|
|
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 9 dec 2011 - 19:07 | |
| het is zelfs nog beter XD -denk ik- |
|
| |
Freedje & Sanne 39
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 9 dec 2011 - 19:46 | |
| Opnieuw Eclipse aan het lezen. Twilight-saga |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek za 10 dec 2011 - 10:43 | |
| Eeh
Pride and Prejustice, again Percy Jackson, last part, again The Book and The Tapestry, part Three, again en hier en daar nog een boek
Ik lees gewoon alles door mekaar, dat verzet altijd mijn gedachten, en zit je niet de hele tijd naar het zelfde verhaal te staren dat je toch al kent. |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 16 dec 2011 - 23:04 | |
| ik ben fan van : (of course) Warrior cats.. gelezen tot en met 4. academicus vampyrus, (Echt awesome) Wolven van de tijd. (ben je lekker lang mee bezig) torak en wolf en volgens een vriendin van me zou ik hart van inkt ook geweldig vinden. duuuuss. voor alle mensen die wél naar de bieb kunnen enzo dit zijn echte aanraders. na warrior cats staat academicus vampyrus bij mij op 1.
|
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Boek topiek do 22 dec 2011 - 21:34 | |
| - MaskKit schreef:
- ik ben fan van :
(of course) Warrior cats.. gelezen tot en met 4. academicus vampyrus, (Echt awesome) Wolven van de tijd. (ben je lekker lang mee bezig) torak en wolf en volgens een vriendin van me zou ik hart van inkt ook geweldig vinden. duuuuss. voor alle mensen die wél naar de bieb kunnen enzo dit zijn echte aanraders. na warrior cats staat academicus vampyrus bij mij op 1. Ik vind al die boeken ook leuk! |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek do 22 dec 2011 - 21:53 | |
| - Crowkit schreef:
- MaskKit schreef:
- ik ben fan van :
(of course) Warrior cats.. gelezen tot en met 4. academicus vampyrus, (Echt awesome) Wolven van de tijd. (ben je lekker lang mee bezig) torak en wolf en volgens een vriendin van me zou ik hart van inkt ook geweldig vinden. duuuuss. voor alle mensen die wél naar de bieb kunnen enzo dit zijn echte aanraders. na warrior cats staat academicus vampyrus bij mij op 1. Ik vind al die boeken ook leuk! heeyw at leeuk ken je sirieus wolven van de tijd? :O |
|
| |
♪ Lisa/Liz ღ 利沙 ✯ Animelover ♥ 436
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek do 22 dec 2011 - 23:10 | |
| ik hou vooral van fantasie boeken..... ik heb de twilight-saga, percy jackson, de stad van beenderen&stad van vuur, de geheimen van de onsterfelijke nicolas flamel (4 van de 5 gelezen door:Michael Scott) , verkozen&verraden(kristen cast),drift&dwalen( becca fitzpatrick), alera de erfgename(c.kluver), troon van gif&schaduwen van de dood(c.kiernan), artemis fowl-serie, fallen&kwelling(l. kate),Het medaillon van Thrianta(M.Buijs), Drakenklauw(J.l.Carey),heartbeat(m.stiefvater), century-reeks(p.baccalario), gemma doyle-triologie(l.bray), verboden&verbannen-serie en schaduwval& schaduwridder (serie+boeken van j.clemens). volwsn. litaratuur: nachtschade,ontzichtbaar,triptiek (karin slaughter) de zesde man (david baldacci) mannen die vrouwen haten,de vrouw die met vuur speelde,gerechtigheid(stieg larsson) delta conceptie, bernini mysterie,het verloren symbool, da vinci code, het Juvenalis Dilemma(dan brown)
dit zijn niet alle boeken die ik heb gelezen, maar alle die ik je aanraad om ook te lezen! ben nu bezig in de Taal der Spreuken ik heb een tijd gehad dat ik nogal verslaafd was aan lezen, maar nu is dat anime... veel leesplezier! xoxo |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek do 22 dec 2011 - 23:31 | |
| ojaaa brida is ook een heel mooi boek, is fantasy achíg. spiriwiri. : Trouw aan zichzelf volgt Brida, de hoofdfiguur in deze schitterende roman, het pad van haar lotsbestemming. Op haar reis ontmoet ze Wicca en leert ze de Traditie van de Maan. Door Wicca wordt ze onderwezen in de duizenden jaren oude rituelen, in de ontmoeting met het Andere Deel, in de macht der emoties, de kracht van de liefde/sexualiteit: alles wat ze moet weten om ingewijd te worden in de grote mysteriën van de heksen. Brida maakt in ons de gaven wakker die wij allemaal vanaf onze geboorte in onze ziel dragen. |
|
| |
Floriske 2347 Actief When you're broken
there's no assurance
you made a better place
| CAT'S PROFILEAge: 58 manenGender: She-cat ♀Rank: - (ooit Senior Tunneler van WindClan) |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 23 dec 2011 - 8:52 | |
| - MaskKit schreef:
- Crowkit schreef:
MaskKit schreef: ik ben fan van : (of course) Warrior cats.. gelezen tot en met 4. academicus vampyrus, (Echt awesome) Wolven van de tijd. (ben je lekker lang mee bezig) torak en wolf en volgens een vriendin van me zou ik hart van inkt ook geweldig vinden. duuuuss. voor alle mensen die wél naar de bieb kunnen enzo dit zijn echte aanraders. na warrior cats staat academicus vampyrus bij mij op 1.
Ik vind al die boeken ook leuk!
heeyw at leeuk Very Happy ken je sirieus wolven van de tijd? :O Very Happy
Ja die waren echt leuk, al begreep ik sommige stukjes niet helemaal, vooral het einde. Ik zag het staan in de bieb en ik dacht: oeh, wolven, wolven zijn leuk, boek gaat over wolven, dus boek ook leuk. Heb jij (of iemand anders) De Wilde Wegen en De Gouden Kat gelezen? |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 23 dec 2011 - 9:35 | |
| - Crowkit schreef:
- MaskKit schreef:
- Crowkit schreef:
MaskKit schreef: ik ben fan van : (of course) Warrior cats.. gelezen tot en met 4. academicus vampyrus, (Echt awesome) Wolven van de tijd. (ben je lekker lang mee bezig) torak en wolf en volgens een vriendin van me zou ik hart van inkt ook geweldig vinden. duuuuss. voor alle mensen die wél naar de bieb kunnen enzo dit zijn echte aanraders. na warrior cats staat academicus vampyrus bij mij op 1.
Ik vind al die boeken ook leuk!
heeyw at leeuk Very Happy ken je sirieus wolven van de tijd? :O Very Happy
Ja die waren echt leuk, al begreep ik sommige stukjes niet helemaal, vooral het einde. Ik zag het staan in de bieb en ik dacht: oeh, wolven, wolven zijn leuk, boek gaat over wolven, dus boek ook leuk.
Heb jij (of iemand anders) De Wilde Wegen en De Gouden Kat gelezen? haha okeeejh neej nóg niet gelezen ik zal áls k eenmaal lid ben van de bieb eens kijken of zie de din t engels hebbe |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 23 dec 2011 - 11:03 | |
| - Magicpaw schreef:
- , de stad van beenderen & stad van vuur
eindelijk een mede-kronieken-van-de-onderwereld-lezer 8D *juigt |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 23 dec 2011 - 11:18 | |
| Ik ben bezig in Harry Potter The Order Of The Phoenix.. Voor Engels, dacht dat ik even elkker de serie van HP kon gaan lezen voor bladzijdes, amar deze is echt zo SAAI! Maar als ik deze uit heb ga ik The Golden Compass lezen, aangeraden bij m'n voorsteltopic hier, ^^ |
|
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 23 dec 2011 - 12:36 | |
| Lees dan wel de hele Noorderlicht Trilogie x'D |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 23 dec 2011 - 12:43 | |
| Is dat niet met het gouden kompas enzo ? xD |
|
| |
Soofje 1004 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 23 dec 2011 - 12:49 | |
| - Fireheart schreef:
- Lees dan wel de hele Noorderlicht Trilogie x'D
Ik heb ook een boek gekocht met alle drie de delen, in een keer vind ik handiger.. en Diamond; Ja |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 23 dec 2011 - 12:52 | |
| Ik lees het kleine-kabouter-wesley-boek en het is meer dan fantastisch xD |
|
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 23 dec 2011 - 13:02 | |
| Atm ben ik nu bezig met Ciske de Rat xD Ik wilde iets luchtigs lezen :3 Verder hoop ik dat ik de tweede WC serie krijg voor kerst 8D |
|
| |
Lianne 1597 Actief Everyone knows what I look like
Not even one of them knows me
| CAT'S PROFILEAge: ⚜ 67 moons †Gender: She-cat ♀Rank: Senior Warrior |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 23 dec 2011 - 13:14 | |
| Eigenlijk nog steeds met dat Sookie Stackhouse boek, maar ik lees bijna nooit meer. Dus het volgende wat ik ga lezen is Warriors Power Of Three; The Sight <3 |
|
| |
Superkat 276
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 23 dec 2011 - 14:03 | |
| ik ben nu bezig in Percy Jackson, de laatste olympier... Net zoals alle Percy Jackson boeken, geweldig! |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek vr 23 dec 2011 - 16:21 | |
| Ik ben alle nicolas flamel boeken weer aan het lezen voor als ik de Wurlock krijg |
|
| |
| Onderwerp: Re: Boek topiek | |
| |
|
| |
|