|
Ryan 59 Afwezig A ship in harbor is safe, but that is not what ships are build for.
| |
| Onderwerp: Vraag RPG plaatsen wo 9 okt 2019 - 19:30 | |
| Hai admins, Mijn karakter is op dit moment een Kittypet, en ik wou weten waar ik mn RPG berichten kon plaatsen. Het leek me niet logisch ze in de RPG van de clans te zetten. Alvast bedankt en vriendelijke groet, Ryan. |
|
| |
Eden 219 Actief Treat People With Kindness
| CAT'S PROFILEAge: 50 moonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen wo 9 okt 2019 - 19:57 | |
| hey, welkom at first :3 je kan posten bij: two-leg place (tweebeen plaats) daar vinden zich 3 aparte kopjes, bloodclan kam, dieranarts en het park je kan ook gewoon onder algemeen tweenbeenplaats posten.
als je een topic wilt roep maar dan heb ik nog een bloodclanner :3 A journey of a thousand miles starts with a single step
|
|
| |
Ryan 59 Afwezig A ship in harbor is safe, but that is not what ships are build for.
| |
| Onderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen wo 9 okt 2019 - 20:26 | |
| Hai, k wil wel een rpg met jouw bloodclan kat.
Backstory achter mijn kittypet: Zn moeder was een kittypet (stierf bij geboorte)en zn vader een halfclan die deputy van de thunderclan was. Hij ging twoleg eten eten en is uit de clan gezet. Zijn grootste droom is om ooit weer terug in het woud te komen.
Even belangrijk, ik ben totaal niet bekend met RPG, dus misschien stel ik wel wat domme vraagjes.
Groetjes, Ryan AKA Flamefall
My life. My choices. My mistakes. My lessons. Non of your business. ________________________________________________________________________________________________________ Springpaw - Flamefall - Smokey - Woodpaw - Bramblekit - Bluekit ________________________________________________________________________________________________________ |
|
| |
Eden 173 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 24 MoonsGender: She-cat ♀Rank: Serial killer in training ♥︎ |
| Onderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen wo 9 okt 2019 - 20:35 | |
| ik ben de zelfde persoon btw, maar heb meerdere accounts.
dat is goed, ik zal een topic maken en dan kan jij daar in reageren!
ik weet trouwens niet of dat deputy ding een goed idee is, aangezien er al een deputy wordt gespeelt. en ik weet niet alles er van. maar je kan die niet zomaar als vader claimen :3 maar ik ben geen moderator dus dat is niet aan mij om te bepalen, enkel een tip
is helemaal niet erg, we moeten allemaal ergens beginnen! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Thx wo 9 okt 2019 - 20:49 | |
| Thanx voor de tip, zal het aanpassen! |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen wo 9 okt 2019 - 20:55 | |
| |
|
| |
Eden 173 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 24 MoonsGender: She-cat ♀Rank: Serial killer in training ♥︎ |
| Onderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen wo 9 okt 2019 - 21:31 | |
| hierzo ^ ik ga hem zo maken, nog niet gedaan ben bezig met wat andere dingen, maar ik zal je een prive bericht sturen als ik dat gedaan heb |
|
| |
Femke 1754 Actief At night, we name every star
We know where we are
We know who we are
| |
| Onderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen do 10 okt 2019 - 16:21 | |
| Eerst en vooral: Welkom op Warrior Cats! Ik zie dat Boukje je al wat op weg heeft geholpen, dus ik zal van daaruit nog wat toevoegen: Als Kittypet kan en mag je gewoon posten in Twoleg Place, Boundaries en Rogue Territory. Deze gebieden zijn neutraal, dus een goede plek voor jouw kat om Clankatten en Rogues tegen het lijf te lopen. Als je een Clangrens over gaat kan jouw personage natuurlijk wel in de problemen komen in de RPG Een beetje feedback op je backstory: Op dit forum hebben we de algemene regel dat een kitten altijd in de Clan van de moeder belandt. Als je dus wil dat jouw kat oorspronkelijk uit ThunderClan komt, moet de moeder ook uit ThunderClan komen. De vader zou bijvoorbeeld wel een Kittypet kunnen zijn, maar dan zou de Clan daar waarschijnlijk niet van af weten. Zoals Boukje ook al aangaf kan je kat geen familie zijn van een Deputy (of andere rang) zijn zonder dat eerst te hebben gevraagd aan diens speler, maar ik zie dat je dat al had aangepast Je zou bijvoorbeeld wel kunnen doen dat de ouder van je kat erg trots is en hem alsnog uit de Clan heeft weggejaagd zonder dit aan de Leader te melden. Het is een lap tekst geworden, maar laat dat je niet afschrikken! We zijn allemaal ergens begonnen met RPGen en we hebben het allemaal moeten leren. Als je nog vragen hebt mag je ze gerust stellen, domme vragen bestaan niet IC post count: 242 Posts are loading- ::
Vriendschap • Toewijding • Vreugde • Mededogen • Hoop • Nieuwsgierigheid • Zelfvertrouwen • Moed • Rechtvaardigheid --- Friendship • Dedication • Happiness • Compassion • Hope • Curiosity • Confidence • Courage • Justice (Hier stonden afbeeldingen, maar de linkjes werken niet meer, oeps!) A Clan Thorn Apart (Avatar & sig) April Fools 2019 Art in ava by Jamie - Art in sig by Kip April 1st 2018
|
|
| |
Eden 162 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen do 10 okt 2019 - 16:34 | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: Vraag RPG plaatsen | |
| |
|