Populus grandidentata

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Populus grandidentata

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Primrose
Member
Populus grandidentata CJZe8M5
James
65
Actief
“We all grow tired eventually; it happens to everyone. Even the sun, at the close of the year, is no longer a morning person.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Primrose
BerichtOnderwerp: Populus grandidentata   Populus grandidentata Icon_minitimeza 17 aug 2019 - 17:43

Primrose liep met beleid langs de stijle kliffen die de grens van Windclan en Riverclan maken. De spanningen tussen de twee clans lagen hoog na hun laatste interacties. Een ruzie waarvan de kat zeker was dat geen enkel van de partijen het zou winnen. Maar het was niet in zijn plaats om hier oordelen over te maken. Wat gebeurd dat gebeurd en ze zullen vanzelf zien waar hun acties tot zouden leiden. Voor nu betekende het dat de grenzen extra gemarkeerd en bewaakt werden, dit was ook zijn reden om hier te zijn. In de ochtend was hij vertrokken met een grenspatrouille al waren ze in de loop van de dag uit elkaar gedreven. Dat was niet zo heel erg, hij wist dat ze binnen gehoorsafstand zouden zijn. Een warrior liep de grens van boven af, terwijl hij de rivier van beneden zou volgen. Eenmaal met zijn poten weer veilig op stabiele grond liet hij zijn koele ogen naar de overkant glijden, om hier gezelschap te zien. Hij knikte beleefd naar de ander. "Hallo jonge windclanner" Primrose was overtuigt dat de overhangende sfeer geen afbreuk hoefde te doen van manieren en was goed om de jeugd te laten zien dat respect je het verste bracht.

+ Falconpaw
Terug naar boven Ga naar beneden
Falconstrike
Member
Populus grandidentata SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Populus grandidentata   Populus grandidentata Icon_minitimezo 18 aug 2019 - 19:02

Hij wist niet zo goed wat hij moest vinden van de ruzie die tussen hen en Riverclan was ontstaan. Hij wist er sowieso al zeer weinig van af, maar het voelde gewoon... Niet helemaal goed. Hij wist dat Riverclan hun territorium had afgepakt, maar nu hadden zij Riverclan omsingeld. Starclan zou weten waarom. Hij wist niet goed wat zijn mening erover was though... hij had immers 0 ervaring met dit. Dus hij hield zich er wijs uit tot hij wat meer kennis had vergaard. Toch voelde hij zich getrokken om naar de border te gaan, om te kijken wat er allemaal aan de hand was. Hij liet een zacht zuchtje horen bij de grens. Hij vond het hier eigenlijk best wel eng... Want het was diep en als je viel... Brrr. Hij wilde er niet eens aan denken. "Hallo jonge windclanner" klonk er echter opeens, waardoor zijn ogen opschoten en keken naar de Warrior aan de overkant. Oh... Een Riverclanner! "Hallo meneer," sprak hij netjes tegen de Warrior. Hij wist niet goed hoe hij wel of niet mocht spreken tegen de Riverclanners in deze situatie... Maar het was onbeleefd om niet te praten! "Hoe gaat het met u?" ten alle tijden netjes blijven, deze Warrior was ouder dan dat hij was! En dat moest hij respecteren.
Primrose
Member
James
65
Actief
“We all grow tired eventually; it happens to everyone. Even the sun, at the close of the year, is no longer a morning person.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Primrose
BerichtOnderwerp: Re: Populus grandidentata   Populus grandidentata Icon_minitimedo 26 sep 2019 - 22:09

Primrose kon het niet laten om kalm te glimlachen bij de reactie van de ander. Hij was duidelijk een apprentice, nog zo nieuw in zijn poten en met een glans in diens blik die wegdreef hoe ouder men werd. Ondanks de gehele situatie was het toch belangrijk om beleefd tegen elkaar te zijn, iets wat de apprentice aan de andere kant van het water ook geleerd leek te hebben. Dat deed hem goed. Bij de vraag knikte hij dan dankbaar. “Met mij gaat het goed jongeman, het is een prachtige dag om patrouille te lopen” Het waren de soort gespreksonderwerpen die je altijd kon blijven onderhouden, zelfs al lag er tentie in te lucht. Daarbij was het ook een opmerkelijk mooie dag voor het seizoen. Er hing warmte in de bries die hij als prettig ervaarde. “En hoe gaat het met jou? Als het goed is heb ik je nog niet eerder op een gathering gezien” Hiermee hinte hij meteen dat hij graag de naam van de ander wilde weten. Het was immers fijn te weten met wie je sprak, en deze apprentice zou ook warrior worden uiteindelijk. En wie weet, misschien ging hij grootse dingen doen. “Ah, waar zijn mijn manieren, de naam is Primrose. Ik ben een senior warrior van Riverclan.”
Falconstrike
Member
Bo~
1222
Actief

CAT'S PROFILE
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Populus grandidentata   Populus grandidentata Icon_minitimedi 1 okt 2019 - 22:41

De kater leek, voor hoe ver hij dat kon zien, tevreden te zijn met zijn woorden. Toen hij vroeg hoe het met de meneer ging knikte de oudere kater dankbaar. "Met mij gaat het goed jongeman, het is een prachtige dag om patrouille te lopen" sprak de kater tegen hem, waarop hij instemmend knikte. Het zonnetje scheen nog heerlijk op zijn rode vachtje, maar het was niet al te warm meer dus dat was echt heel erg fijn. Het was nu ideaal weer! "En hoe gaat het met jou? Als het goed is heb ik je nog niet eerder op een gathering gezien" Helaas niet! Hij had graag mee gewild naar een gathering maar tot nu toe leek het erop dat dit helaas niet zou gaan gebeuren. Wat echt verdrietig was als hij eerlijk was. Hij was echt wel volwassen genoeg om mee te gaan!! En hij was vriendelijk tegen iedereen! "Ah, waar zijn mijn manieren, de naam is Primrose. Ik ben een senior warrior van Riverclan." Hij knikte even begrijpelijk. Senior warrior al! Dan had hij zoveel meegemaakt! "Aangenaam kennis met u te maken, Primrose." sprak hij beleefd tegen de oudere kater. "Mijn naam is Falconpaw, apprentice van WindClan. En met mij gaat alles goed, dankuwel voor het vragen!" een lichte glimlach verscheen op het gezicht van de jonge kater, waarbij zijn personaliteit meer doorscheen dan de beleefdheid die hij eerder proberen te houden. "Het is inderdaad ook een prachtige dag voor patrouille! Vooral omdat de zon nu nog lekker warm op onze vachten schijnt!" sprak hij met een luid gespin tegen de kater aan de overkant met een contente glimlach op zijn gezicht.
Primrose
Member
James
65
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Primrose
BerichtOnderwerp: Re: Populus grandidentata   Populus grandidentata Icon_minitimema 4 nov 2019 - 13:41

De oudere kater ging aan het water zitten, om kort voorover te buigen voor een paar slokken van het heldere, koude water. Het leek een spoor van verfrissing achter te laten in zijn lichaam, een die hij als aangenaam beschouwde. Hoewel hij eigenlijk door moest met de patrol vond hij dit gesprek net wat te interessant om door te lopen. De jeugd was immers zo vol met leven, met dromen. Het was fijn om bij te zitten. Vooral toen hij een glimps van een glimlach bij het jongere katertje zag, een die hem deed denken aan zonneschijn. De kater mocht dan zelf geen kinderen hebben, af en toe voelde hij zich toch wel vaderlijk tegenover andere. “Aangenaam kennis te maken, en dat is goed om te horen” Net toen hij nog wat wilde vragen viel zijn blik op een vis die voor hem uit zwom, waardoor hij een kleine glimlach op zijn snuit kreeg. “Vertel mij eens Falconpaw, heb je ooit eens vis gegeten?”
Falconstrike
Member
Bo~
1222
Actief

CAT'S PROFILE
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Populus grandidentata   Populus grandidentata Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 19:27

De oude kater nam wat slokken water uit het water tussen hen in. Het was goed drinkwater maar nog steeds kon hij vrijwel niet bedenken waarom je erin zou willen zwemmen! En hij wilde zeker nog een keertje leren om te vissen mocht het ooit een keertje mogen van zijn mentor en een riverclanner. Misschien wilde deze kater hem ooit een keertje leren vissen? Hij kon nu al de kop van katten in zijn clan zien terwijl hij binnen kwam met een vis tussen zijn tanden. Verbaasd! En ze zouden ook zo trots op hem zijn omdat hij dat had kunnen leren! "Aangenaam kennis te maken, en dat is goed om te horen" klonk er van de oudere kater af op zijn woorden dat alles ook goed met hem ging. Hij had nog nooit zo'n net gesprek gehad, want meestal kwam hij andere apprentices tegen waar hij niet zo netjes tegen hoefde te praten! "Vertel mij eens Falconpaw, heb je ooit vis gegeten?" zijn oren spitste zich even toen hij de kater het woord 'vis' hoorde laten vallen. Kon deze kater gedachten lezen?? Ging hij hem leren vissen?? Dat zou hij echt zooo cool vinden als de kater dat zou willen doen! En hij zou heel erg goed luisteren natuurlijk! "Nee, nog nooit!" sprak hij meteen tegen de kater met grote ogen. Leer hem alsjeblieft vissen, leer hem alsjeblieft vissen. Hij wilde het zo graag leren ondanks dat het niet de techniek was van WindClan. "Omdat-- uh, natuurlijk vissen van RiverClan zijn." vervolgde hij snel. Je kon natuurlijk niet zomaar vissen in de wateren van Riverclan.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Populus grandidentata   Populus grandidentata Icon_minitime

Populus grandidentata
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Boundaries :: Gorge-
Ga naar: