|
| Eline 36 Actief
| |
| | | | Bo~ 1222 Actief If it's me, it'll be okay
| CAT'S PROFILEAge: Thirtythree moons ღGender: Tomcat ♂Rank: Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Oopps di 27 aug 2019 - 17:11 | |
| Hij had nog nooit echt de tunnels ontdekt, maar... Hij was toch echt wel nieuwsgierig. Al wist hij vrijwel zeker dat hij beter boven de grond zou kunnen werken dan onder de grond, betekende het niet dat hij geen kennis zou moeten hebben van de tunnels. Dat zou alleen maar gevaarlijk kunnen zijn! Hij liep in de warme zon, genietend van alles wat hij zag en hoorde. Nog steeds kon het territorium de jonge kater verrassen en dat opzichzelf was wel een verrassing te noemen. "Aah!" hoorde hij ineens, dichtbij. Hij spitste zijn oortjes, waarna hij richting het geluid begon te rennen. Dat klonk niet goed, dat klonk zeker niet goed! Een aah was nooit goed! Toen hij dichtbij was snuffelde hij iets, was dat... Shadowclan? Wat deed die hier? "Eh... ik zit vast!" Hij keek voorzichtig over de rand, waar hij een apprentice zag zitten. Zo rond zijn leeftijd ongeveer als hij moest gokken. Hij keek even verbaasd naar de kater beneden hem. "Hoe ben je daar nou terecht gekomen?" vroeg hij zich hardop af. Want ja, dat was zeker het meest logische wat hij kon bedenken zeker, lekker slim, Falcon. |
| | | Eline 36 Actief
| |
| Onderwerp: Re: Oopps zo 1 sep 2019 - 15:01 | |
|
De geur van hazenvreters kwam in zijn neus. Hij trok zijn lippen op voor de vieze geur, maar tja hij had hulp nodig, dus moest hij lief doen tegen hen. Rockpaw was echter niet zo een goede toneelspeler, toen er dan ook een hoofdje verscheen keek hij nog steeds misnoegd. "Ik eh... was op een konijn aan het jagen en toen ging ik perongeluk de grens over en nu zit ik hier..." Ja zo heldhaftig was dit gebeurd. De kater rook steeds de lichte geur van een das. Hij zette zijn haren recht, ooh hij wou niet opgegeten worden!
|
| | | Bo~ 1222 Actief If it's me, it'll be okay
| CAT'S PROFILEAge: Thirtythree moons ღGender: Tomcat ♂Rank: Moorrunner |
| Onderwerp: Re: Oopps di 3 sep 2019 - 21:02 | |
| De kater keek niet al te aardig naar hem, maar waarom wist hij niet. Hij had niks verkeerds gedaan! En de kater zat op verkeerd territorium, dat was ook niet zijn schuld! "Ik eh... was op een konijn aan het jagen en toen ging ik perongeluk de grens over en nu zit ik hier.." Hij knipperde even. Wow! Dat mocht toch helemaal niet?? Wat moest hij er nu aan doen dan? Hij kon de apprentice daar niet laten zitten! "Oké oké! Wacht even! Ik ga iets zoeken!" sprak hij knikkend tegen de kater, waarna hij weg liep van het gat. Uhm.. wat was een goed ding om te gebruiken? Hij liep even nadenkend rond, waarna hij naar de grens keek. Die had bomen!! Hij rende naar de grens toe, waarna hij even om zich heen keek, een super grote ademteug nam, en toen het territorium in ging. Al snel vond hij wat hij zocht, een stok! Met de stok (hij was er nu al trots op, op zijn plan) liep hij terug naar de kater, waar hij de stok voor zijn neus liet vallen. "Ik ben terug!" sprak hij met een glimlach op zijn gezicht. "Ik heb een stok mee!" zonder enige context erbij te geven. Geweldig. |
| | | | Onderwerp: Re: Oopps | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |