We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
Strawberrynose ontwaakte. Ze voelde de zon op haar vachtje schijnen. Deze liet een oranje gloed over het camp vallen. De vroegste patrouilles vertrokken net en dat had ze gewekt. Gelukkig was het weer een nacht vol slaap geweest. Niet steeds dat wakker worden. Ze voelde zich uitgerust en daarom besloot ze een van haar beste vrienden eens op te zoeken. Ladypaw. Hij was zo genoemd voor het kevertje Ladybug of lieveheersbeestje. Strawberry, als kever kenner en liefhebber vond het dan ook een prachtige naam. Ze proefde zijn geur en hopte ernaar toe. Het was altijd tricky, want hij kon ook gewoon gewaterd hebben daar en dan stond ze in een vies plasje. Ze bewoog haar snorren. "Lady, wil je met mij mee naar de Outlook Rock?", vroeg ze met een lief stemmetje.
+ Ladypaw
Ladypaw
Member
Richie 9 Actief Doesn't smell like caca to me, Señor!
Onderwerp: Re: I like bugs (Ladypaw) vr 18 okt 2019 - 14:47
Gehaast was Ladypaw het kamp binnengestormd met een stel muizend bungelend uit zijn bek. Vanochtend vroeg was hij door een paar erg vriendelijke warriors en diens apprentice meegevraagd om mee te gaan met de eerste jacht. Dolgelukkig had hij natuurlijk ja! gezegd. De gevlekte kater was het een beetje zat om steeds in het kamp te niksen. Sinds dat zijn ex-mentor afstand gedaan had van trainingen vanwege zijn drukke karakter had de jonge apprentice helemaal niks te doen. Zijn vrienden waren vaak trainen met de rest en hij, tja.. hij deed andere dingen. Gelukkig werd het vandaag wel leuk! Trippelend op zijn rusteloze poten legde hij zijn vangst op de prooistapel. Hij wou zich net weer omdraaien om veder te jagen toen een lief stemmetje zijn gespitste oren vulde. "Lady, wil je met mij mee naar de Outlook Rock?" De kater draaide zich met een vrolijke huppel om toen hij Strawberrynose herkende. "Natuurlijk!" Hij stond altijd open voor een avontuur en al helemaal als dit samen was met zijn vrienden. "Wil je me staart vasthouden als we het kamp verlaten?" Bood de kater vriendelijk aan. Hij was vaak een asshole maar voor Strawberry was hij lief.