Remaining Ruins - Pagina 2

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Remaining Ruins

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Falconstrike
Member
Remaining Ruins - Pagina 2 SCwUkVM
Bo~
1222
Actief
If it's me, it'll be okay

CAT'S PROFILE
Rank: Moorrunner
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimedo 7 nov 2019 - 19:37

Het was duidelijk dat de twee katers boven hem ruzie hadden en het scheen dat ze elkaar echt langer kende dan vandaag. Hij was dus echt het buitenbeentje hier, zucht. En dat terwijl de ene nog bovenop hem stond en hij dus ook niet langzaam maar zeker weg kon gaan lopen zonder dat de twee katers dat zouden merken. De kater bovenop hem bromde ook nog eens en dat stelde hem nou niet bepaald meer gerust. Toen hij sprak dat Starclan vast wel zou zien dat hij een grapje maakte miauwde de kater meteen knorrig terug. 'Dat mag je hopen,' Hij wist dat de kater nu dus een warrior was, maar hij had niet verwacht dat hij zo boos zou worden.. Hij besloot maar te vragen aan de kater bovenop hem of hij mocht opstaan, want hij zag de reden niet echt meer in waarom hij zou moeten blijven liggen, vooral als de kater aan zijn kant leek te staan. "Oh, uhm ja," klonk er schaapachtig van de aardige kater af, waarna hij van hem af stapte en Falconpaw zich even omrolde, zodat hij makkelijker kon opstaan. Zo. "Waarom ben je zo'n brompot? Het was een grapje, geen misdaad," klonk er standvastig van de kater af en Falcon keek naar de twee katers, niet wetende wat te zeggen of te doen. Hij was een ruzie begonnen tussen deze twee katers van twee verschillende clans... Dit zou toch geen oorlog veroorzaken?? "Je was veel leuker toen je n-" en 'Ik bén geen brompot, ik ben gewoon-' klonk er tegelijkertijd maar beide katers vielen stil en ook Falconpaw was stil. Zijn vacht was meteen omhoog gegaan. In één keer. Poof. Een wit iets was voorbij gekomen en hij wist niet wat te doen dan staren naar waar het ding verdwenen was. Wat was dat?! 'Dit krijg je nou van je grapjes,' siste de oudere kater tegen hem, waarop hij met grote ogen naar de kater keek. "D-dat was StarClan niet... toch?" fluisterde hij zachtjes, meer richting de aardige kater dan de gemene kater. StarClan had toch altijd sterretjes in zijn vacht? En niet compleet wit? Of was het een witte kat geweest? Oh boy hij was hier niet klaar voor! Hij was nog veel te jong om te sterven!
Terug naar boven Ga naar beneden
Ardentheart
Member
Remaining Ruins - Pagina 2 Giphy
Elfje
881
Actief
Contentions fierce, ardent, and dire, spring from no petty cause.

CAT'S PROFILE
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimezo 10 nov 2019 - 18:20

Settleddust had er tegen in gebracht dat hij helemaal geen brompot was, maar dat hat Ardentpaw genegeerd, want met hoe boos hij nu tegen de WincClan apprentice deed, beweest alleen maar het tegendeel. En dus ging de bruin gestreepte apprentice verder met zijn zegje, alleen om onderbroken te worden door een witte schim die voorbij schoot. Ineens was iedereen dan ook stil. Tja, het was wel een beetje toevallig, en eng, dat er inneens een schim voorbij schoot nu ze boos waren én het over StarClan hadden. Hij had zich al afgevraagd of het een teken van StarClan was om hen te laten stoppen met ruzie maken, maar Settleddust leek hem nogsteeds niet echt kalm. De jonge warrior siste dat dit kwam van de grapjes van de WindClanner, maar was dat wel zo? Maar toen hij eindelijk zijn blik weer terugdraaide zag hij dat de blik op Settleddust's gezicht een zeker angst in zich hield en misschien meende hij zijn boze woorden dan toch niet echt helemaal. Ook de WindClanner was er niet beter op. Hij vroeg hakkelend of dat dat StarClan was geweest. "Misschien wilden ze wel dat we geen ruzie maakten?" Stelde Ardent wat nerveus voor. Hij kon niet geloven dat dit allemaal was om een grapje van een jonge apprentice.
Settledstar
Catministrator
Remaining Ruins - Pagina 2 Dutch22
Renske
2612
Actief
Even dust was made to settle. And if we’re made of dust, then what makes us any different?

CAT'S PROFILE
Rank: Leader ☆
Settledstar
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimema 11 nov 2019 - 22:44

Settleddust was bang en boos tegelijkertijd. Het was nog steeds vreemd hoe zo'n doek opeens voorbij kon vliegen, uit het niets. Hij voelde zich helemaal koud geworden, waarschijnlijk hing zijn angst zwaar in de lucht. De Windclanner leek ook zenuwachtig, vragend of het Starclan was geweest. Hij twijfelde eraan, of hij hoopte dat het niet waar was. Hoe kon het anders dan StarClan zijn? ‘Echt wel,’ siste hij dan ook. Hij wist het op dit moment niet meer of hij het echt geloofde, of dat hij gewoon zijn woede nog op de rode apprentice wilde lossen door hem bang te maken. Maar Starclan was duidelijk boos op hun. Ardentpaw leek er nuchter onder te zijn, meteen begon hij te zoeken naar een verklaring. Dat ze geen ruzie moesten maken. Hij vernauwde zijn ogen toen hij de ThunderClanner aankeek. ‘Prima,’ miauwde hij kortaf. Hij vertrouwde deze plek voor geen meter meer. Dit was een oud kamp, katten hadden hier gewoond, gegeten en van alles samen mee gemaakt. Ze waren waarschijnlijk verdrietig dat het was verwoest. ‘Maar ik ben weg hier,’ miauwde hij, nog een keer schichtig om zich heen kijkend. Nee, hij kreeg de kriebels van deze plek. Hij keek beide nog even aan, en draaide zich toen op zijn hakken om en rende weg van deze plek waar hij vandaan kwam. Hij ging razendsnel terug naar huis. Hij zou nooit meer terugkomen. Hij had er wel genoeg van.

- Settled topic uit
Falconstrike
Member
Bo~
1222
Actief

CAT'S PROFILE
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimema 11 nov 2019 - 23:25

Toen hij zich afvroeg of het misschien toch StarClan was, reageerde de boze kater meteen. 'Echt wel,' siste de kater boos, waarop hij zijn oren naar achteren draaide. Maar! Dat kon toch niet?? Waarom zou het dan een witte schim zijn? Zouden ze dan niet iets veel drastischer doen? Toch was het niks. Hij vond het niks. Hij wist niet wat het was en dat was voor hem dan ook meteen moeilijk om het te accepteren. De aardige kater leek echter een stukje meer kalm te zijn dan de boze kater, gelukkig. Misschien wist hij een reden? "Misschien wilden ze wel dat we geen ruzie maakten?" klonk er van de Thunderclanner af, waarop hij even knipperde, maar toen even langzaam knikte. Dat kon natuurlijk! Dat klonk ook aardig goed onderbouwd. Dat was alleen maar logisch voor het tijdstip. Als StarClan boos op hem was geweest zouden ze dit niet hebben gedaan waar de anderen ook bij waren want die hoefden niet gestraft te worden! 'Prima,' klonk er kortaf van de boze kat af, waarop hij even ongemakkelijk met zijn oren draaide. Hij wist niet goed wat de precieze relatie tussen deze twee katten was, maar hij voelde zich er ongemakkelijk bij. Ze kenden elkaar tenminste wel, dat was duidelijk. 'Maar ik ben weg hier,' klonk er, waarna de boze kater nog even schichtig om zich heen keek, hem en de thunderclanner nog een keer aankeek en toen zich omdraaide om weg te sprinten. Hij staarde de Shadowclanner nog even na, maar hem tegenhouden zou alleen nog maar meer problemen voor hem opleveren niet waar? "Jouw reden klinkt logischer.." sprak hij tegen de thunderclanner. Zou hij ook weg willen gaan? Hij wist het niet zeker. "Ik ben Falconpaw, trouwens. Sorry voor.. dit alles. Dit is mijn schuld." sprak hij zachtjes, ook doelend op het feit wat er met Settleddust allemaal was gebeurd. Hij wist niet goed hoe hij zich anders moest verontschuldigen, oké.
Ardentheart
Member
Elfje
881
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimema 25 nov 2019 - 21:23

Ardentpaw keek stilletjes toe hoe Settleddust zich uit de poten maakte. Hij snapte nog steeds niet waarom zijn geestenjager maatje persé zo boos moest doen, want zo was hij een paar manen geleden echt niet geweest. Was het puur omdat hij een warrior was en dacht beter te zijn dan hun apprentices? Dat hij daarom zo reageerde op een stom grapje? Maar zo'n soort kat leek hij helemaal niet. Hij wist in iedergeval wel dat hij niet zo'n serieuze, saaie brompot zou worden dat hij niet meer kon lachen om een grapje. In zijn gedachten over de ShadowClanner verzonken, was hij eventjes de WindClan apprentice vergeten. Oops. Tenminste, totdat deze zijn mond opentrok en hem vertelde dat zijn reden voor de witte schim een stuk logischer klonk. "Dankje," reageerde de bruine tabby. "Ik weet ook echt niet waarom hij zo boos deed. De vorrige keer dat ik hem had gezien hadden we juist veel gelachen." Hij wist eigenlijk niet waarom hij Settleddust in een beter licht probeerde te schilderen bij de jongere apprentice. Misschien omdat hij toch het gevoel had dat de warrior zijn vriend was? Maar dat was nu even een bijzaak, want de rood-witte kater stelde zich voor als Falconpaw en vertelde dat dit alles zijn schuld was. Ardentpaw schudde zijn kop. "Nee, het is een beetje de schuld van ons allemaal. Settledust reageerde te sterk, ik dacht niet na over mijn woorden en jij wilde gewoon wat plezier hebben." Vertelde hij de ander. "En ik ben Ardentpaw trouwens, leuk je te ontmoeten." Ja, ondanks alles vond hij het nog wel leuk om kennis te makken met Falconpaw, daarbij was het ook wel een goede grap geweest.
Falconstrike
Member
Bo~
1222
Actief

CAT'S PROFILE
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimedo 28 nov 2019 - 20:55

De andere kater was echt heel boos geweest, maar misschien was het maar beter ook dat de kater weg was gegaan, hij wilde hem niet nog bozer maken dan dat de kater al was.. Maar de andere kater die was achtergebleven was veel aardiger, gelukkig. Hij sprak dan ook dat het idee van de Thunderclanner veel beter klonk dan die van de andere kater die zojuist was weg gelopen, want hij kon zich niet indenken dat dit echt een waarschuwing was geweest van StarClan... "Dankje," klonk er dan ook van de oudere kater af. "Ik weet ook echt niet waarom hij zo boos deed. De vorrige keer dat ik hem had gezien hadden we juist veel gelachen." Hij knikte even langzaam en keek naar de richting waar de shadowclanner naar toe was gegaan. Hij wist het ook niet, maar goed hij kende de ShadowClanner dan ook totaal niet, dus dat was niet zo heel erg gek. Hij sprak vervolgens dat het zijn schuld was dat alles zo was gelopen, hij wilde er alleen maar een grapje mee maken! Echt, hij bedoelde het allemaal niet zo verkeerd. "Nee, het is een beetje de schuld van ons allemaal. Settleddust reageerde te sterk, ik dacht niet na over mijn woorden en jij wilde gewoon wat plezier hebben." hij knikte even langzaam, want in ieder geval van zijn part had hij gelijk. Hij wilde wat plezier maken en toen hij de kans zag pakte hij hem ook met beide handen aan. "En ik ben Ardentpaw trouwens, leuk je te ontmoeten." klonk er van de kater af, waarop hij weer voorzichtig begon te glimlachen. De kater was dus echt niet boos op hem, anders had hij het al wel weer naar zijn oren geslingerd gekregen. "Ook leuk om jou te ontmoeten, ondanks alle omstandigheden." sprak hij met een onhandige glimlach tegen de kater. Hij meende het wel, deze kater leek hem wel een kater waar je plezier mee kon trappen, die andere kater totaal niet. Dus hij vond het oprecht leuk dat hij nog met de kater hier over was. "Ik wilde inderdaad een grapje uithalen... Het was niet mijn bedoeling dat er zoveel ophef van was gekomen.. het was gewoon ideaal." sprak hij met dezelfde onhandige glimlach die eerder had gedragen. Hij had echt niet gewild dat hij een probleem had veroorzaakt.
Ardentheart
Member
Elfje
881
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 dec 2019 - 15:15

Falconpaw vertelde hem dat, ondanks alle omstandigheden, het ook leuk was om hem te ontmoeten. Hij ging verder door te bevestigen dat hij inderdaad alleen maar een grapje uit te haten en dat hij helemaal niet zoveel ophef had gewild. Ardentpaw knikte. Dat kon hij zeker allemaal begrijpen. Hij kon ook begrijpen dat het inderdaad een ideale situatie was geweest voor deze grap en nu het allemaal voorbij is zou hij niet ontkennen dat hij waarschijnlijk hetzelfde had gedaan. "Ach, alles in nu toch goedgekomen en het was zeker een goede grap!" Sprak de tabby met een glimlach. "Veel beter als de vorrige keer dat ik dacht dat er geesten waren hier in het SkyClan territorium. Toen was het een gekke boomstronk geweest," ging hij vrolijk verder. Ja, dat was uiteindelijk ook lachen geweest, maar alleen om het idee dat ze zo dom waren geweest te denken dat een boom een geest kon zijn. "En jij, denk jij echt dat dat StarClan was? Heb jij wel eens eerder een geest gezien? Of denk je dat die alleen in de Silverpelt bestaan?" De vragen stroomden uit zijn mond en waarschijnlijk overweldigde hij Falconpaw, die hij pas net had ontmoet, hiermee. Maar dat inzicht had hij op het moment niet, want hij mocht de rood met witte WindClan apprentice wel en dan bleef hij maar praten.
Falconstrike
Member
Bo~
1222
Actief

CAT'S PROFILE
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimedi 17 dec 2019 - 18:38

Hij had liever gehad dat de andere kater ook zou gaan lachen, maar die was in plaats daarvan weg gegaan en hij betwijfelde het of hij de kater ooit nog een keer zou gaan zien... Hij had wel sorry gezegd, dus in dat opzicht zat hij dan ook niet heel erg verkeerd... Toch? Hij vond het jammer, maar niet iedereen had dezelfde humor, dat bleek dan wel weer. "Ach, alles in nu toch goedegekomen en het was zeker een goede grap!" klonk er van de thunderclan kater af met een glimlach, waarop hij wat breder terug glimlachte naar de kater. Hij was blij dat de kater het in ieder geval wel een leuk grapje vond! Dan was het toch nog soort van geslaagd. "Veel beter als de vorrige keer dat ik dacht dat er geesten waren hier in het SkyClan territorium. Toen was het een gekke boomstronk geweest," klonk er van de kater met een glimlach. Hij keek de kater even verrast aan, waarna hij grinnikte. Dat was ook nou eens een avontuur! Dat klonk echt super tof, maar aan de andere kant ook heel erg beangstigend. "En jij, denk jij echt dat dat StarClan was? Heb jij wel eens eerder een geest gezien? Of denk je dat die alleen in de Silverpelt bestaan?" Hij knipperde voor een moment even verbaasd op alle vragen die hij opeens kreeg, waarna er even een 'hmm' uit zijn bekje kwam. Hij had er nooit echt goed over na gedacht als hij heel eerlijk was. "Ik denk niet dat het StarClan was.. die geven meestal op een andere manier toch aan dat ze het er niet mee eens zijn?" sprak hij nadenkend tegen de kater. Dat leek hem tenminste. "En ik heb nog nooit een geest gezien! Maar ik denk wel dat ze er zijn. Ik bedoel... Clankatten gaan naar StarClan of de Dark Forest, maar.. waar gaan rogues heen? En Kittypets?" sprak hij, terwijl hij naar de kater keek. Bleven die dan hier? Als geesten rond dwalend op de plekken waar ze gewoond hadden? Dat was voor hem natuurlijk wel heel erg interessant om te weten. Hij moest vaker nadenken over dit soort dingen!
Ardentheart
Member
Elfje
881
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 dec 2019 - 18:14

Niet StarClan? Ja hij wist het zelf ook niet helemaal zeker, dus ergens kon hij dat punt wel zien. Maar Falconpaw gaf er wel geen verklaring bij waar die witte schim dan wel vandaan had kunnen komen. Toch, hij zou ook niet weten hoe StarClan dat wel een teken gaf dat ze het ergens niet mee eens waren. Ardentpaw haalde dan ook zijn schouders op. "Geen idee, ik ben geen Medicine Cat of leider," reageerde hij. Dat leek hem nog eens wat; met StarClan kunnen praten. Maar hij was ook wel blij dat dat niet hem was. Het leek hem een veel te grote verantwoordelijkheid om met hem mee te dragen. "En ik heb nog nooit een geest gezien! Maar ik denk wel dat ze er zijn. Ik bedoel... Clankatten gaan naar StarClan of de Dark Forest, maar.. waar gaan rogues heen? En Kittypets?" Dat was inderdaad wel weer een goed punt, eentje waarop hij nogmaals geen antwoord had. "Ik zou het niet weten, maar waarom zouden we die dan nooit zien? Ik bedoel er zijn genoeg katten die het rogue territorium in gaan en ik ben al een paar keer in de Twoleg place geweest en toen had ik echt geen geesten gezien. Zijn die dan doorzichtig?" Dat zou een antwoord op de vraag kunnen zijn, maar waren er anderen?
Falconstrike
Member
Bo~
1222
Actief

CAT'S PROFILE
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimewo 18 dec 2019 - 23:35

Ardent haalde zijn schouders op toen hij sprak dat StarClan hen vast op een andere manier had laten weten dat ze het niet eens waren met het gesprek die ze aan het voeren waren. Daar was hij overtuigd van, anders hadden ze toch ook allang die katten uit BloodClan die niet in StarClan geloofden gestraft? Of niet dan? Hij wist het niet zeker, maar in zijn oren klonk het best logisch. "Geen idee, ik ben geen Medicine Cat of leider," klonk er van de kater af. Hij knikte even, hij was het ook niet. Ze zouden het waarschijnlijk pas weten als ze zelf zouden overlijden, dan zouden ze naar StarClan gaan en zouden ze alle geheimen weten die StarClan zelf had bedacht. Hij sprak vervolgens dat hij nog nooit een geest had gezien, maar dat ze er vast wel moeten zijn! Want waar anders gingen ze naar toe toch? Dan moesten ze toch hier blijven? "Ik zou het niet weten, maar waarom zouden we die dan nooit zien? Ik bedoel er zijn genoeg katten die het rogue territorium in gaan en ik ben al een paar keer in de Twoleg place geweest en toen had ik echt geen geesten gezien. Zijn die dan doorzichtig?" zijn blauwe ogen werden groot. Wat als dat het was! Dat zou zoooveel verklaren! Hij knikte even nadenkend en vernauwde zijn ogen iets terwijl hij omhoog keek. "Misschien wel! Zoals StarClan ook wanneer ze willen hunzelf kunnen laten zien... misschien is dat wel hetzelfde als met de kittypets en rogues!" sprak hij met grote blauwe ogen gericht op de kater. Dat zou toch veel verklaren! Maar in plaats van dat ze naar StarClan gingen bleven ze hier!
Ardentheart
Member
Elfje
881
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimeza 21 dec 2019 - 0:39

Hij zag hoe Falconpaw zijn kop naar de hemel lichte met een nadenkelijke uitdrukking op zijn gezicht. Had hij nou echt zoiets belangrijks gevraagd dat hij er echt over na moest denken? Om eerlijk te zijn zei hij gewoon vaak de eerste de beste dingen die in zijn kopje opkwamen en dit was er een van. Hij had geen intentie gehad om de mysteries van geesten te gaan ontrafelen, net als de vorrige keer, maar Falconpaw had dat wel. Niet dat hij het heel erg vond, maar hij was niet de allerbeste in lange, serieuse en filosofische gesprekken. Hij kon zich nou eenmaal niet op een ding tegelijk concentreren meer dan de helft van de tijd. "Misschien wel! Zoals StarClan ook wanneer ze willen hunzelf kunnen laten zien... misschien is dat wel hetzelfde als met de kittypets en rogues!" De ogen van de WindClanner waren groot bij deze woorden en het leek alsof hij een hele revelatie had gedaan. Maar, moest Ardentpaw toegeven, hij had daar zeker wel een punt. Als StarClan kon kiezen om zich te laten zien, waarom konden de geesten van kittypets en rogues dat dan niet? Zij hadden toch ook voorouderen, want iedere kat had een familie. Ze moesten vast ergens heen gaan, ook al mochten de clan katten dan misschien niet weten waar naartoe. Of zouden ze gewoon op de wereld blijven ronddwalen? Hij wist het niet, maar hij was bang dat hij er zelfs niet achter zou komen al zou hij dood zijn. Want die katten gingen niet naar StarClan of het Dark Forest want ze geloofden daar niet in en hij wel. Ardentpaw kon dan ook alleen maar hopen dat hij een goed leven zou leven en in StarClan terecht zou komen. "Ik denk dat dat inderdaad het meest logishte antwoord is waar we op gaan komen. Toch, ik vind het maar een beetje een naar idee hoor, in een wereld rondlopen waar je op iedere plek, ieder moment gewoon omringt kunt zijn door geesten van katten die niet naar StarClan kunnen." Hij rilde even bij die gedachte. Nee, daar moest hij gewoon niet aan denken en dan zou het wel goed gaan. Als hij hier aan zou blijven denken dan zou hij de wereld nooit meer normaal kunnen zien. Nee, dan zou hij voor altijd overal geesten zien en hij dacht niet dat hij dan nog een rustig leven kon lijden.
Falconstrike
Member
Bo~
1222
Actief

CAT'S PROFILE
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimevr 27 dec 2019 - 22:55

Het leek hem alleen maar logisch dat die katten hier bleven. Dat ze rondspookten op de wereld en keek naar hun familie en nageslacht. Hij wist niet waar ze anders naar toe moesten gaan. Hij kon niet indenken dat katten die niet in StarClan geloofden zomaar verdwenen om nooit meer terug te komen. Dat kon hij niet indenken, dat zou toch niet kunnen..? Of wel? Nee, die bleven vast hier. Die gingen niet naar StarClan immers anders hadden leaders en medicine cats vast al wel verteld dat kittypets en rogues zich bevonden in StarClan. Dus het enige logische antwoord waar hij aan kon denken was dat de geesten zich konden laten zien wanneer ze wilden. Of misschien wel nooit konden laten zien, maar er wel waren. Dat was pas raar! Dan keken ze naar alles wat je aan het doen was zonder te weten dat zij keken! Van StarClan wist je dat ze aan het kijken waren maar dit..? "Ik denk dat dat inderdaaf het meest logishte antwoord is waar we op gaan komen. Toch, ik vind het maar een beetje een naar idee hoor, in een wereld rondlopen waar je op iedere plek, ieder moment gewoon omringt kunt zijn door geesten van katten die niet naar StarClan kunnen." klonk er, waarna de kater even rilde. Hij knikte instemmend op de woorden van de kater, het was een naar idee. Daar was hij het zeker mee eens. "Ze kunnen zelfs op dit moment hier zijn zonder dat we het weten." Sprak hij huiverend tegen de andere kater. Dat was toch een vreselijk idee of niet dan? Konden ze dan ook in hun kampen komen en alles leren over de clans??
Ardentheart
Member
Elfje
881
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimema 6 jan 2020 - 19:05

De WindClanner voegde nog wat toe aan het wat macabere idee; dat ze zelfd nu hier konden zijn zonder dat ze het zouden weten. Hij klonk er net zo huiverig over als dat Ardentpaw zich voelde, maar of dat nou zo geruststellend was. "Oh, ik moet er niet aan denken," reageerde hij. "Misschien kunnen we het over een leuker onderwerp gaan hebben?" Stelde hij voor met een nerveus lachje, nog steeds niet helemaal op zijn gemak na de theorie die ze over geesten hadden bedacht. Toch, hij zou dan niet weten waar ze over konden praten, want hij kende Falconpaw niet echt, maar alles zou toch beter zijn als met het gekke idee van geesten die je in de gaten hielden verder te praten. Misschien zouden ze trainingen kunnen vergelijken of... "Heb je meer van dit soort grappen uitgehaald? Daar wil ik wel over horen," stelde hij voor. Ja, dat zou wel voor een luchtiger gespreksonderwerp zorgen.
Falconstrike
Member
Bo~
1222
Actief

CAT'S PROFILE
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimedi 14 jan 2020 - 1:40

Hij had er nooit overna gedacht, over geesten die hier op deze wereld konden rondspoken, maar nu hij er eindelijk over na had gedacht was het iets wat niet zomaar meer zijn hoofd uit zou gaan. Nu was het iets wat hij voor altijd zou gaan onthouden en wat regelmatig terug zou komen in zijn hoofd. Oké, nu snapte hij wel dat de andere kater uit ShadowClan er misschien ook wel bang voor was geweest. En dat ze zo schrokken van zijn grapje. Want wat nou als het een echt grapje was geweest?? Dat was toch super eng geweest? Ja nee, nu zou hij dat soort dingen ook gaan denken als er iets gebeurde dat niet verklaard kon worden door logica of StarClan! Misschien was dat witte wel een echte geest geweest! Een rogue die ook een grapje wilde maken ofzo. "Oh, ik moet er niet aan denken," klonk er van de kater af, waar op hij instemmend knikte. Hij moest er inderdaad niet aan denken, ze konden immers gewoon overal zijn! Nee dankje, dat gingen ze dus even niet doen. "Misschien kunnen we het over een leuker onderwerp gaan hebben?" klonk er met een nerveus lachje van de kater en hij was het er meer dan mee eens. Beter dat ze zich er niet nog dieper in gingen denken, want anders zou het nooit meer goed komen en waren ze al helemaal bang voor alles. Dat moesten ze ook niet hebben toch? "Heb je meer van dit soort grappen uitgehaald? Daar wil ik wel over horen," klonk er van de andere kater af, waardoor hij even knipperde. Als hij heel eerlijk was niet eens, hij was te druk bezig met het entertainen van kittens dat hij daar niet eens op lette. "Eigenlijk.. niet." sprak hij even met een onhandige glimlach op zijn snuit. Ja, hij kon er niets anders van maken. Hij was er gewoon niet zo goed mee en het moest net een goed moment zijn waar hij in kon springen. Dan werkte het alleen maar. "Dit was net het goede moment.. dus ik greep m'n kans." Sprak hij even met een grinnik tegen de andere kater. "Jij ooit zo'n goede kans gepakt?" Vroeg hij even geamuseerd aan de andere kater.
Ɓσ
Ardentheart
Member
Elfje
881
Actief

CAT'S PROFILE
Rank:
Ardentheart
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimezo 9 feb 2020 - 21:09

Toen Falconpaw uitlegde dat dit zijn eerste grap in deze geest was, vond Ardentpaw dat wel wat jammer. Hij had zeker kunnen lachen om een paar verhalen, maar dat leek er nu niet in te zitten. "Nee, ik ben meer op avontuur gegaan dan dat ik grappen heb uitgehaald," vertelde hij met een lachje. Natuurlijk hadden die avonturen er genoeg kattenkwaad in. "Maar...Een keertje viel wel de deputy van Shadowclan voor mijn neus uit een boom op fourtees, dat was zeker wel om te lachen." herinnerde hij zich met een grinnik. Acorndust zou vast niet blij zijn dat hij dat verhaal doorvertelde, maar hij had niet het gevoel dat Falconpaw veel kwaad kon. Daarbij zouden een hele hoop oudere katten het vast niet geloven. Misschien zou de rood-witte apprentice voor zijn neus hem ook wel niet geloven. Het was ook wel een beetje een gek verhaal.
Falconstrike
Member
Bo~
1222
Actief

CAT'S PROFILE
Falconstrike
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitimedo 20 feb 2020 - 22:24

Hij was niet de grootste grappenmaker en dat wist hij zelf ook wel. Maar dit was toch wel even iets wat speciaal was, speciaal dat het hem gelukt was voor een keer om een geniale grap uit te halen. Of het hem vaker zou gaan lukken wist hij niet zeker, maar hij vond het wel leuk dat het hem tenminste één keer gelukt was. Het zou hem vast nog wel een keertje lukken, in zijn hele leven dat hij nog voor zich zou gaan hebben. Hij stond nog aan het begin van zijn leven, immers. Eentje waar hij niet op kon wachten tot hij nog meer zou gaan groeien. Hoe zijn leven er uit zou gaan zien! Hij kon niet wachten. ”Nee, ik ben meer op acontuur gegaan dan dat ik grappen heb uitgehaald,” sprak de kater tegen hem met een lachje, waarop hij breed naar de ander glimlachte. Dus hij was al heel erg vaak ergens naar toe gegaan dus! Zou hij alle territoria ook al hebben gezien? Want dat was wel iets wat hij nog erg graag wilde gaan zien, verschillende territoria. ”Maar...Een keertje viel wel de deputy van Shadowclan voor mijn neus uit een boom op fourtrees, dat was zeker wel om te lachen.” klonk er met een grinnik van de andere kater af, waarop hij zelf ook wel moest grinniken, dat zeker. Dat leek hem super grappig om te zien! Vooral omdat het een kater met status was. ”Echt?! Ik wou dat ik dat ook kon zien!” sprak hij met een luide grinnik tegen de ander, terwijl hij zijn ogen even kort sloot tijdens het grinniken. Hij hoopte ook dat hij dat soort dingen zou gaan zien! ”Wat deed hij überhaupt in de boom??” Vroeg hij even geïnteresseerd aan de ander. ShadowClanners waren immers niet de beste klimmers van het woud! Of de kater had stiekem SkyClan bloed… dat kon wel!
Ɓσ
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Remaining Ruins   Remaining Ruins - Pagina 2 Icon_minitime

Remaining Ruins
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: Other Territory :: Lost Territory :: Hope Farm-
Ga naar: