We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic wo 8 jan 2020 - 18:56
Nightpool schreef:
Jaytail schreef:
Nightpool schreef:
Succes iedereen in deze zware examen tijden waar je het liefst de hele dag met je kat onder een deken zit! lol :3
Ik ben happy met de topics die Night nu heeft! Zijn karakter wordt steeds duidelijker en beter te zien (:
Nightpool is ook heel leuk uwu vooral met de drama tussen deze twee iedere keer HAHA
De topics met Jaytail zijn echt een van mijn favoriete ook lol. Altijd een spanning tussen die twee en Jaytail is gewoon uber cool ook. :')
Aw dat vind ik echt lief ;v; Die topic's zijn altijd zo leuk hihi. De pure haat die van Jaytail af komt soms oeps, maar dat komt ook omdat die twee zo lekker clashen! <3
Nightpool
StarClan
Luca 564 Actief I'm a shooting star leaping through the sky
Like a tiger defying the laws of gravity