Cynthia 936
| |
| Onderwerp: ~Beetleclan~Hoge rangen beschikbaar zo 27 nov 2011 - 22:00 | |
| BeetleclanJe bent aan het lopen over open velden en het lijkt alsof er geen einde aan lijkt te komen, maar als je over een heuvel heen gaat, kun je beneden je een bos zien en achter dat een stenen heuvel. Een rivier stroomt door het bos en je begint er naartoe te rennen. Na de heuvels vind je dat je geluk hebt dat je een bos hebt gevonden. Eindelijk ben je aan de rand van het bos, maar zodra je het bos in gaat. Staat er een bruin met witte poes voor je. “Hallo, ik ben Autumnstar.” Is hetgeen wat ze tegen je zegt. Je kijkt haar aan wanneer ze de volgende vraag stelt. “Ben je bereid om te blijven of vertrek je nu?” Dus welke ga je kiezen? PreyJe kan hier een heleboel verschillende soorten prooi vinden. Van prooien die in het bos leven tot vissen en zelfs konijnen. Territory- Spoiler:
Beetleclan’s territorium begint bij de top van de heuvel. Vanaf daar kun je het hele territorium zien. Als je het verloop van de heuvel volgt kun je het bos zien. Daar is een hoop schaduw. Als je aan de andere kant van het bos kijkt, zie je een stenen heuvel. Tegen die heuvel ligt ons kamp. Als je naar de oostkant van het bos kijkt, zie je een rivier stromen vanaf de stenen heuvel zo het bos in. Waar het naartoe gaat? Niemand weet het, maar het is niet echt belangrijk. Als je naar de westkant van het bos kijkt zie je een aantal heuvels waar je naar konijnen kan jagen als je dat wilt. Aan die kant is ons territorium tot aan de volgende heuvel en als je goed kijkt kun je het vanaf hier zien. Later zal ik je hier nog meer over vertellen. We staan op dit moment op een van onze borders, als je me volgt zal ik je de andere borders laten zien.
Borders: North border-Deze border is op de top van de heuvel. Vanaf hier kan je over het hele territorium kijken en aan de andere kant van de heuvel kun je zien of er een kat naar het territorium onderweg is. South border-Je klimt bovenop de stenen heuvel en neemt een paar stappen van de rand en je staat op de border. Vanaf hier kun je naar beneden kijken in het kamp. East border-Dit is de rand van het bos. Van hier af aan zijn er een paar velden en het lijkt alsof ze voor altijd doorgaan, maar hier is onze border, dus we gaan niet verder door die velden. Deze border is zo lang als de rand van het bos, van de stenen heuvel tot aan de heuvel in het noorden. West border-Dit is een andere heuvel, maar er zijn een paar velden tussen het bos en deze grens. Vanaf hier heb je een goed uitzicht over de velden onder ons en het vormt een goede border voor ons territorium.
Dat waren de borders voor nu. Laten we dieper in het territorium gaan en ik zal je wat meer van het territorium laten zien.
Great Oak-Aan de westkant van het bos is een grote eikenboom die de Great Oak wordt genoemd. Hier kun je verschillende soorten prooi vinden, zoals muis en eekhoorn. Mossy clearing-In het midden van het bos is een veld waar mentoren naartoe gaan om hun apprentices een paar vechttechnieken te leren. Het gras en mos breken de meeste vallen, dus je zult niet snel gewond raken als je hier vechttraining doet. Open fields-Deze velden zijn in het westen van het territorium en ze lopen tussen de rand van het bos en de heuvel dat de west border vormt. Little stream-Dit is een zijstroom van de rivier en stroomt door het bos. Het eindigt in de Shining pool. Shining pool-Deze poel is gevormd uit de Little stream. Het is in een kuil en er zijn niet veel bomen eromheen. Als je erin kijkt als het nacht is, kun je alle sterren erin gereflecteerd zien. Dit is de plaats waar de leiders naartoe gaan om hun naam en negen levens te krijgen en de plaats waar medicine cats communiceren met Starclan. The river-Dit is de rivier dat vanaf de stenen heuvel stroomt, door het bos en in de velden aan de oostkant van het bos. Hier kun je vissen vangen als je wilt en je kunt hier ook zwemmen, omdat de rivier alleen hard stroomt in bladkaal, dus in de andere seizoenen kun je zwemmen als je het wilt. Stone hill-Deze heuvel gemaakt van steen is de rand van het bos in het zuiden. Je kan hier omhoog klimmen, maar je zult hier niet veel prooi vinden. Je hebt meer kans in het bos of in de velden. Great hill-Dit is de heuvel in het noorden. De top van de heuvel is een border, maar op de heuvel kun je een paar konijnen vinden.
Dit was ons territorium. Ik kan op dit moment niet nog niet iets bedenken dat ik je wil vertellen van ons territorium, dus laten we naar ons kamp gaan en dan vertel ik je daar wat over.
Camp- Spoiler:
Dit is ons kamp. Het is gemaakt tegen de stenen heuvel aan en sommige dens zijn in grotten in de heuvel. Deze heuvel beschermd ons van de wind. Op dit moment staan we in het midden van het kamp. Je kan zien dat het een kleine open plek is en als je om je heen kijkt, kun je aan de rand een paar dennen zien. Zie je ze? Als je achter de dens kijkt en naar plaatsen waar geen dens zijn, kun je een paar bramen zien. Deze beschermen ons van indringers en ze beschermen ons van drie kanten, maar aan de andere kant hebben we de stenen heuvel. Als je in tegenovergestelde richting van de stenen heuvel kijkt, kun je een tunnel zien. Dat is de weg hoe je in ons kamp kunt komen en ook om eruit te komen. Zie je die richel boven de grot in het midden? Dat is de plaats waar de leider tegen de clan spreekt. Laten we eens in de dens gaan kijken.
Leader’s den-Volg me naar de stenen heuvel, zie je die grot in het midden van de heuvel? Dat is de leider haar den. Volg me naar binnen, het is niet al te groot, maar er is ruimte voor een paar katten, maar waarom heb je al deze ruimte nodig als je in je eentje slaapt? Kom, laten we naar de volgende den gaan. Medicine cats’ den-Volg me, kun je die grot aan de linkerkant van de leiders den zien? Dat is de medicine cats’ den. Als je er meer over te weten wilt komen, moet je me naar binnen volgen. Kijk, er zijn twee grotten binnenin deze grot. Deze grot is een stuk groet dan die van de leider en dat is wel nodig als er een hoop zieke katten zijn. Waar we nu staan is de plaats waar de zieke katten zullen liggen. Als je me naar de kleinere grot van de twee volgt aan de zijkant, dan zul verwelkomd worden door een hoop verschillende geuren. Dit is de plaats waar de medicine cats hun kruiden opslaan. Als je me naar de andere grot volgt, zul je zien dat het kleiner is dan de hoofdgrot, maar groot genoeg voor de medicine cats. Het is tijd om naar de volgende den te gaan. Elders’ den-Er is nog een grot over aan de rechterkant van de leider haar den. Dit is de den waar de ouderen leven. Het is beschermd en er komt geen enkele regen naar binnen, dus het is perfect voor de elders. We kunnen beter niet naar binnen gaan, want de elders zouden het niet fijn vinden, dus laten we naar de volgende den gaan. Nursery-Zie je die goed beschermde den tegen de bramen aan. Dat is de nursery. Dit is de plaats waar de queens en kits wonen. We kunnen naar binnen gaan, maar wees stil, want sommige kittens zullen slapen. Ruik je de melkgeur en voel je de warmte. Is het niet verwelkomend? Je voelt dat het goed beschermd is, maar dat is ook wat we nodig hebben, want we willen niet dat onze kittens ziek worden. Laten we naar de volgende den gaan. Warriors’ den-Kun je die struiken daar zien? Dat is de warriors’ den, het is niet zo goed beschermd als de nursery, maar het is nog steeds genoeg beschermd voor de warriors om erin te slapen. Je zult verbaasd zijn over hoeveel ruimte er onder die struiken is. Zie je het nu? Het is groot genoeg voor alle warriors om in te slapen. Oke, tijd om naar de laatste den te gaan. Apprentices’ den-Nu gaan we naar de laatste den. Het is direct naast de warriors’ den, maar het is een beetje kleiner. Dit is de apprentices’ den, dus de plaats waar de apprentices slapen. Het is dezelfde den als die van de warriors, maar dan een beetje kleiner.
Ik denk dat je alles van het kamp gezien hebt nu, dus waarom vertel ik je niet iets over de rangen in deze clan. Het is interessant.
Ranks- Spoiler:
Volg me, zodat we een plaats kunnen vinden om te gaan zitten en luister dan naar wat ik je wil vertellen. Zit je comfortabel? Ja? Dan is het tijd dat ik je wat over onze rangen vertel.
Leader(1)-Als eerste komt de leider. Dit is de kat die de clan leid en die ook beslissingen neemt. Hij os zij wordt gerespecteerd bij de hele clan en iedereen moet naar hem of haar luisteren. Deputy(1)-De volgende, deputy. Hij of zij is degene die de patrouilles organiseert en hij of zij helpt ook de leider om de clan te leiden. Hij of zij wordt leider nadat de leider is overleden of te oud is om een leider te kunnen zijn. Second deputies(2)-De volgende, second deputies. Er zijn twee van hun, een poes en een kater. Ze helpen de deputy met het organiseren van de patrouilles en spreken voor de warriors. Ze kunnen deputy worden als de deputy leider wordt en een van hen kiest om zijn of haar deputy te worden, maar de nieuwe leider kan ook een warrior kiezen. Medicine cats(2)-De volgende, medicine cats. Er zijn twee van hun, het maakt niet uit of ze poezen of katers zijn of een poes en een kater. Ze kennen alle kruiden en maken hun clangenoten beter. Ze interpreteren ook de tekens van Starclan en gaan elke halve maan naar de shining pool om te tongen met Starclan. Medicine cat apprentices(2)-De volgende zijn de medicine cat apprentices. Er zijn twee van hun en ze leren om een medicine cat te worden. Ze gaan ook naar de shining pool en interpreteren tekens. Warriors(Unlimited)-Van de volgende zijn er veel, dit zijn de warriors. Ze zijn katten die geen kittens verwachten of kittens hebben en ze zijn ook ouder dan 12 manen. Ze jagen en vechten voor de clan en ze kunnen een mentor zijn voor een apprentice. Apprentices(Unlimited)-De volgende zijn de apprentices. Kittens worden apprentices wanneer ze 6 manen oud zijn en apprentices worden warriors wanneer ze 12 manen zijn. Dit zijn de katten die aan het leren zijn hoe te jagen en te vechten. Queens(Unlimited)-Dit zijn poezen met kittens of poezen die kittens verwachten. Ze verblijven in de nursery totdat hun kittens apprentices zijn geworden. Kits(Unlimited)-Dit zijn de jongste katten van de clan. Ze blijven kittens totdat ze 6 manen oud zijn, want dan worden ze apprentices. Elders(Unlimited)-Dit zijn de oudste katten van de clan. Ze hebben genoeg gedaan voor de clan en hebben het recht op een rustig leven totdat het hun tijd is om naar Starclan te gaan.
En nu je toch luistert kan ik beter naar het belangrijkste ding gaan. De regels, want een clan kan niet bestaan zonder regels.
RulesNu zal ik je de regels van de clan vertellen. -De leiders woorden zijn de wet. -De katten geloven in Starclan -Ze volgen de warrior code -Als je inactief raakt met een kat in een hoge positie voor een maand, zal ik een nieuwe kat voor die rang aanwijzen. -Medicine cats kunnen een partner krijgen. -Medicine cats kunnen kittens krijgen, maar alleen als er een andere medicine cat is die hun plaats kan innemen totdat haar kittens apprentices zijn. -Je kan niet een kitten in nood achterlaten. -Als eerste mogen de queens en hun kittens eten, daarna de elders, daarna de medicine cats en hun apprentices, dan de warriors, dan de apprentice en als laatste de leider. CatsLeader(1/1):Autumnstar- Spoiler:
Naam: Autumnstar Rank: Leider Leeftijd: 20 manen Geslacht: Poes Vachtkleur: Chocolade gekleurde kat met wit Oogkleur: Groen Karakter: Ze is een vriendelijke kat. Ze vindt het leuk om haar clangenoten te helpen en zal altijd eerlijk handelen. Ze luistert eerst goed naar wat iedereen te zeggen heeft voordat ze een besluit neemt. Ze zal vechten als het nodig en haar clan beschermen met haar leven. Geschiedenis: Ze is in de clan geboren. Partner: Niemand Crush: Niemand Kittens: Geen Anders: - Account naam: Winterstorm, Doveheart, Pantherface, enz.
Deputy(0/1):- Second deputies(0/2):- Medicine cats(0/2):- Medicine cat apprentices(0/2):- Warriors(1):Puddleshine- Spoiler:
Naam: Puddleshine Rank: Warrior Leeftijd: 14 Manen Geslacht: Vrouwelijk Vachtkleur: Blue tabby and white Oogkleur: Blauw Karakter: Vriendelijk, maar een klein beetje verlegen. Ze is heel erg onzeker en bang om andere katten pijn te doen. Geschiedenis: Just Clanborn Partner: - Crush: - Kittens: - Anders: - Account naam: Strawberry
Apprentices(1):Rainpaw- Spoiler:
Naam: Rainpaw Rank: Apprentice Rank wanted: Med. cat Apprentice Leeftijd: 6,5 moons Geslacht: Female Vachtkleur: Calico Oogkleur: Groengrijs Karakter: Aardig, zorgzaam en heeft een goed geheugen. Haar ogen weerspiegelen altijd hoe ze zich voelt. Geschiedenis: De meest normale Clangeschiedenis die je maar kunt hebben. Partner:X Crush:X Kittens:X Anders:X Account naam: Suntail Queens(0):- Kits(0):- Elders(0):- Katten in Starclan:Katten in de Dark Forest:Kater-blauwPoes-violetFormulierDit moet je invullen als je de clan wilt joinen. - Code:
-
Naam: Rank: Rank wanted: Leeftijd: Geslacht: Vachtkleur: Oogkleur: Karakter: Geschiedenis: Partner: Crush: Kittens: Anders: Account naam:
Mijn katNaam: Autumnstar Rank: Leider Leeftijd: 20 manen Geslacht: Poes Vachtkleur: Chocolade gekleurde kat met wit Oogkleur: Groen Karakter: Ze is een vriendelijke kat. Ze vindt het leuk om haar clangenoten te helpen en zal altijd eerlijk handelen. Ze luistert eerst goed naar wat iedereen te zeggen heeft voordat ze een besluit neemt. Ze zal vechten als het nodig en haar clan beschermen met haar leven. Geschiedenis: Ze is in de clan geboren. Partner: Niemand Crush: Niemand Kittens: Geen Anders: - Account naam: Winterstorm, Doveheart, Pantherface, enz.
Laatst aangepast door Winterstorm op wo 30 nov 2011 - 7:27; in totaal 3 keer bewerkt |
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: ~Beetleclan~Hoge rangen beschikbaar zo 27 nov 2011 - 22:04 | |
| Naam: Puddleshine Rank: Warrior Rank wanted: Warrior Leeftijd: 14 Manen Geslacht: Vrouwelijk Vachtkleur: Blue tabby and white Oogkleur: Blauw Karakter: Vriendelijk, maar een klein beetje verlegen. Ze is heel erg onzeker en bang om andere katten pijn te doen. Geschiedenis: Just Clanborn Partner: - Crush: - Kittens: - Anders: - Account naam: Strawberry
Hopelijk gaat het dit keer anders dan de vorige keer Cynth xD |
|
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: ~Beetleclan~Hoge rangen beschikbaar zo 27 nov 2011 - 22:08 | |
| - Strawberry schreef:
- Naam: Puddleshine
Rank: Warrior Rank wanted: Warrior Leeftijd: 14 Manen Geslacht: Vrouwelijk Vachtkleur: Blue tabby and white Oogkleur: Blauw Karakter: Vriendelijk, maar een klein beetje verlegen. Ze is heel erg onzeker en bang om andere katten pijn te doen. Geschiedenis: Just Clanborn Partner: - Crush: - Kittens: - Anders: - Account naam: Strawberry
Hopelijk gaat het dit keer anders dan de vorige keer Cynth xD Accepted! Ik zal je toevoegen. En inderdaad, dat hoop ik ookXD |
|
Marieke 2083
| |
| Onderwerp: Re: ~Beetleclan~Hoge rangen beschikbaar wo 30 nov 2011 - 6:33 | |
| Naam: Rainpaw Rank: Apprentice Rank wanted: Med. cat Apprentice Leeftijd: 6,5 moons Geslacht: Female Vachtkleur: Calico Oogkleur: Groengrijs Karakter: Aardig, zorgzaam en heeft een goed geheugen. Haar ogen weerspiegelen altijd hoe ze zich voelt. Geschiedenis: De meest normale Clangeschiedenis die je maar kunt hebben. Partner:X Crush:X Kittens:X Anders:X Account naam: Suntail - Plaatje:
|
|
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: ~Beetleclan~Hoge rangen beschikbaar wo 30 nov 2011 - 7:24 | |
| Ik zal je toevoegen^^, over medicine cat apprentices en de andere hoge rangen zal ik later beslissen, dus ik zal je eerst nog bij de apprentices zetten. |
|
| Onderwerp: Re: ~Beetleclan~Hoge rangen beschikbaar | |
| |
|