|
|
124
| |
| Onderwerp: avatar maker, bewerker! zo 11 dec 2011 - 10:13 | |
| Hoi! Ik vind het heel erg leuk om plaatjes te bewerken, onderschrift plaatjes lukt me niet. Dus dan ga ik maar avatars bewerken. Dus als je een avatar nodig hebt dan wil ik er graag een voor jou maken! Wil je dan even dit lijstje invullen:
Naam profiel: Leeftijd: Naam op het plaatje, of niet: Kitten, poes, kater: Welke kleur kat: Kleur ogen: Langharig of kortharig: Als je er al een hebt foto: Extra:
Als je al een avatar hebt en hem alleen een beetje wil bewerken, wil ik het ook graag doen! Okey, dankjewel! Thunderkit En Yucka !!!Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Laatst aangepast door yucka op zo 18 dec 2011 - 20:38; in totaal 7 keer bewerkt |
|
| |
Superkat 276
| |
| |
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! zo 11 dec 2011 - 10:22 | |
| Naam profiel: Beatmiss Kitten, poes, kater: poes Welke kleur kat: wit Kleur ogen: gifgroen Achtergrond: groene natuur |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! zo 11 dec 2011 - 11:03 | |
| Blecky: Ik heb er twee jij kan de mooiste kiezen!: - Spoiler:
- Spoiler:
Mornigpaw: Ik begin er snel aan! Thunderkit En Yucka !!!Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!! |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! zo 11 dec 2011 - 13:00 | |
| |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! zo 11 dec 2011 - 15:34 | |
| Hoi! Dit is het geworden, Als je het niet mooi vind kan ik het ook veranderen: Magicpaw: Morningpaw: Okey, ik hoop dat je hem mooi vind! Thunderkit En Yucka !!!Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!! |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! zo 11 dec 2011 - 16:43 | |
| soof, zou het please een kortharige kat mogen zijn? heb geen zin om hem zelf te maken. XD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! zo 11 dec 2011 - 17:12 | |
| kun je de naam ook onder doen alsjeblieft? dank je |
|
| |
58
| |
| |
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! zo 11 dec 2011 - 19:36 | |
| MagicPaw: Beatmiss: DaisyTail: Astjeblieft allemaal! Thunderkit En Yucka !!!Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Laatst aangepast door yucka op zo 11 dec 2011 - 20:22; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
51
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! zo 11 dec 2011 - 19:54 | |
| Naam profiel: Firepaw Kitten, poes, kater: apprentice, poes Welke kleur kat: lapjeskat Langharig of kortharig: gewoon Als je er al een hebt foto: x Extra: plzz NIET de naam erbij!
|
|
| |
124
| |
| |
| |
51
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! zo 11 dec 2011 - 20:51 | |
| Ehm... Zou het een iets jongere poes kunnen zijn? |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! zo 11 dec 2011 - 20:52 | |
| Wolfie: Okey, sorry wolfie bruinere ogen kon ik niet vinden of maken. FirePaw: Ja, tuurlijk! Morgen ga ik er aan veder. Ik ga nu stoppen namelijk! Thunderkit En Yucka !!!Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Laatst aangepast door yucka op ma 19 dec 2011 - 20:34; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! ma 12 dec 2011 - 9:01 | |
| dank je! |
|
| |
Iess 89
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! ma 12 dec 2011 - 15:19 | |
| |
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! ma 12 dec 2011 - 16:58 | |
| Asjeblieft! Wolfie, sorry dat die ogen zo uitgeschoren zijn, ik maak wel een nieuwe! Thunderkit En Yucka !!!Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!! |
|
| |
39
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! do 15 dec 2011 - 19:54 | |
| Naam profiel: Falcon Leeftijd: 2 years Naam op het plaatje, of niet: Nee hoeft nii hoor Kitten, poes, kater: Het is een kater Welke kleur kat: Hij heeft rode ogen. De kleur mag je kiezen als je wil. Kleur: Wat bedoel je hiermee? Langharig of kortharig: Hij is kortharig Als je er al een hebt foto: Extra: Mischien wat duister,omdat hij in de BC zit.
Ik test het eventjes. Dus het kan zijn dat ik zeg dat ik er zelf een ga zoeken. |
|
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! vr 16 dec 2011 - 18:46 | |
| Naam profiel: Frost Leeftijd: 16 manen Naam op het plaatje, of niet: nope! Kitten, poes, kater: kater Welke kleur kat: wit Kleur: ? Langharig of kortharig: lang Als je er al een hebt foto: x Extra: hij heeft rode ogen
|
|
| |
124
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! zo 18 dec 2011 - 20:37 | |
| Hoi, sorry ik ben een tijdje niet online geweest. Sorry daarvoor. Ik ga hte zo snel mogelijk maken! En met kleu bedoeldde ik kleur ogen heb het ookg veranderd. Hier is die van jou Falcon: - Spoiler:
En deze is voor jou Frost! Ik vind persoonlijk de ogen een beetje slecht maar kon niet echt een goed plaatje vinden... - Spoiler:
Asjeblieft wolfie! Ik kon helaas geen bruinen ogen maken. Sorry!: - Spoiler:
Ik hhop dat jullie hem mooi vinden! Thunderkit En Yucka !!!Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!! |
|
| |
| Onderwerp: Re: avatar maker, bewerker! | |
| |
|
| |
|