Amyyy 10 Actief
| |
| Onderwerp: Ohana means family {Family Search} zo 25 aug 2019 - 16:16 | |
| Zoals sommigen wel weten heeft Spiderpaw al een verhalen lijn. Deze is nog niet gestard en dus geeft dat nog even de mogelijkheid om Spidey's sibs erbij te betrekken. Omdat Spiderpaw vernoemd is naar een insect, is het logisch dat de rest van het nest ook een insecten naam draagt.
Eventuele prefix's: Ant - mier Centipede - duizendpoot Cockroach - kakkerlak Beetle - kever Bug - keverachtige
Of natuurlijk zelf iets anders maar het moet! in het insecten thema passen!
De twee sibs komen uit hetzelfde nest als Spidey. Zij zullen dus ook een grote rol spelen als Spider elder word. Met andere woorden, de sibs reageren verschillend op de situatie en dus zou het fijn zijn dat ze echt actief zijn en dus ook echt meedoen in de storyline.
Wat verwacht ik / wil ik graag zien? ︎ Ik wil graag een lijstje zien. Het hoeft niet uitgebreid te zijn maar de belangrijkste dingen moeten er zeker in. ︎ Een motivatie zou ook erg fijn zijn maar deze is niet verplicht. ︎ Ook een voordbeeldpostje is fijn, maar ook dit is niet verplicht. ︎ Wat wél verplicht is, is hoe de sib op de gebeurtenis van Spidey zal reageren, hoe deze er mee zal omgaan en etc. ︎ En de laatste eis is, actief zijn. Maar ik denk dat dat voor zich spreekt! c:
Dit is het ongeveer voor nu wel. Ouders zijn NPC, maar mogen aangeboden worden. De namen van de ouders staan in Spidey's sheet. Ik zal de storyline hier nog even inzetten in een spoiler.
- Spidey's fate:
Spiderpaw was zeker niet teleurstellend. In tegendeel, ze blonk erg hard uit in haar trainingen. Haar mentor schepte dan ook maar al te graag over haar op en dikte dit dan aan, terwijl Spidey juist meer bescheiden was daarover. Het was dan ook vanzelf sprekend dat Spider geboren was om Warrior te worden, en misschien zelfs groter. Maar StarClan had een ander plan voor haar, een plan die al gepland was voor ze bestond. Een plan die zeker zou gebeuren. Spiderpaw's zware lot. En op een dag slaagt het lot toe. Spiderpaw word enorm zwaar toegetakeld. Zo zwaar dat haar toekomst als Warrior verpest is. Blijvende schade heeft ze opgelopen. Littekens die haar voor altijd zullen herinneren dat ze nooit meer zo goed kan zijn als de rest. Spider overleeft het gelukkig wel, maar the damage is done. Ze word blind aan haar linker oog met een litteken die er dwars door loopt en er trots pronkt op wat voor eeuwig zal blijven. Haar rechter oor word zwaar beschadigd. Dit hersteld, maar haar gehoor niet meer. De schade is groot. Haar flanken zijn open gerijt en zullen eeuwige herinneringen aan het voorval zijn. Ook haar linker achterpoot krijgt het zwaar, waardoor deze ook niet altijd meer nuttig zal zijn. De toekomst die de katten in haar zagen is in één klap aan dingelen gevallen. Spiderpaw zal nooit met trots de rang Warrior kunnen dragen, nee ze zal met de rang Elder door het camp moeten banjeren en steeds weer al die blikken van meedeleven onder ogen komen. En het ergste van al, ze zal moeten toe zien hoe haar sibs het allemaal voor elkaar krijgen, behalve zij.
Wil je meer informatie? Aarzel dan niet om even te reageren of een PM te willen sturen! Heb je interesse om een deel te zijn voor in de storyline of andere leuke ideetjes? Ook altijd welkom!
|
|
348 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Ohana means family {Family Search} wo 28 aug 2019 - 3:58 | |
| Ach gut. Arme kat. Ik kan wel een broer van spiderpaw spelen
Naam: Mantispaw Naam afkomstig: bidsprinkhaan Leeftijd: 8 mooie Kleur vacht: rood tabby marmerd.
Mantispaw sloop over het windclan terretorium met zijn muil open opzoek naar prooi voor de clan. De geur van konijn hing zwaar in de lucht en hij begon uit de richting van de wind te sluipen zodat het konijn hem niet zou ruiken. Toen hij het diertje van een grasspriet zag knabbellen wist hij het. Dit konijn was er geweest! Met een snelle en krachtige sprong landen bij bovenop zijn prooi en beet het dier snel dood. dit konijn was voor zijn zusje Spider. Ze had het al zwaar genoeg na het ongeluk. Toch was hij wel boos. Boos op vele. Ook op zich zelf. Hij had haar niet kunnen beschermen tegen wat haar dit aan gedaan had. Maar toch liet Mantispaw het niet merken dat hij boos was en trippelde terug naar het kamp
Omgaan met de verwondingen van spiderpaw: Mantispaw geeft zichzelf de schuld dat hij zijn zusje niet had kunnen behoeden voor dit vreselijke lot. Dus doet hij zijn uiterste best om haar ter zijde te staan en toont geen medelevende blik naar haar omdat Mantispaw al snel door heeft dat ze daar een hekel aan heeft. Ook is mantis boos op starclan, maar spreekt dat niet hardop uit. Al zal zijn zuster hem er wel eens over horen mopperen. Mijn motivatie: Ik speel graag rpg's en ben wel toe aan een uitdaging. Maar ik schrijf ook graag en wil spiderpaw graag vergezellen met Mantispaw. |
|