The story of a fergotten man...

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
Spotlight
Member
The story of a fergotten man... DPKsfdL
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 7:40

Met toestemming van bluestar.
Dit is mijn eerste verhaallijntje Very Happy

het verhaal
in de ... clan werd 1,5 jaar geleden een kitten genaamd cloudkit geboren. De kitten was helemaal zwart met 1 wolkerig vlekje. Zijn moeder was een queen en zijn vader een geliefde Warrior. Hij groeide gelukkig op tot apprentice en deed het goed. Maar zijn vader deed iets stoms wat voor bijden het leven zou verpesten. Zijn vader deed mee met een gevecht en doodde hierbij een andere kat en gaf zijn leerling die de zoon van de doodde vader was een scar. De zoon zwoor om wraak te nemen op hem en op Cloudkit. En inderdaad werd cloudkit's vader enkele manen later vermoord. Cloudkit's moeder vond het te gevaarlijk worden en bracht cloudkit naar de twolegs waar hij zijn verleden half vergat en gelukkig volwassen werd. Toch bleef hij omgaan met rogue's en ging hij vaak het bos in. Maar 1 van de rogue's verraadde hem aan ....... de zoon met de scar. Die wachtte cloudkit op toen hij weer eens het woud inging , en ze joegen hem weg met een aantal ernstige verwondingen. Cloudpaw was bang om weer terug te gaan maar kon het na een paar manen niet laten. Hij werd ontdekt en er was weer een hevig gevecht tussen de 2 aartsvijanden. Maar zij waren sterker en gooiden Cloudpaw in een diepe kuil om hem te doden.

waar het begint.

Hij gaat niet dood maar raakt wel al zijn geheugen kwijt. Hij leeft een poosje in de tunnels van dit hol en vangt muizen en andere dieren om in leven te blijven. Enkele dagen na de val word hij door een groepje katten van de .....(blood???) clan gevonden en meegenomen. Ze noemen hem Darkheart omdat zijn verleden onbekend is. Hij word verzorgt en daarna langzaam opgeleid tot een slechte kater.

Wat hierna gebeurd moet ik nog bedenken... Maar waarschijnlijk een groot gevecht tussen Darkheart en ....

wie ik nog zoek
- De clan waar hij vandaan komt
- De clan die hem opneemt:
bloodclan
- Zijn vijand....
- vrienden van zijn vijand(ongeveer 3)
- vrienden van Black/Darkheart (1 of 2)(in de nieuwe clan):
1.

- groepje dat hem vind in de kuil.

1.

The story of a fergotten man... D2o

Thanks peepz c:

Laatst aangepast door Spotkit op do 1 dec 2011 - 17:15; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Morticia
Member
110

CAT'S PROFILE
Morticia
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 7:57

Ik wil eventueel wel met Bloodspill een van de Blood's zijn die Blackheart/Cloudpaw hoe hij op dat moment ook heten mag o3o vind.
Of met Morticia de Roque zijn die hem opjaagt? ^^

Wat jij het handigst vind.

The story of a fergotten man... 20iylc9
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 8:35

Hij heet nu Blackheart of darkheart.

Ik vind ze bijden leuk :S Welke vind jij beter? (ik denk dat je beter de blood kan doen)

Thanks peepz c:
Firedance
Warrior Goddess Lightning
The story of a fergotten man... Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 11:15

BloodClan zal hem opnemen.
Dat zeg ik even aangezien ik even beslis voor Scourge.

The story of a fergotten man... RBnHiY7
Moonkit || Skyteller || Firedance || Runeshade || Ghosteyes
Other:
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 11:31

Oke... Bedankt

Thanks peepz c:
Morticia
Member
110

CAT'S PROFILE
Morticia
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 12:21

Dan kan ik met Bloodspill wel een van de katten zijn die hem vind :3
Als jij dat ook goed vind, of course n_n

The story of a fergotten man... 20iylc9
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 15:27

Tuurlijk... ik zet je erbij.

Thanks peepz c:
Blacksoul
Member
The story of a fergotten man... FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 15:37

Blacksoul kan de vijand zijn, maar ze zit in de BC erg?

The story of a fergotten man... Blacksoul1
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 15:50

Dat is wel grappig : 2 aartsvijanden in 1 clan terwijl die ene er niets vanaf weet Very Happy Je bent een optie

Thanks peepz c:
Frost
Member
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Frost
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 18:24

Frost meld zich ook aan voor iets. Ik weet alleen nog niet wat, vijand of vinder. Kies jij maar.

The story of a fergotten man... Frostsiga
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 18:25

Oke... Ik doe wel dat Blackheart in de zelfde clan komt als zijn vijand... Frost: Je mag het zelf weten ^.^

Thanks peepz c:
Lucretia
Member
321

CAT'S PROFILE
Lucretia
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedi 29 nov 2011 - 23:28

Escada wil ook wel vijand zijn =3
die heeft toch genoeg vijanden

The story of a fergotten man... Ow04y2a
Spoiler:
Deathstrike
StarClan
788

CAT'S PROFILE
Deathstrike
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 7:37

Nope. Haal Bloodspill er maar uit, ik heb me bedacht en geen inspiratie genoeg.

The story of a fergotten man... Deathstrike1sig
Kachico
Member
4

CAT'S PROFILE
Kachico
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 11:03

oke Sad
Kachico
Member
4

CAT'S PROFILE
Kachico
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 11:03

[quote="Spotkit"]Met toestemming van bluestar.
Dit is mijn eerste verhaallijntje Very Happy

het verhaal
in de ... clan werd 1,5 jaar geleden een kitten genaamd cloudkit geboren. De kitten was helemaal zwart met 1 wolkerig vlekje. Zijn moeder was een queen en zijn vader een geliefde Warrior. Hij groeide gelukkig op tot apprentice en deed het goed. Maar zijn vader deed iets stoms wat voor bijden het leven zou verpesten. Zijn vader deed mee met een gevecht en doodde hierbij een andere kat en gaf zijn leerling die de zoon van de doodde vader was een scar. De zoon zwoor om wraak te nemen op hem en op Cloudkit. En inderdaad werd cloudkit's vader enkele manen later vermoord. Cloudkit's moeder vond het te gevaarlijk worden en bracht cloudkit naar de twolegs waar hij zijn verleden half vergat en gelukkig volwassen werd. Toch bleef hij omgaan met rogue's en ging hij vaak het bos in. Maar 1 van de rogue's verraadde hem aan ....... de zoon met de scar. Die wachtte cloudkit op toen hij weer eens het woud inging , en ze joegen hem weg met een aantal ernstige verwondingen. Cloudpaw was bang om weer terug te gaan maar kon het na een paar manen niet laten. Hij werd ontdekt en er was weer een hevig gevecht tussen de 2 aartsvijanden. Maar zij waren sterker en gooiden Cloudpaw in een diepe kuil om hem te doden.

waar het begint.

Hij gaat niet dood maar raakt wel al zijn geheugen kwijt. Hij leeft een poosje in de tunnels van dit hol en vangt muizen en andere dieren om in leven te blijven. Enkele dagen na de val word hij door een groepje katten van de .....(blood???) clan gevonden en meegenomen. Ze noemen hem Darkheart omdat zijn verleden onbekend is. Hij word verzorgt en daarna langzaam opgeleid tot een slechte kater.

Wat hierna gebeurd moet ik nog bedenken... Maar waarschijnlijk een groot gevecht tussen Darkheart en ....

wie ik nog zoek
- De clan waar hij vandaan komt
- De clan die hem opneemt:
bloodclan
- Zijn vijand....
- vrienden van zijn vijand(ongeveer 3)
- vrienden van Black/Darkheart (1 of 2)(in de nieuwe clan):
1.Escada

- groepje dat hem vind in de kuil.

1.
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 11:04

oeps :S sorry

Thanks peepz c:
Whisperwind
Member
GAB MCGABS
948
Actief

CAT'S PROFILE
Whisperwind
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimewo 30 nov 2011 - 11:06

Even tussen haakjes, Essie is geen vriend xD
Die heeft nauwelijks vrienden, ik wilde haar voor vijand
Blacksoul
Member
The story of a fergotten man... FJeftj2
C.
2472
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Blacksoul
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 16:45

Blacksoul wil vijand en iemand die je vind

The story of a fergotten man... Blacksoul1
Spotlight
Member
Soepsas ^.^
3339
Actief

CAT'S PROFILE
Spotlight
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 17:14

oke.

Thanks peepz c:
Frost
Member
Sascha
148

CAT'S PROFILE
Frost
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitimedo 1 dec 2011 - 20:10

Vijand >3

The story of a fergotten man... Frostsiga
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: The story of a fergotten man...   The story of a fergotten man... Icon_minitime

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: StarClan :: Adoptions-
Ga naar: