[GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

[GZ] Kittens LostvoicexCinderfall

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Maskpaw
Member
[GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 DPKsfdL
340

CAT'S PROFILE
Maskpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall   [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 dec 2011 - 20:10

uhm nee.
maar ik wil wél graag bij de rivierclan hoe doe ik dat dan?

[GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 Zvgap
Terug naar boven Ga naar beneden
Hookpaw
Member
62

CAT'S PROFILE
Hookpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall   [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 dec 2011 - 20:49

Dit is het laatste bericht dat we hier neer zetten, wat hier mee te maken heeft: Je kunt je gewoon aanmelden bij het aanmeld Topic van de Riverclan, die vindt je bij clans

Lolly's zijn gigantisch lekker.
Cinderflame
Member
Viktor
240
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Cinderflame
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall   [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 Icon_minitimedo 15 dec 2011 - 20:52

Riverclan is gesloten voor kits?

In ieder geval.. ik denk niet dat dit de plaats is voor deze discussie.

[GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 WzvP7lD
Spoiler:
Dreamheart
StarClan
[GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 19806e91932e6054965fc83b85241270
Michelle
2469
Afwezig

CAT'S PROFILE
Rank:
Dreamheart
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall   [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 Icon_minitimevr 16 dec 2011 - 16:28

Ik trek Emeraldkit terug denk ik..
Jullie hebben genoeg goede aanmeldingen en ik zou niet willen dat ik haar later op acc. markt zou moeten zetten. Ik hoop niet dat jullie het erg vinden en als iemand nog wil ofzo mag het gehele karakter ofzo overgenomen worden door een ander die zich voor jullie wil aanmelden Smile
Nogmaals sorry en succes met het vinden van de kits :3
xx

I'm comming home I'm comming home
tell the world I'm comming home
Birdpaw
Member
Daphne
392

CAT'S PROFILE
Birdpaw
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall   [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 dec 2011 - 1:34

Naam: Flutterkit –paw -shy c:
Geslacht: Vrouwelijk
Uiterlijk: Ze lijkt het meest op haar vader, met een patroon boven op haar hoofd, en de rest spier wit. Ze heeft grote oren voor haar hoofd, en grote ogen die je aanstaren. Verder is het een beetje moeilijk om te zien welke kleur ogen ze heeft, het lijkt op groen maar heeft ook trekjes naar het bruine toe.

Spoiler:
Karakter: Ze is een rustig en verlegen persoon, ze zal niet gauw toegeven wanneer ze iets vind, en ze is iets teruggehouden. Ook zal ze niet snel de aandacht willen trekken van haar moeder/vader of iemand anders in het nest. Wanneer iemand haar gedag zou zeggen is waarschijnlijk het enigste wat ze zou doen zichzelf afwenken en zich neerstorten bij een persoon die ze mag. Dat dan waarschijnlijk haar moeder/vader zal zijn.

Ook is ze, in tegenstelling van haar ouders juist dol op water. Wil er mee spelen zodra ze iets ziet, en juist op zulke momenten enorm uitbundig en vrolijk. Het trekt haar aan, en dat is juist het fijne dat ze in de rc geboren word.

Ook is ze een beetje klunzig, struikelt vaak over haar eigen pootjes en vergeet al snel waar ze mee bezig was. Ze loopt dan vaak ergens naar toe, en zodra ze daar aankomt heeft ze geen flauw benul waarom ze eigenlijk daar heen gegaan was. Ok rent ze vaak achter haar eigen staart aan. Puur omdat het beweegt en haast onmogelijk te vangen is.

Ze houd van uitdagingen, wilt graag nieuwe dingen ontdekken, maar omdat ze zo verlegen is valt dit erg tegen. Het is daarom ook moeilijker. Dat maakt het voor haar juist leuk. Dat ze zo enorm verlegen is maar tegelijk ook nieuwe dingen wilt ontdekken. Echter overwint ze haar schuwheid/verlegenheid niet wanneer ze is opgegroeid.

Motivatie: Zoals al eerder werd verteld, de combinatie is gewoon leuk, en schattig. En zeker omdat beide angst voor water hebben is het juist leuk om een waterratje te kunnen bespelen. Ik weet dat ik al aardig wat acc's heb, maar goed. En daarbij heeft Lian denk ik wel een beeld bij hoe ik schrijf etcetera. c:

Bekendste Account: Birdpaw

[GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 2h6eqsk
birdpaw x dawnkit
[GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 28v3jgm [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 288nrd2 [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 2dl2ert

Spoiler:
Blacksoul
Member
[GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall   [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 Icon_minitimezo 18 dec 2011 - 19:31

Naam: Shiverkit-paw-tail/claw
Geslacht: Male
Uiterlijk:
Karakter:
kitten:
apprentice:
Warrior:
Motivatie:Ik ben opzoek naar kittens, en wil ze dolgraag bespelen. Verder wil ik wel wat extra accountjes Smile
Bekendste Account:Blacksoul

[GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 Blacksoul1
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall   [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 Icon_minitimedi 27 dec 2011 - 15:41

De kittens zijn gekozen!
De gelukkige hebben een PB gekregen, of krijgen deze zo snel mogelijk.
Ga niet zeuren wie het is geworden, dat zien jullie snel genoeg!

Slotje?
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall   [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 Icon_minitimeza 31 dec 2011 - 11:36

-Dubbel post-

Oké. Aangezien Babs stopt met WC, wat wij natuurlijk ontzettend jammer vinden. Hebben Lianne en ik besloten dat Lostvoice dmv een val te vroeg bevalt van haar kittens, hierbij zal Icekit ten overlijden komen en zal alleen Mintkit het overleven.

Hier is géén discussie over mogelijk! Ons besluit staat vast (:
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall   [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 jan 2012 - 18:27

-Trippel dubbelpost xD-

Goed, goed :3
Kleine wijziging in het plan (:

Het bovenstaande plan zal gewoon door gaan, Lost valt, krijgt een vroegtijdige bevalling, waarbij Icekit om het leven komt. Daar in tegen zal Mintkit wel geboren worden en tot grote verrassing van zowel Cinder als Lost komt er nog een derde kit; Applekit.

Oh, aankomende vrijdag zal het topic van de geboorte worden geopend (:
Lostvoice
StarClan
Quinty
1249

CAT'S PROFILE
Rank:
Lostvoice
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall   [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 Icon_minitimedo 19 jan 2012 - 20:17

Topic -> Klik

Volgorde staat onderaan (:
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall   [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall - Pagina 2 Icon_minitime

[GZ] Kittens LostvoicexCinderfall
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: