|
|
Q 212
| |
| Onderwerp: Cat quotes wo 30 nov 2011 - 19:43 | |
| Ellow mensen ^^. Ik heb de vreemde neiging om quotes etc. zo uit mijn mouw te schudden, al is mijn Engels niet echt geweldig xD Maar goed :3 Ik vind het leuk om ze met jullie te delen, en aanvragen zijn natuurlijk ook mogelijk ^^. Ik werk meestal met 1 of meerdere kernwoorden, aangezien ik dat zelf makkelijker vind. Voorbeeldjes; 1) "Let the sun rise, let the moon shine. I shall find my path in their light."2) "Cheer up the heartbroken people. They'll become your greatest friends."3) "Even in total darkness, my heart will guide me to you."4) "The stars will shine upon your path to reallity."Fouten mogen gemeld worden, mijn Engels is niet bijster goed xD Als je er ook een wilt, even een lijstje invullen. - Code:
-
[b]Naam:[/b] *Echte naam* [b]Naam Account:[/b] *Voor welk account het bestemd is* [b]Karakter Account:[/b] *Wat voor karakter heeft je account* [b]Kernwoord(en):[/b] *Welke woorden(en) moeten er perse in. Is niet verplicht!* Deze hierboven mogen ook gebruikt worden. Geef het wel even aan dan^^. » Every night I want to fall asleep in your arms, knowing that I'm save. « |
|
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes wo 30 nov 2011 - 19:48 | |
| Naam: Babs Naam Account: Emberstorm Karakter Account: Ze is net gedumpt door haar geliefde partner Leopardstrike. Ze is tijden gepest en verstopt zich dus achter een masker van hardheid. Ze heeft ook zeer veel moeite om te vertrouwen, en heeft het gevoel dat ze gewantrouwd wordt. Kernwoord(en): -
Ik hoop dat je iets moois kunt verzinnen C:! |
|
| |
Q 212
| |
| |
| |
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes wo 30 nov 2011 - 19:50 | |
| Omg die is awesome <3
Dank je! |
|
| |
Q 212
| |
| |
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes wo 30 nov 2011 - 19:55 | |
| Naam: Marieke Naam Account: Suntail Karakter Account: Vriendelijk, leergierig, nieuwsgierig en een goede warrior Kernwoord(en): Ze is aangereden door een auto en wordt verliefd op haar redder (Dangerdance)...
Ik hoop dat je hier iets mee kunt ^^ |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes wo 30 nov 2011 - 19:56 | |
| Naam: Her Naam Account: Longtail Karakter Account: Onzeker, heeft een geheime relatie met snowrose van RC O.o en denkt dat ze niet van hem houd, voelt zich erg rot en ongemakkelijk Kernwoord(en): -- |
|
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes wo 30 nov 2011 - 19:58 | |
| Naam: Michelle Naam Account: Brokenpaw, maar voor Brokenreflection haar warrior naam Karakter Account: Hmm, vroeger heel speels maar hoe ouder ze word hoe meer ze het slecht van de wereld ziet. Zeker nadat Dangerdance verbannen is omdat hij Dovepaw wou vermoorden wat zij al de gehele tijd dacht zal ze doodsbang worden voor alles. Ze vertrouwd de werled niet meer en zoeekt geen steun bij haar vrienden maar kruipt juist weg in haar eentje. Kernwoord(en): Het liefst Broken en iets met Reflection "See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world." |
|
| |
Q 212
| |
| |
| |
109
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes wo 30 nov 2011 - 20:09 | |
| Wow epic <33 *gaat vanavond dr warrior setje maker waarin da gepropt word :3 "See my reflection in this broken mirror. It is the crack in my trust in this world." |
|
| |
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes do 1 dec 2011 - 5:43 | |
| O.O
Meer kan ik niet zeggen^^" |
|
| |
Q 212
| |
| |
| |
41
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes za 3 dec 2011 - 11:01 | |
| Naam: Daniela spreekt uit danie ela Naam Account: Mooneye Karakter Account:Het is een BC kat en is daarom ook wat kwaadaardig. Kernwoord(en):.......... Ik ga het in zijn onderschriftje proppen dat je het weet. |
|
| |
56
| |
| |
| |
60
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes za 3 dec 2011 - 16:24 | |
| Ja super! Bedankt! En je raad het al ik ben ook Mooneye Lolly's zijn gigantisch lekker! |
|
| |
171
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes za 3 dec 2011 - 16:42 | |
| Naam: Gaby Naam Account: Whitewing Karakter Account: Vroeger was ze heel lief, speels en vrolijk. Maar omdat ze constant verwaarloosd is door haar mentoren is ze veranderd in een kwade poes en een arrogante dame. Ze denkt echt dat ze de beste is. Daarbij komt nog dat Tigerwing haar gaat vertellen dat hij niet van haar houdt. Kernwoord(en): - |
|
| |
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes za 3 dec 2011 - 16:44 | |
| Whitewing "You leave me suffering on the way to heaven. Now I shall let you taste a bit of my own hell!"
Misschien een beetje erg overtrokken, maar ik hoop dat het goed is zo xD |
|
| |
171
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes za 3 dec 2011 - 16:45 | |
| |
|
| |
Herbert 439
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes za 3 dec 2011 - 19:00 | |
| *late reactie O.o Woooot thanks ^^ |
|
| |
198
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes za 3 dec 2011 - 21:41 | |
| Naam: Francesca Naam Account: skywalker Karakter Account: beetje schuw Kernwoord(en): X
Ik hou van MLP, en het maakt me niet uit wat jij vind |
|
| |
| Onderwerp: Re: Cat quotes | |
| |
|
| |
|