19 Actief
| |
| Onderwerp: Strawberrynose (Tracker) wo 16 okt 2019 - 12:24 | |
| Friendship ■ Familiar ■■ Friends ■■■ Best friends
Admiration ■ Impressed ■■ Respects ■■■ Idolizes
Fear ■ Uneasy ■■ Fear ■■■ Terrified
Anger ■ Annoyed ■■ Angry ■■■ Hate
Jealousy ■ Envy ■■ Resents ■■■ Jealous
Sadness ■ Guilt ■■ Sad ■■■ Heartbroken
Love ■ Like ■■ Love ■■■ Crush
Wonder ■ Puzzled ■■ Curious ■■■ Confused
Others ■ Mate ■ Family ■ Mentor ■■ Apprentice
| WINDCLAN Softflower (mom) ■ ■ ■■■ ■■■ ■■■ Hey mama, hopelijk kijk je naar mij vanuit de hemel. Ik hou van jouw kusjes Strawberrynose.
Ladypaw ■■■ ■ Ladypaw, je bent een beetje raar, maar de liefste vriend die ik ken. Ik voel me helemaal op mijn gemak bij jouw.
Sunpaw ■■■ ■■ Je bent een van mijn beste vrienden, maar soms ben je een beetje eng. Dan praat je heel gemeen en je doet je zusje soms pijn.
Moonpaw ■■■ ■ Moonpaw, je bent een super leuke vriendin, samen met Willowpaw en Robinpaw, een van de enige meisjes, maar je bent ook een klein beetje eng.
Winterpaw ■■■ Je bent er altijd al voor me geweest en je komt me eten brengen, ik hou van jouw.
Robinpaw ■■■ ■ Je bent altijd een beetje boos, maar je bent mijn beste vriendin!
Willowpaw ■■■ Willowpaw, soms moet ik je weerhouden om te meppen en ik krijg nooit een woord tussen wat je zegt, maar je bent echt een leuke vriendin!
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
ROGUES
KITTYPETS
TRIBE OF RUSHING WATER Ant that carries leafs (dad) ■ ■■ Ik heb je nog nooit gezien, ben je daar nog meneer?
|
Code by Babs
Laatst aangepast door Strawberrynose op vr 18 okt 2019 - 13:41; in totaal 3 keer bewerkt |
|
19 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Strawberrynose (Tracker) wo 16 okt 2019 - 12:57 | |
| Going ■
Finished ■
Dead ■
| SHADOWCLAN naam teskt naam tekst
jaam ❖ ■ ■
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN naam ■ ■