|
|
Chi 243 Actief Make improvements, not excuses. Seek respect, not attention.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 dec 2019 - 18:31 | |
| Heb ze in dit geval enkel het contrast aangepast haha
Ik doe het met GIMP c: |
|
| |
Fré 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 dec 2019 - 18:33 | |
| - Moonvision schreef:
- Heb ze in dit geval enkel het contrast aangepast haha
Ik doe het met GIMP c: En welke opties gebruik je daarvoor als ik dat mag weten? c: |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 dec 2019 - 18:38 | |
| - Emberkit, schreef:
- Moonvision schreef:
Ik doe het met GIMP c: En welke opties gebruik je daarvoor als ik dat mag weten? c: Ik doe het met photoshop eerst kleur je over de ogen heen met de kwast en dan click je op color en dan zit je meestal wel goed c; |
|
| |
Fré 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 dec 2019 - 18:42 | |
| - Brat schreef:
- Emberkit, schreef:
- Moonvision schreef:
Ik doe het met GIMP c: En welke opties gebruik je daarvoor als ik dat mag weten? c: Ik doe het met photoshop
eerst kleur je over de ogen heen met de kwast en dan click je op color en dan zit je meestal wel goed c; Met het programma photohop of...? |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 dec 2019 - 18:47 | |
| - Emberkit, schreef:
- Brat schreef:
- Emberkit, schreef:
- Moonvision schreef:
Ik doe het met GIMP c: En welke opties gebruik je daarvoor als ik dat mag weten? c: Ik doe het met photoshop
eerst kleur je over de ogen heen met de kwast en dan click je op color en dan zit je meestal wel goed c; Met het programma photohop of...? Ja met het programma photoshop er zit gewoon in-build kwast tool in ^^ - hier kan je hem vinden:
|
|
| |
Fré 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 dec 2019 - 18:48 | |
| - Brat schreef:
- Emberkit, schreef:
- Brat schreef:
- Emberkit, schreef:
- Moonvision schreef:
eerst kleur je over de ogen heen met de kwast en dan click je op color en dan zit je meestal wel goed c; Met het programma photohop of...? Ja met het programma photoshop er zit gewoon in-build kwast tool in ^^
- hier kan je hem vinden:
Maar daar moet je voor betalen..? |
|
| |
Bo~ 1222 Actief If it's me, it'll be okay
| CAT'S PROFILEAge: Thirtythree moons ღGender: Tomcat ♂Rank: Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 8 dec 2019 - 18:54 | |
| - Emberkit, schreef:
- Brat schreef:
- Emberkit, schreef:
- Brat schreef:
- Emberkit, schreef:
- Moonvision schreef:
eerst kleur je over de ogen heen met de kwast en dan click je op color en dan zit je meestal wel goed c; Met het programma photohop of...? Ja met het programma photoshop er zit gewoon in-build kwast tool in ^^
Maar daar moet je voor betalen..? In gimp heb ik twee manieren om oogkleur te vervangen, de eerste is met de lasso tool het oog te omcirkelen, dan naar kleur -> Hue-saturation en daar het oog kleuren. Soms is dat echter niet mooi een andere manier is om met de kwast een kleur uit te kiezen en op een nieuwe layer te kleuren. en dan de layer 'mode' te zetten op Color (LCH). |
|
| |
Chi 577 Actief "Wherever life plants you, bloom with grace."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 dec 2019 - 9:47 | |
| |
|
| |
Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 dec 2019 - 11:03 | |
| |
|
| |
❀ Loïs 159 Actief ❀ She is so much more
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 dec 2019 - 11:26 | |
| - Falconpaw schreef:
- Emberkit, schreef:
- Brat schreef:
- Emberkit, schreef:
- Brat schreef:
- Emberkit, schreef:
- Moonvision schreef:
Maar daar moet je voor betalen..? In gimp heb ik twee manieren om oogkleur te vervangen, de eerste is met de lasso tool het oog te omcirkelen, dan naar kleur -> Hue-saturation en daar het oog kleuren. Soms is dat echter niet mooi een andere manier is om met de kwast een kleur uit te kiezen en op een nieuwe layer te kleuren. en dan de layer 'mode' te zetten op Color (LCH). ik doe het met photofiltre studio x, dat is gratis; ik dupliceer de laag met het plaatje, pas hir de kleur van aan met hue-saturation totdat ik de gewenste kleur heb (heel het plaatje veranderd dan mee maar no worries, we hebben hem gedupliceerd dus je normale plaatje is er nog!). daarna verschuif ik de gedupliceerde laag onder de originele laag en gum ik de oogjes weg uit de originele laag. tadaa! gekleurde oogjes |
|
| |
Fré 46 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 dec 2019 - 11:30 | |
| - Avidclaw schreef:
- Falconpaw schreef:
- Emberkit, schreef:
- Brat schreef:
- Emberkit, schreef:
- Brat schreef:
- Emberkit, schreef:
- Moonvision schreef:
Maar daar moet je voor betalen..? In gimp heb ik twee manieren om oogkleur te vervangen, de eerste is met de lasso tool het oog te omcirkelen, dan naar kleur -> Hue-saturation en daar het oog kleuren. Soms is dat echter niet mooi een andere manier is om met de kwast een kleur uit te kiezen en op een nieuwe layer te kleuren. en dan de layer 'mode' te zetten op Color (LCH). ik doe het met photofiltre studio x, dat is gratis; ik dupliceer de laag met het plaatje, pas hir de kleur van aan met hue-saturation totdat ik de gewenste kleur heb (heel het plaatje veranderd dan mee maar no worries, we hebben hem gedupliceerd dus je normale plaatje is er nog!). daarna verschuif ik de gedupliceerde laag onder de originele laag en gum ik de oogjes weg uit de originele laag. tadaa! gekleurde oogjes Ohh, da's zeker ook een mooie tip, Loïs! Bo heeft me gisteren echter met screenshots en al laten zien hoe je dat in GIMP doet, dus ik kan het nu gelukkig wel zelf! Maar toch heel erg bedankt dat je de moeite wilt nemen om het uit te leggen, ik apprecieer het enorm <3 |
|
| |
Julia 1022 Actief All that is gold does not glitter,
Not all those who wander are lost;
The old that is strong does not wither,
Deep roots are not reached by the frost
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 dec 2019 - 11:56 | |
| |
|
| |
❀ Loïs 159 Actief ❀ She is so much more
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 dec 2019 - 12:11 | |
| - Emberkit, schreef:
- Avidclaw schreef:
- Falconpaw schreef:
- Emberkit, schreef:
- Brat schreef:
- Emberkit, schreef:
- Brat schreef:
- Emberkit, schreef:
- Moonvision schreef:
Maar daar moet je voor betalen..? In gimp heb ik twee manieren om oogkleur te vervangen, de eerste is met de lasso tool het oog te omcirkelen, dan naar kleur -> Hue-saturation en daar het oog kleuren. Soms is dat echter niet mooi een andere manier is om met de kwast een kleur uit te kiezen en op een nieuwe layer te kleuren. en dan de layer 'mode' te zetten op Color (LCH). ik doe het met photofiltre studio x, dat is gratis; ik dupliceer de laag met het plaatje, pas hir de kleur van aan met hue-saturation totdat ik de gewenste kleur heb (heel het plaatje veranderd dan mee maar no worries, we hebben hem gedupliceerd dus je normale plaatje is er nog!). daarna verschuif ik de gedupliceerde laag onder de originele laag en gum ik de oogjes weg uit de originele laag. tadaa! gekleurde oogjes Ohh, da's zeker ook een mooie tip, Loïs! Bo heeft me gisteren echter met screenshots en al laten zien hoe je dat in GIMP doet, dus ik kan het nu gelukkig wel zelf! Maar toch heel erg bedankt dat je de moeite wilt nemen om het uit te leggen, ik apprecieer het enorm <3 graag gedaan <333 |
|
| |
Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 dec 2019 - 12:18 | |
| goede beginvandemiddag
misschien dat ik binnenkort toch (niet zo heel) stiekem weer terug kom hier :3 |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 dec 2019 - 12:22 | |
| Oh god het is al weer bijna middag, tijd gaat zo snel ;')
Also photoshop moet je meestal wel voor betalen maar ik heb het gratis kunnen verkrijgen, en als ik het goed heb, heb ik de gratis download link er nog van ergens hmm |
|
| |
Loïs 2051 Actief 'May they sing your names with love and with fury'
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 dec 2019 - 13:15 | |
| - Brat schreef:
- Oh god het is al weer bijna middag, tijd gaat zo snel ;')
Also photoshop moet je meestal wel voor betalen maar ik heb het gratis kunnen verkrijgen, en als ik het goed heb, heb ik de gratis download link er nog van ergens hmm als je 'm kan vinden is hij altijd welkom bij mij sdfghjsdfghj |
|
| |
Chi 577 Actief "Wherever life plants you, bloom with grace."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 dec 2019 - 13:27 | |
| Die wil ik dan ook wel haha c: |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 dec 2019 - 13:57 | |
| Haha, Ik zal eens kijken of ik hem kan vinden. Zowel zal ik jullie de link doorsturen <3 |
|
| |
myself 36 Actief ai
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 dec 2019 - 16:25 | |
| |
|
| |
Fré 102 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 9 dec 2019 - 18:56 | |
| |