| ts | always remember us this way | |
|
Dodo 19 Actief Sometimes the world doen’t need another hero. All it needs is a monster
| |
| Onderwerp: ts | always remember us this way wo 11 sep 2019 - 14:02 | |
|
Hey,
Ik wil graag wat topicjes met Enyo. Ik ben de afgelopen tijd niet super actief geweest, maar langzaam maar zeker ga ik het zeker weer oppakken, ik was gewoon heel druk de laatste tijd haha. Enyo is een bloodclan member en zeker niet bang om iemand te vertellen wat ze over hem of haar denkt, maar ze doet het alleen als de ander dit bij haar zou 'uitlokken'
meer over haar karakter is te zien in de deputy aanmelding op de site (ik ben soms niet zo goed met uitleggen oeps)
Op dit moment heb ik niet echt een limiet aan topicjes, maar mocht iemand een idee hebben dan kan je me zeker een berichtje sturen!!
xx
|
|
| |
Sans 4445 Actief “Something about her is so tempting to look at. Her anger has a childish aura as if she isn’t made of real evil; just a bratty princess playing with her toy fangs.”
| |
| Onderwerp: Re: ts | always remember us this way wo 11 sep 2019 - 14:49 | |
| Met Brat misschien>? Zou jij hem dan kunnen maken? ;3 |
|
| |
Eden 173 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 24 MoonsGender: She-cat ♀Rank: Serial killer in training ♥︎ |
| Onderwerp: Re: ts | always remember us this way wo 11 sep 2019 - 15:53 | |
| Met blueberry kan wel! :3 Ik ben zelf een beetje druk deze week dus als jij zou kunnen maken^ |
|
| |
Dine 160 Actief "Spoiler, we all die in the end."
| |
| Onderwerp: Re: ts | always remember us this way wo 11 sep 2019 - 18:28 | |
| |
|
| |
Dodo 19 Actief Sometimes the world doen’t need another hero. All it needs is a monster
| |
| Onderwerp: Re: ts | always remember us this way wo 11 sep 2019 - 19:11 | |
| @san & boukje Sure, ik zal de linkjes doorsturen als ze klaar zijn :3
@dine Yesss zou jij willen maken? |
|
| |
Dine 160 Actief "Spoiler, we all die in the end."
| |
| Onderwerp: Re: ts | always remember us this way wo 11 sep 2019 - 21:15 | |
| - Enyo schreef:
- @san & boukje
Sure, ik zal de linkjes doorsturen als ze klaar zijn :3
@dine Yesss zou jij willen maken? Uhmmmm, Ja? Dat gaat dan waarschijnlijk wel nog een tijdje duren, dus als jij het wilt doen zou helemaal fantastisch zijn! 0:D |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ts | always remember us this way wo 18 sep 2019 - 13:35 | |
|
Ik zoek nu eigenlijk ook een paar topicjes voor Solar en voor Juicebubble
Solar is een tribe kater en hoe hij ooit een kattin zover gekregen heeft om kittens met hem te krijgen is voor iedereen een raadsel. Hij is een prey hunter en waarschijnlijk één van de meest onhandige en dramatische katten in de tribe
Juicebubbel is de dochter van Butterstar en Blizzardstorm en in verwachting van een nestje kittens van Nevermind. Ze is een kattin die liever lui dan moe is en probeert iedereen dan ook altijd haar werk te laten doen (soms met succes) het geboortetopic wordt aan gewerkt x
Misschien dat ik nog wat extra topicjes zoek voor Dewpaw als iemand dat wilt aangezien die één deze dagen de med cat den weer uitkomt en langzaam haar trainingen weer gaat oppakken met Stallionstar, maar dat zien we wel weer haha.
en natuurlijk nog meer topicjes voor eyo
|
|
| |
Eden 173 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 24 MoonsGender: She-cat ♀Rank: Serial killer in training ♥︎ |
| Onderwerp: Re: ts | always remember us this way wo 18 sep 2019 - 16:13 | |
| Whitefur x Juicebubbel? reactie kan wel laat komen, en voorkeur dat jij maakt^ |
|
| |
James 205 Actief "We would say anything just to hear what we want. Right or wrong. Then we lie to be forgiven. We would sell anything just to buy who we're not. Any cost. Oh, we kill our way to heaven."
| |
| Onderwerp: Re: ts | always remember us this way di 24 sep 2019 - 23:33 | |
| Whitepaw met een van hun? Maakt mij niet uit wie, hij kan overal wel komen >3 |
|
| |
Rilana 126 Actief Ask if you want, I always answer. C;
| |
| Onderwerp: Re: ts | always remember us this way wo 25 sep 2019 - 0:26 | |
| Ik heb nog een open topic staan bij de twoleg place. Daar kun je met Enyo reageren |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ts | always remember us this way wo 25 sep 2019 - 0:27 | |
| Ik heb nog een open topic staan bij de twoleg place. Daar kun je met Enyo reageren |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ts | always remember us this way wo 25 sep 2019 - 10:48 | |
| @boukje Sure, ik zal het linkje sturen als hij gemaakt is @JamesBeide? xD @Rilana Sure |
|
| |
| |
| Onderwerp: Re: ts | always remember us this way wo 25 sep 2019 - 11:11 | |
| Het topic is van Leafface |
|
| |
| Onderwerp: Re: ts | always remember us this way | |
| |
|
| |