| [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall | |
|
|
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall zo 4 dec 2011 - 17:47 | |
| Jah lieve kleuters van me :3 *Bah* Nevermind :3 Lianne en ik zoeken kittens voor Lostvoice en Cinderfall :3 Lost heeft een apprentice, maar deze zal een andere mentor krijgen aangezien ze ongemerkt zwanger is .__. Nou goed. We zoeken 2 kittens, alleen als je een hele erge goede aanmelding hebt komt er een 3e ^^. Let wel op dat Lostvoice en Cinderfall beide bang zijn voor water, dit komt door een trauma, de kittens mogen gewoon waterratten zijn xD Lijstje; - Code:
-
[b]Naam:[/b] [b]Geslacht:[/b] [b]Uiterlijk:[/b] [b]Karakter:[/b] [b]Motivatie:[/b] [b]Bekendste Account:[/b] *Hier word een PB naar toe gestuurd mocht je gekozen worden! Aanmeldingen:- Dreamheart - Emeraldkit:
Naam: Emeraldkit - Emeraldpaw - Emeraldeyes Geslacht: vrouwelijk Uiterlijk: Kitten - Apprentice - WarriorKarakter: Om haar buitenlaag lijkt niets mis, ze is speels en lief voor haar broertjes en zusjes maar in haar schuilt groter kwaad. Ze is het niet eens met de warrior code en zal zich daar ook zo min mogelijk aan proberen te houden. De andere nestgenoten (kits van Dream en Snow) kleineert ze en probeert de baas te spelen, zowel in de nursery als in de apprentice den later en ook in de warriorsden. Ze is er honderd procent zeker van dat zij later Deputy en dan leader zal worden zo geweldig vind ze zichzelf. Maar of ze uiteindelijk haar doel bereikt.. Motivatie: ik moet aanmelden ._. me wants kittehs xD Bekendste Account: My little Dreameaah
- Moonstripe - Mintkit:
Naam: Mintkit [Mintfall, kan nog veranderd worden] Geslacht: Poes Uiterlijk: Ze is een lichte poes met zeer vrolijke groene ogen. Ze is redelijk klein voor haar bouw, maar dat vind ze niet erg. Ze heeft een zeer lichte vacht, die kort is. Er licht in een zacht patroon worden. Haar vacht is pluizig, en ze heeft een korte staart. Karakter: Ze is heel lief naar anderen toe. Mintkit is een beetje verlegen, maar hier zal ze over heen komen als ze apprentice wordt. Ze is altijd op haar houde geweest, soms onterecht, soms terecht. Haar familie betekend alles voor haar, en ze zal nooit een regel breken van de Clan. Ze wil iedereen gelukkig houden, en als dit niet lukt, is ze erg teleurgesteld in zichzelf. Mintkit zal altijd te hoge eisen aan zichzelf voorleggen. De enige die dit wat minder kan maken is haar moeder. Ze houdt niet echt van nat worden, en zal hierdoor misschien soms gepest worden. Ze houdt wel van het water, maar een natte vacht krijgen is niets voor haar. Ze haat het dan ook als katten haar nat maken, dan word ze altijd kwaad. Toch is ze een goede jager. Bekendste Account: Moonstripe : 3 Motivatie: Ik ben niet echt actief meer, dus ik heb al mijn oude acc laten overnemen. Dus ik ga terug actief worden met een heel nieuw carc : D Klik
- Strawberry - Icekit:
Naam: Icekit (-paw, -feather) Geslacht: Vrouwelijk Uiterlijk: Als kitten is ze op het eerste oog opslag een beetje mollig door haar lange vacht. Maar onder die vacht is ze een slanke, kleingebouwde poes met kleine pootjes en en ietwat grote ogen. Haar vacht is lang en zijdeachtig en zo wit als sneeuw. Ze heeft haar uiterlijk duidelijk van haar moeder overgenomen. Haar staart is iets langer dan gemiddeld, en lijkt wel gevederd door de lange vacht. Vandaar ook de warrior naam Icefeather. Alleen haar ogen zijn anders dan haar moeder, mooi goudkleurig en groot, meer lijkende op de kleur van haar vader, Cinderfall. Haar pootkussentjes en neusje zijn een zachtroze kleur en haar snorharen zijn ook lang. Ze heeft dus over het algemeen een redelijk onschuldig uiterlijk. Foto: KlikKarakter: Ambitieus, maar dit wordt een beetje verlegen. Ze zal dus niet snel haar ambities uitspreken! Een echt denkertje zou je haar kunnen noemen, ze denkt eerst na voordat ze haar pootjes ergens in steekt, hierdoor is ze ook een beetje wantrouwig rond water, omdat ze de angst van haar ouders heus wel heeft opgemerkt. Al is ze niet bang voor deze vloeistof, ze houdt er zelf wel van. Ook hecht ze redelijk wat waarde aan de Warrior Code, je zult haar niet snel een overtreding zien maken. Ze is eerlijk, en zal ook niet vlug de regels overtreden, tenzij ze er vurig in geloofd dat zij het bij het gelijke eind heeft. Maar toch leidt ze haar eigen leventje. Ze is ook erg dol op haar ouders en haar familie, ze zal ze niet snel in de steek laten, al kan ze wel dwars gaan liggen als anderen haar mening niet delen. Haar brein doorloopt dan in de meeste gevallen de volgende stappen, proberen te overtuigen, dwars gaan liggen, en vervolgens, acceptatie. De snelheid van deze stappen ligt aan het meningsverschil. Net zoals haar ouders, is ze een redelijk 'goedzakje' en vriendelijk naar de meeste katten. Al kan ze door haar naïviteit nogal snel dingen geloven die ze niet zou moeten geloven. Ze is ook erg goed gelovig, als je haar met volle overtuiging verteld dat Egels kunnen vliegen, dan kunnen ze voor haar vliegen tot het tegendeel bewezen is. Motivatie: Ik vind Lostvoice x Cinderfall al vanaf het begin een heel erg leuk koppel, en na eventjes nadenken kon ik de verleiding niet weerstaan om te proberen^^"... En natuurlijk wil ik ook heel graag Icekit spelen nu ik Galekit ga spelen in het litter van Fire x Ice. Bekendste Account: Ik ben altijd te bereiken op Strawberry^^ Warning; Mocht je gekozen worden, word dit via PB bekend gemaakt! gr, Quinty & Lianne
Laatst aangepast door Lostvoice op di 6 dec 2011 - 10:52; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall zo 4 dec 2011 - 18:00 | |
| Naam: Emeraldkit - Emeraldpaw - Emeraldeyes Geslacht: vrouwelijk Uiterlijk: - kitten:
- apprentice:
- warrior:
ogen moet ik nog groener kleuren Karakter: Om haar buitenlaag lijkt niets mis, ze is speels en lief voor haar broertjes en zusjes maar in haar schuilt groter kwaad. Ze is het niet eens met de warrior code en zal zich daar ook zo min mogelijk aan proberen te houden. De andere nestgenoten (kits van Dream en Snow) kleineert ze en probeert de baas te spelen, zowel in de nursery als in de apprentice den later en ook in de warriorsden. Ze is er honderd procent zeker van dat zij later Deputy en dan leader zal worden zo geweldig vind ze zichzelf. Maar of ze uiteindelijk haar doel bereikt.. Motivatie: ik moet aanmelden ._. me wants kittehs xD Bekendste Account: My little Dreameaah I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
433
| |
| |
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall zo 4 dec 2011 - 18:06 | |
| Me houd momenteel van Evil en Arrogant xD I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Captain America 3633 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall zo 4 dec 2011 - 18:08 | |
| Naam: Mintkit [Mintfall, kan nog veranderd worden] Geslacht: Poes Uiterlijk: Ze is een lichte poes met zeer vrolijke groene ogen. Ze is redelijk klein voor haar bouw, maar dat vind ze niet erg. Ze heeft een zeer lichte vacht, die kort is. Er licht in een zacht patroon worden. Haar vacht is pluizig, en ze heeft een korte staart. Karakter: Ze is heel lief naar anderen toe. Mintkit is een beetje verlegen, maar hier zal ze over heen komen als ze apprentice wordt. Ze is altijd op haar houde geweest, soms onterecht, soms terecht. Haar familie betekend alles voor haar, en ze zal nooit een regel breken van de Clan. Ze wil iedereen gelukkig houden, en als dit niet lukt, is ze erg teleurgesteld in zichzelf. Mintkit zal altijd te hoge eisen aan zichzelf voorleggen. De enige die dit wat minder kan maken is haar moeder. Ze houdt niet echt van nat worden, en zal hierdoor misschien soms gepest worden. Ze houdt wel van het water, maar een natte vacht krijgen is niets voor haar. Ze haat het dan ook als katten haar nat maken, dan word ze altijd kwaad. Toch is ze een goede jager. Bekendste Account: Moonstripe : 3 Motivatie: Ik ben niet echt actief meer, dus ik heb al mijn oude acc laten overnemen. Dus ik ga terug actief worden met een heel nieuw carc : D - Foto Mintkit:
Laatst aangepast door Moonstripe op zo 4 dec 2011 - 18:29; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall zo 4 dec 2011 - 18:23 | |
| Naam: Icekit (-paw, -feather) Geslacht: Vrouwelijk Uiterlijk: Als kitten is ze op het eerste oog opslag een beetje mollig door haar lange vacht. Maar onder die vacht is ze een slanke, kleingebouwde poes met kleine pootjes en en ietwat grote ogen. Haar vacht is lang en zijdeachtig en zo wit als sneeuw. Ze heeft haar uiterlijk duidelijk van haar moeder overgenomen. Haar staart is iets langer dan gemiddeld, en lijkt wel gevederd door de lange vacht. Vandaar ook de warrior naam Icefeather. Alleen haar ogen zijn anders dan haar moeder, mooi goudkleurig en groot, meer lijkende op de kleur van haar vader, Cinderfall. Haar pootkussentjes en neusje zijn een zachtroze kleur en haar snorharen zijn ook lang. Ze heeft dus over het algemeen een redelijk onschuldig uiterlijk. Foto: - Spoiler:
Karakter: Ambitieus, maar dit wordt een beetje verlegen. Ze zal dus niet snel haar ambities uitspreken! Een echt denkertje zou je haar kunnen noemen, ze denkt eerst na voordat ze haar pootjes ergens in steekt, hierdoor is ze ook een beetje wantrouwig rond water, omdat ze de angst van haar ouders heus wel heeft opgemerkt. Al is ze niet bang voor deze vloeistof, ze houdt er zelf wel van. Ook hecht ze redelijk wat waarde aan de Warrior Code, je zult haar niet snel een overtreding zien maken. Ze is eerlijk, en zal ook niet vlug de regels overtreden, tenzij ze er vurig in geloofd dat zij het bij het gelijke eind heeft. Maar toch leidt ze haar eigen leventje. Ze is ook erg dol op haar ouders en haar familie, ze zal ze niet snel in de steek laten, al kan ze wel dwars gaan liggen als anderen haar mening niet delen. Haar brein doorloopt dan in de meeste gevallen de volgende stappen, proberen te overtuigen, dwars gaan liggen, en vervolgens, acceptatie. De snelheid van deze stappen ligt aan het meningsverschil. Net zoals haar ouders, is ze een redelijk 'goedzakje' en vriendelijk naar de meeste katten. Al kan ze door haar naïviteit nogal snel dingen geloven die ze niet zou moeten geloven. Ze is ook erg goed gelovig, als je haar met volle overtuiging verteld dat Egels kunnen vliegen, dan kunnen ze voor haar vliegen tot het tegendeel bewezen is. Motivatie: Ik vind Lostvoice x Cinderfall al vanaf het begin een heel erg leuk koppel, en na eventjes nadenken kon ik de verleiding niet weerstaan om te proberen^^"... En natuurlijk wil ik ook heel graag Icekit spelen nu ik Galekit ga spelen in het litter van Fire x Ice. Bekendste Account: Ik ben altijd te bereiken op Strawberry^^ |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall ma 5 dec 2011 - 15:30 | |
| ik kom t topic nog even binnenvallen met een leuk vraagje c: wanneer worden ongeveer kits LxC geboren Aangezien die van CxD en SxM rond kerst komen is rond diezelfde tijd met jullie ook gezellig xD kunnen Dream, Snow en Lost lekker in Nursery kletsen ;3 "See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world." |
|
| |
433
| |
| |
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall ma 5 dec 2011 - 19:38 | |
| Ik zat zelf inderdaad tussen Kerst en Nieuwjaar te denken. Ik ben alleen rond Kerst weg, dus dan ergens rond de 27/28ste ofseuw ^^. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall ma 5 dec 2011 - 19:42 | |
| oke :3 Nurserymaatjes wel dus xD ik ben er zelf met kerst ook niet, maar ik maam topic de twintigste en zet k r gwn bij dat ze moeten doen alsof t kerst is xD in lkkr dik pak sneeuw :3 I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall ma 5 dec 2011 - 19:54 | |
| Kan ik in feite ook wel doen xD Eens zien.. de 20ste.. Dat is op een maandag, toch? Oh nee xD Dinsdag xD
Dat moet lukken ^^. |
|
| |
Michelle 2469 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall ma 5 dec 2011 - 19:58 | |
| Dreams bevalling word alleen niet echt leuk xD laten we zeggen dat aan t eind Crooked een van zn levens voor haar moet opofferen (wat al is afgesproken) dus tja xD verder wel gezellig met drie kitties in Nursery xD gelukkig mag Dream ze allebij dr zusje en Lost was een vriendin van haar toch ^^ nu stop ik maar met spammen en ga ik hopen dat ik kittie word van LxC I'm comming home I'm comming home tell the world I'm comming home |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall ma 5 dec 2011 - 20:04 | |
| Klopt. Lost is een vriendin van Dream ^^. Dus dat kom wel goed uit :3
Ik heb alleen wel proefwerk van 12 tot half 2. Dus pas daarna kan ik posten ^^. |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall di 13 dec 2011 - 11:08 | |
| *Dubbel post*
We ga vanmiddag in overleg met Lianne! Jullie kunnen je nog altijd aanmelden :3 |
|
| |
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall di 13 dec 2011 - 12:42 | |
| Naam: Owlkit-paw-feather Geslacht: Kater Uiterlijk: Brown tabby met wit en amberkleurige ogen. Hij is best stevig gebouwd en heeft een smalle staart. Karakter: Als kitten: Hij heeft als kitten veel energie en zit niet snel stil. Hij heeft wel een lief karakter, hij zal niet snel iemand iets kwaad willen doen, maar er kan wel per ongeluk altijd iets gebeuren, aangezien hij energie te veel heeft. Als apprentice/warrior: Hij wordt wel wat rustiger, maar hij heeft wel altijd wat energie over. Hij heeft nog steeds een vriendelijk karakter en zal niet snel boos worden. Als hij het ergens niet mee eens is zal hij wel proberen om zijn gelijk te krijgen, maar als hij het echt fout heeft, dan durft hij het ook wel toe te geven. Motivatie: Ik wilde nog een kitten, maar dan niet in Thunderclan en ik wilde deze naam altijd al een keer gebruiken:3 Bekendste Account: Winterstorm Winterstorm-Doveheart-Pantherface-Autumnbreeze-Beetlewhisker-Reedfeather- En ook nog:
Amberpaw-Cherrykit-Sheeptail-Wavesun-Mintwhisker-Icecloud-Poppypaw-Nightmoon Lolly's zijn gigantisch lekker |
|
| |
62
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall di 13 dec 2011 - 17:42 | |
| Naam:Dropkit Geslacht:poesje Uiterlijk:Ze is wit met kleine stukjes zwartachtig. Karakter:Net als haar moeder is ze verlegen, maar ze durft wel voor zich zelf op komen. Alleen contact maken vindt ze moeilijk. Een dromer is het, vaak valt ze weg, omdat ze in dagdromenland zit. Motivatie:ik wil gewoon een kit spelen Bekendste Account: Avalanchepaw Lolly's zijn gigantisch lekker. |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall do 15 dec 2011 - 13:38 | |
| Naam: nu nog niks later graag MaskKit (mask...paw-? later maskedsoul mask-spot???? mogen jullie of de clanleider wel bepalen) geslacht : poes Uiterlijk: wit lichaampje en haar pootjes zijn bruinig en op haar kopje in het midden van dr gezicht iz ze ook bruinig ook het puntje van dr staart is bruin. blauwe ogen Karakter: geeft niet snel op schijn schattig, ze zal altijd schattig en lief doen. maar ze zal ook érg sluw en gemeen kunnen zijn als ze dat wilt. meestal is er wel een goeie reden voor. ze zal loyaal en trouw in vriendschappen zijn. ze is erg lenig, al ziet ze er nogal onhandig uit. haar bewegingen zullen vele katten gaan verbazen. Motivatie: Ik hoouu van langharige katten met glanzende vachten, en eigenlijk klopt het algemene karakter van de rivierclan wel met Mijn ideeen voor MaskKit. en het klopt wel met haar uiterlijk. Oja en ik zal iedere dag actief zijn haha heb niks te doen. het enige wat ik doe is 3 keer per week naar asiel voor 5 uurtjes verder zit ik achter m'n computer of ga ik buiten fotograveren maar ben zoiso iedere dag online. haha ps ik bewerk de fotos vanavond |
|
| |
62
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall do 15 dec 2011 - 17:17 | |
| Maskkit,denk niet dat dat klopt: Twee niet siamezen kunnen als het goed geen siamees krijgen Lolly's zijn gigantisch lekker. |
|
| |
340
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall do 15 dec 2011 - 19:45 | |
| - Hookpaw schreef:
- Maskkit,denk niet dat dat klopt: Twee niet siamezen kunnen als het goed geen siamees krijgen
hmm ja, jammer maarja je heb wel gelijk. k maak nog wel een karaktertje aan hihi. eentje die nu wel al vast in een clan kan. ik den dat maskkit voorlopig nergens past :S. |
|
| |
Viktor 240 Actief
| |
| |
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Kittens LostvoicexCinderfall | |
| |
|
| |
|