Warrior naam kat:Tearstripe
Karakter:Tearstripe is een ongeduldig poes, die altijd beweegt, ze is erg opgewonden altijd. Slapen is niet wat ze het liefst doet, dat vindt ze maar onzin. Ondanks haar drukke houding is ze een goede jager, hoewel ze beter kon vechten. Ze is altijd vrolijk en erg geliefd in de clan, ze ziet overal de goede kant van in. Maar als er iets ergs is gebeurd,kan ze erg zwijgzaam zijn en niet meer lachen, soms kan ze dagen zo zijn en het is net alsof er een dikke muur om haar heen zit. Ze reageert bijna nergens meer op. Maar meestal is ze vrolijk. Ze is geen kat van suiker en wat regen kan haar niet deren, ze zal zelfs in stormen naar buiten gaan, in sneeuwstormen, ze heeft vaak last van verkoudenheid en is hier ooit bijna an gestorven, maar ze veranderde juist niet.. Ze red zich wel, dus vaak word er geen zoektocht gehouden. Door haar erg wild gedrag, kan ze nog wel eens in de problemen komen met de andere katten, ze is nogal brutaal.
Oevenpost: Een grauwe dag, ondanks de tijd van het jaar en de regen tikte op de grond. Modderplassen vormde zich en de akelig koude wind dreef langs. Bijna iedereen zat nu binnen, sommige katten waren nog op jacht, maar die kwamen al snel weer terug. Het begon steeds harder te regenen en waaien, het leek eerder bladval dan groenblad. Iedereen schuilde, iedereen behalve een. Een grijs cyperse poes liep vrolijk door de regenen heen en sprong in de plassen, modder maakte haar vacht vuil, maar dat leek haar niet te deren. ''Spetter de spat, drup drup, lekker nat.''zong Tearstripe vrolijk, terwijl ze vrolijk door stapte. Haar doorweekte vacht bewoog mee met elke stap die ze zette en je kon goed zien hoe dun ze was. Haar poten waren bruin en niet meer wit, haar ogen glinsterde vrolijk. ''Ik denk dat ik maar eens terug ga, voordat ze nog een zoektocht gaan houden'' ze maakte maar een grapje, iedereen wist dat zij zichzelf kon redden en ze hoefde dus echt niet gezocht te worden. Tearstripe draaide zich toch om en stapte vrolijk naar huis, ''Spatter de spat, alles word lekker nat. Ik ben niet van zand gemaakt. Spetter te spat, alles word lekker nat. Anders was ik al lang geraakt. Spetter de spat, alles word lekker nat. Ik loop door wind en weet en neem geen keer. Zal door de ergste storm lopen, soms dwaal ik heel ver weg. Spetter de spat, alles word lekker nat''Ze was er weet en stapte opgewekt het kamp in,terwijl ze achter elkaar Spetter de spat zong. Druppeltjes gleden naar beneden van haar vacht en haar snorharen ging hangen. Oké, even uitschudden, voordat je naar binnen gaat. De spetter,s vlogen in het rond en de poes stapte naar binnen, de knusse Warrior Den in.. ''Ik ben thuis!'' riep ze meteen en de katten keken wat geschokt op, tot ze Tearstripe zagen, ze werd weer vrolijk begroet. ''Ik heb niks kunnen vinden. Vreemd, niet?'' Bijna alle katten begonnen te lachen. ''Ja, heel vreemd!'' zeide ze in koor en Tearstripe lachte mee. Daarna ging ze in haar nest liggen en zichzelf wassen. Sommige katten moesten nog even grinniken, maar voor de rest ging iedereen verder met wat hij of zij aan het doen was en de regen tikte verder.