|
Lianne 66 Actief
| |
| |
| |
Eden 173 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 24 MoonsGender: She-cat ♀Rank: Serial killer in training ♥︎ |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bloodclan pesters! di 27 aug 2019 - 15:11 | |
| Ik heb Dion nog, Hij is ook een op straat gegooide kittens. Ik wou hem in een clan laten joinen, dus misschien dat ze broertjes zijn, of juist goede vrienden en dat ze elkaar vinden? |
|
| |
Quinty 25 Actief "We will burn together!"
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bloodclan pesters! di 27 aug 2019 - 15:18 | |
| Ik heb Morrigan voor je c: Ze is de twee weken oude dochter van Shade en Cobra. Ze heeft al van jongst af aan een enorme bloodlust, niet alleen in vechten maar ook als consumptie. Later wordt ze wat hooghartiger, weet dat ze van hoge afkomst is en zal dit ook laten merken. Ze commandeert graag andere en heeft een enorme haat aan de clans. Het liefst zou het hele woud van de Elite moeten zijn en dan wel onder haar rule.
Ze kan misschien Griffith als speeltje zien? 'm een beetje rond commanderen, doen alsof ze vrienden zijn maar 'm ondertussen volledig onderuit halen. |
|
| |
Beertje 99 Actief Bees have the honey
in there mouths have
the stings in their tails
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bloodclan pesters! di 27 aug 2019 - 15:46 | |
| We kunnen een topicje doen met Shax, ze is een maantje jonger dan hem C: |
|
| |
Lianne 66 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bloodclan pesters! wo 28 aug 2019 - 11:43 | |
| Quinty: Dat klinkt perfect, die arme jongen weet niet wat hem overkomt. Hij is kittypet oorspronkelijk dus Morry zal daar vast en zeker van smullen.
Beertje: Ja is goed, kun jij hem aanmaken? Atm is hij nog niet officieel in de elite dus ik wacht even met reageren tot hij geaccepteerd is!
Boukje: Broertjes kan niet want Griffith had maar één broer en die is mee genomen waardoor hij nu alleen is. Ik denk niet dat Dion als vriend gaat lukken. Griffith word bloodclan, dus ik denk dat hij voorlopig sowieso niet met andere katten durft om te gaan behalve bloodclan, uit angst dat hij gestraft wordt ;P |
|
| |
Eden 173 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 24 MoonsGender: She-cat ♀Rank: Serial killer in training ♥︎ |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bloodclan pesters! wo 28 aug 2019 - 13:30 | |
| Ah vandaar dat is goed, maar misschien kunnen we later wel een topicje doen, x |
|
| |
M 11 Actief Punch your lights out
Hit the pavement
That’s what I call entertainment
Causin’ problems makes you famous
All the violence makes a statement
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bloodclan pesters! wo 28 aug 2019 - 13:44 | |
| Mogen vriendjes ook? want dan heb ik Kaa in de aanbieding! Ze is het jongste en zwakste kit uit het nestje en word dus erg verpletterd door haar broers en zusters (Morrigan bvb) Misschien dat Kaa en Griffith elkaar kunnen steunen, vrienden worden, en haar zus ooit terug pakken- of iets in die richting. (; |
|
| |
9 Actief
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bloodclan pesters! do 29 aug 2019 - 21:16 | |
| |
|
| |
Lianne 325 Afwezig
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bloodclan pesters! vr 30 aug 2019 - 14:55 | |
| Boukje: Absoluut! Dat lijkt mij leuk M: Ik ben er niet bewust naar op zoek maar ik vind het goed. Dan zijn ze beide de misfits! Zodra Griff in de BC zit kunnen we een topic doen Beer: Danku danku |
|
| |
| Onderwerp: Re: [GZ] Bloodclan pesters! | |
| |
|
| |
|