Het dank-je-wel-topic - Pagina 6

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Het dank-je-wel-topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende
Slenderstep
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 DPKsfdL
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimema 21 apr 2014 - 21:36

Even een paar persoontjes bedanken

veel te lange bedanklijst:

En dat is nu het einde van die ellenlange bedank lijst.
Als ik mensen vergeten te vernoemen heb, het spijt me zeer, want ik ben even helemaal ten einde van al die namen te vernoemen ;s
Terug naar boven Ga naar beneden
Islandbird
Member
Bunny~
155
Actief

CAT'S PROFILE
Islandbird
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimeza 26 apr 2014 - 13:58

Assie: Toen ik je bericht las kreeg ik zowaar tranen in mijn ogen x'D Ik wil je bedanken, voor alle topicjes die ik al met jouw accountjes gehad heb, voor het feit dat je zowel Island als Golden goed opleid, voor het feit dat je gewoon awesome bent >D En ik wil je bedanken voor het bedanken >D
AA: Al jouw accountjes zijn gewoon ze über vet awesome en nog zo veel meer! Zonder Cinder zou Dying nog steeds eenzaam en alleen zijn, en vergeet niet dat dove dan moederloos zou zijn >D Ik hou van alle topicjes met cinder x dying en alle andere die ik al met jouw accountjes heb gehad >D
Marieksel: Ook jij bent awesome, al je accountjes zijn zo cool (en zielige fisheye :0) en je bent zo goed in forum-ideeën verzinnen en layouts ontwerpen >3 Ik weet niet zeker of ik al een topicje gehad heb met een van jouw acocuntjes, maar we moeten zeker eens een topicje doen >D

Deze drie mensen wou ik toch echt nog eens bedanken aangezien ik ze vergeten niet geschreven had in mijn vorige bericht >D

Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 BAyRxn
Lightleaf
Member
eva
948
Afwezig

CAT'S PROFILE
Lightleaf
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimedo 1 mei 2014 - 15:22

Ik wil even een paar mensen bedankten,

Het team omdat jullie zich altijd zo goed inzetten voor deze site en met leuke ideetjes te komen en het zo aangenaam mogelijk te maken. <3
Cat je bent gewoon een superaardige meid die altijd wel openstaat voor een topic en gewoon heel erg lief is, dat eigenlijk niet zo gewoon is. <3
Kiana je bent een doorzettertje en probeert altijd mensen blij te maken, ik mag jou echt heel graag.
Nele je bent hulpvaardig en lief, ik ken je al best lang en daar ben ik heel blij mee.
Cynthia Je staat altijd open voor leuke babbel, dat is echt leuk.
De mensen van wc omdat jullie allemaal hier een deel van zijn, zonder jullie was het niet zoals het nu was.
De mensen die hier nu niet staan met hun naam, maar waarvan ik toch van hou om een eigen, speciale reden. Ik babbel niet zo vaak met deze mensen, maar ze zijn een voorbeeld voor me.

wie ik ben? Ik ben niemand, ik ben mezelf.

Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 313p2qg
Bedankt:
Lightleaf/Fantasypaw.
the things we lose have a way of coming back to us in the end, if not always in the way we expect- luna lovegood
Ravenheart
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Photo
Kiki
1621
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ravenheart
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 9 mei 2014 - 10:11

Ik heb een waslijst met mensen om te bedanken, maar atm gaat het even om:

Ik wil graag Babs bedanken. Omdat we samen de copyright/plagiaat oorlog aan het winnen zijn en omdat je gewoon awesome bent. Together we will fight :')

En ik wil ook graag mijn vriend (die hier niet eens is maar yolo) bedanken, omdat ik zonder hem nooit stappen had durven te nemen in de richting van therapie nemen.

Amen. Jullie zijn allemaal even geweldig, I love you all <3

I WILL BREAK DOWN THE GATES OF HEAVEN. A THOUSAND ANGELS STAND WAITING FOR ME
Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 9uLQbyb
OH TAKE MY HEART AND I'LL LAY DOWN MY WEAPONS. BREAK MY SHACKLES TO SET ME FREE
Slenderstep
Member
As' (Also called Assie, Gen, badass, psychopath, suicide room and dramaqueen >D)
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 11 jul 2014 - 21:44

Ik had een tijdje geleden dit op facebook geplaatst, maar toch wil ik het hier ook nog eens plaatsen
Want gewoon omdat het kan >D

Vr d vlamskaards oender oes//dit is hoe het origineel is:

En uiteraard de vertaling:

Dit is echt al een heeeeel oud bericht (dateert van 3 februari 2014) en dus ging dit een beetje over hoe het die periode met ons ging (afgeleid van de smsjes die ik toen kreeg)
Maar nogmaals, dit bericht is dus heel erg oud, maar ik vind het gewoon zo mooi om het haar nog eens te laten weten, dat ik wel vond, dat het wat bijzondere aandacht verdiend ^^
Ashdrizzle
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 6M3QyKn
Pete Goez
4113
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ashdrizzle
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 14:29

Ik wil eigenlijk iedereen bedanken hier op WC omdat ze WC gewoon een leuke en plezierige plek maken :3 Like, ik voel me hier helemaal thuis en dat komt 100% door alle aardige en lieve mensjes hier <3
super sentimenteel, maar ik moest t even kwijt (':

Ashdrizzle | Cedarfrost | Reedpaw | Hawkscream
Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 VVFGF9o

jij klikt dr op:
Aurorapaw.
Member
Lore&Lolo
314
Actief

CAT'S PROFILE
Aurorapaw.
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 15:11

Dit heb ik nog nooit gedaan... *knakt vingers*

Even in het begin, hoe cheesy het ook klinkt, iedereen hier is awesome. Al ben je nieuw, en weet je niet zo goed wat je doet, het is leuk, trust me.

Ten eerste wil ik alle High ranks bedanken, vooral toen ik voor het eerst hier strandde. Ik denk dat de simpele vragen ver hoe je een mentor kreeg jullie gek maakte. :]
Heel erg bedankt voor het bij elkaar houden van de clans. Smile

Ten tweede wil ik Anouk bedanken. Hoewel ik je misschien nog nooit in het echt heb ontmoet, ik geniet altijd van onze topics samen. Je bent een geweldig leuke meid, met originele ideeën. En eindelijk een plek in een geweldig nestje! XD Je verdient het. :]

Ook wil ik Lilith even naar voren roepen, want jij bent echt geweldig! \(o.o)/
Altijd prachtige setjes maken, de geweldige topics, alles is gewoon super bij jou! Ik zou je voor geen goud willen missen op dit forum! ^^

En ik wil Laura (van Cyber) Bedanken! voor het eerst zag ik je in levende lijven op de meeting! Het was een aparte maar leuke ervaring, en ik ben blij dat ik ooit gereageerd heb op een zoek-topic van jou. ^w^

Als aller aller laatste; Soof en Bo. Ik doe jullie samen in een blokje tekst, omdat ik jullie niet persoonlijk ken, maar jullie wel wil bedanken. Waarom? Die ene keer dat jullie reageerden in het lucht-je-hartje topic. X'D Het was gewoon een fijn gevoel dat mensen me begrepen, en het maakte serieus mij dag. Mijn diepe dank daarvoor. :')

Als ik je nu niet heb genoemd, spijt met mij zeer.. XD
Er zijn zoveel awesome mensjes op dit forum, dus verwacht meer dankjewel speeches in de toekomst. :'D

X Lore I love you all!

Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 2iv1wjn
Yu - Foxfire
::

Floodfire
Member
Evelynn
504
Actief

CAT'S PROFILE
Floodfire
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 20:08

Ik ben hier niet per sé om iemand te bedanken, zoals vele anderen. Nee, niet iemand in het speciaal, want iedereen is speciaal.
Daarom wil ik iedereen bedanken. Al deze mensen op wc, met hun coole posts, mooie tekeningen en supersetjes. Ik wil de mensen bedanken die mij geholpen hebben, de personen waarmee ik in een topic heb gezeten en degenen waarmee ik ooit nog een topic zal hebben. De mensen die ooit voor mij een setje of tekening hebben gemaakt en die waaraan ik er één heb gegeven. En ik wil vooral iedereen bedanken voor wie ze zijn. Als er ooit één van jullie deze site verlaat ga ik virtueel aan je been hangen :3
Dat was het :3
Xx F

Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 28rmjxt
:; F L O O D ;:
Riversong
Member
Viktor
173
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Riversong
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimezo 20 jul 2014 - 21:25

Ik wil graag Daan bedanken, omdat ik dankzij haar terug ben gekomen hier op wc. Zonder haar zou ik waarschijnlijk nooit meer actief geworden zijn, ook geeft ze me fantastische kansen met accounts om actief te blijven. Ook wil ze in chat altijd luisteren, naar alles waardoor ze een heel grote steun voor mij is. Heel erg bedankt daarvoor Daniëlle! <3

Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Riversong3sig_zpsf2a52b4e
Mothflare
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Rainbow_icon_by_plasticumbrella-d39zguc
Nathalie
169
Actief
"Courage is what it takes to stand up and speak. Courage is also what it takes to sit down and listen"

CAT'S PROFILE
Mothflare
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimema 21 jul 2014 - 15:39

Eef, jou wil ik bedanken voor het lezen van mijn verhaal. Dat heeft mij heel goed gedaan, en mede door het delen van mijn verhaal heb ik het idee dat ik er weer een vriendin bij heb, dat doet mij goed. Ik vond dat wel een bedankje waard <3
Babs, jou wil ik bedanken voor het helpen van mij. Als ik even niet weet of ik iets goed verwoorden wil, maar daar ook niet zeker van ben, sta jij klaar om me te helpen, daar ben ik je dankbaar voor. Tevens wil ik je bedanken voor het me laten lachen! Grappige plaatjes sturen, grappige filmpjes, geweldig gewoon. You're one of my best friends <3
Tess, jou kan ik al zo lang! Zins mijn dertiende ofzo, en nog steeds goede vriendinnen, wat? Twins! Ik wil je bedanken voor het zijn van zo'n toffe, loyale vriendin <3

Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 ZFXCCyi
“Imperfection is beauty,
madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”
― Marilyn Monroe
S T A M P S:
Roseleaf
Member
Juul :)
126

CAT'S PROFILE
Roseleaf
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 16:52

- Ik bump dit topic even <3 -

Ik wil heel WC bedanken, omdat dit na ruim 3 jaar nogsteeds de plek is waar ik mezelf kan zijn en plezier kan hebben!

Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Q0aAxL7
"I'd rather have roses on my table than diamonds around my neck''
.:
Lynxfang
StarClan
Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 29frujn
Doelinstellingen(Aims)
1886
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Lynxfang
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimevr 8 aug 2014 - 16:58

Ik wil Lauraen Yanthebedanken vanwege hun ondersteuning en ik wil Laura nogmaals bedanken omdat ik haar mag helpen bij een forum en Yanthe nogmaals omdat ik fijn met haar kan reageren.

Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Scherm17
Euh, een beetje help hier?:
Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 I_need10
Nevermind
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 KnAKe1D
Sean
3462
Actief
and as he was the black canvas, they drew stars and a moon to make him a glorious night

CAT'S PROFILE
Rank: Old man
Nevermind
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimezo 10 aug 2014 - 20:12

Ik moet ook een paar mensjes gaan bedanken, daar was het hoognodig tijd voor, non? x3

Veel te lang xD:

En toen was mijn belangerijkste lijstje op zijn einde. Wees gerust mensen, er zijn er nog een hoop die zeker en vast nog een bedanking van me zullen krijgen, maar vandaag niet. En god dan zou ik vannacht hier nog zitten typen xD
Maar serieus, jullie zijn allemaal awesome, bedankt allemaal c:

and as he was the black canvas
Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 MiQen3rW_o
they drew stars and a moon to make him a glorious night

Theme
Mirroredsound
Member
Juul
308

CAT'S PROFILE
Mirroredsound
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimema 11 aug 2014 - 14:04

Ik ga nu ook eventjes een hoop mensjes bedanken <3

Als eerste wil ik Yanthe bedanken, omdat ik het topic van Silvercloud en Roseleaf super leuk vind, en het leuk is om met je te RPG'en, maar je ook gewoon gezellig mee kletst in het AOT. ;3
Ik wil Dieuwertje & Isa bedanken omdat ze al zo lang vriendinnen van me zijn, en we na een tijdje nu weer gewoon gezellig contact hebben met elkaar!
Ik wil Wazoula & Maaike bedanken omdat ik het super gezellig vind om met z'n drieën naar conventies te gaan en te logeren! En omdat ze gewoon super lieve en goede vriendinnen zijn.
Ik wil Bo 2 bedanken voor de gezellige tijd die we hadden op AW, echt een tijd om niet te vergeten <3 En natuurlijk ben je gewoon een super lief persoontje! Hopelijk kunnen we elkaar ooit meeten.
Ik wil Iro bedanken omdat ze een super lieve, gekke en gezellige vriendin is waar je lol mee kan hebben, maar waar je ook alles bij kwijt kan!
Ik wil Babs bedanken voor het super melige skype gesprek met Waz en Maaike een paar dagen geleden, en natuurlijk ben je gewoon altijd super aardig en gezellig!
Ik wil Romy bedanken omdat ik haar al best een tijdje ken, ze een lieve vriendin is, en ik haar nu al 2 keer heb gemeet, wat super gezellig was <3
Ik wil Gabs, Michelle, Joos, Moon, en iedereen die op het slaapfeestje van Michelle was een paar jaar geleden. Door jullie ben ik me écht thuis gaan voelen hier. Natuurlijk was er soms ruzie, maar jullie waren degene met wie ik de leukste verhaallijnen had en de gezelligste (kuch) topics ;D <3
Ik wil Michelle ook nog even apart bedanken. Zij was de gene waar ik mijn eerste, echte topic mee had. (Flash x Red <3) De tijd van Flashcoat x Redeye & Lion x Dream waren super leuk/spannend/sad om te spelen! En ondanks dat we vroeger altijd ruzie hadden, ben je nu een van mijn beste RPG maatjes <3
Ik wil Quinty bedanken omdat zij ook een van mijn eerste vrienden op WC en andere fora was, en met haar ook super leuke dingen heb beleefd in de RPG, Twilight en Snow bijvoorbeeld. <3
Ik wil Nathalie bedanken omdat ze zo'n super lieve, aardige, gezellige, gekke meid is. Op Animecon kon ik haar eindelijk meeten, en dat was dan ook een van de gezelligste dagen tot nu toe. Jammer dat ik niet kon komen logeren, maar dat gaat snel gebeuren ;D
Ik wil Kiki bedanken omdat ik het op de meeting super gezellig had met haar (en de rest natuurlijk!), en voor het geniale ''Tring Tring Lekkerding'' xD Jaja, die was wel even een bedankje waard.

Er zijn nog genoeg andere mensjes die ik dankbaar ben, maar deze kwamen zo even in me op <3 Loveya guys!

× Dropping ×
Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 2a7928i
» The face is the mirror of the mind, and eyes without speaking confess the secrets of the heart. «

Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 MKN7vHE    Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 7iLZ7FI   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 ROWzPbC
.:

Slenderstep
Member
2034
Afwezig

CAT'S PROFILE
Slenderstep
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimedo 14 aug 2014 - 0:38

Weer even een hele lange lijst.

Ik wil deze keer beginnen met mn beste maatje te bedanken. Bonobo. Je bent echt een geweldige vriendin met vet coole ideeën. Ik kijk al een hele tijd naar je op. Niet alleen qua posten maar ook hoe je je durft te verzetten tegenover je ma. Al die kwade berichtjes die je over haar stuurt, de dingen die je doet om haar een loer te draaien, ik heb (hard om te zeggen omdat ik je ma niet ken), maar ik heb echt respect voor je. Ik zou het nooit tegen mijn ma doen, maar als ik de kans had gehad had ik het zeker wel bij die h**r van mn pa gedaan. Ik weet dat ik op je kan rekenen en jij op mij, en ik kijk er echt naar uit om nog es af te spreken. (Ps. Ik pak de trein wel naar brugge in november ^^)

Dan ben ik aangekomen bij de eerste mensjes die me nauw aan het hart liggen en als 1 van de eersten op een forum ontmoet heb. Quinty. Ik wil je bedanken voor de leuke tijd op aw. Het mag dan mss niet altijd rozengeur en manenschijn geweest zijn, en ik weet dat je vast al van in het begin veel geduld moet gehad hebben met mij, maar ik ben echt dankbaar dat ik zo'n getalenteerd, aardig, en bovenal lief persoon als jou heb leren kennen.
Als tweede in dit blokje tekst, staat een lid die me nog altijd nauw aan het hart ligt, en ik weet niet of ze nu online is of dit wel zal lezen, maar ik wil heel graag Olga bedanken voor de mooie tijd die ze me gegeven heeft, de mooie herinneringen, en bovenal een vriendschap die, nu we al maanden niet meer met elkaar gesproken hebben, er nog altijd is. (Da's het teken dat ze laatst me hulp had gevraagd op skype, en zo'n dingen vergeet ik niet gauw)
Ten slotte komt Linn aan de beurt. Je bent en zult altijd een voorbeeldige moderator voor me blijven. Alle moeite die je in aw gestopt heb, zal ik niet vergeten. Maar evenmin zijn de goede dingen die je voor dit forum doet. Je zult altijd een groot voorbeeld voor me blijven.
Dan heb ik nog 1 belangrijk persoontje voor me die eveneens mee geholpen heeft aan een actief aw.
Nathalie 'K. Ik weet dat ze hier niet is, wss niet meer aan rpg doet, maar als 1 van de weinigen die ik bedank, kan ik me precies in je situatie thuis voelen. Ik weet niet echt wat er is, maar het is alsof ik tegen mn eigen spiegelbeeld praat als ik tegen jou praat, want het voelt precies alsof je weet waarover ik het heb en hoe het in elkaar zit. Ik dank je voor alle kansen die je me hebt geboden en nog steeds bied, want we chatten nog af dn toe eens op fb Wink

Dan komen we nu aan aan de mensjes van WC die een bijzonder plekje in mijn hart hebben.
Nathalie 'V Jij bent en blijft een keitoffe meid. Ik had je in mn vorige post al bedankt, maar nu doe ik dit opnieuw want jij was de eerste van alle leden hier op WC die ik vertrouwde. Jij vertelde mij om met een nieuw (schuil)accountje hier weer op WC te beginnen. En misschien was dat toen niet zo geslaagd, nu is het dit wel, en elke keer als ik aan slender denk, denk ik aan dat gesprek tussen ons tweetjes. Ik vind je echt een hele lieve meid, en zou je zeker eens in het echt willen bedanken voor al deze dingen.
Als tweede hebben we Soof. Ik weet nog de tijd dat we samen werkten aan een forum. Hoe jij mij als gewoon lid toen moderator maakte. Ik wist niet waar ik het kon hebben. En toen je mij tot admin benoemde was ik werkelijk in de 7e hemel. Er waren toen tijden dat jij druk was hier op WC, en ik die niet wilde toegeven om terug on te komen op WC. Uiteindelijk heb ik het toch gedaan en daar heb ik nu gern enkele spijt van. Ik zag hoe druk je was hier op WC, en besloot dus maar om je met rust te laten. Uiteindelijk kwam je toen na enige tijd terug naar dat forum die toen helaas al dood was. Maar weet je wat, het belangrijkste is dat ik respect voor je had op dat forum, en dat nu alleen nog maar meer geworden is toen ik je bezig zag hier op WC. Je bent echt een heel vriendelijke meid en ik wil je echt heel graag eens ontmoeten. Om nog maar eens te zeggen hoe dankbaar ik ben dat ik je heb leren kennen.
Vervolgens wil ik heel graag Bunny bedanken. Naast deze twee voorgaande ben jij het eerste persoontje, na mn terugkomst, die ik als eerste vertrouwde. Ik weet nog dat je toen zomaar een os voor Lavender en Snow had gemaakt, en dat vond ik onwijs gaaf, maar nog meer vind ik dat we uiteindelijk zo'n goeie vrienden zijn geworden dat we nu met z'n tweetjes Catching delen <'33 ik vind het trouwens echt leuk dat je besloten hebt om mlp te kijken en ik nu een talk buddie for life heb ;p
Dan komen we haast ten einde. Maar niet voordat ik volgende persoowntjes bedankt heb: Ezz, Tess, evelynn, Loortje, Jojo, Zoé en Chriss. Sommigen van jullie hebben me de familieleden van mn favoriete accountje bezorgd, en dat ligt me echt nauw aan het hart. Jullie zijn hele leuke mensen dat jullie me/Slender deze kans willen schenken, en dat vind ik ontzettend gaaf en aardig van jullie. Jullie liggen me hiervoor nauw aan het hart. Maar niet alleen hiervoor want jullie zijn natuurlijk ook erg leuk als persoon. Om zowel mee te chatten, te rpg'en, als soms als het eens nodig is mijn hart bij te luchten.
Anderen van dit lijstje hebben dan weer een heel andere reden. Jullie liggen me namelijk nauw aan het hart doordat jullie (soms) met mijn problemen inzitten. Ik kan wel op die steun rekenen en sommigen van jullie geven die dan ook. Als er een reden moest zijn waarom ik hier nog steeds zit komt dat omdat jullie zo aardig zijn om met mijn problemen in te zitten.
Weer anderen uit dit groepje wil ik dan bedanken omdat ik het zo goed met hen kan vinden. Ik vind het leuk om met hen op skype te chatten, evenals hier op het forum.
En als laatst, heb ik dat persoontje waar ik de laatste tijd zo goed mee kan chatten. Zij heeft me namelijk dat gevoel dat ik weet waarover ik praat. Mss denk je dat ook wel niet, denk je mss wel net zo als mn broer, dat ik maar dingen zit te bazelen dn niet weet waarover ik het heb, maar dat is nu juist het verschil, jij zegt dit niet tegen me, en mijn broer dus juist wel, met de intentie om me te kwetsen. Dat maakt jou net zo bijzonder dat ik je hiervoor zeker wil bedanken.

Bedankt aan iedereen die ik hierboven opgesomd heb, bedankt aan de mensen die ik vergeten ben(want het zijn er echt teveel voor me om allemaal te onthouden, bedankt aan de mensen die me een compliment geven, en bedankt aan de mensen waarmee ik een topic heb gehad, heb, en zal hebben. Bedankt aan iedereen.

Littlestream
Member
Chi
3520
Actief
“All the world is made of faith, and trust, and pixie dust.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Littlestream
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 20:04

Ik zou graag het lief van m'n oudere broer willen bedanken omdat ze een uitstekende vriendin van me is geworden en omdat het super leuk was toen ik bij haar logeerde.

De jongen die zei dat ik kon voetballen terwijl ik dat helemaal niet kon op m'n eerste training tijdens een oefenmatch tegen 17 jarige jongens. :')

De jongen achter de kassa in de Carrefour omdat hij superschattig was & mega lief.

& M'n moeder, omdat ze veel te dure kleren voor me koopt en no regrets heeft <3 She's just awesome

We were together.... I forgot the rest♥️
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimezo 24 aug 2014 - 20:16

Ik wil mn lieve Babs, Juul, Nathalie, Maaike en Mim bedanken, omdat ze er de laatste week zo voor me zijn geweest wanneer ik ze nodig had. Echt, ondanks mijn belabberde mood zijn jullie met me blijven appen, skypen, zelfs langs gekomen. Ik was er niet zo goed doorheen gekomen als ik jullie niet had gehad. <3

Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Sushi
Member
Tess'
2700
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Sushi
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 22:48

It has been a while

I will start with Nath. Nog 27 dagen dan ben je al weer 3 jaar mijn Twin. Al sinds het begon mocht ik jou en vond ik je accounts helemaal geweldig. Nu na drie jaar hebben we samen enorm veel meegemaakt maar we zijn er doorheen gekomen. Je hebt me geholpen in de tijden dat ik je nodig had en je was er altijd voor me als ik ergens tegenaan moest praten. Ik weet dat jij de persoon bent die ik zelfs 's nachts wakker kan bellen als ik een probleem zou hebben en ik ben je daar enorm dankbaar voor en hopelijk weet je dat ook. Elke dag dat je je rot voelt kom je maar naar me te want daar bent ik voor, ik sta klaar voor je waarneer je me nodig hebt, 24/7 altijd.
I love you Twinnie, dun ever forget that

Next up is Bo2. Girlie... I dun even know where to start. Je bent een geweldige meid waar ik altijd geweldig mee kan lachen. Je bent de beste als ik met iemand ergens over wil fangirlen en op een of andere manier maak je me altijd vrolijk als we beginnen te praten. Ik kan de meest geweldige gesprekken met je voeren, waar de meest rare maar leuke dingen uit komen en die ik ben blij dat ik die heb, want die kleine dingen zijn de dingen die me hier houden. Ik heb net het lucht je hart topic gelezen en het brak me een beetje. Meisje, je bent een geweldig lieve en mooie meid. Ik zou niet weten wat ik zonder je zou moeten. Wat er ook tegen je gezegd word, niet naar luisteren. Je bent een geweldige leuke meid en daarom houden ik en nog veel meer mensen hier zo veel van je <3

Romy In vergelijking met hoelang het voelt zijn we nog niet eens zo heel lang vrienden. Beste vrienden beter gezegd. Al sinds het begin dat ik je leerde kennen hield ik van je en je werd ook vrijwel meteen mijn beste vriendin. Toen we meeten, het was een van mijn eerste meetings met iemand van internet maar het was echt geweldig en ik ben je steeds vaker gaan zien. Zo vaak dat ik nu half in je stad woon en je vrijwel elk weekend zie. Elke keer als het tegen zit probeer ik je te helpen, zo goed als ik maar kan. Dit is helaas al een keer bijna fout gegaan en ik ga niet liegen, dat heeft me bang gemaakt maar het heeft me ook laten inzien hoe serieus het is. Maar zoals ik het zie gaat het steeds een stukje beter en ik ben enorm trots op je daarvoor. Ik zeg elke avond dat ik van je hou maar dit is toch even een iets andere manier. Romy, bedankt dat je er altijd voor me bent waarneer ik je nodig hebt, dat je me eruit haalt waarneer ik het allemaal even niet meer zie zitten. Je bent mijn beste vriendin, mijn zusje en mijn wereld. Samen met mijn broertje en mijn moeder ben jij het belangrijkste in mijn leven en ik zou je voor geen goud of wat dan ook kwijt willen raken. Ik hou oprecht van je meis, ik hoop dat je daar aan denkt elke keer dat somber bent. *al kom ik dan meestal naar je toe om het te zeggen*

Bo, Nath en Romy Ik heb dit met tranen in mijn ogen geschreven omdat jullie gewoon geen idee hebben hoe belangrijk jullie voor me geworden zijn, jullie zijn het beste wat me is overkomen en zou jullie nooit meer kwijt willen, Ik hou van jullie <33

Ezz Jij bent gewoon gemeen, op een of andere manier weet je mijn accounts altijd in de problemen te werken xD Dat is 1 ding die je geweldig maakt. Het andere is dat wij geweldige onzin skype gesprekken kunnen hebben, over werkelijk vanalles en nog wat. Als ik tegen je zou beginnen over dat ik ineens het leven van een worm awesome zou vinden zou je gezellig met me mee lullen en dat maakt jou zo geweldig.

Chriss
Ik ken je nog niet zo heel lang maar je bent echt een geweldige meid, het forum samen met je maken was geweldig om te doen. Je kijkt heel veel series hetzelfde als ik waardoor ik heerlijk tegen je kan flippen en je bent net zo weird waardoor de meest awesome gesprekken uit ons komen met de intelligentie xD Je karakters zijn geweldig en ik ben super blij dat een van hun nu familie is met die van mij xD

James De manier waarop wij bewijzen dat wij wij zijn is toch wel een van de meest geniale dingen die ik met iemand heb uitgevonden. We hebben geweldige gesprekken en plannen voor onze karakters. Ik ben je enorm dankbaar voor alles wat je me hier hebt gegeven maar ook dat je zo'n goede vriendin van me geworden bent.

Dan hebben we Dieuw mijn intelligente co-queenie, je bent een awesome meisje om mee te skypechatten

Emma Werkelijk, jij bent een van je mensen waarom ik zoveel tijd verlies aan Wc xD Ons, Tallpaw x Innerkit topic vind ik geweldig en als ik je tegen kom in het AOT ga ik helemaal stuk om de gesprekken die wij soms creëren. We zouden dat nog veel, veel vaker moeten doen.

Yanthe Ik ken je nog niet helemaal maar het is heerlijk om topics met je te hebben en met je te praten op skype

Mensen die hier niet tussen staan Dun worry, ik hou van jullie allemaal, ik vind jullie allemaal geweldig en irriteer me nooit aan een gesprek hier, Thanks

I love you <'33

私は最高だ
Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 2cf2wytHet dank-je-wel-topic - Pagina 6 Oa4wv7
Bene facis, sum nimis terribilis

:stuff and things:
Silvergale
Member
As'
1637
Afwezig

CAT'S PROFILE
Silvergale
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimeza 20 sep 2014 - 23:38

Voor een keertje eens een korte lijst.

Ten eerste wil ik graag mijn moeder en stiefvader bedanken.
Want zonder hen zou ik al veel domme dingen gedaan hebben, zou ik nog maar weinig keuze's gemaakt hebben, en gewoon dat ze me steun, me toeverlaat, m'n alles zijn. Ik hou van hen <33

Als tweede wil ik Nath bedanken, want zij steunt me als er iets is, geeft me tips, en is er echt voor me als ik iemand nodig heb. Je bent echt een ware toeverlaat voor me nath <33

Als derde heb ik Aimée want zij wil m'n eerste echte partner op WC zijn Very Happy dank je voor deze geweldige kans. Dun think to leave me.

Als voorlaatste heb ik weer es Bo'tje. Want jij maakt me echt aan het lachen, je maakt m'n humeur zoveel beter als dat nodig is, en je bent er gewoon voor me als ik iemand nodig heb. Let's go together to the hungergames night <33

En laatst maar niet onbelangrijk heb ik m'n wel heel bijzondere poes Indi en m'n lieve engel Quinten*. I know Indi isn't a human, maar het voelt gewoon slecht om m'n diertje niet te bedanken. Ze betekent zoveel voor me, ze is er voor me als ik haar nodig heb, ze is precies m'n tweelingszus in dierlijke vorm, want ze is zo bang, zo mensenschuw zoals ik vroeger was, maar ook zo fragiel en breekbaar zoals ik nu ben. Ik houdt echt van die kat, en hopelijk blijft ze nog lang bij me. Ook voor m'n broertje, die al weet wat ik zal typen alvorens ik het getypt heb, een heel bijzonder bedankje. Hij is als een echte beschermengel voor mij, m'n ouders, voor ons allemaal. En ik wou dat hij hier nog langer was, maar toch ben ik dankbaar dat hij nu daar boven veilig is, en over ons kan waken, en ons af en toe eens een tekentje van hem laat zien. Hij betekent zoveel voor me. Zoveel meer als iemand anders ooit voor me betekende. Ik zie je graag broerie.

-Dat was dan m'n korte lijstje.

The nightingale sings his song of farewell.
You better hide for her freezing hell

Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 106zzvt
Theme | Voice
Roughflower
Member
Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 MrhPOh4
(nath)aleesi
3099
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Roughflower
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitimedi 23 sep 2014 - 22:18

Op dit moment wil ik Kiki heel graag bedanken. Ik zit momenteel niet goed in mijn vel, en ik heb net heel goed met jou kunnen praten, Kiek, dat doet me echt goed. Ik voel me echt gesteund door jou, en het voelt ook gewoon hartstikke goed om mijn hart bij jou te luchten. Ik voel dat je me begrijpt, en ik merk dat. Ik ben echt blij met een vriendin als jou om mee te praten <3 Dankjewel x

Ƈυяισѕιту cαη вє ɗαηgєяσυѕ,
вυт ɗαηgєя cαη вяιηg αɗνєηтυяє
αηɗ αɗνєηтυяє ωιƖƖ мαкє уσυ ғeel αƖινє.

Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 EKUWbmh
::
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Het dank-je-wel-topic   Het dank-je-wel-topic - Pagina 6 Icon_minitime

Het dank-je-wel-topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 6 van 11Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Warrior Chat :: Cattalk-
Ga naar: