| Kits SunXDanger [GEZOCHT!] | |
|
|
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] ma 5 dec 2011 - 6:08 | |
| OK, als jullie die SkyClanverhaallijn hebben gelezen hebben jullie gezien dat Suntail kittens krijgt van Dangerdance. Hoeveel, dat weten we nog niet, maar niet te veel. Twee van de kits staan al vast, maar ze hebben nog geen spelers. Wanneer ze worden geboren weet ik nog niet, maar het zal nog wel even duren ^^ HeavenkitHeavenkit lijkt precies op haar moeder qua uiterlijk, maar van binnen is ze net haar vader. She's evil >3 Als Apprentice is ze een goede vechter en ze heeft scherpe nagels. - Spoiler:
HellkitHellkit is juist exact het tegenovergestelde van Heavenkit. Hij lijkt qua uiterlijk op z'n vader, maar lijkt vanbinnen net zijn moeder. Hij is als Apprentice nieuwsgierig en leergierig. - Spoiler:
Bespeeld door FoxGentlekitGentlekit is een mengeling van haar mama en papa, over het algemeen erg lief en zorgzaam maar als het mis gaat gaat het ook echt mis. Zeg een woord verkeerd tegen haar en ze schiet uit. - Spoiler:
Bespeeld door DreamheartWil je zelf een kitten erbijvoegen? Vul dat dit lijstje in: - Code:
-
[b]Account:[/b] [b]Naam kitten:[/b] [b]Geslacht:[/b] [b]Uiterlijk[/b] [b]Karakter[/b] [b](Eventuele) foto's:[/b]
Laatst aangepast door Suntail op di 24 jan 2012 - 16:35; in totaal 8 keer bewerkt |
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] ma 5 dec 2011 - 12:19 | |
| Ik wil Hellkit wel spelen. Account: Naam kitten:Hellkit UiterlijkKijk boven KarakterStaat daarboven (Eventuele) foto's:Ook daar boven, maar ik kan nog wel eventjes kijken
Hoor het graag! Ik ben nog meer. - Spoiler:
Mooneye Devilpaw Milly Coonstripe Cheza Dreamkit* Graykit Sorrow
|
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] ma 5 dec 2011 - 15:55 | |
| Gefeliciteerd! Je mag Hellkit spelen! |
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] ma 5 dec 2011 - 16:00 | |
| YAY! Moet ik hem al aanmaken? Ik ben nog meer. - Spoiler:
|
|
| |
Michelle 400 Actief I've no need for mighty deeds when I feel your arms around me
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] ma 5 dec 2011 - 16:00 | |
| als je voor Hellkit in de toekomst nog volwassen plaatje wil kan je het best bij het ras van Danger zoeken sinds Hell op hem lijkt hij is een Bengaal ik zeg t maar ff want ik weet hoe veel moeite t mij kost wen goed plaatje voor Danger te zoeken die zn epicness benadrukt xD |
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] ma 5 dec 2011 - 16:05 | |
| Oke bedankt voor de tip.
Ik ben nog meer. - Spoiler:
|
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] ma 5 dec 2011 - 20:02 | |
| Hellkit is dus weg... Het worden trouwens 3 of 4 kits! |
|
| |
32
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] ma 5 dec 2011 - 20:56 | |
| - Dangerdance schreef:
- als je voor Hellkit in de toekomst nog volwassen plaatje wil kan je het best bij het ras van Danger zoeken sinds Hell op hem lijkt hij is een Bengaal
ik zeg t maar ff want ik weet hoe veel moeite t mij kost wen goed plaatje voor Danger te zoeken die zn epicness benadrukt xD Mischien deze - Spoiler:
Het is maar een voorbeeld. Ik ga later uitgebreid zoeken oke? Ik ben nog meer. - Spoiler:
|
|
| |
Marieke 41 Always be yourself, unless you can be a hero, then always be a hero
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] di 6 dec 2011 - 12:43 | |
| En Hellkit * is er!
(ava art by Elena/Kip, sig art by Rebecca) |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] vr 9 dec 2011 - 15:24 | |
| dat zie ik, nu de rest nog |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] vr 9 dec 2011 - 21:40 | |
| Account: .. Naam kitten: Gentlekit, Gentlepaw, Gentlecrusher Geslacht: Female Uiterlijk - kitten:
- apprentice:
- warrior:
Karakter Ze is een mengeling van haar mama en papa, over het algemeen erg lief en zorgzaam maar als het mis gaat gaat het ook echt mis. Zeg een woord verkeerd tegen haar en ze schiet uit. <3 (Eventuele) foto's:kijk bij uiterlijk, btw, halsbandjes werk ik nog wel weg enzow ^^ I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Mimsa~ 11
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] za 10 dec 2011 - 0:06 | |
| Dubbelpost Dx
Me heeft Gentle geaccepteerd xD The Sun shines also Gently on the Wicked~ |
|
| |
121
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] za 10 dec 2011 - 9:35 | |
| ik wil heavenkit wel spelen |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] zo 11 dec 2011 - 14:03 | |
| Ik zal het overleggen met Marieke/Suntail. Maar wel echt posten dan als je het word! I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] zo 11 dec 2011 - 18:47 | |
| Account: Moonstripe Naam kitten: Heavenkit Geslacht: Poes Uiterlijk Ze is exact haar moeder, alleen wat donkerder Haar vachtpatroon is wat lichter dan. Haar ogen zijn zeer licht groen, bijna geel. Karakter Ze is net haar vader, even manupulatief, en gemeen. Eerst zal ze altijd de lieve kleine schat spelen, maar naarmate ze groter wordt, zal ze meer evil en evil worden. Haar naam doet juist het omgekeerde verraden. Ze haat het als anderen blij zijn, en zal dat altijd kapot willen maken. |
|
| |
Natas 36
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] ma 12 dec 2011 - 20:35 | |
| |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] wo 14 dec 2011 - 20:10 | |
| Ik heb het overlegd met Suntail/Marieke en Heavenkit gaat naar Moonstripe, Verder mensjes nog aanmeldingen?
Voor nu is het dus: Hellkit = Fox Heavenkit = Moonstripe Gentlekit = Dreamheart
nog aanmeldingen ^^,
trouwens mocht iemand t niet weten, ze komen in Windclan en zullen waarscheinlijk nooit hun vader kennen. I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] wo 14 dec 2011 - 20:15 | |
| Yeaah ^^
Me will not dissapoint ya guyys<3
THANKEUH : D
|
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] ma 19 dec 2011 - 18:00 | |
| ^^
Nog een kitten mag erbij, dan zijn het er genoeg! |
|
| |
315
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] ma 19 dec 2011 - 20:11 | |
| Account: soulheart Naam kitten: bungeekit Geslacht: mannelijk Uiterlijk rood met bruine kleine stipjes Karakter een hyperactieve stuiterbal (vandaar de naam) [b](Eventuele) foto's:[/b nah ╔╦╦ ╠╬╬╬╣ ╠╬╬╬╣OK! WHO ATE MY ╠╬╬╬╣CHOCOLATE!!? ╚╩╩╩╝ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Kits SunXDanger [GEZOCHT!] | |
| |
|
| |
|