|
| |
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic ma 21 apr 2014 - 21:36 | |
| Even een paar persoontjes bedanken - veel te lange bedanklijst:
Ik wil beginnen met twee hele lieve persoontjes te bedanken. Emma jij bent een heel lief persoon waar ik geweldig goed mee kan posten, je bent gewoon veel te grappig om niet bedankt te worden. Ik vind het heel zalig om met je te praten en je bent gewoon SUPERGIRL! Het tweede persoontje heeft een bijzonder plekje in m'n hart. Je bent geweldig om mee te posten, je accs zijn leuk, en ik vind het zo leuk om al twee keer je mentor te mogen zijn. In het kletshoekje ben je onmisbaar ook vanwege de awesome setjes/osjes die je zomaar uitdeelt aan iedereen. Ik vind het gewoon geweldig om je een vriendin te noemen en hopelijk praten/posten we nog vaak met elkaar. En hier stop ik nu want ik denk dat velen al doorhebben dat ik het over de lieve awesome Bunny hebben.
Hierna komen een aantal persoontjes die m'n respect echt verdienen. Ten eerste;; Waz, al hebben we niet zoveel met elkaar gesproken, toch vind ik het geweldig hoe je ten eerste het forum weet te leidden, en ten tweede ook de thunderclan. Je bent een persoon waar ik veel respect voor heb. Vervolgens hebben we Maaike. Ook jou heb ik nog niet zo vaak gesproken maar net zoals Waz verdien je m'n uiterste respect. Niet alleen vanwege je rang als deputy die je geweldig goed uitvoert, maar vooral ook door de coderingen die je in het forum hebt gestoken. Het is gewoon super mooi. Vervolgens zijn we aan de riverclan! Isa, je pakt je taak als leider heel serieus en ontzettend goed op. Maar dat is één reden. Als persoon ben je gewoon zo geweldig, zo gezellig, en is het gewoon aangenaam om met je te praten. Ik moet toegeven dat, voordat ik je echt goed leerde kennen, ik een beetje bang was om met je te praten, alsof je zo een onbereikbaar persoontje was waar alleen de andere onbereikbare/bekende persoontjes op dit forum tegen je konden praten. Maar nu ik je heb leren kennen als admin, voelt het zoveel beter om ook als gewoon lid en clankat(heb ik al een topic met je gehad?) tegen je te praten. Je bent gewoon heel attent en aardig en dit meen ik met heel m'n hart. Dan hebben we Thessa. Ik ken je ook niet zo goed en heb nog niet zoveel met je gesproken (als ik me herinner tenminste) maar ik vind het heel leuk hoe goed je de riverclan leidt samen met Dawnstar. Je hebt ook leuke karakters met hele mooie setjes en ik heb er gewoon respect voor. Voor je manier van setjes ( c; ) en voor de manier waarop je helpt met de clan te leidden. Windclan. Zo komen we gelijk aan bij Floriske. Zoals wellicht de meeste leiders en deputy's ken ik je niet geweldig goed, maar ik zou je als persoontje heel graag leren kennen. Je leidt je clan geweldig goed en ik vind het een mooi setje van Ever xd Vervolgens hebben we Linn. Ik ken je al langer dan de meesten hier. En ook heb ik je hier niet leren kennen, kan ik zeggen, dat ik een heel ander persoontje heb leren kennen hier op WC als op AW. Je bent een heel gezellig persoon om mee te praten, je bent heel erg actief in zowel het OOC als in de RPG. Je bent een goede deputy ook en heb hele leuke karakters. Ik vind het gewoon zalig om met je te praten. Zowel in het OOC als in de rpg (als ik al een topic met je gehad hebt) Tot slot hebben we shadowclan. Ten eerste hebben we Soof. Je bent niet alleen een geweldige leider en een liefhebbende, moeder lievende kattin, ik heb al eens met je samengewerkt op een forum, en nu heb je me die kans ook weer gegeven, en hierdoor blijf ik je een heel aardig en lief persoon vinden. Je bent niet alleen een goede rpg'er met heel veel leuke accs, maar ik ben heel eerlijk als ik zeg, van alle leiders en deputys heb ik jou het liefste. Dit betekent niet dat ik je alleen lief heb als leider, maar zeker ook beschouw als één van m'n vrienden hier op het internet. Dan komen we ook uit bij Slenders geweldige mentor en shadowclan's beste deputy. Nath ik heb je zo graag en vind het gewoon leuk om samen met je te trainen en om je topics op te volgen. Je bent niet alleen in de rpg super tof maar ook in het OOC gedeelte ben je heel actief. Ik heb je mede door deze dingen leren kennen, en ik vraag me nog steeds af waarom ik gestopt was met chatten met je op skype. Het waren zo'n leuke gesprekken die ik niet zal vergeten. (Geloof dat die gesprekken plaats vonden voor ik weer een comeback maakte op WC dus al een hele poos geleden) Als laatste van de leiders komen we uit bij onze geweldige bloodclanleider Lítill A.K.A. Bo. Je bent niet alleen een hele goeie elite-leider, je accountjes zijn ook geweldig en ik vind het leuk om de topics die je hebt op te volgen (stalkie >: D ). Buiten de RPG ben je een heel lief persoontje en ik wist eerlijk gezegd niet zo goed wat ik moest verwachtten toen ik het eerste gesprek begon op skype, maar nu heb ik hier absoluut geen spijt van. Het is gewoon zalig om met je te chatten en ook in het OOC gedeelte heb ik je al leren kennen.
Na de clanleiders komen we tenslotte aan bij de teamleden. Dit zal ik kort houden aangezien alle clan leiders-en deputy's apart bedanken te veel werk voor me was Ik wil dus alle teamleden bedanken voor het (geweldig) maken van dit forum en het onderhouden ervan. Toch wil ik enkele teamleden in het bijzonder bedanken.
Babs;; jou heb ik nog maar een poosje geleden echt goed leren kennen en ik vind je gewoon zo'n lief persoon. Je staat altijd klaar om mensen te helpen en dat respecteer ik zo hard. Ik vond het ook heel leuk toen het JIJ was die mij een verzoek stuurde op skype. En het is wat de leden zeggen maar het is heel leuk om met je te chatten op skype. Je hebt m'n uiterste respect verdiend en ik ben blij als ik je een 'goede vriend' kan noemen, want dat ben jij voor mij (dan wel over het internet : ) Quinty. Goeie (ouwe ) Quinty. Ik denk dat ik jou al het langst van allemaal ken, en ik ben blij dat ik de echte jou hier pas echt heb leren kennen. Je bent zo getalenteerd, je accs zijn gewoon super, je bent een echte top RPG'er, en bovendien moderator. Het team heeft er goed aan gedaan om jou als moderator aan te wijzen, want je hebt in mijn ogen al zo veel ervaring. Ik vind het gewoon geweldig om met je te praten ih OOC, en bovendien ook je topics id rpg te volgen.
Bijna ten einde aan deze post. Nog een paar mensjes te bedanken. Amy;; Ik vind het heel leuk dat je het zusje van Broken wilt spelen, maar behalve dat vind ik het ook leuk om je topicjes te volgen, met je awesome accjes. Je bent een bovenbeste meid. Rebecca;; Je tekeningen zijn echt mooi die je maakt, en ik ben altijd benieuwd als je aan een tekening begint hoe die uiteindelijk zal worden. Je bent ook een heel leuk persoontje met leuke accounts en setjes xd Ik heb je oorspronkelijk niet hier leren kennen maar op morgandi(of was het nu een ander forum ?) Maar dat doet er niet toe want ik vond je toen al een heel leuk persoon, en nu is dit alleen maar verbetert. Jara;; Indi's eerste echte vijand >: D laat me beginnen met je rpg'en: Je accs zijn gewoon zo super (en Owyn is too smexy >3 ) Je bent ook een heel goed rpg'er en je setjes zijn gewoon awesome xd Ih OOC ben je ook actief (ik zeg nog niet waar) en ik vind het heel leuk om met je te praten. En ik vraag me nog steeds af wanneer ik nog eens het initiatief zal nemen om nog eens met je te chatten op skype xd Je bent een hele leuke meid en ik hoop dat ik nog veel topics met je mag hebben. Tessa;; Ik heb je net zoals Isa een beetje leren kennen op m'n forum, en ook hierdoor is een beetje m'n bescherming om je aan te spreken voor je gevallen. Je bent een bovenste RPG'er met leuke accountjes, en ik vind de relatie Owyn x Rai echt geweldig. En ik vind het dus ook geweldig om ruzie te hebben Rai x Indi xd Kiki;; Ik heb nog niet veel met je gepraat, maar na dat ik het pb'tje van Eef ontvangen had (jeweetwel) heb ik zoveel respect voor je gekregen. Ik heb je enkele dagen geleden pas echt voor het eerst gesproken in het OOC geloof ik, en dat voelde eig niet zo slecht (ivm die bescherming die ik echt bij iedereen heb ih begin ) Anouk;; Je bent gewoon zo'n leuke meid en al zie ik je niet zo vaak passeren ih kletshoekje, ik weet dat je zo bent want je bent ook een bovenst beste moderator op ase xd Eef;; Ik hield je speciaal als laatste, want sinds dat pb'tje beteken je opeens zoveel meer voor me. Ik weet ergens dat ik op je kan rekenen, en het voelt echt goed aan. De gesprekken op skype zijn ook altijd zo leuk en wat nog zoveel leuker is zijn de topics samen met Broken (en diegene die ik volg natuurlijk ) Je bent gewoon zoveel meer dan alleen iemand waar ik mee rpg want dat heb je al bewezen.
Dan kom ik aan het einde van dit bericht. Maar niet voordat ik die ene hele speciale (hypere) persoon bedankt heb die nu vast al weet dat ik het over haar heb ^3^
Bo 'S;; Je betekent zoveel voor me. Ik heb het al enkele keren gezegd, maar nu zal ik dit echt uitgebreid gaan zeggen. Je bent niet zomaar een goeie vriendin van me geworden die ik al heb mogen leren kennen in RL, neen maar je bent veel meer dan dat. Ik weet dat ik op je kan rekenen door dik en dun. Ook al stalk ik je vaak en reageer je niet altijd op m'n smsjes, pb's en dergelijke, ik weet het gewoon van je. En dat is nu precies de reden waarom je op m'n vriendenlijst precies die plaats deelt met m'n BFF. (Don't mind ze blijft mn BFF maar ik zie haar nog heel zelden ;s ). Ik heb ooit op school gehoord dat er een roddel was waarin ik zou verliefd zijn op één van mn klasgenotes. En we weten beide ook wel dat dat niet zo is, maar om echt eerlijk te zijn, is dit het gevoel die ik precies bij je voel. Ik ben NIET verliefd op je, om dat even duidelijk te stellen, maar het is gewoon meer dan vriendschap die ik voel. En dat heb ik alleen maar bij jou en die andere BFF. En dat vertelt veel want zo'n vriendschap ga ik zelden aan met mensen.
En dat is nu het einde van die ellenlange bedank lijst. Als ik mensen vergeten te vernoemen heb, het spijt me zeer, want ik ben even helemaal ten einde van al die namen te vernoemen ;s |
| | | Bunny~ 155 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic za 26 apr 2014 - 13:58 | |
| Assie: Toen ik je bericht las kreeg ik zowaar tranen in mijn ogen x'D Ik wil je bedanken, voor alle topicjes die ik al met jouw accountjes gehad heb, voor het feit dat je zowel Island als Golden goed opleid, voor het feit dat je gewoon awesome bent >D En ik wil je bedanken voor het bedanken >D AA: Al jouw accountjes zijn gewoon ze über vet awesome en nog zo veel meer! Zonder Cinder zou Dying nog steeds eenzaam en alleen zijn, en vergeet niet dat dove dan moederloos zou zijn >D Ik hou van alle topicjes met cinder x dying en alle andere die ik al met jouw accountjes heb gehad >D Marieksel: Ook jij bent awesome, al je accountjes zijn zo cool (en zielige fisheye :0) en je bent zo goed in forum-ideeën verzinnen en layouts ontwerpen >3 Ik weet niet zeker of ik al een topicje gehad heb met een van jouw acocuntjes, maar we moeten zeker eens een topicje doen >D
Deze drie mensen wou ik toch echt nog eens bedanken aangezien ik ze vergeten niet geschreven had in mijn vorige bericht >D |
| | | eva 948 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic do 1 mei 2014 - 15:22 | |
| Ik wil even een paar mensen bedankten,
Het team omdat jullie zich altijd zo goed inzetten voor deze site en met leuke ideetjes te komen en het zo aangenaam mogelijk te maken. <3 Cat je bent gewoon een superaardige meid die altijd wel openstaat voor een topic en gewoon heel erg lief is, dat eigenlijk niet zo gewoon is. <3 Kiana je bent een doorzettertje en probeert altijd mensen blij te maken, ik mag jou echt heel graag. Nele je bent hulpvaardig en lief, ik ken je al best lang en daar ben ik heel blij mee. Cynthia Je staat altijd open voor leuke babbel, dat is echt leuk. De mensen van wc omdat jullie allemaal hier een deel van zijn, zonder jullie was het niet zoals het nu was. De mensen die hier nu niet staan met hun naam, maar waarvan ik toch van hou om een eigen, speciale reden. Ik babbel niet zo vaak met deze mensen, maar ze zijn een voorbeeld voor me. wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.Lightleaf/Fantasypaw. the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood |
| | | Kiki 1621 Actief
| |
| | | | As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic vr 11 jul 2014 - 21:44 | |
| Ik had een tijdje geleden dit op facebook geplaatst, maar toch wil ik het hier ook nog eens plaatsen Want gewoon omdat het kan >D - Vr d vlamskaards oender oes//dit is hoe het origineel is:
M'n maatje, m'n bestie. Ik mis u zo hard, de kleine praatjes op skype, met je hyperactiefheid mis ik als één van de vele dingen aan je. Maar het meest van al mis ik jou nog het meest. Het was zo'n leuke tijd tesamen in Brugge, ookal wast voor nie lang, en ookal was t maar de eerste keer dak uj in rl ontmoette, mr vanaf da moment wist ik toen al dak goe me du ging kun opschietn. Kvin et spijtg vn u hand, n mss laat k da wa te weing blijkn, mr nuj is ier m'n bewijs. Khoop da t gauwe were betr komt me du n da w elkr ng wa mr kunn sprekn, mr weet da g alsan ip mie kunt rekenn, want gij ebt er mij were bovnop gehld, dus kga nie toestn da t zelfde bie gie zou gebeurn. Kms u maatje.
- En uiteraard de vertaling:
M'n maatje, m'n bestie. Ik mis u zo hard, de kleine praatjes op skype, met je hyperactiefheid mis ik als één van de vele dingen aan je. Maar het meest van al mis ik jou nog het meest. Het was zo'n leuke tijd samen in Brugge, ook al was 't voor niet lang, en ook al was 't maar de eerste keer dak u in rl ontmoette, maar vanaf dat moment wist ik toen al dat 'k goed met u ging kunnen opschieten. 'k Vind het spijtig van u hand, en mss laat 'k dat wat te weinig blijken, mr nu is hier m'n bewijs. 'k Hoop da 't gauw weer beter komt met u en da we elkaar nog wat meer kunnen spreken, maar weet dat je altijd op mij kunt rekenen, want jij hebt er mij weer bovenop gehaald, dus 'k ga niet toestaan da 't zelfde bij jou zou gebeuren. Kmis u maatje.
Dit is echt al een heeeeel oud bericht (dateert van 3 februari 2014) en dus ging dit een beetje over hoe het die periode met ons ging (afgeleid van de smsjes die ik toen kreeg) Maar nogmaals, dit bericht is dus heel erg oud, maar ik vind het gewoon zo mooi om het haar nog eens te laten weten, dat ik wel vond, dat het wat bijzondere aandacht verdiend ^^ |
| | | Pete Goez 4113 Actief
| |
| | | | Lore&Lolo 314 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic zo 20 jul 2014 - 15:11 | |
| Dit heb ik nog nooit gedaan... *knakt vingers* Even in het begin, hoe cheesy het ook klinkt, iedereen hier is awesome. Al ben je nieuw, en weet je niet zo goed wat je doet, het is leuk, trust me. Ten eerste wil ik alle High ranks bedanken, vooral toen ik voor het eerst hier strandde. Ik denk dat de simpele vragen ver hoe je een mentor kreeg jullie gek maakte. :] Heel erg bedankt voor het bij elkaar houden van de clans. Ten tweede wil ik Anouk bedanken. Hoewel ik je misschien nog nooit in het echt heb ontmoet, ik geniet altijd van onze topics samen. Je bent een geweldig leuke meid, met originele ideeën. En eindelijk een plek in een geweldig nestje! XD Je verdient het. :] Ook wil ik Lilith even naar voren roepen, want jij bent echt geweldig! \(o.o)/ Altijd prachtige setjes maken, de geweldige topics, alles is gewoon super bij jou! Ik zou je voor geen goud willen missen op dit forum! ^^ En ik wil Laura (van Cyber) Bedanken! voor het eerst zag ik je in levende lijven op de meeting! Het was een aparte maar leuke ervaring, en ik ben blij dat ik ooit gereageerd heb op een zoek-topic van jou. ^w^ Als aller aller laatste; Soof en Bo. Ik doe jullie samen in een blokje tekst, omdat ik jullie niet persoonlijk ken, maar jullie wel wil bedanken. Waarom? Die ene keer dat jullie reageerden in het lucht-je-hartje topic. X'D Het was gewoon een fijn gevoel dat mensen me begrepen, en het maakte serieus mij dag. Mijn diepe dank daarvoor. :') Als ik je nu niet heb genoemd, spijt met mij zeer.. XD Er zijn zoveel awesome mensjes op dit forum, dus verwacht meer dankjewel speeches in de toekomst. :'D X Lore I love you all!Yu - Foxfire- ::
|
| | | Evelynn 504 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic zo 20 jul 2014 - 20:08 | |
| Ik ben hier niet per sé om iemand te bedanken, zoals vele anderen. Nee, niet iemand in het speciaal, want iedereen is speciaal. Daarom wil ik iedereen bedanken. Al deze mensen op wc, met hun coole posts, mooie tekeningen en supersetjes. Ik wil de mensen bedanken die mij geholpen hebben, de personen waarmee ik in een topic heb gezeten en degenen waarmee ik ooit nog een topic zal hebben. De mensen die ooit voor mij een setje of tekening hebben gemaakt en die waaraan ik er één heb gegeven. En ik wil vooral iedereen bedanken voor wie ze zijn. Als er ooit één van jullie deze site verlaat ga ik virtueel aan je been hangen :3 Dat was het :3 Xx F |
| | | Viktor 173 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic zo 20 jul 2014 - 21:25 | |
| Ik wil graag Daan bedanken, omdat ik dankzij haar terug ben gekomen hier op wc. Zonder haar zou ik waarschijnlijk nooit meer actief geworden zijn, ook geeft ze me fantastische kansen met accounts om actief te blijven. Ook wil ze in chat altijd luisteren, naar alles waardoor ze een heel grote steun voor mij is. Heel erg bedankt daarvoor Daniëlle! <3 |
| | | Nathalie 169 Actief "Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic ma 21 jul 2014 - 15:39 | |
|
Eef, jou wil ik bedanken voor het lezen van mijn verhaal. Dat heeft mij heel goed gedaan, en mede door het delen van mijn verhaal heb ik het idee dat ik er weer een vriendin bij heb, dat doet mij goed. Ik vond dat wel een bedankje waard <3 Babs, jou wil ik bedanken voor het helpen van mij. Als ik even niet weet of ik iets goed verwoorden wil, maar daar ook niet zeker van ben, sta jij klaar om me te helpen, daar ben ik je dankbaar voor. Tevens wil ik je bedanken voor het me laten lachen! Grappige plaatjes sturen, grappige filmpjes, geweldig gewoon. You're one of my best friends <3 Tess, jou kan ik al zo lang! Zins mijn dertiende ofzo, en nog steeds goede vriendinnen, wat? Twins! Ik wil je bedanken voor het zijn van zo'n toffe, loyale vriendin <3
“Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.” ― Marilyn Monroe- S T A M P S:
|
| | | Juul :) 126
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic vr 8 aug 2014 - 16:52 | |
| - Ik bump dit topic even <3 -
Ik wil heel WC bedanken, omdat dit na ruim 3 jaar nogsteeds de plek is waar ik mezelf kan zijn en plezier kan hebben! |
| | | Doelinstellingen(Aims) 1886 Actief
| |
| | | | Sean 3462 Actief and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic zo 10 aug 2014 - 20:12 | |
| Ik moet ook een paar mensjes gaan bedanken, daar was het hoognodig tijd voor, non? x3
- Veel te lang xD:
Ten eerste moet ik Tess bedanken, omdat ze superawesome en geweldig is. We hebben al superveel gesprekken gehad en meid, je bent super! Je maakt me altijd zo vrolijk als we weer eens een van onze random gesprekken hebben en daar ben ik blij om. Je bent echt awesome meid! Bedankt om er voor me te zijn c: Ten tweede moet ik zeker en vast Isa bedanken. In het begin toen ik hier op Warrior Cats -terug- kwam, was zij één van de mensen die zo open en vriendelijk tegen me was. We openden een topic tussen Never en Aury en opeens... Tja, kregen we meer contact door hen xD Ik ben zo blij dat dat topic ooit gebeurd is. Je bent echt super meid! Bedankt om altijd zo aardig tegen me te zijn en zo openlijk en vriendelijk te zijn ^^ Okay, de volgende op mijn -veel te lange- lijst is Babs. Net als Isa, was zij iemand die meteen zo vriendelijk tegen me was. Op skype hebben we ook al super gesprekken gehad en ik zou je dolgraag in RL willen ontmoeten! Het is spijtig dat we niet meer zoveel met elkaar chatten zoals vroeger, maar toch. Ik wil je toch nog bedanken voor al de topics en omdat je super bent ^^ Laten we verder gaan met mijn kleine naamgenootje, Bo, ookwel bekend als Haribo, Bo1... Ah, je weet wie ik bedoel xD Meid toch, toen ik je een paar geleden leerde kennen had ik nooit gehad dat we nog contact gingen houden. Maar toen gebeurde TWh en yeah, daat leerde ik je echt kennen. Je bent echt supergrappig en ik vind het echt leuk om het met jouw over de meest onnozel dingen te hebben, of dingen die vroeger gebeurd zijn. Ook de topics met jouw zijn geweldig. Bedankt voor dat alles c: Okay, ff zien... Uhm... Maaike! Jep, jep, zij moet ook nog bedankt worden c: Ten eerste is ze erg vriendelijk -ik ben stiekem in het begin bang van admins, ze zijn scary ;-; - maar Maaike, zij was iemand waar ik dat blijkbaar niet bij had. We hadden eens een snel iets in het AOT en toen kwam Snow x Silver waar ze dog hingen zoeken. Sinds die dag is Snowdrop terug actief en heeft ze daar ook een reden voor. Achter dat topic had ik het gevoel dat Maaike me meteen opnam in een soort groep opnam. Je vroeg verscheidene dingen om te doen en ik voelde me meteen geaccepteerd op WC, en tja, ik denk dat de oorzaak bij haar ligt ^^ De volgende die ik wil bedanken is Linn. Zij is er altijd als er iets mis is en ik weet dat ik bij haar altijd alles kwijt kan. Ik kan op haar rekenen en dat is fijn om te weten ^^ Je bent echt superaardig en ook heel leuk om tegen te praten. ^^ Lis is de volgende op mijn lijst. Omg, Lis, jij. Bent. Awesome. dat is gewoon jij. Je bent altijd zo open en optimistisch, net als Tess lijk je me altijd te kunnen opbeuren en dat heb ik inderdaad soms wel eens nodig ^^ Ook omdat je altijd zo aardig bent enzo! Je bent gewoon awesome en zeker ook om mee te posten ^^ Soof, jij staat ook op mijn lijstje huwr xD Ik ken je eigenlijk al een tijdje, maar steeds opnieuw was dat gewoon eens hey, bye, op één of ander forum. OP KE hebben we af en toe eens gepraat, maar ik moet eerlijk zijn, die gesprekken waren nooit echt lang xD Maar hier op Wc ben ik je wel een beetje meer leren kennen en girl, je bent awesome! Je posts zijn geweldig en jij bent een geweldig persoontje die echt altijd wilt helpen en behulpzaam is, bedankt ^^ Okay, deze hadden sommige waarschijnlijk niet aan zien komen, maar de volgende is Floriske. Ik ken je van kE, waar we af en toe eens een gesprek hadden in het kletstopic en we hadden echt teveel topics tussen Iria en Arya, maar ik hield van elk van hen xD Je bent altijd superaardig tegen me geweest, ookal is dat nu ik KE heb verlaten wat minder duidelijk, toch weet ik dat je een superaardig persoontje bent! Hehehehehehe, VIKTOR! Hey, hey, ik ga je echt niet vergeten huwr ;3 Viktor jij bent net als Bo iemand die ik beter heb leren kennen op TWH, daar hebben we elkaar echt leren kennen. Je bent super en gewoon echt awesome, ik ben echt eerlijk als ik zeg dat je geweldig bent en ik die oude dagen mis! Ik wil ze terug, want die waren echt super! Fachii, jij bent ook één van de personen die een bedankinkje verdient. Je bent van het begi dat ik je heb leren kennen altijd supervriendelijk tegen me geweest en gosh, je bent ook supergrappig. DIEUW *tacklehug* Jij verdient zeker en vast ook een bedankje, jij bent echt supertof en altijd zo happy. En geloof me, ijs is echt slecht ;-; Hehehe xD Ik denk dat jij één van de eerste gasten was op WC die mijn freaky stem hoorde... yeah xD Je bent funny en helemaal super! Elk gesprek is echt awesome tussen ons! :3 Okay... Het wordt lang ;-; Maar ik moet volhouden! Eef! Jouw wil ik ook bedanken! Je was echt opeens helemaal weg van Snow en opeens tja, hadden we een gesprek op Skype en tja, je bent gewoon erg leuk om mee te praten, ik vind elk gesprek leuk met je en alle topics die ik al met Nimble heb gehad zijn super! :3 Hanna (zonder een H MENSJES >3) dat is echt een meid die ik nog een keer moet bedanken. Zij had genoeg vertrouwen in me om de zus van Crane te mogen spelen, ze was de eerste persoon die me uitkoos voor iets en tja, ik moet je daarvoor ook nog eens bedanken omdat dat dat echt moet gebeuren >D Je bent ook gewoon erg leuk om een topic mee te doen en ook om af en toe eens mee te praten in het Aot ^^ Daan, zij is iemand die ik echt ook nog eens moest bedanken, en nu is echt het moment! Jij was de eerste die met Skippy x Fileze begon, heel lang geleden en toen had ik echt al dat gevoel van acceptatie, maar nog niet zo erg als nu. Je bent erg aardig en vooral erg open naar nieuwe leden, erg behulpzaam en vooral creatief! Dat ben je zeker en vast ^^ Ook Jara verdient het om hier een bedankt te worden. Zij was ook iemand die ik meteen aardig vond en dat is ze zeker en vast! Ik denk ook dat je iemand bent die echt awesome is om mee te praten enzo en ik zou je dolgraag beter leren kennen! Je was allesinds aardig toen ik je leerde kennen en tja, onze topics zijn gewoon awesome xD Omg, ben... Ben ik haar bijna vergeten? OMG DAT MAG HELEMAAAAAAAL NIET! SAS! Jij bent een super awesome zombielover die veel van mijn interesses deelt! Ik beloof je als er op een dag een zombieinvasie komt, ik zoek je op en we overleven xD Toen ik je voor het eerst ontmoette had ik dit nooit gedacht, maar je bent echt gewoon iemand die me lijkt tee begrijpen. En we delen echt veel van interesses, waardoor ik zeker weet dat we altijd met elkaar over veel dingen kunnen praten. ^^
Nu komen een paar mensen die ik zeker, maar dan ook zeker nooit van mijn leven zou vergeten, want deze 3 persoontjes, zij zijn de beste van de hele wereld. Ze zijn awesome, behulpzaam en ik ze zijn echt, de beste personen die ik ooit op forums heb ontmoet. Ten eerst neem ik Bunbun, Bunny of je echt naam .... xD Neh, zal ik niet zeggen, maar echt Bunny, je bent een echte vriendin. We zitten bijna altijd met elkaar te chatten en ik zit je constant lastig te vallen en dat is omdat ik me echt op mijn gemak voel als ik met je chat. Ik ben van nature nogal wantrouwig enzo vandaar xD En ik weer dat ik je alles mag toevertrouwen. We maken een god team, dat weet ik 100% zeker, want we hebben het nog gedaan *kijkt subtiel naar Chain & White, naar Flashing *kuch** hehehehe xD maar echt, je bent super en ik ben echt blij dat ik je heb leren kennen. Ik weet dat je er voor me bent en jij mag er ook op rekenen, dat ik er voor jouw ben ^^ Ten tweede, -hehehe, je hebt het waarschijnlijk al door- neem ik Assie aka Gen -mijn bijnaam voor der >D- Hoe lang kennen we elkaar al? 3 jaar denk ik en ik heb me nog nooit zo blij gevoeld met iemand zoals jij. Je hebt me door mijn depressie geholpen en ook geluisterd toen ik er een einde aan wou maken. Een mens kan zich geen betere vriendin wensen <3 We hebben elkaar al een keer ontmoet en dat was echt supertof! We moeten het echt meer doen! Je bent eigenlijk altijd al een voorbeeld voor me geweest toen ik begon met RPGen, moet ik toegeven, en daar ben ik blij om. Door jouw heb ik ook WC leren kennen, dus eigenlijk zou ik zonder jouw nooit op deze site gekomen zijn. Tx <3 En als laatste, onze enige echte Emsie. Emma, zoals ik veel te veel heb gezegd, je bent een ware vriendin voor me. Keer op keer bewijs je dat. Je bent gewoon super, je begrijpt me gewoon en god als ik je niet één keer ontmoet, dan kom ik je persoonlijk Emnappen hoor >D Maar echt, je begrijpt me, helpt me en ik denk zelf dat ik je een echte, goede vriendin kan noemen, ookal ken ik je nog maar een paar maanden, het voelt eerlijk waar al als jaren aan. En ja, ik beloof je dat ik nooit weg ga, want ik zou jou echt niet kunnen missen <3 Je bent gewoon super!
En er is nog één laatste iemand... Deze persoon ben ik echt bijna vergeten O-o JAMIE! Meid, jij bent awesome! Jij bent echt iemand die ik nooit zou willen verliezen want ik kan het echt goed met je vinden, onze topics zijn awesome, jij bent awesom en meid, je verdient het gewoon een bedankinkje te krijgen, en zeker van mij ^^ Elk gesprek is echt top tussen ons, elk topic, elk idee, elk miniscuul dingetje, want tja, je bent gewoon echt super! Zeker om mee samen te werken. Je bent garppig en tja, je bent gewoon JAMJAM, THE AWESOME JAMPOT >D
En toen was mijn belangerijkste lijstje op zijn einde. Wees gerust mensen, er zijn er nog een hoop die zeker en vast nog een bedanking van me zullen krijgen, maar vandaag niet. En god dan zou ik vannacht hier nog zitten typen xD Maar serieus, jullie zijn allemaal awesome, bedankt allemaal c: and as he was the black canvas
they drew stars and a moon to make him a glorious night
Theme |
| | | Juul 308
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic ma 11 aug 2014 - 14:04 | |
| Ik ga nu ook eventjes een hoop mensjes bedanken <3
Als eerste wil ik Yanthe bedanken, omdat ik het topic van Silvercloud en Roseleaf super leuk vind, en het leuk is om met je te RPG'en, maar je ook gewoon gezellig mee kletst in het AOT. ;3 Ik wil Dieuwertje & Isa bedanken omdat ze al zo lang vriendinnen van me zijn, en we na een tijdje nu weer gewoon gezellig contact hebben met elkaar! Ik wil Wazoula & Maaike bedanken omdat ik het super gezellig vind om met z'n drieën naar conventies te gaan en te logeren! En omdat ze gewoon super lieve en goede vriendinnen zijn. Ik wil Bo 2 bedanken voor de gezellige tijd die we hadden op AW, echt een tijd om niet te vergeten <3 En natuurlijk ben je gewoon een super lief persoontje! Hopelijk kunnen we elkaar ooit meeten. Ik wil Iro bedanken omdat ze een super lieve, gekke en gezellige vriendin is waar je lol mee kan hebben, maar waar je ook alles bij kwijt kan! Ik wil Babs bedanken voor het super melige skype gesprek met Waz en Maaike een paar dagen geleden, en natuurlijk ben je gewoon altijd super aardig en gezellig! Ik wil Romy bedanken omdat ik haar al best een tijdje ken, ze een lieve vriendin is, en ik haar nu al 2 keer heb gemeet, wat super gezellig was <3 Ik wil Gabs, Michelle, Joos, Moon, en iedereen die op het slaapfeestje van Michelle was een paar jaar geleden. Door jullie ben ik me écht thuis gaan voelen hier. Natuurlijk was er soms ruzie, maar jullie waren degene met wie ik de leukste verhaallijnen had en de gezelligste (kuch) topics ;D <3 Ik wil Michelle ook nog even apart bedanken. Zij was de gene waar ik mijn eerste, echte topic mee had. (Flash x Red <3) De tijd van Flashcoat x Redeye & Lion x Dream waren super leuk/spannend/sad om te spelen! En ondanks dat we vroeger altijd ruzie hadden, ben je nu een van mijn beste RPG maatjes <3 Ik wil Quinty bedanken omdat zij ook een van mijn eerste vrienden op WC en andere fora was, en met haar ook super leuke dingen heb beleefd in de RPG, Twilight en Snow bijvoorbeeld. <3 Ik wil Nathalie bedanken omdat ze zo'n super lieve, aardige, gezellige, gekke meid is. Op Animecon kon ik haar eindelijk meeten, en dat was dan ook een van de gezelligste dagen tot nu toe. Jammer dat ik niet kon komen logeren, maar dat gaat snel gebeuren ;D Ik wil Kiki bedanken omdat ik het op de meeting super gezellig had met haar (en de rest natuurlijk!), en voor het geniale ''Tring Tring Lekkerding'' xD Jaja, die was wel even een bedankje waard.
Er zijn nog genoeg andere mensjes die ik dankbaar ben, maar deze kwamen zo even in me op <3 Loveya guys! × Dropping ×
» The face is the mirror of the mind, and eyes without speaking confess the secrets of the heart. « - .:
|
| | | As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D) 2034 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic do 14 aug 2014 - 0:38 | |
| Weer even een hele lange lijst. Ik wil deze keer beginnen met mn beste maatje te bedanken. Bonobo. Je bent echt een geweldige vriendin met vet coole ideeën. Ik kijk al een hele tijd naar je op. Niet alleen qua posten maar ook hoe je je durft te verzetten tegenover je ma. Al die kwade berichtjes die je over haar stuurt, de dingen die je doet om haar een loer te draaien, ik heb (hard om te zeggen omdat ik je ma niet ken), maar ik heb echt respect voor je. Ik zou het nooit tegen mijn ma doen, maar als ik de kans had gehad had ik het zeker wel bij die h**r van mn pa gedaan. Ik weet dat ik op je kan rekenen en jij op mij, en ik kijk er echt naar uit om nog es af te spreken. (Ps. Ik pak de trein wel naar brugge in november ^^)
Dan ben ik aangekomen bij de eerste mensjes die me nauw aan het hart liggen en als 1 van de eersten op een forum ontmoet heb. Quinty. Ik wil je bedanken voor de leuke tijd op aw. Het mag dan mss niet altijd rozengeur en manenschijn geweest zijn, en ik weet dat je vast al van in het begin veel geduld moet gehad hebben met mij, maar ik ben echt dankbaar dat ik zo'n getalenteerd, aardig, en bovenal lief persoon als jou heb leren kennen. Als tweede in dit blokje tekst, staat een lid die me nog altijd nauw aan het hart ligt, en ik weet niet of ze nu online is of dit wel zal lezen, maar ik wil heel graag Olga bedanken voor de mooie tijd die ze me gegeven heeft, de mooie herinneringen, en bovenal een vriendschap die, nu we al maanden niet meer met elkaar gesproken hebben, er nog altijd is. (Da's het teken dat ze laatst me hulp had gevraagd op skype, en zo'n dingen vergeet ik niet gauw) Ten slotte komt Linn aan de beurt. Je bent en zult altijd een voorbeeldige moderator voor me blijven. Alle moeite die je in aw gestopt heb, zal ik niet vergeten. Maar evenmin zijn de goede dingen die je voor dit forum doet. Je zult altijd een groot voorbeeld voor me blijven. Dan heb ik nog 1 belangrijk persoontje voor me die eveneens mee geholpen heeft aan een actief aw. Nathalie 'K. Ik weet dat ze hier niet is, wss niet meer aan rpg doet, maar als 1 van de weinigen die ik bedank, kan ik me precies in je situatie thuis voelen. Ik weet niet echt wat er is, maar het is alsof ik tegen mn eigen spiegelbeeld praat als ik tegen jou praat, want het voelt precies alsof je weet waarover ik het heb en hoe het in elkaar zit. Ik dank je voor alle kansen die je me hebt geboden en nog steeds bied, want we chatten nog af dn toe eens op fb
Dan komen we nu aan aan de mensjes van WC die een bijzonder plekje in mijn hart hebben. Nathalie 'V Jij bent en blijft een keitoffe meid. Ik had je in mn vorige post al bedankt, maar nu doe ik dit opnieuw want jij was de eerste van alle leden hier op WC die ik vertrouwde. Jij vertelde mij om met een nieuw (schuil)accountje hier weer op WC te beginnen. En misschien was dat toen niet zo geslaagd, nu is het dit wel, en elke keer als ik aan slender denk, denk ik aan dat gesprek tussen ons tweetjes. Ik vind je echt een hele lieve meid, en zou je zeker eens in het echt willen bedanken voor al deze dingen. Als tweede hebben we Soof. Ik weet nog de tijd dat we samen werkten aan een forum. Hoe jij mij als gewoon lid toen moderator maakte. Ik wist niet waar ik het kon hebben. En toen je mij tot admin benoemde was ik werkelijk in de 7e hemel. Er waren toen tijden dat jij druk was hier op WC, en ik die niet wilde toegeven om terug on te komen op WC. Uiteindelijk heb ik het toch gedaan en daar heb ik nu gern enkele spijt van. Ik zag hoe druk je was hier op WC, en besloot dus maar om je met rust te laten. Uiteindelijk kwam je toen na enige tijd terug naar dat forum die toen helaas al dood was. Maar weet je wat, het belangrijkste is dat ik respect voor je had op dat forum, en dat nu alleen nog maar meer geworden is toen ik je bezig zag hier op WC. Je bent echt een heel vriendelijke meid en ik wil je echt heel graag eens ontmoeten. Om nog maar eens te zeggen hoe dankbaar ik ben dat ik je heb leren kennen. Vervolgens wil ik heel graag Bunny bedanken. Naast deze twee voorgaande ben jij het eerste persoontje, na mn terugkomst, die ik als eerste vertrouwde. Ik weet nog dat je toen zomaar een os voor Lavender en Snow had gemaakt, en dat vond ik onwijs gaaf, maar nog meer vind ik dat we uiteindelijk zo'n goeie vrienden zijn geworden dat we nu met z'n tweetjes Catching delen <'33 ik vind het trouwens echt leuk dat je besloten hebt om mlp te kijken en ik nu een talk buddie for life heb ;p Dan komen we haast ten einde. Maar niet voordat ik volgende persoowntjes bedankt heb: Ezz, Tess, evelynn, Loortje, Jojo, Zoé en Chriss. Sommigen van jullie hebben me de familieleden van mn favoriete accountje bezorgd, en dat ligt me echt nauw aan het hart. Jullie zijn hele leuke mensen dat jullie me/Slender deze kans willen schenken, en dat vind ik ontzettend gaaf en aardig van jullie. Jullie liggen me hiervoor nauw aan het hart. Maar niet alleen hiervoor want jullie zijn natuurlijk ook erg leuk als persoon. Om zowel mee te chatten, te rpg'en, als soms als het eens nodig is mijn hart bij te luchten. Anderen van dit lijstje hebben dan weer een heel andere reden. Jullie liggen me namelijk nauw aan het hart doordat jullie (soms) met mijn problemen inzitten. Ik kan wel op die steun rekenen en sommigen van jullie geven die dan ook. Als er een reden moest zijn waarom ik hier nog steeds zit komt dat omdat jullie zo aardig zijn om met mijn problemen in te zitten. Weer anderen uit dit groepje wil ik dan bedanken omdat ik het zo goed met hen kan vinden. Ik vind het leuk om met hen op skype te chatten, evenals hier op het forum. En als laatst, heb ik dat persoontje waar ik de laatste tijd zo goed mee kan chatten. Zij heeft me namelijk dat gevoel dat ik weet waarover ik praat. Mss denk je dat ook wel niet, denk je mss wel net zo als mn broer, dat ik maar dingen zit te bazelen dn niet weet waarover ik het heb, maar dat is nu juist het verschil, jij zegt dit niet tegen me, en mijn broer dus juist wel, met de intentie om me te kwetsen. Dat maakt jou net zo bijzonder dat ik je hiervoor zeker wil bedanken.
Bedankt aan iedereen die ik hierboven opgesomd heb, bedankt aan de mensen die ik vergeten ben(want het zijn er echt teveel voor me om allemaal te onthouden, bedankt aan de mensen die me een compliment geven, en bedankt aan de mensen waarmee ik een topic heb gehad, heb, en zal hebben. Bedankt aan iedereen.
|
| | | Chi 3520 Actief “All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”
| |
| | | | FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| | | | Tess' 2700 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic za 20 sep 2014 - 22:48 | |
| It has been a while
I will start with Nath. Nog 27 dagen dan ben je al weer 3 jaar mijn Twin. Al sinds het begon mocht ik jou en vond ik je accounts helemaal geweldig. Nu na drie jaar hebben we samen enorm veel meegemaakt maar we zijn er doorheen gekomen. Je hebt me geholpen in de tijden dat ik je nodig had en je was er altijd voor me als ik ergens tegenaan moest praten. Ik weet dat jij de persoon bent die ik zelfs 's nachts wakker kan bellen als ik een probleem zou hebben en ik ben je daar enorm dankbaar voor en hopelijk weet je dat ook. Elke dag dat je je rot voelt kom je maar naar me te want daar bent ik voor, ik sta klaar voor je waarneer je me nodig hebt, 24/7 altijd. I love you Twinnie, dun ever forget that
Next up is Bo2. Girlie... I dun even know where to start. Je bent een geweldige meid waar ik altijd geweldig mee kan lachen. Je bent de beste als ik met iemand ergens over wil fangirlen en op een of andere manier maak je me altijd vrolijk als we beginnen te praten. Ik kan de meest geweldige gesprekken met je voeren, waar de meest rare maar leuke dingen uit komen en die ik ben blij dat ik die heb, want die kleine dingen zijn de dingen die me hier houden. Ik heb net het lucht je hart topic gelezen en het brak me een beetje. Meisje, je bent een geweldig lieve en mooie meid. Ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten. Wat er ook tegen je gezegd word, niet naar luisteren. Je bent een geweldige leuke meid en daarom houden ik en nog veel meer mensen hier zo veel van je <3
Romy In vergelijking met hoelang het voelt zijn we nog niet eens zo heel lang vrienden. Beste vrienden beter gezegd. Al sinds het begin dat ik je leerde kennen hield ik van je en je werd ook vrijwel meteen mijn beste vriendin. Toen we meeten, het was een van mijn eerste meetings met iemand van internet maar het was echt geweldig en ik ben je steeds vaker gaan zien. Zo vaak dat ik nu half in je stad woon en je vrijwel elk weekend zie. Elke keer als het tegen zit probeer ik je te helpen, zo goed als ik maar kan. Dit is helaas al een keer bijna fout gegaan en ik ga niet liegen, dat heeft me bang gemaakt maar het heeft me ook laten inzien hoe serieus het is. Maar zoals ik het zie gaat het steeds een stukje beter en ik ben enorm trots op je daarvoor. Ik zeg elke avond dat ik van je hou maar dit is toch even een iets andere manier. Romy, bedankt dat je er altijd voor me bent waarneer ik je nodig hebt, dat je me eruit haalt waarneer ik het allemaal even niet meer zie zitten. Je bent mijn beste vriendin, mijn zusje en mijn wereld. Samen met mijn broertje en mijn moeder ben jij het belangrijkste in mijn leven en ik zou je voor geen goud of wat dan ook kwijt willen raken. Ik hou oprecht van je meis, ik hoop dat je daar aan denkt elke keer dat somber bent. *al kom ik dan meestal naar je toe om het te zeggen*
Bo, Nath en Romy Ik heb dit met tranen in mijn ogen geschreven omdat jullie gewoon geen idee hebben hoe belangrijk jullie voor me geworden zijn, jullie zijn het beste wat me is overkomen en zou jullie nooit meer kwijt willen, Ik hou van jullie <33
Ezz Jij bent gewoon gemeen, op een of andere manier weet je mijn accounts altijd in de problemen te werken xD Dat is 1 ding die je geweldig maakt. Het andere is dat wij geweldige onzin skype gesprekken kunnen hebben, over werkelijk vanalles en nog wat. Als ik tegen je zou beginnen over dat ik ineens het leven van een worm awesome zou vinden zou je gezellig met me mee lullen en dat maakt jou zo geweldig.
Chriss Ik ken je nog niet zo heel lang maar je bent echt een geweldige meid, het forum samen met je maken was geweldig om te doen. Je kijkt heel veel series hetzelfde als ik waardoor ik heerlijk tegen je kan flippen en je bent net zo weird waardoor de meest awesome gesprekken uit ons komen met de intelligentie xD Je karakters zijn geweldig en ik ben super blij dat een van hun nu familie is met die van mij xD
James De manier waarop wij bewijzen dat wij wij zijn is toch wel een van de meest geniale dingen die ik met iemand heb uitgevonden. We hebben geweldige gesprekken en plannen voor onze karakters. Ik ben je enorm dankbaar voor alles wat je me hier hebt gegeven maar ook dat je zo'n goede vriendin van me geworden bent.
Dan hebben we Dieuw mijn intelligente co-queenie, je bent een awesome meisje om mee te skypechatten
Emma Werkelijk, jij bent een van je mensen waarom ik zoveel tijd verlies aan Wc xD Ons, Tallpaw x Innerkit topic vind ik geweldig en als ik je tegen kom in het AOT ga ik helemaal stuk om de gesprekken die wij soms creëren. We zouden dat nog veel, veel vaker moeten doen.
Yanthe Ik ken je nog niet helemaal maar het is heerlijk om topics met je te hebben en met je te praten op skype
Mensen die hier niet tussen staan Dun worry, ik hou van jullie allemaal, ik vind jullie allemaal geweldig en irriteer me nooit aan een gesprek hier, Thanks
I love you <'33 私は最高だ Bene facis, sum nimis terribilis |
| | | As' 1637 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic za 20 sep 2014 - 23:38 | |
| Voor een keertje eens een korte lijst. Ten eerste wil ik graag mijn moeder en stiefvader bedanken. Want zonder hen zou ik al veel domme dingen gedaan hebben, zou ik nog maar weinig keuze's gemaakt hebben, en gewoon dat ze me steun, me toeverlaat, m'n alles zijn. Ik hou van hen <33 Als tweede wil ik Nath bedanken, want zij steunt me als er iets is, geeft me tips, en is er echt voor me als ik iemand nodig heb. Je bent echt een ware toeverlaat voor me nath <33 Als derde heb ik Aimée want zij wil m'n eerste echte partner op WC zijn dank je voor deze geweldige kans. Dun think to leave me. Als voorlaatste heb ik weer es Bo'tje. Want jij maakt me echt aan het lachen, je maakt m'n humeur zoveel beter als dat nodig is, en je bent er gewoon voor me als ik iemand nodig heb. Let's go together to the hungergames night <33 En laatst maar niet onbelangrijk heb ik m'n wel heel bijzondere poes Indi en m'n lieve engel Quinten*. I know Indi isn't a human, maar het voelt gewoon slecht om m'n diertje niet te bedanken. Ze betekent zoveel voor me, ze is er voor me als ik haar nodig heb, ze is precies m'n tweelingszus in dierlijke vorm, want ze is zo bang, zo mensenschuw zoals ik vroeger was, maar ook zo fragiel en breekbaar zoals ik nu ben. Ik houdt echt van die kat, en hopelijk blijft ze nog lang bij me. Ook voor m'n broertje, die al weet wat ik zal typen alvorens ik het getypt heb, een heel bijzonder bedankje. Hij is als een echte beschermengel voor mij, m'n ouders, voor ons allemaal. En ik wou dat hij hier nog langer was, maar toch ben ik dankbaar dat hij nu daar boven veilig is, en over ons kan waken, en ons af en toe eens een tekentje van hem laat zien. Hij betekent zoveel voor me. Zoveel meer als iemand anders ooit voor me betekende. Ik zie je graag broerie. -Dat was dan m'n korte lijstje. The nightingale sings his song of farewell. You better hide for her freezing hellTheme | Voice |
| | | (nath)aleesi 3099 Actief
| CAT'S PROFILEAge: || We counted 25 moons || AgelessGender: She-cat ♀Rank: |
| Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic di 23 sep 2014 - 22:18 | |
| Op dit moment wil ik Kiki heel graag bedanken. Ik zit momenteel niet goed in mijn vel, en ik heb net heel goed met jou kunnen praten, Kiek, dat doet me echt goed. Ik voel me echt gesteund door jou, en het voelt ook gewoon hartstikke goed om mijn hart bij jou te luchten. Ik voel dat je me begrijpt, en ik merk dat. Ik ben echt blij met een vriendin als jou om mee te praten <3 Dankjewel x
|
| | | | Onderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |