omdt ik nu niet zo´n zikn heb. Maar ik ga hm wel maken! |
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! ma 26 dec 2011 - 13:18 | |
| |
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! ma 26 dec 2011 - 15:56 | |
| Kan je dan de link naar dat filmpje in dit topic posten? |
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! ma 26 dec 2011 - 16:44 | |
| |
|
| |
11
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! ma 26 dec 2011 - 22:20 | |
| Pietje!!! ^^
Naam profiel: Onewhisker Leeftijd: ... Naam op het plaatje, of niet: Nope! Kitten, poes, kater: Kater Welke kleur kat: Grijs gestreept Kleur ogen: Maakt niet uit Langharig of kortharig: Gwn, kort Als je er al een hebt foto: x Extra: Nou, doe je best zal ik maar zeggen!
(Wanneer ben je op Terschelling?)
|
|
| |
197
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! ma 26 dec 2011 - 23:08 | |
| |
|
| |
17
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! do 26 jan 2012 - 19:01 | |
| Nouja...... Het begon met foto´s en nu is het onderhand een filmpje geworden! Vergeet dat pleass allemaal. Ik wil dit topicje weer actieve gaan maken, dus als je wil dat ik wta voor je maak vraag maar raak! Ik heb heel erg veel extras tot en met 19 April! Voorbeeld!: - Spoiler:
|
|
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! | |
| |
|
| |
|