|
| |
Nath 207 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic do 7 jul 2016 - 0:25 | |
| Ik wil lieve Yanthe bedanken voor de gezelligheid <3 We spreken elkaar zowat dagelijks en t is super leuk, over van alles en nogwat en dat waardeer ik. Yanthe, ik zie je nu echt als een vriendin en dat maakte me happy, so thank you <3 |
| | | The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| | | |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic ma 11 jul 2016 - 1:19 | |
| Hey hey het is in het midden van de nacht en hannelore gaat zoetsappig doen c: Ten eerste wil ik Jeltje bedanken voor al onze gezellige café meets in het beruchte de ontdekking. Het is altijd reuze gezellig met jou! Ik hoop dat wij nog vaak conventies samen zullen bezoeken :3 En natuurlijk verdient Loïs een plekje in de spotlight! Dude. Duuuuuude. Jij bent zo awesome, je karakters zijn geweldig en je post nog beter, Yu en Fox zijn zooo leuk omg. Ik zou nooit zo actief zijn geweest als het niet aan jou lag. Laura (Derpje) Mag ik natuurlijk niet vergeten. Jij en ik hebben wat geschiedenis samen, en het is nog steeds even leuk. Bedankt voor alle gesprekken, complimenten en hulp, ik zal alles drie keer teruggeven! Ook wil ik even de Bo hierboven bedanken voor het overnemen van Cobra, je maakt hem actief en ik kan niet wachten om te rpg'en met hem. Welcome to the family En tot slot iemand niet hier op het forum, maar een vriend die heel veel voor mij betekend. Ik heb nog nooit zo'n klik gehad met iemand en vind het gewoon zo geweldig. Als er iets bestaat als platonic soulmates dan weet ik zeker dat ik de mijne heb gevonden. Hij begrijpt me en ik begrijp hem, perfect, zonder iets te zeggen. Stiltes zijn nooit akward, we hebben de beste tijden zonder iets te doen. Ik voel me geëerd om met hem mijn puberjaren te verslijten. What's more wrong - that I too wish to be greatOr my mother wished she'd had a son? |
| | | Kip 2278 Actief ↠He thinks that faith might be dead
Nothing kills a man faster than his own head
| CAT'S PROFILEAge: ↠ 9 years {108 moons} forever Gender: Tomcat ♂Rank: |
| | | | Loïs 282 Actief I'll be going back to these streets, this is all I could be
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic za 29 okt 2016 - 15:16 | |
| Omg Lore en Kip ik zie dit nu pas??? schatjes die jullie zijn even serieus <3 Lore want Yufox is geweldig, en jij bent serieus echt een heel goeie RPG-er! Ik enjoy de topicjes met jou altijd echt heel erg! Kip want jij bent gewoon zo amazing really, je bent altijd superleuk om mee te RPG-en maar in het AOT is het ook SUPER gezellig met jou!! en jij kan echt megagoed tekenen manman <33 Beertje want wij hebben echt precies dezelfde interesses, en jouw charries zijn altijd zo ontzettend leuk!??! en de namen van jouw chars omg zo mooi <3 en jouw setjes HAHAH alles is mooi bij jou !! en pm-en met jou is altijd nice en gewoon!! alles yes |
| | | The A Doc 3682 Afwezig "Whatever"
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic di 1 nov 2016 - 23:33 | |
| Bedankt Dieuw en Mimi, jullie zijn beide geweldig en bedankt gewoon voor de kleine woorden, ondanks dat het niet veel is... Het helpt me wel echt bedankt (: jullie zijn top! Rip Augurkielurkie - ♥:
|
| | | Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic di 8 nov 2016 - 20:31 | |
| Even een klein momentje nemen om Waz, Juul, Maaike en Tutu (al zit die hier niet dan) te bedanken. Jullie zijn geweldige meiden die met me mee kunnen lachen maar me tegelijk ook met beide benen op de grond weten te houden. I love you guys stuk voor stuk. En jullie zitten voorlopig nog wel met me opgescheept.
Daarnaast Kiki, Lolo, Bo, Beer, Yanthe, Dani, Freedje, Emma, Julia Iro, Chi en Nath. Met jullie ga ik hier denk ik wel het meeste om en god ik hou van jullie. Dankje voor bij nemen hoe ik ben (met flink wat zout ook nog) en me niet in de steek laten. That's what friends are for <3
One voice may speak you false, but in many there is always truth to be found.
|
| | | Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| | | | Bo2 448 Actief Pick a star on the dark horizon and follow the light
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic ma 15 mei 2017 - 22:14 | |
| Kip is bae en verdomd funny LOve ya omg ik heb in eeuwen nie meer zoveel gelachen damn kindje, wat ben ik happy dat ik tegen je ben beginnen chatten. Routmeme 4 laif amg. Kind ik ga je meeten en tgaat epic worden handss down dan gooi ik wel belgische wafels in je gezicht, hou van je gvd want gvd je maakt me zo happy take the compliment en the thank you amg :v But still tho, yer awesome aaah omg ➢ WHAT IS MEANT TO BE ALWAYS FINDS A WAY
112 |
| | | Daan 3043 Actief The road to hell is paved with good intentions.
| |
| | | | Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic za 10 jun 2017 - 16:37 | |
| Misschien ben ik vandaag even in een emotionele bui, maar dat maakt niet uit, want vandaag besef ik gewoon even hoe erg ik gehecht ben aan Mimi & Waz, dus wil ik hun bedanken voor het zijn van twee de geweldige vriendinnen <3 |
| | | Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic ma 12 jun 2017 - 20:09 | |
| Thanks Emma om me niet in de steek te laten na de moeilijke periode. <3 If you must leave, leave as though fire burns under your feet. If you must speak, speak every word as though it were unique. If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part. |
| | | Sean 2114 Actief Je remue le ciel, le jour, la nuit. Je danse avec le vent, la pluie.
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic di 13 jun 2017 - 21:51 | |
| !!! Kippie !!! Omfg ik hou zoveel van je damn son wth??? WHY U SO NICE TO ME WHY U SO AWESOME WHY U SO OMFG just oml thank u idk im ded but i love you omfg !!! If I could begin to be half of what you think of me I could even learn how to love |
| | | Bo~ 928 Actief She's been beaten, bruised and broken
She's felt pain instead of love
Inside she was an angel
But she never knew she was
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic di 13 jun 2017 - 23:23 | |
| Oke hier komt even een kort ding omdat ik in de mood ben. Kort omdat t op mn mobiel getypt wordt dus ik maak geen lange stukken. Toch even snel wat mensen bedanken hehe~
Als eerste Nath voor het geweldige topic met Smokegaze waar ik zeer dankbaar voor ben. like really tho
Emma voor dat geinige gesprek over jongens, that made my day xD
Bo(2) yesss kort maar krachtig (ofzoiets). Je weet dat ik nooit zo goed ben in deze teksten schrijven maar oh well :") we hebben wat ups and downs gehad de afgelopen tijd, maar weet dat je echt mn best friend bent. Door school en drukte wordt t steeds lastiger om af te spreken (rip) maar we vinden wel iets hehe. We zijn nu al best wel lang close en alhoewel t de laatste tijd wat minder is wil ik je toch nog even zeggen dat ik t al knap vind dat je t zo lang met me uithoud xD like i can be a pain in the freaking ass dus bedankt daarvoor :"). Ik kan altijd dingen bij je kwijt, de minder leuke en leuke dingen, en jij ook bij mij (als t goed is xD). Love you <3
En even snel iedereen bedanken voor al die jaren dat ik hier zit (met fases though... but still xD) She's been beaten, bruised and broken She's felt pain instead of love She's seen nothing but the concrete Yeah the world has left her cold |
| | | Yanthe 654 Actief It's more fun to be a pirate than to join the Navy.
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic wo 14 jun 2017 - 23:09 | |
| Ik wil iedereen hier bedanken om het hier zo geweldig te maken! Zonder jullie was het hier helemaal anders! In het bijzonder wil ik ook degene bedanken waarmee ik zo'n leuke verhaallijnen heb opgebouwd door de jaren heen. <3
En natuurlijk bedank ik ook Nath, Daan, Lolo, Beertje, Bunny, Waz, Mims, Kip,... (enzovoort!) Voor al de gezellige gesprekken buiten Warrior Cats. Jullie kunnen niet geloven hoe zulke gesprekken mijn dag opfleuren. Niet dat ik altijd met een lang gezicht rondloop, maar jullie geven me toch altijd een glimlach op mijn gezicht! ^^ I'll start a war if I have to... |
| | | Beertje 1585 Actief She's my queen
from this day until
my last day
.
| CAT'S PROFILEAge: Full of stars (33 moons) ♡Gender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic ma 19 jun 2017 - 20:06 | |
| Ik ben slecht in tekstjes schrijven c: maar ik wil graag even iedereen bedanken voor de super duper leuke sfeer op warrior cats. Dit vult bijna mijn hele dagelijkse leven en ik ben er trots op!
Dan wil ik even nog speciaal Daan en Nynke bedanken voor de funny gesprekken op Discord and becoming good fwiends <333 en ook nog Bunny, Hannah, Kip, Loïs (long time no see <3) Yanthe en Bo2
xxxxxx ♡ |
| | | Nathalie 1266 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic di 20 jun 2017 - 16:32 | |
| Dankjewel Mimi voor het zijn van de eerlijke en open vriendin die je bent. Met jou kan ik praten, op jou kan ik bouwen en ik weet altijd, ongeacht wat dat jij er voor mij zult zijn. Grote of kleine dingen, het maakt niet uit. Je reageert en laat weten wat je luistert/het leest en dat is fijn. Bij jou hoef ik niet te twijfelen, want ook als jij ergens mee zit en daardoor niet zo happy bent, weet ik dat het niet aan mij hoeft te liggen door jouw openheid, dankjewel hier voor <3
Waz wil ik ook bedanken, omdat ik toen jij in Balk was naar je toe mocht komen om toch even een gezellig middagje te prikken. Dit laat zien dat jij ook een echte vriendin bent en dat doet me goed en ook jij bent iemand waar ik bij terecht kan, of het nou grote of kleine dingen zijn, dankjewel <3
Verder wil ik Daan, Yanthe, Bunny, Bo2 en Hannah bedanken omdat jullie ook geweldige gesprekspartners zijn. Serieuze, niet serieuze, plottende gesprekken, ze komen allemaal voor en dat vind ik zo leuk. <3
En de rest van de site wil ik bedanken, want zonder jullie zou de site niet eens actief zijn, dus dank jullie wel hier voor. Verder zijn jullie gezellig en weet ik dat met zulke leuke mensen hier nog vele vriendschappen op de loer liggen. De site is echt geweldig en dat doen de mensen die er op zitten <3
|
| | | Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic wo 21 jun 2017 - 21:15 | |
| Well, als eerst gewoon iedereen omdat ik mezelf goed genoeg ken dat ik sowieso iemand vergeet xD en gewoon omdat iedereen hier geweldige mensen zijn, maar jullie zijn met zoveel dat ik niet iedereen ga opnoemen hahaha.
En dan nog speciaal een gooi naar Daan, Beertje en Bo2 want onze gesprekken op discord zijn zo geweldig en yes jullie zijn gewoon goede friends van me geworden hahaha. <3 En verder moet ik natuurlijk ook nog Bunny en Jacqy bedanken bcs jullie gewoon super coole mensen zijn die ook nog eens geweldig rpg'en c: ly all <3
|
| | | Christy 376 Actief “Do you think we can be friends?” He asked.
She stared up at the ceiling. “Probably not, but we can pretend.”
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic wo 21 jun 2017 - 21:16 | |
| Dankjewel Joy, Lisa, Brenthe, Karo, Anne en Busra om mee in een doos te gaan wonen onder een brug als we allemaal blijven zitten dit jaar lol <3 If you must leave, leave as though fire burns under your feet. If you must speak, speak every word as though it were unique. If you must die, sweetheart, die knowing your life was my life's best part. |
| | | your special someone 106 Actief My ghost,
where'd you go?
what happened to the soul
that you used to be?
| |
| | | | | Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |