You and me, hunting time!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Settledstar
Catministrator
You and me, hunting time! Dutch22
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: You and me, hunting time!   You and me, hunting time! Icon_minitimevr 6 sep 2019 - 0:12

Settleddust had weer eens een taakje gekregen. Acorndust had hem verteld dat hij maar moest gaan jagen met één van de apprentices. Een maan geleden was dat geen probleem geweest, maar nu was alles zo anders. Hij wilde A) zichzelf niet voor schut zetten, want het jagen ging hem nog steeds niet zo gemakkelijk sinds hij zijn staart was verloren en B) hij was nu een warrior. Onbewust ging je jezelf toch… anders voelen. En al helemaal toen hij hoorde dat hij met Seaweedpaw mocht gaan jagen. De jonge kater was niet de meest vrolijke, vriendelijke apprentice geweest toen hij een paar manen geleden in de apprentice den kwam slapen. Daarom liep Settleddust ook met tegenzin richting de zwarte kater. ‘Hey, wij moeten samen gaan jagen,’ deelde de bruin gestreepte kater ook simpeltjes mee aan de apprentice. Hij gaf een knikje met zijn kop richting de uitgang van het kamp en wandelde op een trage tred erheen.

+Seaweedpaw eerst
Terug naar boven Ga naar beneden
Seaweedpaw
Member
You and me, hunting time! Output11
Elfje
454
Actief
"Even strength had to bow to wisdom sometimes"

CAT'S PROFILE
Rank:
Seaweedpaw
BerichtOnderwerp: Re: You and me, hunting time!   You and me, hunting time! Icon_minitimevr 20 dec 2019 - 21:59

Seaweedpaw had zonder problemen zijn eigen ding lopen doen. Zijn leven liep nu een stuk beter dan voorheen, minder irritante taakjes omdat hij weer trainingen kreeg met een nieuwe mentor, maar toch, veel vrienden had hij niet gemaakt. Hij was onvriendelijk geweest naar de meeste apprentices toe, omdat hij toch wel jaloers was geweest, niet dat hij dat zou toegeven, maar dat hiel hem nu niet. Nee, ze vermeden hem juist en die negatieve stand in het leven kon hij toch zeker niet van zich afgooien. Zeker niet omdat zijn problemen met Amberhunt nog steeds niet gefixt waren en hoewel hij vond dat de kater zijn respect niet verdiende, kon hij hem alsnog straf geven als hij weer een keer over de lijn ging. Al hoorde hij als loyale warrior niet met zijn zus buiten de clan te ontmoeten, dus hij vond niet dat hij zelf ongelijk had. Maar nu had hij een andere warrior die hem aansprak, iets wat niet zo heel vaak meer gebeurde nu. Het was Settleddust, de kater waarmee hij een paar manen samen mee in de apprentice den had doorgebracht. Great. Nog iemand die hem waarschijnlijk niet leuk vond. Hij deelde mee dat ze moesten gaan jagen en Seaweedpaw had de neiging om te gaan vragen wie het beval had gegeven, maar dat zou hem geen punten scoren, als hij die uberhaupt zou kunnen scoren. "Okay," reageerde hij dan in de zelfde simpele toon in welke Settleddust zijn mededeling had gedaan en volgde de kater op trage pas naar de kamp ingang. "Dus waar gaan we eigenlijk jagen? Is dat ook al voor je bepaald of mag je dat zelf uitkiezen?" Dat leek hem toch een iets veiligere opmerking om te maken, al kwam het er nog lichtelijk sarcastisch uit.
Settledstar
Catministrator
You and me, hunting time! Dutch22
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: You and me, hunting time!   You and me, hunting time! Icon_minitimevr 20 dec 2019 - 23:59

Oké, meneer was niet zo vrolijk. Settleddust moest niet zijn best doen om zijn ogen te rollen, maar toch kwam een zucht over zijn lippen. Maar hij besloot om de betere te zijn, geduldig te blijven en gewoon zakelijk te blijven. Dan waren ze sneller klaar en zaten ze minder lang met elkaar opgescheept. Hij schudde zijn kop en keek de kater aan. ‘Dat mogen we helemaal zelf kiezen, zo lang we maar met veel prooi terugkomen,’ bromde hij op een vlakke toon. Hij wandelde dan ook rustig door. Hij was lang niet meer zo wankel als enkele dagen geleden, maar hij koos zijn pad nog steeds heel bewust uit. ‘Dus aan jou de eer te kiezen waar we heen gaan,’ sprak hij daarna maar. Misschien zou hij Seaweed dan tevreden houden en zou hij minder gezeik aan zijn kop hebben. Hij staakte zijn pad dan ook en seinde de apprentice om voorop te gaan. Eigenlijk wel makkelijk om de ander even te laten leiden. Hij zou zich daar vast ook veel beter voelen.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: You and me, hunting time!   You and me, hunting time! Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: ShadowClan territory :: ShadowClan territory-
Ga naar: