|
|
Quinty 1529 Actief "I'm not heartless. I just learned to use my heart less"
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes zo 15 apr 2012 - 17:55 | |
| - Lostvoice schreef:
Whitestorm; "StarClan, hear my prayer. Let me be wise in sad times, loyal in difficult times and strong all times" Ik wist wel dat i kal een voor Whitestorm had gemaakt xd Of wil je een andere? xD » Never trust anyone too much. Remember, The Devil was an Angel once « |
|
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes zo 15 apr 2012 - 17:57 | |
| Naam: Sharon Naam account: Autumnpaw Karakter: you know by yourself hih' Kernwoord(en): x |
|
| |
Teddy 472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes zo 15 apr 2012 - 17:58 | |
| Naam: Tessa Naam Account: Fallenkit Karakter Account: Lief schattig kitten van buiten, eerst doet ze zich ook zo voor maar ze is een echte bitch Kernwoord(en): |
|
| |
Oom Iro 34
| |
| |
| |
125
| |
| |
| |
Maartje (マーチ) 3589 Actief
| |
| |
| |
Danii c: 369
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes zo 15 apr 2012 - 18:35 | |
| @Quinty; ik dacht ineens aan een nog betere quote; GERONIMO ! |
|
| |
» Quinty «3 « 682 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes zo 15 apr 2012 - 18:45 | |
| Mousefur; "I will fight, for my family, for my beloved ones, for my Clan!"
Mèèh ><
@Sharon; Kan je ook gebruiken jah xD |
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Danii 215
| |
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes wo 1 aug 2012 - 18:29 | |
| Naam: Cato Naam Account: Echokit Karakter Account: Ontzettend hyper en druk Kernwoord(en): Echo & Song
|
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Danii 215
| |
| |
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes wo 1 aug 2012 - 18:35 | |
| |
|
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes wo 1 aug 2012 - 18:43 | |
| Naam: Iro [Not Iron man D:] Naam Account: Shadewhisper Karakter Account: Shadewhisper is momenteel erg in de war. Hij weet niet of hij slecht is of goed. Hij heeft een hersenschudding gehad en weet niet meer wie zijn ouders zijn. Het enige wat in zijn hoofd is gestampt is zijn gevoel voor Jagen en Vechten. Faithmind is een goede vriendin die gaat helpen, en Secretsong ook.
|
|
| |
Quinty 1297 Actief
| |
| |
| |
Passievrucht x'3 393
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes wo 1 aug 2012 - 19:04 | |
| Hmm, ;a. Ik moet wel even zeggen dat hij op dit moment heel onaardig is, alleen tegen Faith && Secret niet =$ Dus kan het even anders ? I'm sorry, als hij op dit moment lief was was ie perfect hoor XO |
|
| |
call me Ies 45
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes do 2 aug 2012 - 8:16 | |
| Naam: Isa Naam Account: Ember Karakter Account: Ember is een rustige kater, hij zou iedereen helpen, en vertrouwt andere ook heel snel. Hij reist al zijn hele leven rond, heet alles al wel gezien, houd wel van wat bespioneren, en is erg nieuwsgierig. Hij weet dan ook wel wat er gaande is in de clans, en de rogue. Kernwoord(en):
|
|
| |
1176 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes do 2 aug 2012 - 11:45 | |
| Naam: *Echte naam* Christy Naam Account: *Voor welk account het bestemd is* Softcream Karakter Account: *Wat voor karakter heeft je account* Hij sterft voor zijn Clan als het moet, maar hij zal nooit kunnen oordelen als hij moest kiezen tussen de Clan of zijn vrienden. (kort uitgelegd) Kernwoord(en): *Welke woorden(en) moeten er perse in. Is niet verplicht!* x Afwezig van 16-25/08 - Spoiler:
Softcream I can feel your heartbeat |
|
| |
Cato ^^ 2662 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes do 2 aug 2012 - 17:11 | |
| Naam: Cato Naam Account: Lilystorm (Is op een andere site: WotF, ik weet niet of je dat ook doet?) Karakter Account: Wijs, kalm (is een Medicine Cat) Kernwoord(en): Uhm misschien iets met Lily of Storm? Maar dat hoeft niet perse
|
|
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes | |
| |
|
| |
|