|
| |
The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| | | | 227 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic wo 21 jan 2015 - 20:33 | |
| Ik wil de Bo's bedanken voor het zijn van awesome vriendinnen en voor het bezorgen van zwaaaaaaar melige en vreemde Skypecalls :')
En ik wil de Nerd Squad (mijn vrienden van school) bedanken omdat zij zijn zoals ze zijn en mij daarmee vaak opvrolijken (ook al voel ik me af en toe een beetje buitengesloten als ik bij hen ben op school) |
| | | Ez 1355 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic do 22 jan 2015 - 15:44 | |
| Ik wil Assie, Bunny, Laura en Yanthe bedanken, omdat ze toen naar onze mini-meeting gekomen waren. Ik vond jullie allemaal heel erg gezellig en vriendelijk en daardoor besefte ik dat niet iedereen gemeen is :') <3 Ik wil Assie en Laura nog in het speciaal bedanken voor luisteren naar mijn gezuer enzo, en de moeite doen voor me te pm'n, een bericht te sturen op FB/Skype als ik vaag doe enzo, en jullie dneken dat er wat mis is <3 Ik wil iedereen bedanken voor WaC zo gezellig te maken <3 |
| | | marijn 1560 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic do 22 jan 2015 - 22:39 | |
| Ik wil Kate bedanken voor me dwingen Sherlock te kijken xD |
| | | The A Doc 2733 Actief Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic zo 1 feb 2015 - 11:20 | |
| Marieke, bedankt voor de steun. Als er me iets dwars zit, of er lukt me iets niet, dan ben je daar voor me om me te helpen... Je bent geweldig... Een persoon die ik echt niet meer kan missen. Jouw steun in mijn moeilijke tijden is er altijd. Je luistert altijd... Je bent geweldig, bedankt voor alles <3
Eef, ook jij bent er altijd als er iets is. Je geeft me geweldig goed en veel advies voor dingen en je kan eigenlijk snel mijn mening veranderen over de dingen. Iedere keer als je me een tip geeft, advies, of iets anders, volg ik hem op. Bedankt voor alles, voor al je advies en steun.
Emma, meis, jij bent er ook altijd voor mij, zoveel en daar ben ik je zo, zo, zo dankbaar voor <3 Je begrijpt me zo goed en je helpt me zoveel. Je bent geweldig, ga nooit weg pls <3
En tot slotte Bo, mijn naamgenootje. Ook jij verdient een klein bedankinkje. Je bent niet alleen geweldig, maar ook nog eens iemand die me door dik en dun steunt. Je snapt me ook geweldig. Je bent een geweldige steun voor me.
Ik weet dat ik veel fouten heb, veel faaltjes en dat ik vaak zaag. Maar toch blijven jullie er voor mij. En dat is vooral iets waar ik jullie het Dankbaars voor ben <3 Sleep Tight Snowdrop ♥ |
| | | Nelson 1130 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic zo 1 feb 2015 - 15:56 | |
| Ik wil Eva en Kiana bedanken omdat ze zo'n aardige, geweldige en goede vriendinnen zijn! Ik kan altijd bij jullie terecht en we hebben de meest droge maar awesome gesprekken ooit! Enorm bedankt, lieverds! <3
Ik wil Rebecca bedanken omdat Otterflight echt een geweldige pleegmoeder is en ik vind onze topics echt awesome! Je geeft me inspiratie voor mijn char en je bent echt een aardig, grappig persoontje die geweldig goed kan tekenen! ^^”
Ook wil ik Dieuw nog even naar voren roepen omdat ze ondanks mijn fouten me toch niet aan de kant heeft geschoven. Bedankt, er zouden meer personen als jou moeten zijn! C:
Ook Emma verdient een bedankje! Je bent epic! Ik heb je leren kennen door het buddy gedoe en ben echt blij dat ik jouw als buddy heb gehad C: We hebben leuke gesprekken en ik hoop dat deze nog lang lang verder gaan zodat ik je nog beter leer kennen C’:
Ik wil Kate bedanken, niet alleen voor Blackwing’s geweldigheid maar omdat je een leuk en aardig persoontje bent! Ik hoop dat ik je nog wat beter leer kennen! c;
Ik wil Eef bedanken omdat ik ons topicje heel leuk vind en ik kijk echt naar je op! c’:
Ik wil ook nog graag Lis bedanken! Ondanks dat je al een tijdje gestopt bent met WC. Je bent echt een tof persoontje met geweldige chars! Het is zonde dat we elkaar nooit in RL hebben gesproken maar onze gesprekken op WC vond ik tof! ^.^
Tot slot wil ik San, Hanna en Zoé nog bedanken, jullie hadden het misschien niet verwacht maar jullie verdienen zeker een bedankje! Voor de gesprekjes in het AOT en jullie zijn echt aardig! xD
Ook Bunny wil ik bedanken voor het zijn van een leuke buddy! Ik hoop dat we elkaar nog eens spreken x)
En natuurlijk alle leedjes van Warrior Cats voor de leuke en goede sfeer op WC!
|
| | | D' 201 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic zo 1 feb 2015 - 21:09 | |
| Tess; Je weet wel dat ik je haat, en juist daarom wil ik je bedanken. Bedankt dat ik je ooit heb mogen haten c: bedankt om die haatbare vijand van Silver, en Slender's trauma met sushi te willen zijn, en vooral bedankt, om er voor me te zijn geweest. Ik haat je tess >D *Hugt je dood* Lore; bedankt om er altijd voor me te zijn geweest. We hebben helaas niet zoveel leuke topics samen gehad tussen slender en mary, maar de topics die we hadden waren hartstikke leuk. And in the end, ben ik maar al te blij dat ik je een plezier heb kunnen doen met slender aan je te geven c: Ik zal je als slender's zus, jane's moeder, enorm gaan missen, maar nog meer als goeie vriendin die zoveel voor me betekent. {Ook al liet ik dit veel te weinig blijken} Eef; Je was, en bent nog steeds een grote steun voor me. De gesprekken op skype zijn just awesome met je, en je bent een hele grote hulp voor me geweest. Helaas moet ik arme Black nu achterlaten zonder slender, maar dat maakt haar vast niet zoveel uit, hé xD Hopelijk heb je dan ook evenveel plezier met de nieuwe speler van slen als ik plezier had in de weinige topics tussen black en haar. Lilith; M'n maatje. Ik ben zo blij dat we weer zijn begonnen met smsen naar elkaar want dat is juist geweldig. Helaas waren de gesprekken over pb vandaag minder leuk (huiswerk talk eh, nooit leuk he xD) maar weet dat ik enorm genoot, en nog steeds geniet van de gesprekken met je. Zal je dan ook hartstikke veel missen. Ezz; jaja jou vergeet ik ook niet. Je weet goed genoeg dat je een grote steun voor me bent, je bent altijd één van de eersten die ik op de hoogte stel van nieuwe dingen, en één van de eerste waarbij ik m'n hart kan luchten. Het spijt me dat de topics en verhalen tussen onze accs dood zullen vallen, maar je weet me altijd wel te bereiken hé. Ook als er iets je dwars zit, pb me op fb, sms me gewoon, want wat ik jou aandoe geldt gerust ook voor jou c: Je bent werkelijk een hele grote steun voor me Laura; Ik ga er gewoon niet teveel woorden voor gebruiken, cause you know, I'm lazy, maar je weet ook dat je een enorme steun voor me bent. Allicht zelfs de grootste steun van iedereen hier op het forum. Dus meid, ik zeg het nog maar es, w8 gewoon met je plannen en laat het mij doen he xD my lovely killer girl <33 Sweets, your psychopath c:
Er zullen zeker personen zijn die ik vergeten ben, dus ja dat kan gebeuren. - Spoiler:
|
| | | Mari 5162 Afwezig Finally Home.
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic za 14 feb 2015 - 22:53 | |
| Ik wil de Bo's, Mikal en Boet bedanken omdat ze geweldig zijn. |
| | | Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic wo 4 maa 2015 - 23:29 | |
| Ik wil even Mimzel in het bijzonder bedanken. Ik heb de laatste tijd zoveel rare en moeilijke tijden mee gemaakt, een heleboel waar ik niet trots op ben en een heleboel waar ik nogsteeds bang voor ben maar jij bent er de hele tijd voor me geweest en me gesteund. Ik weet dat ik op jou kan leunen en altijd bij je zou kunnen schuilen als dat ooit nodig mocht zijn. En dat heb je niet alleen gedaan door met me te praten(wel vooral ofcourse) maar ook door de rp's die we samen zijn die ik lieft meer dan wat dan ook xD Ik hoop dat ik jou net zo kan helpen, steunen, laten lachen en je zo kan laten voelen als jij voor mij doet. I love you so so much girlie en thank you for everything that you already have done for me <33 私は最高だ Bene facis, sum nimis terribilis |
| | | 2815 Actief
| |
| | | | As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic di 24 maa 2015 - 21:56 | |
| Mijn dank gaat heel even uit naar: Ezz. Bedankt om er voor me te zijn als ik iemand nodig heb. Je bent een heel goede hartsvriendin van me geworden, die naar me luistert, om me geeft, en het belangrijkste van al niet dat 'niet-doen-das-het-stomste-wat-je-kunt-doen-persoontje' bent. Want juist aan zo'n vrienden (niemand hoeft zich aangesproken te voelen, ik zeg heel nadrukkelijk VRIENDEN) heb ik een bloedhekel momenteel. Vervolgens, Aimée, je betekent zoveel voor me, dat weet jij als de beste. Ik mis je nog steeds en als er iets zou gaande zijn (ik spreek nu maar van een ongeval of opname of zo) zal ik niet gerust zijn totdat ik weet dat jij ervan op de hoogte bent. Als laatste heb ik niemand minder dan suicide sally, mn eigen bloedverwant en moordenaar (bijnaampje hihi ) Laura. Meid ik weet dat je dit zult lezen, en als het allemaal even tegenzit, lees dan dit bericht opnieuw en opnieuw en opnieuw tot je er eindelijk beter van word, want meid, you're the closest to heaven that I'll ever be <3 The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
| | |
Lore 973 Actief All the streets are crammed with things
Eager to be held,
I know what hands are for
And I'd like to help myself
| |
| | | | Sharon 767 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic di 22 sep 2015 - 18:04 | |
| Well, even een bedankje voor een aantal mensen. Nath, Soof, Tessa, Emma en Chi, heel erg bedankt voor jullie steun altijd. Jullie zijn stuk voor stuk geweldige mensen en ik ben echt blij dat ik hier terug ben <3. Echt echt echt bedankt !
Ook de rest van WC, bedankt voor alle gezelligheid hier, dat is echt een punt waarom ik hier terug ben gekomen. Love you all <3 |
| | | Nathalie 3034 Actief I'm a Queen from Starclan
"You're only dead when anyone who lived with you is gone too" -Brightspots 05-07-2016
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic za 26 sep 2015 - 19:03 | |
| |
| | | Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic za 26 sep 2015 - 20:33 | |
| Dank je aan iedereen hier, dat ik me weer thuis mag voelen op de site en met plezier de link van warrior cats in kan tikken<3 |
| | | 508
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic zo 27 sep 2015 - 14:43 | |
| Emma omdat ze zo'n geweldige vriendin is en stiekem kan ik niet wachten tot we elkaar eens in het echt meeten! Je bent er altijd voor me als ik met iets zit, en praten met jou is altijd enorm fijn<3 Soms lijkt het wel alsof ik je al jaren ken Soof omdat ze me na al die tijd nog steeds niet in de steek heeft gelaten en het aankan om mijn af en toe nogal derpige momenten te doorstaan. xD Oké, nee, serieus. Jij bent zo'n goede vriendin! Je hebt me altijd gesteund, zowel tijdens de zware als goede momenten. Ik weet niet wat ik zonder jou zou moeten<3 & dan nog Nath! Nu we wat vaker met elkaar praten begin ik je ook steeds beter te kennen. And hell yeah! Ik heb er totaal géén spijt van! Je bent zo'n toffe meid! Ook bij jou kan ik mn hart luchten, en daar ben ik enorm dankbaar voor<3 ▲ I'm sorry, I let me fall for you ▲ I can erase you and forget you but I can't undo you You're the hand I can't hold, the words I'm not told when I'm lonely ▼ And I don't want you back, I just want to have what you took from me ▼ { t h e m e } |
| | | Loïs 1133 Actief "Love. It's just chilling, you know? Kicking it with somebody, talking, making mad stupid jokes. And, like, not even wanting to go to sleep, 'cause then you might be without 'em for a minute. And you don't want that."
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic zo 27 sep 2015 - 15:03 | |
| Ik wist niet eens dat er zo'n topic bestond, maar... Allereerst wil ik Yanthe bedanken. Oh my Yanthe, wat geniet ik van al onze topics die met ieder karakter weer heel anders zijn, het gezellige kletsen in het AOT en gewoon van jou <3 Want jij bent echt een geweldige meid, en ik wordt er altijd heel vrolijk van als jij online bent. Heel veel succes op je nieuwe school, hopelijk blijf je wel lekker actief zodat we niet vastlopen met topics etc. En ook (alweer) gefeliciteerd dat je het zover wist te schoppen met Medicine Cat! En dan natuurlijk Dani. Jij bent echt zo'n gezellige meid, waarmee ik graag topics heb en graag praat. Ik vind het altijd super gezellig met jou, en je kan ook echt prachtige setjes maken waar ik jaloers op ben owo. Ik kan niet wachten tot we een keer een nieuw topic Vixen x Panther gaan doen en nog heel veel andere ;3. Kippieee <3 Ik word altijd blij als ik zie dat jij online bent. Allereerst vind ik jouw accounts echt geweldig, al vanaf het begin der tijden toen ik hier op Warrior Cats kwam was ik verliefd op Jinx. Dat kon je wel zien aan Littleface, oeps. Ik hou van de schattige topics tussen Zier en Jinx (#Zinx). Ik hoop nog heel veel topics met jou te krijgen. Nynke, ik heb het altijd heel gezellig met jou - zowel in de RPG als op het AOT. Ik kan niet wachten totdat ik je kan zien posten met Muta, want zij is echt een geweldig karakter. Ik heb ook echt liefde voor Swallowkit <33 Lore, weet jij wel niet hoe verschrikkelijk cool jij bent? Ik hou echt met heel m'n hart van Yu, ze is zo'n badass meisje en ik stalk haar echt te erg xD. Het is echt zo schattig hoe ze met haar vader omgaat! En de topics tussen Yu en Vosje zijn zo leuk, daar moeten we er echt nog veel van hebben <3 Julia, ik heb zoveel respect voor jou! Je hebt originele karakters, en je kan echt geweldig RPG-en. Claw is echt m'n bae en Creampy is zo schattig owo. Hopelijk hebben we nog veel topics samen! Endria, ik lees net dat je een beetje gaat minderen en dat is echt heel erg jammer! Ik ga het missen om met Panther een beetje te dollen met Gray. Ach, ik wil je in ieder geval heel erg veel succes wensen, en laten weten dat je echt een supertoffe meid bent <3 |
| | | Kipje 59 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic zo 27 sep 2015 - 21:08 | |
| ahhhh man Loïs jij maakt me zo blij <33
Loïs Precies wat hier boven staat xD De topics met jou maken me altijd zo ontzettend blij. Ik heb er altijd wel inspiratie voor, en om eerlijk te zijn, als Jinx Zira niet had ontmoet zou ik waarschijnlijk weer inactief zijn geworden xD Al je karakters hebben hun eigen twist en zijn stuk voor stuk anders en origineel, geen een lijkt op elkaar. Daarnaast ben je echt een geweldige, lieve meid en ik hoop je echt eens op een meeting te ontmoeten ofzo<3 Fachi Jij ook ea, posten met jou is gewoon geweldig en ik ben zo blij dat wij weer contact met elkaar hebben gekregen, en dat jij hebt besloten om weer actief te worden hier! De topics van Shiva en Jinx en Apple en Jinx waren zo ontzettend leuk altijd, zelfs al waren we nog behoorlijke noobs toen xd Coyotepaw en Lightningpaw En al die eindeloze skype gesprekken die wij hebben en hadden x3 Derpje Ripa en Air zijn gewoon echt veels te lief en geven mij zoveel inspiratie xD Alle topics die ik met jouw karakter heb, zijn altijd leuk en anders dan anders. Je karakters zijn heerlijk origineel en ik heb echt een enorme zwak voor Ripa, zoals je al wist xD Ook is het echt super leuk om met jou die pm gesprekken te hebben <3 DorianAch ja, je weet dit al lang xD Ik geef echt zielsveel om je en ben zo ontzettend blij dat wij elkaar 2/3 jaar terug op de mini-meeting ontmoette. Ik ken je niet van Warrior cats, maar de topics van onze karakters hier zijn ook echt leuk. En Bleaktail is zo'n heerlijk probleem kindje xD
Er zijn echt nog zoveel mensen die ik zou kunnen bedanken, maar vooral deze 4 mensen omdat ze het echt gezellig voor mij maken hier op Wc <3 I want to hear you S C R E A M
Laatst aangepast door Savagekit op zo 27 sep 2015 - 21:24; in totaal 1 keer bewerkt |
| | | 997 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic zo 27 sep 2015 - 21:16 | |
| Damn, ik kom hier terug na plusminus een halfjaar en boom, iedereen is nog steeds even leuk en ver daaroverheen als ik terugkom. Ik heb een aantal RPG-sites bekeken en getwijfeld of ik een account zou nemen wat ik hier en daar ook heb gedaan, maar er is letterlijk geen enkel forum zo gezellig en close als Warrior Cats. Dus bedankt, lieve mensen, bedankt voor alle gezelligheid en hulp en prachtige posts die deze website en zijn leden zo bij elkaar brengt. |
| | | Bunny 200 Actief A few nice words can help a person more than you think.
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic ma 28 sep 2015 - 0:41 | |
| Eigenlijk wil ik ook heel wat mensjes bedanken, eigenlijk al heel lang. Een van de rede dat ik op WC zit en een van de reden dat ik nog hier ben, ook is heel WC een super leuke site met super leuke aardige mensjes: Cato~Hate: Jou ken ik al sinds de basisschool in groep 4, we kennen elkaar nog steeds maar vaak heb je me gesteund en hopelijk andersom ook. Je bent super aardige vriendin die super erg van boeken hield, je met vaak super positief en het is makkelijk geworden om te communiceren via WC vond ik en dat is het ook. Nu sturen we verhalen naar elkaar op om te kijken of we er wat aan kunnen doen, jouw verhalen blijven nog steeds beter dan de mijne. Ik heb weinig echt over je te zeggen maar je bent gewoon een top meid, ^.^ Dani het mystieke boompje~Crescentkit: We hebben elkaar eigenlijk leren kennen van het nestje Hate X Lightleaf, toen hadden we een whats app groep van het hele nestje en spanden we de chat box vol vooral ik soms ^.^". Alleen het is altijd wel grappig geweest vond ik dan, je bent een geweldige meid en ook ben je super aardig want vaak vraag ik je of je me setjes wil maken xD Maar je staat altijd klaar voor anderen en dat vond ik goed van je. We hebben vaak leuke gesprekken of juist doelloze gespreken en vaak verzinnen we ook verhaallijntjes samen, ik wil je bedanken voor dat je een goede vriendin voor me te zijn. Je bent ook super creatief en maakt echt geweldige dingen, thats why youre the setjesmaster >3 Kip/Emine~ Hehehe waar moet ik beginnen, we hebben een soort van de zelfde problemen op school en we posten graag samen. De geweldige topics van Air X ripa misschien iets te veel drama maar oké, still a ship tho. Ik hoop dat ik je naam goed heb geschreven, maar je bent echt een top meid. Altijd hebben we langen gesprekken met PMen en zijn de topics soms een beetje vaag maar altijd wel leuk en echt zo van 0,0.. Je helpt me vaak als ik problemen heb thuis of op school, gewoon via de pm. Julia~Claw: Wij hebben elkaar leren kennen heel random door het verhaallijn van Skinny love en haar spionnen, toen zijn we super actief wezen posten gewoon in een week 3 topics af hebben of zo xD. Maar vaak zijn de topics erg geweldig en ook de PM gesprekken, zelfs als ze soms nergens over zijn maar wat ik echt tof van je vind. Vind ik dan wel dat je de hele Bloodclan op stelten heb gezet en alles super actief hebt gemaakt, misschien wel helemaal alleen. Ik vind het echt knap van je en we hebben geweldige topics met Rip als slaaf van Claw, ik vind je heel aardig en vaak ook erg positief. San wolfie~Brat: Wij hebben gewoon ooit een topic Brat X Ripa gehad waardoor we gelijk met elkaar super veel gingen PMen en super veel lo hadden. Ook de topicjes waren grappig en heel erg kinderlijk, "Moder fight!" Of juist ineens vuurwerk wat door de lucht heen schoot, ik vond het wel allemaal best wel leuk. Vaak was je super actief en zo actief ben ik niet eens met Ripa, je bent een aardige lieve meid. Vaak erg opgewonden en druk maar dat is juist leuk, dan hebben we gewoon vaak leuke gesprekken over Brat en Ripa. Weinig drama zit er nu nog in maar dat komt wel, je bent echt een lieve aardige meid. Floriske~Everstar: Wij hebben elkaar leren kennen in buddy exchange, daarna gelijk begonnen aan een pokemon fanfictie. Die was geweldig alleen raakten we het hele verhaal kwijt, toen waren we weer opnieuw begonnen. Vaak hebben we korten gesprekken maar de verhalen die we samen maken zijn echt cool, jij komt vaak met leuke ideeën in het verhaal en vaak vullen we elkaar aan. Ook ben je erg behulpzaam en jij was echt de eerste waar mee ik tegen heb gepost, dat was echt cool ik dacht toen dat petalpaw een man was ter wel het een vrouw was xD. Lore~Yu: Wij hebben vanaf dat ik Dit bespeelden echt vele chat gesprekken gehad en gewoon elkaar leren kennen in de pm box, de pm box is gewoon het beste wat er is xD Het is cool en dan hoef je het algemene onzin topic ook niet vol te spammen. Als ik er zou op reageren zou ik echt op alles reageren als ik het zou willen, ook hadden we leuke topics met commettail en consteller, ik bespeelde constellerpaw en jij dan de grotere broer. Het was echt leuk, jammer dat we er niet meer verder op door konden gaan. Het kwam gewoon omdat ik zo inactief was enz. Soms wilde ik dat ik dat kon goed zetten, still je bent een super aardige en vriendelijk iemand. Ook in dit topic staat veel over je geschreven en dat verdien je ook. Daan~Fawnstep: Ik weet eigenlijk niet zo goed waar van ik je vroeger kende alleen, wist ik wel een ding dat we vroeger vaak met elkaar gepost hadden en leuke dingen hadden. Eigenlijk wil ik je voor super veel bedanken en jij bent ook echt super aardig. Victor~...?: Jouw kende ik net zo als Daan van vroeger op WC, ik weet niet echt veel van jullie maar jullie zijn echt super mensjes. weet dat maar. >3 Laura~Cyber: Jouw kende ik vanaf toen ik dot bespeelde, eigenlijk was je super aardig en hadden we ook een modder gevecht jij draaide heel dot s karakter naar de occ karakter xD je bent echt een geweldig persoon en weet echt leuke grappen te maken. Ook hebben we topics gehad Cyber X Bone waarbij Bone vluchtte van cyber en nu Rip erg hard verliest van Cyber still cool tho xD Ik vind het ook knap hoe lang je jouw karakter zo lang on hebt gehouden echt complimenten daarvoor. Laura~Icy Jouw kende ik sinds dat ik me aanmelden met Atum, ik had een heel verhaallijntje voor gelegd en vond het echt cool toen ik werd gekozen had er zelfs een tekenfilmpje over gemaakt. Je was echt super lief en aardig vaak open voor anderen en super actief jammer dat Icy bij de Riverclan opgesloten is. Ik had er namelijk wel leuk gevonden als het verhaallijntje door kon gaan. Marieke~Fisheye: Jouw kende ik vooral via de Chat een enorme goede tekenaar, ik bewonder altijd jouw prachtige tekeningen en nu nog steeds. Ik vind je echt een super aardige meid altijd paraat jammer dat je soms zo negatief over jezelf denkt want eigenlijk vind ik jouw echt een top meid en daar kan je niks aan veranderen want dat is mijn mening. eva~Lightleaf: Jouw kende ik via Cat enz. Je bent aardig en jij hebt samen met cat besloten een prachtige whats app groep te creëren best wel cool, jij hebt er voor gezorgd dat ik twee te gekke mensjes ken Nynke en Dani de banaanboom maar ook jouw, jij weet altijd wel België grappen en je bent er erg goed in om andere vrolijk te houden. Heel erg bedankt ervoor dat waardeer ik erg van je. Babs~Snowynight: Ik ken jouw niet echt enorm lang sinds een maandje of zo, je maakt leuke grapjes en ik wil je erg bedanken voor het maken van deze site ook was je erg goed in wat je deed. Je was aardig en je bent het nog steeds en je bent erg vrolijk, ik ken je pas net maar ik weet nu al waarom vele mensen je erg mogen. Nele~Astralkit: Nele ik ken jouw al best wel lang, ooit met jouw en cat een forum gemaakt. Jij bent een enorme lieve meid en weet vaak hoe het hoort en wat leuk is, je bent erg goed met ideeën en erg creatief. Je maakte echt hele mooie natuurgetrouwde tekeningen en super gave forums vaak wenste ik dat ik dat kon, je bent echt een vriendin voor mij geweest. Kiana~Catsiel: Jouw ken ik eigenlijk door Nele maar je bent echt een aardige meid vaak er voor mij geweest een we vonden elkaar vlug weer terug op WC ik vond het echt geweldig toen dat gebeurden, we hebben vaak echt goeie gesprekken en je bent ook een goede vriendin voor me geweest. We hebben zelfs ons aangemeld bij een nestje en zijn samen gekozen, vaak vind ik jouw ideeën echt geweldig en ben je ook erg goed in.
Eigenlijk wil ik iedereen bedanken hier boven voor een van mijn vrienden te zijn of dat ze het waren, jullie zijn echt top mensen en hebben heel veel voor mij gedaan. Vaak wilde ik ook iets terug doen maar ging vaak moeilijk omdat ik te snel inactief ging, daar spijt het me echt voor. Jullie zijn en blijven echt top mensjes, daarvoor wil ik jullie allemaal bedanken voor een deel in mijn leven te zijn.. |
| | | | Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |