| 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 | |
|
|
Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 ma 2 sep 2019 - 22:34 | |
|
MEETING BUNNIES WE'RE PART OF A STORY, PART OF A TALE. WE'RE ALL ON THIS JOURNEY, NO ONE IS TO STAY. WHERE EVER IT'S GOING. WHAT IS THE WAY? 彡DATUMZondag, 29 september 彡PLAATSBij Babs thuis, Almelo. Adres krijgen jullie privé 彡AFSPRAAKJullie zijn welkom vanaf 12 uur. Indien mensen van ver moeten komen kan ik tot 5 mensen huisvesten in de woonkamer. Die mensen zijn zaterdag 28 september welkom vanaf 21 uur. We hebben zaterdag nog een jongdierendag namelijk. 彡PRIJSHou wat geld achter voor het avondeten en neem wat snacks mee! Drinken en wat basic snacks worden geregeld. 彡WIE GAAN ER MEE?Als je mee kan, graag je Echte naam en de naam van je bekendste katten account plaatsen. Kom je van ver en ben je niet zeker hoe de reis gaat verlopen, geef dan alsjeblieft, via PM, je telefoonnummer zodat ik je kan bellen als dat nodig is. Mijn nummer zul je dan ook per PM ontvangen. Jouw ouders nog niet helemaal overtuigd? Hier is de Meeting F.A.Q.Babs (Pepernoot) [S] Cynthia (AcornIDidn'tASKForThisLeader) Julia (ChawlIDidn'tAskForThisBrother) Wazoula (Fireboem) [S] Mimi (Botervloot) Marlie (Bloedneus) Nynke (Coyodeklojo) Rebecca (Stallion'ifIcan'thavekitsI'lladoptthem'star) Floriske (TRIBEHYPE (Day)) Thomas (Saffron'dezemeetsnapikhet!'kit) Lianne (Sabre'makewindclangreatagain'fur) Loïs (PantherGROWLChonker) Kip/Elena (RoutOhNOse) Jamie (Acethat'snotAce)彡WIE GAAN ER MISSCHIEN MEE?Als je misschien mee kan word je hier geplaatst. Graag een week van tevoren reageren of je nu wel of niet kunt komen. Emma (Tall'ICanHaveKitsButIStealThem'star) 彡AFSPRAKEN- We willen er een leuke dag van maken, dus heb respect voor de anderen en hun spullen! - De Admins/moderators zijn niet verantwoordelijk voor het kwijtraken van spullen en geld of voor het gebeuren van ongelukken. Huishoudelijke mededelingen: - Mijn huis is prima te bereiken met de bus (2 min lopen vanaf de halte), dus vandaar dat mensen ook na 12 uur binnen kunnen druppelen. Aangezien ik nog wel enigszins gesteld ben op mijn privacy krijgen jullie mijn adres privé. - De konijnen zijn in principe allemaal tam, maar ze worden niet zonder mijn toestemming uit het hok gehaald. Konijnen kunnen nogal schrikken van getild worden en dan gaan trappen. Ik wil ze graag allemaal heel houden. - Ook graag geen konijnen bij elkaar zetten om hopelijk obvious redenen. - 's avonds halen we friet bij de frietzaak. Het zou fijn zijn als iedereen daar een beetje bij kan leggen. - Pango is een vrij zenuwpezige kat, als hij krabt is het niet mijn verantwoording. Gewoon met rust laten. Tink wil wel knuffels maar moet uiteraard ook gewoon haar rust hebben als ze daar aan toe is. - Ik maak nog even een korte handleiding voor alle konijnen voor jullie.
Laatst aangepast door Pepperpaw op vr 27 sep 2019 - 17:48; in totaal 22 keer bewerkt |
|
| |
Rebecca 3214 Actief TAKE THE RISK
OR
LOSE THE CHANCE
| CAT'S PROFILEAge: 40 MoonsGender: Tomcat ♂Rank: Senior Warrior {Previous Leader} |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 ma 2 sep 2019 - 23:08 | |
| Zet mij maar op zeker!
Rebecca - Stallionstar (Waarschijnlijk alleen op de zondag dat ik dan kom)
Laatst aangepast door Stallionstar op vr 6 sep 2019 - 8:42; in totaal 1 keer bewerkt |
|
| |
Cynthia 3768 Actief
| CAT'S PROFILEAge: Dead (120 moons)Gender: Tomcat ♂Rank: Ancient leader |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 di 3 sep 2019 - 7:25 | |
| Zet mij maar op zeker en geen slapen. Cynthia (Acorndust) |
|
| |
Julia 1929 Actief I needed some space to lay myself out, so that I could decide which pieces I wanted to pick up
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 di 3 sep 2019 - 8:44 | |
| Ik kom zondag ook even langs c: : Julia (Chawl) |
|
| |
Lianne 43 Actief Never was there a Caesar that couldn't sing the tune.
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 di 3 sep 2019 - 11:23 | |
| Zet mij maar op misschien! c:
Lianne (Nettlepaw) |
|
| |
Michelle 1791 Actief She wears strength and darkness equally well, the girl have always been half goddess, half hell.
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 di 3 sep 2019 - 13:26 | |
| Ik kom! Alleen op de zondag denk ik, dan kan ik zaterdag nog werken <3 |
|
| |
Mark 522 Actief “Blood is just red sweat”
| CAT'S PROFILEAge: ??!?!?Gender: Tomcat ♂Rank: Former Medicine cat of Shadowclan |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 wo 4 sep 2019 - 8:53 | |
| |
|
| |
Nynke 3255 Actief Throw me to the wolves, and I will return leading the pack.
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 wo 4 sep 2019 - 9:23 | |
| Ik kom ook! (alleen zondag) <3 |
|
| |
Bunny 274 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 wo 4 sep 2019 - 12:41 | |
| Hmm, zet me maar op misschien! Dan zou ik blijven slapen zodat ik geen zes uur in één dag moet rijden, moet alleen eens zien of drie uur rijden wel haalbaar word :p |
|
| |
Kip 86 Actief Tiny but mighty!
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 wo 4 sep 2019 - 12:48 | |
| Zet mij maar op misschien voor nu! c: Elena/Kip en Routnose ehehe |
|
| |
☾ Rei 118 Actief "YOU THINK I CAN'T PUT POSTERS UP ON MY OWN?! ....It's upside down, isn't it?"
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 wo 4 sep 2019 - 12:49 | |
| zet mij maar op misschien! grote kans dat ik kan maar ik moet het nog even nachecken c:
Panthergrowl - Loïs |
|
| |
Floriske 121 Actief The greatest thing you'll ever learn
Is just to love and be loved in return
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 wo 4 sep 2019 - 18:32 | |
| |
|
| |
Thomas 185 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 wo 4 sep 2019 - 21:15 | |
| Ik ben erbij (Thomas - Saffornkit) |
|
| |
Lianne 510 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 di 17 sep 2019 - 13:39 | |
| Zoals het er nu uit ziet word bunmeet een no go voor mij, maar laat me nog maar op misschien want ik koester hoop een gaatje te vinden in mijn drukke schema :/ |
|
| |
Bunny 1497 Actief She was a storm, begging to be understood in a world that loves sunny days.
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 vr 20 sep 2019 - 11:58 | |
| Ik kan ook niet komen! Het is toch echt te ver voor mij en ik ben niet comfortabel genoeg in de auto om drie uur te rijden, sorry 3 |
|
| |
Babs 2811 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 vr 20 sep 2019 - 13:01 | |
| Ah spijtig Bunny Zal je er vanaf halen, is ook wel een ontzettend eind. |
|
| |
Lianne 115 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 do 26 sep 2019 - 20:45 | |
| |
|
| |
Loïs 35 Actief
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 do 26 sep 2019 - 22:47 | |
| oh ik kan btw op zeker! maar dat wist je vgm al |
|
| |
Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 vr 27 sep 2019 - 9:05 | |
| |
|
| |
Michelle 6649 Actief So many men have tried to kill me, I don’t remember all their names.
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 vr 27 sep 2019 - 11:41 | |
| oproepje aan mensen die naar Babs gaan, hebben jullie oude/kapotte techniek/kabels die jullie niet meer gebruiken. Could you donate to me voor fotoproject?
heb zeer belangrijk project dus moet props verzamelen xd zou heel fijn zijn, mochten jullie wat hebben. <3
mocht iemand nou een heel groot oud laken hebben (grijs) is ook heel fijn XD |
|
| |
| Onderwerp: Re: 彡Meeting Bunnies Almelo 29/09/19 | |
| |
|
| |
|