avatar maker, bewerker! - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende
Frost
Member
avatar maker, bewerker! - Pagina 2 DPKsfdL
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Frost
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimema 19 dec 2011 - 21:03

Die van Falcon is cool! Sorry voor als ik zeur hoor, maar aangezien je geen klanten hebt, zou je er please nog een voor Frost kunnen zoeken?

avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Frostsiga
Terug naar boven Ga naar beneden
Icecrystal
Member
Sophia (Friends call me Pia)
38

CAT'S PROFILE
Icecrystal
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 17:19

Ja tuurlijk!
Echt sorry voor die ogen, ik maak ze ze zijn mooi ik kijk nu nog eens en de ogen zij uitgeschtoen zo irri! Nouja, ik wil er nog wel een zoeken hoor. Ik heb niet zo veel klanten zo als je al zei, dus dat wil ik wel. Hmmmm, ik kan meschien wel zo een vinden als die van falcon, alleen ik moet hem dan nog wel bewerken want die van falcon was eerst het hele plaatje skat alleen ik heb de acxhtergrond zwart gemaakt, wil je ook zo'n zwarte achtergrond of niet?

avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Avakb
Frost
Member
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Frost
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimedi 20 dec 2011 - 17:25

Achtergrond maakt niet uit! ^^

Spirit
Member
77

CAT'S PROFILE
Spirit
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 13:56

OKey ik kan ook in plaats van een plaatje nu filmpjes maken! Dus Frost, ik ka ook een filmpje voor je maken, je kan een aantal foto´s posten niet alleen percee van dit acc ok van een ander acc van je, en dan kan ik een filmpje maken!

R&S:
Frost
Member
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Frost
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 14:10

YAY! filmpies! ^^
plaatje:

nog eentje ^^:

nog een:

en de laatste:

Kijk uit, lange links. En als je zelf nog plaatjes gaat zoeken, typ dan white maine coon in.

Icecrystal
Member
38

CAT'S PROFILE
Icecrystal
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 15:04

Okey maar ik kan het pas dus ik weet niet of ik er zo snel muziek er bij kan krijgen moet het wel met muziek..... Bij het begin moet je een tekst hebben bijvoorbeeld, voor Frost wat wil je dat ik doe?

Frost
Member
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Frost
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 15:08

Kan jij goed foto's bewerken?

Icecrystal
Member
38

CAT'S PROFILE
Icecrystal
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 15:09

uhh, dat heb je gezien bij falcon! Ene, hte hangt ook een beetje van de foto af, ikkan wel van alle foto's de ogen rood maken. En welke tekst wil je bij het begin bijvoorbeeld voor Frost ofzo.

Frost
Member
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Frost
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 15:13

Bij dat filmpje (als je die al gaat maken) Hoeft geen tekst of zo heuwr. En als je dat wel perse wilt kijk dan in zn onderschrift.

Icecrystal
Member
38

CAT'S PROFILE
Icecrystal
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 15:15

Okey ja ik ga hem maken hoor alleen een muziekje gaat meschien niet lukken. En wil je dat ik die ogen rood maak? Sorry ik moet wel een aantal dingen weten voor ik hem ga maken....

Frost
Member
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Frost
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 15:16

Jup! Ogen liefst rood tenzij dat niet lukt... Kun je trouwens ook manipuleren?

Icecrystal
Member
38

CAT'S PROFILE
Icecrystal
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 15:29

Meschien als je uitlegt wat het woord beteknt!

Frost
Member
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Frost
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 16:11

Dat kan je met GIMP of zo doen. Dan plak je een plaatje op een ander plaatje bijvoorbeeld een kat ope een bosachtergrond. Volgens mij is dat manipuleren.

Icecrystal
Member
38

CAT'S PROFILE
Icecrystal
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimedo 22 dec 2011 - 18:02

Oja, ik heb wel gimp. Maar helaas heb ik het nog niet helemaal door! Ik ben het een beetje aan het uitzoeken.Okey ik ga die filmpjes maken maar zeg niet dat ik het snel klaar heb want het is meschien wel niet oz moeilijk. Ik moet de ogen ook nog kleuren en ik ga ptoberen uit te zoeken hoe dat gimp werkt. Dus ik ben meschien wel even bezog en ga er nu waarschijnlijk niet meteen aan werken omdt ik nu niet zo´n zikn heb. Maar ik ga hm wel maken!

Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2011 - 13:18

Sorry voor debbelpost! Maar hij is af! Ik moet he nog even op youtube zetten!

avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Thundersig

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Frost
Member
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Frost
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2011 - 15:56

Kan je dan de link naar dat filmpje in dit topic posten?

Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2011 - 16:44

Aha, dat doe ik. Oja hij is helemaal niet lang en ik kan proberen om muziek erbij te zetten zeg het als dat is gelukt okey als het nietlukt dtuur ik delink

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei, appel en sinaasappel! lol happy happy wink!
Onewhisker
Member
11

CAT'S PROFILE
Rank:
Onewhisker
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2011 - 22:20

Pietje!!! ^^

Naam profiel: Onewhisker
Leeftijd: ...
Naam op het plaatje, of niet: Nope!
Kitten, poes, kater: Kater
Welke kleur kat: Grijs gestreept
Kleur ogen: Maakt niet uit
Langharig of kortharig: Gwn, kort
Als je er al een hebt foto: x
Extra: Nou, doe je best zal ik maar zeggen!

(Wanneer ben je op Terschelling?)

avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Onesig
Thunder
Member
197

CAT'S PROFILE
Thunder
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimema 26 dec 2011 - 23:08

Okey zal hem maken! Die vraag pb ik wel! Meschien maak ik hem morgen in plaats van vandaag!

Flame
Member
17

CAT'S PROFILE
Flame
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitimedo 26 jan 2012 - 19:01

Nouja...... Het begon met foto´s en nu is het onderhand een filmpje geworden! Vergeet dat pleass allemaal. Ik wil dit topicje weer actieve gaan maken, dus als je wil dat ik wta voor je maak vraag maar raak! Ik heb heel erg veel extras tot en met 19 April!

Voorbeeld!:
Spoiler:

I lovecats

Yucka,Thunderkit,PerishpawEnFlame

Lolly's zijn gigantisch lekker!!! lol happy happy
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: avatar maker, bewerker!   avatar maker, bewerker! - Pagina 2 Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 3Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Art corner-
Ga naar: