Sean 56 Actief She may be sweet honey, but she's always ready to sting
| |
| Onderwerp: Sean be gone topic di 6 aug 2019 - 18:36 | |
| Heyhoi
Ik zal dit topic gebruiken voor afwezigheid.
Komende week zal ik wss minder aanwezig zijn doordat mijn gezondheid weer wankel aan het gaan is en ik bij gevolg me ook niet zo lekker voel in mn vel. Ik ben bijna constant moe en beverig en heb moeite met deftige lijnen te typen, dus posten zal er wss niet inzitten voor me soonish. Sorry voor het ongemak iig. MAKE ME A HERO
|
|
Sean 51 Actief Nothing is safe
| |
| Onderwerp: Re: Sean be gone topic ma 19 aug 2019 - 16:45 | |
| Jup, de rest van augustus zal ik er ook niet veel kunnen zijn. Herexamens inkoming + ik ben zo handig geweest om vast te komen in een vleesmachine met mijn hand. Ik wil niet in gory details gaan; maar ik ben ok, geen long lasting damage whatsoever; maar ofc wel wonden en veel tape en verband :")
Als er echt topics zijn die asap moeten bijgepost worden kan ik proberen met een hand een postje te schrijven, voor nu mag ik niet teveel doen met mn gehavende hand, so yeayea... Geef maar een por en dan post ik. |
|
12 269 Actief My name is Brittlepaw. I'm the apprentice sent by Shadowclan!
| |
| Onderwerp: Re: Sean be gone topic di 10 maa 2020 - 9:14 | |
| Hi all Ik weet dat ik plots ben verdwenen. Ik had hier mijn redenen voor. Hieronder de redenen en hoe lang het nog zou duren. - Spoiler:
Kort na mijn examens zijn twee van mijn beste vrienden in het ziekenhuis terecht gekomen, de een door zijn epilepsie en de ander door een auto ongeval. Ik spendeerde veel tijd bij hen, keek ook achter hun dieren en huis terwijl ze dat zelf niet konden en hielp hun waar het kon aangezien ik vakantie had. Kort hierna startte mijn eerste stage als verpleegkundige. Ik heb geen enkele ervaring in stage en de eerste week van mijn stage was ik gewoon te moe iets te doen. Nu... De tweede week ging super, ik leerde zoveel en had het zo naar mijn zin, maar dat geluk was van korte duur. Mijn opa werd opgenomen op de afdeling waar ik stage doe. Ik doe stage op in een (palliatieve) geriatrisch centrum in het ziekenhuis. Met andere woorden, het was deels mijn job om mijn opa te verzorgen, ondanks de beloften dat we als studenten dit nooit zouden moeten doen. Mijn opa kwam ook binnen als palliatieve patiënt, DNR code 3 wat essentieel betekend comfortzorg. Dit wil zeggen, verlicht de pijn en zorg dat ie goed kan gaan. Het was emotioneel zo zwaar, om elke dag zo dicht geconfronteerd te worden met de dood en dat dan al meteen iemand die me zo dierbaar is. We zijn nu 3 weken verder. Vorige week heb ik de griep gehad met een longontsteking, wat betekende dat ik de laatste week van mijn stage niet mocht werken. Ik ben nog steeds ziek, mijn opa word elke dag slechter en slechter en ik kan hem niet gaan bezoeken tot ik 100% beter ben (dit is om besmetting op de afdeling te voorkomen, griep is zowat dodelijk voor de geriatrische patiënt). Ik ben beter, emotioneel, dan enkele weken geleden, maar nu komt de bijkomende stress van verandering omtrent de stage door ziekte (Ik moet dagen, documentatie en presentaties inhalen; nieuwe planningen en such). IK ben al geen ster als het op veranderingen aankomt, het geeft me immens veel stress. Ik houd mezelf sterk, afscheid heb ik al kunnen nemen, maar een geliefde zo close zien aftakelen is iets dat nooit went, denk ik.
Hoe lang zal ik dan nog afwezig zijn? Ik weet het eerlijk gezegd niet. Ik zou zeggen, nadat al dit heeft gesettled. Of dat nog een week is, enkele dagen of nog een maand, weet ik niet. Het spijt me enorm dat ik sommige mensen laat wachten, maar het enigste dat ik voor nu kan doen is mijn situatie uitleggen en mijn excuses aanbieden voor het ongemak. Als er enige dingen zijn die urgent zijn of je hebt me nodig kan je me altijd bereiken via discord.
WITH BRITTLE BONES AND A LIONHEART
|
|
| Onderwerp: Re: Sean be gone topic | |
| |
|