Natas 36
| |
| Onderwerp: Re: *RPG* HalfbloodHill vr 23 dec 2011 - 15:43 | |
| jup, ik ben heavin. -ben ook soulheart- |
|
Viktor 1075 Actief
| |
| Onderwerp: Re: *RPG* HalfbloodHill ma 2 jan 2012 - 13:41 | |
| Ik dacht, ik zal wel de update plaatsen. :3 Ik ben daar Hades, de nieuwe admine dusja. ~ UPDATEBeste leden, zoals jullie nu kunnen zien is de hele site in een nieuw jasje gestopt! Enkele punten wat er gebeurt is in de tussentijd: - Zsa-zsa (Thalia) heeft afstand van haar admin rang gedaan. Onze nieuwe admin is Laura (Hades) samen met Shanice (Aphrodite) - Laura heeft de site een make-over gegeven en de layout opnieuw gemaakt, vinden jullie het mooi? - De Chatbox voor de gebruikers is nu nietmeer onderaan de pagina te vinden, maar in het kadertje "wie is online" kan je de chatbox in een pop-up laten verschijnen door op "de chatbox binnengaan" te klikken! - De groepkleur van de "Dark Empery" is veranderd naar donkerblauw en de Olympiërs zijn nu te herkennen aan hun gouden kleur! Ook zoeken wij nog een heel aantal rollen, zo zijn er heel veel Olympiërs die gespeeld kunnen worden en leiders van de gebouwen in kamp Halfbloed! Hopelijk vinden jullie de re-make leuk. Groetjes, de nieuwe admin Laura. Softcream | Snowrose | James | Oddeye | Blithesoul | Glidingpaw | Kestrelpaw | Cinderflame | Whisperkit |
|
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| Onderwerp: Re: *RPG* HalfbloodHill | |
| |
|