|
|
Chrissos 302 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic vr 16 nov 2012 - 19:49 | |
| Ik wil Tessa die jullie niet kennen bedanken omdat ze me steunt in deze periode van mijn leven. Zonder haar wad ik nog minder dan nu. Zij praat mij vertrouwen in. Zij gelooft dat ik nog een zin heb in dit gezeik. Niemand kan me zo steunen van al mijn vriendinnen. Zonder haar zat ik nu niet merr hier. Nee dan zat ik eenzaam in mijn kamer te janken, niet wetend wat ik doe. Bedankt :]
En ik wil Lizle bedanken. Zij is nog bijna de enige die van mijn pp vrienden tegen mij praat. Ikkan haar vertrouwen, en ik zal altijd klaar staan voor je. Dag of nacht, -10 of 50 graden boven 0. Van hier aar Australië. Ik hoop je niet te verliezen, nooit meer.
En dan nog Lyra en Danii omdat hun vroeger mijn beste vrienden waren, samen met andere uiterraard. Zij waren gwn alles voor mij. Maar ik en zij zijn uit elkaar gegroeid. Ik mis jullie fck hard!
En Tanya, Bo, Soof, Mim omdat zij mij ook steunde en ik veel leuke gesprekjes met hun heb.
En de oprichters en mods omdat zij dit zo goed doen.
En de rest natuurlijk. Darkened- Duskkit- Honeyblossom- Icoon- Icedance |
|
| |
The girl on fire 497
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic vr 16 nov 2012 - 21:06 | |
| dankje wel gaby als jij er niet was geweest weet ik niet wat ik in dit afgelopen jaar had gedaan Katniss || Foxface || Silentcry || Mantiskit || ~Northernkit || Nightlock || Shiverkit || Sleepingkit || Mosquitopaw || Fairy Tail || Dyingkit || Every picture tells a story. Sometimes we don't like the ending. Sometimes we don't understand it.- Spoiler:
|
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic zo 18 nov 2012 - 11:17 | |
| ik wil graag iedereen bedanken voor het actieven van warriorcats en graag steve jobs voor dat ik nu deze awesome comp heb om op wc te zitten ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
Chi c: 2800 Actief
| CAT'S PROFILEAge: x I died when I was 23 moons, now I'm ageless.Gender: Rank: |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic ma 31 dec 2012 - 18:43 | |
| Thanks Danii and Laura for being such awesome friends.<'3 |
|
| |
Laura, the mythology freak >:3 147
| |
| |
| |
Iemand :D 303 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic ma 31 dec 2012 - 19:58 | |
| Ik wil Juul even bedanken omdat wij twee uberepische Megurine's zijn =3 |
|
| |
Viktor 1075 Actief
| |
| |
| |
Robin 1768 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic wo 23 jan 2013 - 20:55 | |
| Ik wou even Juul bedanken omdat ze het me vergeven heeft <3
En ook Cato, want die steunt me heel erg hard en ze is gewoon awesome <3 Flamestripe || Falconscreech Failure will never overtake me if my determination to succeed is strong enough. |
|
| |
Chiii~ 364 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic wo 23 jan 2013 - 22:38 | |
| Ik zou graag mijn broer bedanken, aangezien hij toch redelijk goed naar me luistert, haha. Hij is er altijd voor me, en ook al hebben we beide onze minpunten af en toe, we maken het altijd weer terug goed. Dan ook nog Liese, mijn beste vriendin bedanken. Vorig jaar, en die jaren ervoor heeft ze me sterk gehouden. En dan al die pesters van vroeger, ze hebben me sterk gemaakt. And I can't wait to take my sweet revenge. *Grins*
En dan van WarriorCats, Strawberry, Cindersmoke, Articlight en Thrushkit. Hun wil ik graag bedanken omdat ze leuk zijn om mee te praten, en te Rpg'en.
Zo, dat was het dan eens. |
|
| |
Melissa 267 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic wo 23 jan 2013 - 23:06 | |
| Eh, Ik wil het persoon die RPG heeft bedacht bedanken, zonder dat persoon zat ik me nu te vervelen. Ik wil het TV progamma NCIS bedanken, door dat progamma weet ik nu gedeeltelijk wat ik later wil worden C: Ik wil Indi van Dogsstory bedanken omdat zij mij bij hondentycoon bracht en mij hielp Ik wil het irritante meisje in mijn buurt bedanken, door haar hoefde ik me noooooit in de zomer te vervelen, ik kon haar altijd pesten >D Ik wil mijn klasgenootjes bedanken, aangezien ze mij niet zomaar in de steek laten en nu ook veel met mij omgaan Ik wil mijn moeder bedanken voor alle goede zorg die zij mij geeft <3
Dit is nog lang niet alles maar de rest komt nog wel
Arcticfox - Peregrinekit - Icespirit - Batpaw(echo) |
|
| |
The Crazy Nana Person 143 Actief
| |
| |
| |
Daan 1331 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic do 24 jan 2013 - 19:26 | |
| Ik wil Babs bedanken omdat ze net dat supper goede idee de lucht in heeft gekregen waarmee ik een nieuwe vlam voor WarriorCats heb gekregen! |
|
| |
Juuuul 1262
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic do 24 jan 2013 - 19:27 | |
| - Malfoy schreef:
- Ik wil Juul even bedanken omdat wij twee uberepische Megurine's zijn =3
Bitch please, we are fabulous. C: --- Ik wil Waz bedanken, omdat ze ondanks haar moeilijke tijden een super lieve vriendin is waar ik altijd mijn hart kan luchten, bedankt, Wazzie! <3 Ik wil mijn allerbeste vriendin Rosa bedanken, omdat ik altijd met haar kan lachen en alle nare dingen vergeet als wij samen zijn. Voor problemen weten wij de gekste oplossingen te bedenken en samen met Joos, Cato, Kip & Jolly maken we veel lol, bedankt! <3 |
|
| |
Krisdive 1285
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic do 24 jan 2013 - 23:51 | |
| |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic za 26 jan 2013 - 10:43 | |
| Dank je wel iedereen die de moeite heeft genomen mijn essay te lezen <3 |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic za 26 jan 2013 - 10:45 | |
| Ik wil Quinty, Cato, Ceesje, Danii en Lizle bedanken omdat ze altijd zulke goede vriendinnen zijn! ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY |
|
| |
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic za 26 jan 2013 - 10:48 | |
| Ik wil Soof en Sas bedanken voor zulke goede vriendinnen te zijn waarbij ik altijd moet lachen <3 Ik wil Danii bedanken voor dit awesum setje + Kader <3 |
|
| |
Sharon >D 668 Actief
| |
| |
| |
Mariekseltjah 851 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic wo 30 jan 2013 - 20:24 | |
| Ik wil Juul bedanken omdat ik zonder haar de Elf Fantasy Fair en Soul Eater niet zou kennen <33 |
|
| |
« Daan » 1370 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic za 2 feb 2013 - 11:38 | |
| Quinty, Cato, Nath, Lizle, Haribo, Danii, Ceesje, jullie zijn gewoon mijn beste vrienden hier. Ik zou niet weten wat ik zonder jullie zou moeten. ᖴOᒪᒪOᗯIᑎG Tᕼᕮ ᖇIᐯᕮᖇ Oᖴ ᗪᕮᗩTᕼ ᗪOᗯᑎSTᖇᕮᗩᗰ, Oᕼ IS IT ᗩ ᗪᖇᕮᗩᗰ Tᕼᕮᖇᕮ'S ᗩ ᖴOG ᗩᒪOᑎG Tᕼᕮ ᕼOᖇIᘔOᑎ, ᗩ STᖇᗩᑎGᕮ GᒪOᗯ Iᑎ Tᕼᕮ SKY |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic | |
| |
|
| |
|