Het dank-je-wel-topic - Pagina 7

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Het dank-je-wel-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende
Lurkingshade
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 KXWmV33
The A Doc
3682
Afwezig
"Whatever"

CAT'S PROFILE
Rank:
Lurkingshade
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimezo 5 okt 2014 - 21:09

Ik wil even iedereen bedanken die ik heb leren kennen op wc. Jullie hebben me echt de tijd van mn leven gegeven <3 jullie helpen me door alles en jullie zijn echt altijd zo vriendelijk. Jullie geven me tijden van lachen en tijden van helpen en ik vind het zo goed. Jullie zijn allemaal geweldige mensjes die ik voor geen geld voor de wereld zou kunnen missen. Jullie zijn de beste, jullie allemaal <3

TX IEDEREEN!

Rip Augurkielurkie
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 66u15yb9_o

♥:
Terug naar boven Ga naar beneden
Kittytail
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 DPKsfdL
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 9 okt 2014 - 0:22

ik wil iedereen bedanken. Jullie zijn allemaal heel lief, helpen me altijd als ik ruzie heb, het posten samen in de RPG training was ook zo leuk, alle mensen die de tijd nemen om een setje voor me te maken, wat dan ook. dit is een van de beste sites ooit. ik wil fireheart bedanken voor het maken van deze site, alle admins en mods voor het helpen ookal hebben jullie een leven, school, etc.ik wil verder erin hunter bedanken voor het maken van warrior cats anders had ik jullie nooit ontmoet.

*Groepshug*

Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 2lniil3
Other:
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 9 okt 2014 - 19:57

Ik wil graag m'n moeder bedanken.
Omdat ze altijd voor me klaarstaat als ik het moeilijk heb, en er altijd weer in slaagt om alles in orde te krijgen. <3

We were together.... I forgot the rest♥️
Lostdream
Member
Ez
994
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostdream
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 9 okt 2014 - 20:07

Ik wil Babs bedanken voor het awesome idee van de PM Buddy prulletjes want het is echt super gezellig om te doen, ik krijg echt het gevoel dat mensen op WC al closer zijn, maar dat is misschien mijn mening :] Plus ik wil Babs ook bedanken voor al haar creative ideeën ^-^

Ik wil Tessie bedanken voor haarzelf te zijn x'D Ook al Skypen we nu minder door school het is altijd leuk, zeker als je zo idioot bent om mijn naam fout te schijven ;P Nee nee, je bent gewoon altijd heel lief en ik kan je acc's in gevaar brengen en dat is o zo leuk weet je wel xD Ik kan ook altijd bij je terecht en dat vind ik heel erg leuk om te weten c:

Ook mijn lieve Mermaid want Mermaid is gewoon een van de leukste persoontjes hier (Niet dat ik iets tegen de andere heb IEDEREEN is leuk hier maar Mermaid is niet iedereen ;D samen met Tessie) Je hebt het nu miscchien wat moeilijk maar we hebben de meest random gesprekjes en ik ben nu al zeker dat er een heel erg stomme leuke grappige idiote relatie tussen Dan en Cyber komt x'D

Emma. Emma, Emma, Emma. Je bent gek. Maar ik vind gek oké, weet je, dankzij jou komt lieve Laura aan haar bijnaampje Mermaid en dankzij jou ben ik nu Squid(gy) xD Ik heb nog steeds de prins op de witte dolfijn niet gevonden maar dat komt nog wel een keertje xD Praten met jou is altijd leuk c:

Assie. Je bent simpelweg super okidoki? Ik vind het heel leuk om de broer van Slender te zijn [Met me losertje Jeff <3] en je bent geweldig om tegen te praten :]

En natuurlijk, iedereen want ik heb er nog zo veel te bedanken ;-; <3

Never thought I'd let a rumor
ruin my moonlight

Smokebreath
StarClan
Babs
1109
Actief
Starclan, they play with cats' fates like a kit plays with a helpless moth, slowly tearing its wings off and leaving it to die in agony.

CAT'S PROFILE
Rank:
Smokebreath
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 3 dec 2014 - 23:24

Wanna thank everyone, aangezien het altijd leuk is om toch van tijd tot tijd langs te Wipwap op WC en dan is iedereen ook lief, ondanks dat ik het zo druk heb <3

Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 JtCOU2C
Fun stuff:

Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 J9XRHNfo_o
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimedi 9 dec 2014 - 23:36

Ik bedank even snel Laura en Ezz want zonder jullie berichtjes zat ik nu niet in me bed te studeren.
Thnx girls for being there when I need someone to carry on.

The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 106zzvt
Theme | Voice
Roughflower
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 11:05

Ik wil Maaike bedanken voor het super gezellige uitje naar de bioscoop <3

Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 EKUWbmh
::
Snowdrop
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Tumblr_odaoy3Ko7X1u49zhho1_400
The A Doc
2733
Actief
Je t'aime, je t'aime toujour... I am forever yours.

CAT'S PROFILE
Rank:
Snowdrop
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 18:53

Ik wil graag Emma, Jamie, Evy en Gen bedanken voor al de steun die ze me geven in de examens <3

Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 RlyUriu3_o
Sleep Tight Snowdrop ♥
Wolfjaw
Member
204
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Wolfjaw
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 18:57

Ik wil graag Maaike en Babs bedanken omdat ik met Snowstorm mocht meespelen in hun geweldige verhaallijn. <3
En dan nog Emma, Soof, Isa, Nath en Q omdat ze zo'n geweldige vrienden zijn. <3
Natuurlijk niet te vergeten al de rest van WC, aangezien er zonder hun niet eens een WC zou zijn. <3
Icyrose
Member
Quinty
1869
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Icyrose
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:16

*Schraapt keel*

Ik wil graag iedereen bedanken die op mn vertrek topic heeft gereageerd voor de ontzettend lieve worden<3 Jullie zullen nooit vergeten gaan en ik zal zeker nog een keer mn snuit laten zien hier n_n

Verder wil ik 't team bedanken die me toentertijd de kansen hebben gegeven om zowel Bloodclan Deputy als Riverclan Medicine Cat Apprentice als Moderator te mogen zijn op dit geweldige, nog steeds groeiende forum<3

Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 DTOpBCf
"We are the rose that grew from the crack in the concrete,
I never doubted for a second, even when you left us on our own.
Don't you wish you would have known?
How does it feel now that you're in the backseat?
I guess you should have had a little more faith in me."

Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 LcrIgCQ Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 M9EKCDX Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 EjrsROF
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 RUq8TRk Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 UK1ajoI
Stuff made for me<3:
Nevermind
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 10 dec 2014 - 20:45

Emma, bedankt om me te begrijpen <3 Ik heb het zo moeilijk gehad en ik weet dat je dit nog soms kan zien op hoe ik reageer, het feit alleen al dat ik rechtuit tegen je kan zijn, is iets dat me zo blij maakt. Ik zat serieus bijna te huilen daarnet, happy tears <'3 Tx Emsie ^^

and as he was the black canvas
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Winddancer
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Miniava
Bunny
2607
Actief
"They say there are two really loud noises in the world - a bang when you expected a click, and a click when you needed a bang"

CAT'S PROFILE
Rank:
Winddancer
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 11 dec 2014 - 21:02

Ik ga dit eens goed uitgebreid proberen te doen. *schraapt keel en krakt vingers*

Bo, van Nevermind. Ik ben zo blij da tik je heb leren kennen, en volgens mij was je één van de eerste mensen waarmee ik chatte. Je bent soms zo random, maar je bent altijd awesome. Ik denk echt dat ik je één van mijn beste vriendinnen hier (nja, niet alleen hier want "int echt" heb ik niet veel vrienden xD) kan noemen. Je kan al mijn random buien aan, al mijn hyperactieve momenten en dat apprecieer ik echt. Veel mensen zouden zich al lang doodgeërgerd hebben.
Assie. Ik weet dat je het misschien niet altijd even makkelijk hebt, maar je slaagt erin om me te begrijpen als ik het moeilijk heb ermee. Ik probeer je te helpen, waar ik echt slecht in ben, en volgens mij kan ik ook jou een geweldig goeie vriendin noemen c; Ik wil je ook bedanken voor het verzinnen en bespelen van zo'n geweldige karakters <'3
Dieuw. je bent één van de weinige mensen waarmee ik eigenlijk al echt gepraat bent. Je bent Awesome, zeker met je Awesome leger. Ik vind je geweldig, en stiekem ben ik wel wat jaloers op jouw RPG-skills o;. Ik voel me altijd wel op mijn gemak als ik met jou chat, waarover het ook gaat.
Eef. Je lijkt niet zo "oud" als je bent, ik voelde me meteen op mijn gemak. Jij bent altijd zo warm en hartelijk, en ik bewonder je echt daarom <'3 Het lijkt alsof je niet snel boos word op mensen, alsof je altijd je best doet om iedereen te begrijpen en volgens mij zal je ook altijd iedereen accepteren. Ik vind het geweldig van je dat je dat doet, blijf het voortdoen! <'3
Evy. Je bent een gezellig persoon, altijd enthousiast, en je lijkt ook altijd wel vrolijk te zijn! Ik snap niet helemaal hoe je dat doet c: Je karakters zijn awesome Flood is te schattig voor woorden <'3 En ik wil je ook bedanken dat ze zo'n goede zus is <'3

-Ik moet nu gaan, ik update dit lijstje nog wel es xD-

Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 6Gt25F7
Nevermind
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 14:48

Het was begin 2014. Nevermind, mijn eerste doorbraak acc werd actief. Ik was een verlegen meisje, zat nog maar enekel maanden in een nieuwe richting, nieuwe school, nieuwe stal en had bijna een jaar mijn paard. Ik werd gepest in mijn oude klas, maar toen ik de overstap maakte naar de nieuwe richting werd ik meteen geaccepteerd. De stal oh wat ben ik blij dat ik naar daar ben gegaan. Ik leerde vrienden kennen, vrienden die er altijd voor me zullen zijn. Zo begon 2014 voor me.
Februari. Ik probeer actief te zijn, lukt me aardig en tot mijn verbazing krijg ik de otm prijs met Nevermind. Iets dat ik nooit had verwacht en ik vond van mezelf dat ik het niet verdiende, maar toch vonden de mensen dat wel. Heel erg bedankt (:
Maart, de maand van het verplaatsen van mijn paard. Ik leerde zoveel mensen kennen en tja, mijn sociaal leven kwam weer van de grond. Ik leerde echt te leven door deze mensen.
April, mei, juni, juli, augustus... Geweldige maanden waarbij ik niet alleen plezier had op het forum door jullie mensen maar ook de RL dingen. Ik genoot van het leven zoals het moest door jullie, door de nieuwe vreinden en ik bloeide open. Ik leerde echt leven.
September, school. Ik werd gescheiden van een van mijn beste vriendinnen. best sneu he? Niet echt. Een paar weken en ik leeerde de nieuwe meiden kennen van mijn klas. Die kan ik momenteel een van mijn beste vrienden noemen. Het leven ging erop vooruit.
Oktober.. oh oktober wat doe je me aan xD Leven was normaal, leuk, moeilijk met school want het is het 5de, moeilijk jaar in België. Daar kwam Maaike af met haar 'verassing voor me'. Niet veel later kwam het dus uit dat ik een hoge rang kreeg, een die ik nooit verwachtte te krijgen. Iets wat me wel goed heeft gedaan. Ik vraag mezelf vandaag zelfs nog af of ik het waard ben... Maar toch mensen vertrouwen me ermee (:
November, de maand van mijn verjaardag. Wat geweldig om niet alleen in RL maar ook hier op het forum niet vergeten te worden door jullie. Ik werd vorig jaar door al mijn familie en vrienden vergeten, maar niet dit jaar. Ik kreeeg een leuke verjaardag en ook hier veel felicitaties. Toen kreeg ik mijn nieuwe phone, mijn auto... Man wat was ik verwent XD Maar het punt was, ik werd niet vergeten <3 Bedankt <3
December, ik noem het de 'wapp maand' EN DAT IS ALLEMAAL DE SCHULD VAN EMMA, EVY EN JAMS XD Sinds ik wapp heb vind ik heerlijk om jullie te appen, jullie zijn geweldig. Ik had fijne feesten en een geweldige afsluiter met een superrapport voor mijn eerste trimster. (:
Jaar geslaagd :3

Bedankt iedereen <3 Voor alles <3 Voor de steun die ik dit jaar kreeg, de vele plezieren en vooral om het feit dat jullie er altijd voor mij zijn. Bedankt voor een geweldig 2014 <3

and as he was the black canvas
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Glowstick
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 14:54

Ik wil graag Tessa, Gaby en Mimi bedanken omdat ze er altijd voor me zijn no matter what. Daarbij accepteren ze mij gewoon voor wie ik ben en ook al zit er nog behoorlijk leeftijdsverschil in we het toch goed kunnen vinden <'3 Love ya three

It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 8yZbSjz
Spoiler:
Dapplepaw,
Member
Bo ~
271
Actief

CAT'S PROFILE
Dapplepaw,
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 14:56

Ik wil even Soof bedanken voor daarnet op wapp, je bent geweldig meid en ik hou van je <3 Ik zou je echt niet anders willen Hon <3 Heel erg bedankt x

Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Dapple11
Fawnstep
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 UHsufNY
Daan
3043
Actief
The road to hell is paved with good intentions.

CAT'S PROFILE
Rank:
Fawnstep
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 15:09

Ik wil Iedereen hier op Warrior Cats bedanken voor het geweldige jaar wat ik achter de rug heb. Met vele actieve topics, leuke gesprekken in het AOT en spannende verhaallijnen.
Toch zijn er nog een paar mensen die ik speciaal wil bedanken, en dan heb ik ze nog niet eens allemaal genoemd haha :'D
Ten eerste wil ik Soof bedanken. De topics tussen Fawn en Ash dit jaar waren echt geweldig (niet voor hen dan) en ik heb er echt veel plezier in gehad, plus je bent gewoon een geweldig persoontje. Dan wil ik ook meteen Babs bedanken voor het spelen van Slatepaw en de topics die we hebben gehad dit jaar, net zoals Nath die geliefde Rough zo goed bespeeld en waarmee ik ook leuke topics heb gehad, Lore die Aurora bespeeld en natuurlijk onze Emma van Hailpaw - waarmee ik ook met beroemde Tall vele leuke topics heb gehad <3
Ik wil ook Chi bedanken voor de topics van Frost x Minnow en Little x Fawn, die ook altijd geweldig waren.
Dan moet ik natuurlijk ook Bo2, BunBun, Evy en Jamie bedanken voor de leuke verhaallijntjes (die bezig zijn en zullen komen) want daar vind ik ook altijd veel plezier in.
Voor de rest moet ik natuurlijk ook Q nog bedanken, zeker nu met het geweldige topic van Sparrow x Wolf en gewoon de andere topics tussen hen die dit jaar hebben plaatsgevonden.
En dan natuurlijk nog het team wat weer een gezellig jaar mogelijk heeft gemaakt voor ons allen <3

En als laatste, Viktor <3 Ook al ben je niet zo heel actief meer hier op Warrior Cats, elke dag hebben we wel leuke gesprekken op facebook en ik ben je echt dankbaar voor het zijn van zo'n goede vriendin, want nog nooit heb ik zo'n goede gehad :'3
Zonder jou zou mijn leven er echt een stuk anders uit zien, en ben ook echt enorm blij dat ik je heb leren kennen xx

Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 SyMgVwe
Spoiler:
Glowstick
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 GR68RHg
iro!!
2092
Actief
"Time doesn't heal anything, it just teaches us how to live with the pain."

CAT'S PROFILE
Rank:
Glowstick
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 15:10

Ik wil graag Cato bedanken voor het dwingen om Once upon a time te gaan kijken ;a;

--- Cato zit niet meer op wc, wou het toch even kwijt ^^

It's okay to be a Glowstick, sometimes we have to break before we shine.Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 8yZbSjz
Spoiler:
Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 31 dec 2014 - 17:17

Ik wil graag alle leedjes van WC bedanken om het forum zo'n gezellige plek te maken. <3

We were together.... I forgot the rest♥️
Roughflower
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimedo 1 jan 2015 - 14:30

Ik wil graag ale leedjes bedanken hier op WC voor het maken van een super gezellige sfeer hier op WC.

Verder wil ik Waz bedanekn voor het zij. Van een super leuke vriendin waar ik altijd gezellige leuke gesprekjes mee heb, en ook leuk mee af kan spreken!
Ik wil Babs bedanekn voor het zijn van ook zo'n top vriendin. Ik kan altijd bij jou terecht, en dat vind ik heel fijn. Ook ben je echt grappig en tofer je zo weer een lach op mijn gezicht.
Maaike wil ik ook bedanken. Ik vind het super leuk dat je zo dicht bij me woond, want samen hebben we het super gezellig. En onze kookkunsten zijn ook nomnom lekker~ ook jij bent een top vriendin!
Chi wil ik ook bedanken voor het zijn van een goede vriendin en voor alle leuke topics. Samen zijn we echt een drama combo (Little x Inner, Flame x Inner... Etc)
Daan, ook jij bent echt een topper die ik bedanken wil. Topics samen zijn echt leuk en spontaan, super leuk.
Linn wil ik ook bedanken. Wauw, onze ideeën, I love them, en onze plannetjes voor Leopard en Inner, just can't wait!
Emma, jij bent echt grappig en gezellig. Dan vind ik echt leuk, en dat is ook wel een bedankje waard. Goh, die laatste Pm *Wenkbrouw wiebel* je had me wel weer aan het lachen hoor!
Twinnie! jou ken ik al zolang, en jou wil ik ook nooit kwijt! We moeten echt meteen! I love you. Echt dankjewel voor het zijn van mijn twin <3
En natuurlijk Soof, je bent echt geweldig en ook een echte vriendin te noemen. Ik vind je zo'n topper, en ik hou van onze topics. Ook hou ik van onze ideeën!
I love you guys!
En ik hou van iedereen hier op Wc, omdat iedereen hier stuk voor stuk speciaal is, en een vriend(in) op zich is <3

Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 EKUWbmh
::
Kittytail
Member
marijn
1560
Afwezig

CAT'S PROFILE
Kittytail
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitimewo 7 jan 2015 - 16:57

Ik wil Marieke bedanken voor het helpen met mijn sité ;D
Ik wil Eef bedanken voor het maken van een sheet
Ik wil Kate bedanken voor alle Straco-fluffnes en de lol die we hadden om autocorrect xD

Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 2lniil3
Other:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 7 Icon_minitime

Het dank-je-wel-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 7 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: