25
| |
| Onderwerp: muziek za 31 jul 2010 - 12:15 | |
| Ja de tittel zegt het zelf. Zou op de voorpagina of ergens anders of overal niet wat van de theme songs van warrior cats kunnen staan. Dat zou toch nog een toffere sfeer zijn of niet? |
|
846
| |
| Onderwerp: Re: muziek za 31 jul 2010 - 14:29 | |
| Nou er zijn toch nog niet echt van die theme songs misschien kan dat pas als er een film komt of zo... |
|
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| Onderwerp: Re: muziek za 31 jul 2010 - 14:33 | |
| Er komt nooit een film, dat kan ik jullie al zeggen. Daarbij weet ik niet hoe ik dit moet doen en ik weet niet of iedereen het ermee eens is. Als je graag een liedje bij de site zou willen hebben kun je die best zelf op zetten op een ander tabblad. |
|
25
| |
| Onderwerp: Re: muziek za 31 jul 2010 - 15:05 | |
| Ok begrijp toch bedankt om te kijken en waarom denk je dat er geen film komt? |
|
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| Onderwerp: Re: muziek za 31 jul 2010 - 15:12 | |
| Nightkit, over de film. Ik heb meerdere topics gelezen op het Officiele warriors forum. Meerdere mensen vroegen zich af of er een film kwam. In elk topic bleven de drie schrijfsters maar komen met argumenten dat het er niet zou komen. Om dit, om dat, ik weet even niet meer wat ze allemaal zeiden, maar ze hadden een hoop klaar liggen. |
|
846
| |
| Onderwerp: Re: muziek za 31 jul 2010 - 16:39 | |
| |
|
| Onderwerp: Re: muziek za 31 jul 2010 - 17:33 | |
| Dit is allemaal niet zeker. Ze zouden het nog eens aan de drie moeten vragen. En internet hoeft geen betrouwbare bron te zijn. Maar ik sluit het nu, dit gaat off topic. |
|
Sanne (: 2461 Be balanced
| |
| Onderwerp: Re: muziek za 31 jul 2010 - 18:41 | |
| Om hier nog even iets over te zeggen, Erin weet het zelf nog niet. Oftewel Erins. Zoals Wazoula al zei. Er komt wel een online game, maar geen game die je echt in de winkel kan kopen.
Dit wilde ik even kwijt,
Mvg, Bluestar. |
|