We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
De apprentice was naar de moorland getrokken in de hoop hier prooi te vinden. Het was al wat later op de dag, wat betekende dat de zon laag hing en een felle, gele gloed over het territorium heen sloeg. Het was een beetje hinderlijk, maar ook zoals al het iedere dag was. Windclan had namelijk geen bomen om de zon tegen te houden. Plots zag het katertje een apprentice voor hem. Hoe had hij die niet eerder opgemerkt? Hij verstijfde om zo min mogelijk geluid te maken, maar wist dat hij zou moeten gaan rennen als hij het diertje echt vangen wou. Konijnen vangen vond hij nog wel lastig, ook al was het typisch Windclan. Daarom zou hij ook een mentorenswitch krijgen, omdat zijn huidige mentor het hem niet goed aangeleerd kreeg. Nu was dit konijn heel dichtbij, misschien kon hij toch door te sluipen.. Nope! Het konijn sprintte toen hij op vijf meter afstand was hard van hem weg, en toen hij de achtervolging toch maar in wou zetten, keek hij op en werd hij verblind door de zon. Aaaa! De kater strompelde over zijn pootjes heen en viel met zijn kin in een grote modderpoel die de vele regenbuien van de afgelopen weken hadden veroorzaakt. Met teleurgestelde achterovergevouwen oortjes bleef hij even liggen in de modder. Na een paar seconde trok hij zichzelf overeind. Hopelijk had niemand hem gezien..
Onderwerp: Re: [OPEN] Not ready wo 9 okt 2019 - 20:30
Raging like a storm
Ze was rustig op jacht gegaan op het late middaguur. Het zonnetje scheen en dat deed de gespikkelde poes goed, zolang de zon scheen was het leven prima. Regen.. dat was minder. Terwijl ze een spoor volgde hoorde ze plots een prooi wegschieten en zag ze er een kat achteraan sjezen. Haar oren draaiden zich naar voren toen ze zag hoe hij over zijn eigen poten struikelde en neerviel in een plas met modder. De poes grinnikte even, dat was echt zo'n typische Apprentice fout. Ze stak haar kop iets op boven het gras en trippelde naar de Apprentice toe. "Modderbad aan het nemen Sunpaw? Ik heb gehoord dat het goed is voor je huid" miauwde ze uiterst serieus en ze keek hem aan met fonkelende ogen.
Onderwerp: Re: [OPEN] Not ready wo 9 okt 2019 - 21:03
Terwijl hij zichzelf overeind aan het duwen was, kwam er dan toch iemand aangelopen. Hij herkende haar als Lavenderstorm, een warrior die laatst nog geholpen had met de ontvoering van een RiverClan apprentice. In zijn ogen was dat een goede zet geweest, maar helaas was de clan te zwak geweest om deze beslissing door te zetten. Dat hij zo voor schut stond voor deze specifieke clangenoot maakte hem dan ook heel erg geïrriteerd. Hij krabbelde overeind en gaf een paar vlugge likken over zijn borst heen, zodat deze in ieder geval iets schoner oogde. De rest van zijn lichaam.. Not so much. En dat terwijl hij altijd zo zijn best deed om proper te blijven. "Ja, ook wat uitproberen?" miauwde hij echter met een lachje, waarna hij plagend wat modder haar kant op strooide door zijn poot richting haar uit te schudden - al zorgde hij ervoor dat hij dit zacht genoeg deed dat niets haar echt bereiken zou. "Nee, konijnen jagen is niet echt mijn talent, ben ik bang," verzuchtte hij toen waarna hij zijn oortjes wat naar achter duwde. "Maar ik zal hard trainen om het te leren!" verzekerde hij haar toen van zijn doorzettingsvermogen.
Onderwerp: Re: [OPEN] Not ready wo 23 okt 2019 - 14:01
Raging like a storm
Sunpaw deed zijn best om haar ook te raken met de modder maar hij schudde zich wel ver genoeg van haar uit om haar niet te raken. "Nee, maar toch bedankt" miauwde ze en beantwoordde zijn glimlach. "Nee, konijnen jagen is niet echt mijn talent, ben ik bang," miauwde Sunpaw en ze trok met haar oortjes. "Alles wat je niet vaak doet is ook lastig, dat komt vanzelf goed" miauwde ze en rekte haar achterpoot die was begonnen met slapen. "Wil je anders nog een 2e poging wagen?" stelde ze voor na zijn verzekering dat hij hard zou leren. "Niet alle konijnen zijn even snel en die moet je eruit pikken" miauwde ze opgewekt.