|
|
Loïs 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 13:58 | |
| |
|
| |
Freedje 17 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 14:03 | |
| - Dumpling schreef:
- ma sweet baby dumplin
Die ava is echt wauw ;_; |
|
| |
Loïs 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 14:03 | |
| - Evening • schreef:
- Dumpling schreef:
- ma sweet baby dumplin
Die ava is echt wauw ;_; <3333 ty |
|
| |
Freedje 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 14:04 | |
| - Dumpling schreef:
- Evening • schreef:
- Dumpling schreef:
- ma sweet baby dumplin
Die ava is echt wauw ;_; <3333 ty Weet niet welke Clan hij wordt, maar ik wil zeker een topicje als je daar zin in hebt<3 |
|
| |
Loïs 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 14:04 | |
| - Viperpaw schreef:
- Dumpling schreef:
- Evening • schreef:
- Dumpling schreef:
- ma sweet baby dumplin
Die ava is echt wauw ;_; <3333 ty Weet niet welke Clan hij wordt, maar ik wil zeker een topicje als je daar zin in hebt<3 Het is een kittypet! Ik sta open voor topics het liefst met andere kittypets of een beetje lieve rogues ghehe <3 |
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 14:06 | |
| HAHA het is toch geen noodle geworden? Dumpling is ook cute hiih vooral met die ava ah♡♡ |
|
| |
Nik Donani 3 Actief On my way to bonetown
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 14:07 | |
| - Dumpling schreef:
- Viperpaw schreef:
- Dumpling schreef:
- Evening • schreef:
- Dumpling schreef:
- ma sweet baby dumplin
Die ava is echt wauw ;_; <3333 ty Weet niet welke Clan hij wordt, maar ik wil zeker een topicje als je daar zin in hebt<3 Het is een kittypet! Ik sta open voor topics het liefst met andere kittypets of een beetje lieve rogues ghehe <3 De naam sprak al voor zich dat hij een rogue of kittypet werd haha lolol maar! ik claim een topicje met Zahid! |
|
| |
Loïs 8 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 14:08 | |
| @san nee toch geen noodle!! vond die meer bij een dunne kat passen en dumpling is een beetje dik ghehe <3 @zahid; ja ik wil topic yee yeee |
|
| |
Freedje 118
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 14:12 | |
| - Zahid schreef:
- Dumpling schreef:
- Viperpaw schreef:
- Dumpling schreef:
- Evening • schreef:
- Dumpling schreef:
- ma sweet baby dumplin
Die ava is echt wauw ;_; <3333 ty Weet niet welke Clan hij wordt, maar ik wil zeker een topicje als je daar zin in hebt<3 Het is een kittypet! Ik sta open voor topics het liefst met andere kittypets of een beetje lieve rogues ghehe <3 De naam sprak al voor zich dat hij een rogue of kittypet werd haha lolol
maar! ik claim een topicje met Zahid! Was me niet duidelijk, anders had ik het niet gezegd hè ^^ |
|
| |
Chi 577 Actief "Wherever life plants you, bloom with grace."
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 16:52 | |
| Hey allemaal!
Ik moet eigg leren voor frans hehe |
|
| |
Freedje 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 16:55 | |
| - Lionkit schreef:
- Hey allemaal!
Ik moet eigg leren voor frans hehe Heej Chi! Frans is echt zo'n hatelijk vak... Ik weet nog dat als ik mondeling moest doen ik altijd in lachen uitbarstte omdat ik mezelf zo dom vond klinken haha |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 16:59 | |
| - Darkvoid schreef:
- Lionkit schreef:
- Hey allemaal!
Ik moet eigg leren voor frans hehe Heej Chi!
Frans is echt zo'n hatelijk vak... Ik weet nog dat als ik mondeling moest doen ik altijd in lachen uitbarstte omdat ik mezelf zo dom vond klinken haha Heyhey Free! Ja, ik ben er ook geen held in :') Maar ons klasgemiddelde is een 2/10 haha dus ik kan er nog mee door. We moesten vorige week 32p lijsten van woordenschat kennen en tegen morgen weer 4p lijsten woordenschat. ;__; Maar ik kan best wel leren want mijn punt lag niet zo heel ver boven 2 xD |
|
| |
Freedje 118 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 17:07 | |
| - Lionkit schreef:
- Darkvoid schreef:
- Lionkit schreef:
- Hey allemaal!
Frans is echt zo'n hatelijk vak... Ik weet nog dat als ik mondeling moest doen ik altijd in lachen uitbarstte omdat ik mezelf zo dom vond klinken haha Heyhey Free! Ja, ik ben er ook geen held in :') Maar ons klasgemiddelde is een 2/10 haha dus ik kan er nog mee door.
We moesten vorige week 32p lijsten van woordenschat kennen en tegen morgen weer 4p lijsten woordenschat. ;__;
Maar ik kan best wel leren want mijn punt lag niet zo heel ver boven 2 xD Misschien ligt het dan aan de leerkracht als dat het klasgemiddelde is...? xD |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 17:08 | |
| - Darkvoid schreef:
- Lionkit schreef:
- Darkvoid schreef:
- Lionkit schreef:
- Hey allemaal!
Frans is echt zo'n hatelijk vak... Ik weet nog dat als ik mondeling moest doen ik altijd in lachen uitbarstte omdat ik mezelf zo dom vond klinken haha Heyhey Free! Ja, ik ben er ook geen held in :') Maar ons klasgemiddelde is een 2/10 haha dus ik kan er nog mee door.
We moesten vorige week 32p lijsten van woordenschat kennen en tegen morgen weer 4p lijsten woordenschat. ;__;
Maar ik kan best wel leren want mijn punt lag niet zo heel ver boven 2 xD Misschien ligt het dan aan de leerkracht als dat het klasgemiddelde is...? xD Ze is gewoon heel streng. Ze geeft goed les maar als je een fout antwoord geeft kan ze nogal sarcastisch reageren :')... Dus na een tijd durf je niks meer te zeggen want ze zet je gewoon voor schut voor heel de klas :3 |
|
| |
Freedje 652 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 17:10 | |
| Lekker typetje dan... Ik had voor Frans gelukkig wel altijd goede leerkrachten. Ik heb er zelfs eentje gehad die tijdens mijn toets hard met me mee aan het lachen was toen ik zelf een heel tekstje moest vertellen haha |
|
| |
Anni-Sensei 53 Actief She was the dancing queen, young and sweet, only 6 moons old.
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic zo 24 nov 2019 - 20:18 | |
| Terug van DCC, heb een enorme Galvantula knuffel gekocht en het is misschien m’n beste aankoop ooit x) |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2019 - 9:32 | |
| |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2019 - 9:53 | |
| |
|
| |
Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2019 - 10:12 | |
| Aaahhh wat is Dumpling lief <3 Ik eis een topic met Reyne hoor!
Goedemorgen!! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic ma 25 nov 2019 - 10:48 | |
| Woensdag weer een jumping gaan doen met Domingo<3 Aangezien hij vorige week heel fris en sterk was hoop ik maar dat het goedkomt :') Al hoop ik van wel, aangezien we drie klassen onder niveau springen dat we begin deze zomer sprongen... Achja, gezondheid van het beestje gaat voor. Altijd al gezegd, al kriebelt het wel om terug de hogere klassen mee te doen ;w; |
|
| |
| Onderwerp: Re: Algemene Onzin Topic | |
| |
|
| |
|