Suit up!

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Suit up!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Crystalstar
Moderator
Suit up!  E81821599b4a262322df0bc2a3a71937
Bo3
1548
Actief
Everything is sacrificable for the greater good.

CAT'S PROFILE
Rank: Leader
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Suit up!    Suit up!  Icon_minitimema 12 aug 2019 - 21:41

Het was midden op de dag en het kamp was druk. Met de huidige hectische situatie wat betrof River- en Windclan was er een veel gespannere sfeer dan gewoonlijk, velen vreesden het ergste: een volle oorlog met de andere clan. Crystalshell was net teruggekomen van een grenspatrouille en zag er uit alsof ze het niet zou waarderen als er ook maar naar haar geglimlacht werd. De kattin was erg op haar hoede; niet dat ze geloofde dat Windclan ooit hier zou kunnen komen uiteraard. Maar ze was ook niet van plan om haar focus op veiligheid te laten wegzakken.

Toen ze terugkwam in het rumoerige kamp keek ze eerst of het er op leek dat er nog genoeg reserves aan prooi waren, alvorens zelf richting de stapel te stappen en er een ekster van de pakken. Terwijl de grijze kattin het zich wat gemakkelijker maakte en het dier van zijn veren begon te ontdoen, merkte ze een andere kat op die een stuk minder op de grens tussen spanning en waanzin in leek te zitten: Barnpaw.

[Barnpaw]
Terug naar boven Ga naar beneden
Barnpaw
Member
Suit up!  Wtdr0a1
Dine <3
97
Actief
“When I get sad, I stop being sad and be awesome instead.”

CAT'S PROFILE
Rank:
Barnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Suit up!    Suit up!  Icon_minitimevr 30 aug 2019 - 19:13

Suit up!  D9ydzfl-69c1744c-ecfc-40a1-b0a5-680d44a7fb7a.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMzM5NTllLTU5MzMtNGQzNi05ZDYxLTFjOWYxOTE1ODBjN1wvZDl5ZHpmbC02OWMxNzQ0Yy1lY2ZjLTQwYTEtYjBhNS02ODBkNDRhN2ZiN2EucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Barnpaw maakte zich weinig zorgen om een River- en Windclan oorlog. De Leaders zullen het vast niet zo ver laten komen. En anders, dan kon hij altijd nog kiezen om neutraal te blijven. Zolang de kittens maar veilig waren. Hij had vanochtend even gejaagd, maar was nu weer terug in het Camp en verveelde zich eigenlijk dood. Hij had pas nog gegeten, dus als hij nu weer zou eten zou dat egoïstisch zijn. 
Eigenlijk wilde hij wel iemand op vrolijken. Voor normale standaarden bracht hij al te veel tijd door in de Nursery, dus misschien moest hij zijn veld iets uitbreiden. In moody opa's en oma's had hij vandaag geen zin, dus hij keek niet bij de Elders. 
Opeens voelde hij ogen in zijn rug prikken en vlug draaide Barnpaw zich om, naar een warrior die haar van afstand bekeek. Voila, daar was zijn slachtoffer. Hij liep recht op de poes af. "Hallo, Crystalshell. Je ziet eruit alsof je vandaag in drie vliegen bent gestikt. Hoe gaat het?" Zijn stem klonk vrolijk. "Niet terug in je schelp kruipen, op de tafel met je gevoelens." Even verscheen er een grijns op haar gezicht, want hij vond het toch wel grappig hoe hij z'n slecht woordgrapje in zijn verhaal had kunnen mengen.
Crystalstar
Moderator
Bo3
1548
Actief

CAT'S PROFILE
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Suit up!    Suit up!  Icon_minitimezo 1 sep 2019 - 12:43

Ze was niet al te bekend met de siamese apprentice, maar blijkbaar wilde hij een gesprek aanspannen. Misschien straalde ze haar onrustige gemoedstoestand ook wel zo erg uit dat Barnpaw dacht dat hij haar wel even op kon vrolijken. Nou, hij mocht zijn best doen van haar, maar Crystalshell had het gevoel dat hij niet erg succesvol zou zijn. Haar vermoedens bleken correct toen Barn meteen een opmerking over haar uitdrukking maakte, gevolgd door een verschrikkelijke woordgrap. Crystal kon het niet helpen om even een kleine glimlach haar lippen te laten sieren. Even was ze weer gewoon haar knappe zelf, maar al gauw werd haar gelaat weer duister. De kattin trok een beetje geïrriteerd met haar staart en keek neer op de ondertussen veerloze ekster "Niet al te opmerkzaam zie ik?" Het was een onnodige opmerking, maar ze was nou eenmaal even niet haarzelf. "Ik ben gespannen om het gevecht dat geheid zal komen." Miauwde ze, alvorens de ekster naar Barnpaw toe te schuiven "Hier, eet jij maar... Ik heb geen honger"
Barnpaw
Member
Suit up!  Wtdr0a1
Dine <3
97
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Barnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Suit up!    Suit up!  Icon_minitimezo 6 okt 2019 - 14:07

Suit up!  D9ydzfl-69c1744c-ecfc-40a1-b0a5-680d44a7fb7a.png?token=eyJ0eXAiOiJKV1QiLCJhbGciOiJIUzI1NiJ9.eyJzdWIiOiJ1cm46YXBwOjdlMGQxODg5ODIyNjQzNzNhNWYwZDQxNWVhMGQyNmUwIiwiaXNzIjoidXJuOmFwcDo3ZTBkMTg4OTgyMjY0MzczYTVmMGQ0MTVlYTBkMjZlMCIsIm9iaiI6W1t7InBhdGgiOiJcL2ZcL2NmMzM5NTllLTU5MzMtNGQzNi05ZDYxLTFjOWYxOTE1ODBjN1wvZDl5ZHpmbC02OWMxNzQ0Yy1lY2ZjLTQwYTEtYjBhNS02ODBkNDRhN2ZiN2EucG5nIn1dXSwiYXVkIjpbInVybjpzZXJ2aWNlOmZpbGUuZG93bmxvYWQiXX0

Crystalshell was duidelijk niet in 'happy' stand vandaag. "Niet al te opmerkzaam zie ik?" Barnpaw haalde zijn schouders op. "Zo zou ik het niet perse noemen, maar; ja." De poes had een soort duistere gloed om haar heen, maar Barnpaw negeerde (zoals gewoonlijk) alles wat in de categorie 'boos', 'eng' of 'geïrriteerd' hoorde. "Ik ben gespannen om het gevecht dat geheid zal komen." Barnpaw knikte afwezig, want zijn ogen waren meer gericht op de ekster die naar hem toe geschoven werd. "Hier, eet jij maar... Ik heb geen honger" Barnpaw keek even naar de ekster en daarna weer naar Crystalshell. "Als je geen honger hebt omdat je bang bent dat Windclan dat straks uit je buik gaat eten als ze je opensnijden met je nagels; Je moet niet zo zwart-wit denken." De aanloop naar zijn grapje was misschien iets donkerder dan de bedoeling, maar hij kon het flauwe grapje gewoon niet laten liggen nu hij deze zwart-witte vogel aangeboden kreeg. "Gelukkig heeft deze ekster vleugels, want ik was eigenlijk opzoek naar een luchtiger gesprek." De dag dat Barnpaw stopt met vergezochte of flauwe grapjes zal nooit komen.
Crystalstar
Moderator
Bo3
1548
Actief

CAT'S PROFILE
Crystalstar
BerichtOnderwerp: Re: Suit up!    Suit up!  Icon_minitimevr 18 okt 2019 - 8:35

De luchtigheid van de apprentice was aan de ene kant irritant, maar ergens ook wel weer een fijne break van alle spanning en angst die ze de afgelopen tijd had gevoeld. Tegen de tijd dat hij zijn tweede grapje had uitgesproken had Barnpaw het voor elkaar gekregen om een kleine glimlach op Crystalshell's gezicht te laten verschijnen. "Sorry voor mijn botheid, het is alleen dat ik zo bang ben dat Firepaw en Icecream.." Haar zoons "..Iets overkomt, want ook al zijn ze allebei zo'n beetje volwassen, ik ben nog steeds hun moeder." Legde ze zo kalm mogelijk uit.
Barnpaw
Member
Suit up!  Wtdr0a1
Dine <3
97
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Barnpaw
BerichtOnderwerp: Re: Suit up!    Suit up!  Icon_minitimevr 31 jan 2020 - 22:38

Barnpaw had geen behoefde om te gaan graven naar antwoorden en blijkbaar was dat vandaag ook niet nodig. Crystalshell had niet veel meer aanmoediging nodig om te vertellen wat haar dwars zat. "Sorry voor mijn botheid, het is alleen dat ik zo bang ben dat Firepaw en Icecream iets overkomt, want ook al zijn ze allebei zo'n beetje volwassen, ik ben nog steeds hun moeder." Barnpaw knikte langzaam. Daarna schoof hij de ekster terug. "Als er iemand is die nu eten en kracht nodig heeft, dan ben jij het wel. Ik heb geen twee ongeleide projectielen, noch enig verantwoordelijkheidsgevoel." Hij grijnsde even. "En ik zou ook maar beginnen aan die ekster. Straks reïncarneert het nog en dan vliegt het er weer vandoor." Zijn gezicht leek te zeggen dat hij bloedserieus was, maar twee pretlichtjes in zijn ogen verraadde zijn ware aard.
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Suit up!    Suit up!  Icon_minitime

Suit up!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: RiverClan territory :: RiverClan camp-
Ga naar: