Can you explain why youre eating this?

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Hoeps
Member
Can you explain why youre eating this? DPKsfdL
Jinte
74
Actief

CAT'S PROFILE
Hoeps
BerichtOnderwerp: Can you explain why youre eating this?   Can you explain why youre eating this? Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 8:42

Slaperig opende Hoeps haar ogen en rekte zich uit met haar voorpoten. Zijzelf begon nu ook naar Tweebeen te ruiken, en ze verlangde haar oude Windclangeur weer terug. Ze zuchtte en likte haar droge mond, waarna ze opstond. Met rustige tred trippelde ze over de verwarmde, betegelde vloer. Ze kwam aan bij haar etensbakje, en vol onsteldenis, zag ze dat deze niet gevuld was met wat ze gisterne had gegeten,wat enigzins nog lekker was, maar dat het nu gevuld was, met harde brokjes waar je ellelang op moest kouwen. Ze keek er met een vies gezicht naar, mompelde iets van hongerstaking en ging toen weer terug naar de hoek waar zij en Yucka altijd sliepen.
Yucka lag nog te slapen en haar buik hees op en neer, dei trouwens erg dik was. Met een por van haar neus maakte Hoeps haar wakker. en keek haar aan. ''Waar is het eten van gisteravond, dat was teminste nog een beetje lekker.'' vroeg Hoeps aan Yucka en zelf ging ze ook en haar veel te grote mand zitten, terwijl ze met haar natte pootje over haar kopje streek om zich te wassen, een traditie van de Windclan, die Yucka waarschijnelijk nooit zou begrijpen.

(Yucka)
Terug naar boven Ga naar beneden
yucka
Member
Can you explain why youre eating this? DPKsfdL
124

CAT'S PROFILE
yucka
BerichtOnderwerp: Re: Can you explain why youre eating this?   Can you explain why youre eating this? Icon_minitimedo 8 dec 2011 - 17:39

Yucka werd wakker gemaakt door een por in haar zij. "Waar is het eten van gisteravond, dat was teminsten nog een beetje lekker." vroeg hoeps aan haar. "Dat krijg je niet zomaar. Dat is heel afentoe zo. Ik weet niet of je het al wist maar ik krijg binnenkort kittens. En je moet maar gewoon aan het voer wennen, je kan anders afentoe nog wel vogels vangen. Die zijn hier overal, gewoon om de smaak van vroeger te blijven proeven. En nog iets wat wel handig is om te weten over mij. Ik was vroeger roque geweest." yucka stond op en liep naar haar bakje toe. Daar begon ze te eten. Meschien zou hoeps het toch nog proberen. Ik weet het niet hoor, hoeps vind brokjes bogend mij echt niet lekker. Bouma, ik heb iniedegeval honger. Ongestoord ging yucka veder met eten.

(flut, maarja. Ik moest wat schrijven. Trouwens bij new home new life is yucka al aan het bevallen!)

Can you explain why youre eating this? 2cxj7zn

Thunderkit En Yucka !!!

Lolly's zijn gigantisch lekker! Vooral aardbei!!!
Terug naar boven Ga naar beneden

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Twoleg place-
Ga naar: