11 Actief
| |
| Onderwerp: Stings and things. za 16 nov 2019 - 19:40 | |
| » Blindkit wist niet wat ze gedaan had. Ze had zich ergens aan geprikt toen ze het camp in haar eentje probeerde te verkennen. Haar pootjes hadden tegen een balletje gebotst, maar het bleek geen mosballetje te zijn zoals ze dacht. Nee het was iets veel gemeeners! Nadat ze terug was gelopen met bij elke pas dat ze haar voorpootje neerzette, ze een sprongetje maakte, had een kat haar gevraagd wat er was. Natuurlijk had Blind het verteld en het bleek dat het om een egel ging. Een steekbeest. Of dat was hoe zij het noemde. De kat had haar toen begeleid naar de den van Routnose. Voorzichtig was ze binnen gelopen, maar ze stopte plots toen ze haar staart ergens tegen voelde botsen. Met een zwaar bonzend hart en haar adem ingehouden, trok ze haar staartje weg. Ze was bang dat ze iets zou omgegooid hebben, maar het bleef gelukkig stil. Opgelucht blies ze haar adem uit en drukte haar staartje tegen haar aan en besloot gewoon om te gaan zitten. Dat was het veiligst. "Hallo?" Miauwde ze zachtjes. "Een steekbeest heeft mij gestoken en een warrior raadde mij aan om het na te kijken, naar de wond waar het steekbeest mij gestoken heeft." Ratelde de kleine kitten door. Al had ze werkelijk geen idee of Routnose er überhaupt was of niet. |
|