Naam: Flutterkit –paw -shy c:
Geslacht: Vrouwelijk
Uiterlijk: Ze lijkt het meest op haar vader, met een patroon boven op haar hoofd, en de rest spier wit. Ze heeft grote oren voor haar hoofd, en grote ogen die je aanstaren. Verder is het een beetje moeilijk om te zien welke kleur ogen ze heeft, het lijkt op groen maar heeft ook trekjes naar het bruine toe.
- Spoiler:
Karakter: Ze is een rustig en verlegen persoon, ze zal niet gauw toegeven wanneer ze iets vind, en ze is iets teruggehouden. Ook zal ze niet snel de aandacht willen trekken van haar moeder/vader of iemand anders in het nest. Wanneer iemand haar gedag zou zeggen is waarschijnlijk het enigste wat ze zou doen zichzelf afwenken en zich neerstorten bij een persoon die ze mag. Dat dan waarschijnlijk haar moeder/vader zal zijn.
Ook is ze, in tegenstelling van haar ouders juist dol op water. Wil er mee spelen zodra ze iets ziet, en juist op zulke momenten enorm uitbundig en vrolijk. Het trekt haar aan, en dat is juist het fijne dat ze in de rc geboren word.
Ook is ze een beetje klunzig, struikelt vaak over haar eigen pootjes en vergeet al snel waar ze mee bezig was. Ze loopt dan vaak ergens naar toe, en zodra ze daar aankomt heeft ze geen flauw benul waarom ze eigenlijk daar heen gegaan was. Ok rent ze vaak achter haar eigen staart aan. Puur omdat het beweegt en haast onmogelijk te vangen is.
Ze houd van uitdagingen, wilt graag nieuwe dingen ontdekken, maar omdat ze zo verlegen is valt dit erg tegen. Het is daarom ook moeilijker. Dat maakt het voor haar juist leuk. Dat ze zo enorm verlegen is maar tegelijk ook nieuwe dingen wilt ontdekken. Echter overwint ze haar schuwheid/verlegenheid niet wanneer ze is opgegroeid.
Motivatie: Zoals al eerder werd verteld, de combinatie is gewoon leuk, en schattig. En zeker omdat beide angst voor water hebben is het juist leuk om een waterratje te kunnen bespelen. Ik weet dat ik al aardig wat acc's heb, maar goed. En daarbij heeft Lian denk ik wel een beeld bij hoe ik schrijf etcetera. c:
Bekendste Account: Birdpaw
birdpaw x dawnkit - Spoiler: