| The story of a fergotten man... | |
|
|
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| CAT'S PROFILEAge: 18 moons already... Time flies i guess.Gender: Rank: |
| Onderwerp: The story of a fergotten man... di 29 nov 2011 - 7:40 | |
| Met toestemming van bluestar. Dit is mijn eerste verhaallijntje het verhaalin de ... clan werd 1,5 jaar geleden een kitten genaamd cloudkit geboren. De kitten was helemaal zwart met 1 wolkerig vlekje. Zijn moeder was een queen en zijn vader een geliefde Warrior. Hij groeide gelukkig op tot apprentice en deed het goed. Maar zijn vader deed iets stoms wat voor bijden het leven zou verpesten. Zijn vader deed mee met een gevecht en doodde hierbij een andere kat en gaf zijn leerling die de zoon van de doodde vader was een scar. De zoon zwoor om wraak te nemen op hem en op Cloudkit. En inderdaad werd cloudkit's vader enkele manen later vermoord. Cloudkit's moeder vond het te gevaarlijk worden en bracht cloudkit naar de twolegs waar hij zijn verleden half vergat en gelukkig volwassen werd. Toch bleef hij omgaan met rogue's en ging hij vaak het bos in. Maar 1 van de rogue's verraadde hem aan ....... de zoon met de scar. Die wachtte cloudkit op toen hij weer eens het woud inging , en ze joegen hem weg met een aantal ernstige verwondingen. Cloudpaw was bang om weer terug te gaan maar kon het na een paar manen niet laten. Hij werd ontdekt en er was weer een hevig gevecht tussen de 2 aartsvijanden. Maar zij waren sterker en gooiden Cloudpaw in een diepe kuil om hem te doden. waar het begint.Hij gaat niet dood maar raakt wel al zijn geheugen kwijt. Hij leeft een poosje in de tunnels van dit hol en vangt muizen en andere dieren om in leven te blijven. Enkele dagen na de val word hij door een groepje katten van de .....(blood???) clan gevonden en meegenomen. Ze noemen hem Darkheart omdat zijn verleden onbekend is. Hij word verzorgt en daarna langzaam opgeleid tot een slechte kater. Wat hierna gebeurd moet ik nog bedenken... Maar waarschijnlijk een groot gevecht tussen Darkheart en .... wie ik nog zoek- De clan waar hij vandaan komt - De clan die hem opneemt: bloodclan - Zijn vijand.... - vrienden van zijn vijand(ongeveer 3) - vrienden van Black/Darkheart (1 of 2)(in de nieuwe clan): 1. - groepje dat hem vind in de kuil. 1. - Thanks peepz c:
Laatst aangepast door Spotkit op do 1 dec 2011 - 17:15; in totaal 3 keer bewerkt |
|
| |
110
| |
| Onderwerp: Re: The story of a fergotten man... di 29 nov 2011 - 7:57 | |
| Ik wil eventueel wel met Bloodspill een van de Blood's zijn die Blackheart/Cloudpaw hoe hij op dat moment ook heten mag o3o vind. Of met Morticia de Roque zijn die hem opjaagt? ^^
Wat jij het handigst vind. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
FiredanceWarrior Goddess Lightning
WazBeer 12040 Actief Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.
| CAT'S PROFILEAge: 108 Moons OldGender: She-cat ♀Rank: Senior warrior |
| |
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
110
| |
| Onderwerp: Re: The story of a fergotten man... di 29 nov 2011 - 12:21 | |
| Dan kan ik met Bloodspill wel een van de katten zijn die hem vind :3 Als jij dat ook goed vind, of course n_n |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The story of a fergotten man... di 29 nov 2011 - 15:37 | |
| Blacksoul kan de vijand zijn, maar ze zit in de BC erg? |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
Sascha 148
| |
| Onderwerp: Re: The story of a fergotten man... di 29 nov 2011 - 18:24 | |
| Frost meld zich ook aan voor iets. Ik weet alleen nog niet wat, vijand of vinder. Kies jij maar. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
321
| |
| Onderwerp: Re: The story of a fergotten man... di 29 nov 2011 - 23:28 | |
| Escada wil ook wel vijand zijn =3 die heeft toch genoeg vijanden - Spoiler:
|
|
| |
788
| |
| Onderwerp: Re: The story of a fergotten man... wo 30 nov 2011 - 7:37 | |
| Nope. Haal Bloodspill er maar uit, ik heb me bedacht en geen inspiratie genoeg. |
|
| |
4
| |
| Onderwerp: Re: The story of a fergotten man... wo 30 nov 2011 - 11:03 | |
| oke |
|
| |
4
| |
| Onderwerp: Re: The story of a fergotten man... wo 30 nov 2011 - 11:03 | |
| [quote="Spotkit"]Met toestemming van bluestar. Dit is mijn eerste verhaallijntje het verhaalin de ... clan werd 1,5 jaar geleden een kitten genaamd cloudkit geboren. De kitten was helemaal zwart met 1 wolkerig vlekje. Zijn moeder was een queen en zijn vader een geliefde Warrior. Hij groeide gelukkig op tot apprentice en deed het goed. Maar zijn vader deed iets stoms wat voor bijden het leven zou verpesten. Zijn vader deed mee met een gevecht en doodde hierbij een andere kat en gaf zijn leerling die de zoon van de doodde vader was een scar. De zoon zwoor om wraak te nemen op hem en op Cloudkit. En inderdaad werd cloudkit's vader enkele manen later vermoord. Cloudkit's moeder vond het te gevaarlijk worden en bracht cloudkit naar de twolegs waar hij zijn verleden half vergat en gelukkig volwassen werd. Toch bleef hij omgaan met rogue's en ging hij vaak het bos in. Maar 1 van de rogue's verraadde hem aan ....... de zoon met de scar. Die wachtte cloudkit op toen hij weer eens het woud inging , en ze joegen hem weg met een aantal ernstige verwondingen. Cloudpaw was bang om weer terug te gaan maar kon het na een paar manen niet laten. Hij werd ontdekt en er was weer een hevig gevecht tussen de 2 aartsvijanden. Maar zij waren sterker en gooiden Cloudpaw in een diepe kuil om hem te doden. waar het begint.Hij gaat niet dood maar raakt wel al zijn geheugen kwijt. Hij leeft een poosje in de tunnels van dit hol en vangt muizen en andere dieren om in leven te blijven. Enkele dagen na de val word hij door een groepje katten van de .....(blood???) clan gevonden en meegenomen. Ze noemen hem Darkheart omdat zijn verleden onbekend is. Hij word verzorgt en daarna langzaam opgeleid tot een slechte kater. Wat hierna gebeurd moet ik nog bedenken... Maar waarschijnlijk een groot gevecht tussen Darkheart en .... wie ik nog zoek- De clan waar hij vandaan komt - De clan die hem opneemt: bloodclan - Zijn vijand.... - vrienden van zijn vijand(ongeveer 3) - vrienden van Black/Darkheart (1 of 2)(in de nieuwe clan): 1.Escada - groepje dat hem vind in de kuil. 1. |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |
GAB MCGABS 948 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The story of a fergotten man... wo 30 nov 2011 - 11:06 | |
| Even tussen haakjes, Essie is geen vriend xD Die heeft nauwelijks vrienden, ik wilde haar voor vijand |
|
| |
C. 2472 Actief
| |
| Onderwerp: Re: The story of a fergotten man... do 1 dec 2011 - 16:45 | |
| Blacksoul wil vijand en iemand die je vind |
|
| |
Soepsas ^.^ 3339 Actief
| |
| |