|
|
112 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2019 - 11:57 | |
| |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2019 - 13:48 | |
| blegghh ik moet voor morgen een verslag inleveren en marlie zit lekker naast me te posten en ik zit dat verslag te schrijven ;w; |
|
| |
64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2019 - 13:52 | |
| - Panthergrowl schreef:
- blegghh ik moet voor morgen een verslag inleveren en marlie zit lekker naast me te posten en ik zit dat verslag te schrijven ;w;
Ai... hopelijk niet te veel werk meer tho? ;o |
|
| |
m 925 Actief You'll be dead!
| CAT'S PROFILEAge: 64 moonsGender: Tomcat ♂Rank: General of the Armies |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2019 - 13:53 | |
- blegghh ik moet voor morgen een verslag inleveren en marlie zit lekker naast me te posten en ik zit dat verslag te schrijven ;w;
hehehe |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2019 - 13:55 | |
| - Vallon schreef:
- Panthergrowl schreef:
Ai... hopelijk niet te veel werk meer tho? ;o nog heel veel werk helaas! ;w; ik stel alles uit tot het laatste moment, het is nog een wonder dat ik nu al bezig ben ipv dat ik vannacht pas begin kjsdfjf |
|
| |
232 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2019 - 14:05 | |
| Komt goed, maar hoe eerder klaar des te beter. XD |
|
| |
64 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2019 - 14:10 | |
- Vallon schreef:
- Panthergrowl schreef:
Ai... hopelijk niet te veel werk meer tho? ;o nog heel veel werk helaas! ;w; ik stel alles uit tot het laatste moment, het is nog een wonder dat ik nu al bezig ben ipv dat ik vannacht pas begin kjsdfjf Dat is... een dappere beslissing. Ik had alles altijd al een week van te voren af/geleerd xD |
|
| |
Zoébeest 2371 Actief I hold you in my heart
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2019 - 14:42 | |
| - Lizardpath schreef:
- Hééééy Zoé!! ;D
haha hallootjes, hoe is het ermee? :') |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2019 - 15:08 | |
- Vallon schreef:
- Panthergrowl schreef:
Ai... hopelijk niet te veel werk meer tho? ;o nog heel veel werk helaas! ;w; ik stel alles uit tot het laatste moment, het is nog een wonder dat ik nu al bezig ben ipv dat ik vannacht pas begin kjsdfjf this is tbh so relatable omg |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2019 - 15:47 | |
| - Vallon schreef:
- Panthergrowl schreef:
- Vallon schreef:
- Panthergrowl schreef:
Ai... hopelijk niet te veel werk meer tho? ;o nog heel veel werk helaas! ;w; ik stel alles uit tot het laatste moment, het is nog een wonder dat ik nu al bezig ben ipv dat ik vannacht pas begin kjsdfjf Dat is... een dappere beslissing. Ik had alles altijd al een week van te voren af/geleerd xD Ik wou dat ik dat kon c': |
|
| |
Kip 1108 Actief ➳ I wasn't born to be soft and quiet, I was born to make the world shatter and shake at my fingertips
| CAT'S PROFILEAge: ✘ 41 moons strongGender: She-cat ♀Rank: ✘ Deputy |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2019 - 16:08 | |
| Loïs ik voel je ): heel veel succes! |
|
| |
Loïs 635 Actief Unravel me
Unravel my soul
Unravel G H O U L
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2019 - 16:12 | |
| thank you kippie : ( <333 gelukkig heb ik mn girlfriend om soms een leuk praatje tussendoor te doen!! |
|
| |
m 925 Actief You'll be dead!
| CAT'S PROFILEAge: 64 moonsGender: Tomcat ♂Rank: General of the Armies |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2019 - 16:13 | |
| - Ra schreef:
- thank you kippie : ( <333 gelukkig heb ik mn girlfriend om soms een leuk praatje tussendoor te doen!!
lekker ondertussen het serieuze werk even plotten hehe |
|
| |
Rei ❖ 112 Actief ❖ Hound Buried in Soul ❖
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 17 nov 2019 - 21:10 | |
| once a blue moon komt dit acc tevoorschijn bijvoorbeeld wanneer ik moet verslag schrijven |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 nov 2019 - 8:19 | |
| |
|
| |
Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 nov 2019 - 10:27 | |
| |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 nov 2019 - 10:39 | |
| |
|
| |
✧ Loïs 82 Actief "dracaris"
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 nov 2019 - 11:43 | |
| |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 nov 2019 - 11:51 | |
| oeh Lois das echt mooie art ahh <33
And yes goedemorgen everyone c; |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 18 nov 2019 - 12:04 | |
| Dat is inderdaad een mooi setje zo <3 ! |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|