Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: .: Moonclan :. RPG topic zo 27 nov 2011 - 21:21 | |
| -Ik leen dit idee eventjes van Bluestar x'D- Hoofdtopic: HIERIn het hoofdtopic kun je je aanmelden of andere zaken overleggen.Zeg boven of in je post waar je bent! --------------------------------------------------- -CAMP- Voorzichtig pootstap voor pootstap zette Angelbeats haar tocht voort van de warriors den naar haar broer. Ze hield zich laag bij de grond terwijl de clanleader helemaal niet op haar aan het letten was. Uiteindelijk zette ze zichzelf af en duwde ze Splashstar omver. Met haar voorpoten duwde ze hem met zijn rug in het stof. "Alweer gewonnen, broertje van me," Miauwde ze geamuseerd. Met een grauw duwde Splashstar haar terug. "Moet dit? Angelbeats?" Mompelde hij, terwijl hij het zand uit zijn vacht schudde. |
|
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: .: Moonclan :. RPG topic ma 28 nov 2011 - 16:57 | |
| Hiddenrain - Deputy - Camp - Moonclan
De grote, langharige kater kwam het kamp binnen stappen. Hij was vroeger dan normaal op jacht geweest en was net met een dikke muis en een verdwaalde eekhoorn terug gekomen. Hij legde zijn prooi op de Fresh Kill Pile en ging aan de rand van het kamp zitten om zijn vacht op orde te brengen. |
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: .: Moonclan :. RPG topic ma 28 nov 2011 - 17:07 | |
| | Splashstar | Leader | Male | Camp |
Met een zacht kuchje schudde Splashstar zijn vacht uit en liep hij naar Hiddenrain toe, Angelbeats achterlatende. Zijn zusje was iets te hyper dan dat goed was voor een normale kat. "Nog nieuws?" Vroeg hij rustig, "Iets om van Angelbeats af te komen?" Het was algemeen bekend dat Splashstar op de meest onmogelijke manieren zijn zusje soms probeerde te ontlopen.
| Angelbeats | Warrior | Female | Camp |
Met een ietwat beledigde blik keek Angelbeats Splashstar na en begon ze haar poten schoon te likken. Al dacht Splashstar van niet, ze kon hem prima verstaan. "Dat hoorde ik!" Miauwde ze luid naar Splashstar.
=======================
Wat heb ik met Broertjes en zusjes x'D |
|
Cynthia 936
| |
| Onderwerp: Re: .: Moonclan :. RPG topic ma 28 nov 2011 - 18:30 | |
| Maskpaw|Apprentice|Camp
Maskpaw kwam uit de apprentices den. Hij strekte zijn lichaam even uit en keek het kamp rond. Er was zo te zien nog niet echt veel activiteit, dus hij zou wel wachten totdat hij iets opgedragen kreeg om te gaan doen. Hij ging rustig zitten en begon zijn vacht te wassen. |
|
Quinty 1249
| |
| Onderwerp: Re: .: Moonclan :. RPG topic ma 28 nov 2011 - 19:46 | |
| Hiddenrain - Deputy - Camp - Moonclan
Hiddenrain zag vanuit zijn ooghoek dat zijn leader op hem afkwam. Hij glimlachte, maar hielt zijn kopje toch nog iets lager. Hij mocht dan misschien wel een hoge rang hebben, zijn leader stond nog altijd boven hem. Hij grinnikte zachtjes om Splashstar's opmerking over zijn zusje. Hij wist dat hij vaak van z'n zusje af probeerde te komen. "Stuur d'r op een jacht met een paar andere?" stelde hij kalm voor. |
|
Strawstache! (Babs) 6876
| |
| Onderwerp: Re: .: Moonclan :. RPG topic ma 28 nov 2011 - 19:51 | |
| | Splashstar | Male | Leader | Camp |
Een klein grijnsje verscheen op zijn gezicht, Splashstar rekte zich eventjes uit. "Goed idee," Miauwde hij rustig, om vervolgens Hiddenrain aan te kijken, "Ga jij met haar mee?" Miauwde hij een beetje plagerig. "Ik stuur in ieder geval Maskpaw met haar mee, ze is een beetje hyper, maar een goede warrior, Maskpaw kan veel technieken van haar leren" |
|
| Onderwerp: Re: .: Moonclan :. RPG topic | |
| |
|