Bregje 399 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FanClan Discussion zo 25 aug 2013 - 10:20 | |
| Ik ben al bijna klaar XD Ik was net bezig hem in een topic te zetten. Maar bedankt voor het aanbod ^^
Edit: Jeej! Moonclan is geopend ^^ |
|
Mattijn 265 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FanClan Discussion ma 24 feb 2014 - 10:28 | |
| Mag je al in een clan zitten? |
|
Bo~ 554 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FanClan Discussion wo 26 feb 2014 - 16:19 | |
| Ik ben blij dat de Community echt van start gaat :') Heb wel een keer zin om weer met Fanclans bezig te zijn <3 |
|
PENTAHOLIC (Marieke) 177 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FanClan Discussion do 27 feb 2014 - 21:45 | |
| Crookedpaw: *ish hyper and stuff* Pitchsong: *thinks: stop that cat before things happen* |
|
Yanthe 802 Actief I'm thє king of my own land. Facing tєmpєst of dust, I'll fight until thє єnd. Crєatures of my drєams raisє up and dancє with mє! Now and forєvєr, I'm your king!
| |
| Onderwerp: Re: FanClan Discussion wo 17 dec 2014 - 14:42 | |
| En wederom is het gedeelte van de Fanclans weer tot leven gewekt. Thanks Marijn & Bunny ;D |
|
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FanClan Discussion wo 17 dec 2014 - 14:46 | |
| Ik heb dus een idee voor een fanclan, maar ik vroeg me af: Moet je per-se toestemming vragen voor "Clans" zoals The Curse of the Castle? Dus Clans/groepen die iets speciaals of bovennatuurlijks hebben? |
|
4 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FanClan Discussion do 18 dec 2014 - 19:22 | |
| |
|
Marieke 234 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FanClan Discussion do 18 dec 2014 - 19:37 | |
| mèh, ik heb een FanClan-idee, maar het is een beetje geïnspireerd door ChimeraClan (ik kende het idee voordat het een forum werd) en nu weet ik niet of ik het wel zal doen omdat ChimeraClan nu een forum heeft :/
(ChimeraClan is een fanclan van een ander forum) |
|
Babs 1620 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FanClan Discussion di 28 jul 2015 - 19:56 | |
| Ik heb een ideetje voor een Fanclan, en dat kan meerdere kanten opgaan. Dus input zou welkom zijn ;x; Sowieso zullen de High Ranks de eerst komende tijd NPC zijn en in de RPG vervangen worden als de RPG een tijd actief is, zodat het niet first come first claim is en de high ranks wat actief blijven. Ze mogen dan ook in posts gebruikt worden en de spelleiding zal ze voor grotere events besturen zoals ceremonies, patrols enzo. Maar nu heb ik een idee op Deviantart gezien waar ook warriors NPCS zijn en iedereen joint als een kitten en dan groeit in de clan zelf. Nu weet ik niet of dat in een fanclan leuk zou zijn, aangezien je met een heel stel mensen 'opgroeit' of dat het juist wat minder zou zijn, namelijk omdat het geduld kost. Ik wil 't sws uitproberen met de NPC high ranks, en heb wel heel wat ideeën voor de fanclan, maar ik wil graag dat het loopt x'D Ik ben vooral bang dat mensen zoiets hebben van nah als er geen High ranks beschikbaar zijn. - High Ranks:
Leader: Lightningstar (Lightningfur) - A lean white she-cat with some golden patches. A talented strategist, but not physically strong or outstanding in other skills. Some cats talk of conspiracy on the subject of her rank, as she was the mate of the previous leader. But still, she takes it all in stride and tries to affirm her reign with an iron claw.
Deputy: Waspheart - A large golden-brown tabby tom with a distinct white patch on his chest. A cat with a firm belief what is right or wrong and who isn’t afraid to make sure his beliefs are the ones which are carried out. Sometimes completely overrules his leader in his enthusiasm, but might be one of her greatest assets, as he makes sure that cats won’t try to overthrow Lightningstar.
Medicine cat Stormface - A handsome silvery gray tabby tom with a lean build and a slight tendency to be lazy. Not the most enthusiastic medicine cat and not a cat with a lot of affinity for herbs, but still a compassionate healer. No one is really quite sure why he wanted to be a medicine cat, but ever since he could was old enough to become an apprentice, he shouted he wanted to be one. Quite the flirty personality, but never takes it as far as a serious relationship, as that is, of course, forbidden by the code.
|
|
Bunny 2041 Actief
| |
| Onderwerp: Re: FanClan Discussion wo 29 jul 2015 - 14:28 | |
| Ik vind de hoge rangen al heel leuk Babs :') Het lijkt me wel een leuk idee om iedereen vanaf kits af aan te laten opgroeien, iets dat ik in de RPG hier altijd leuk vind - zo kun je het karakter helemaal bepalen. Maar ik weet niet of het zo handig is dat élke warrior een NPC is.. In ieder geval lijkt het mij het best dat je dan ook een lijstje maakt met de warriors, hun karakter, uiterlijk en eventueel relaties, zodat de clan ook een beetje samenhangt. En dan paren maken met de warriors en de mensen zich kunnen laten aanmelden als in een nestjesaanmelding (maar miss minder uitgebreid :'))
In ieder geval, ik zou zeker willen helpen als je hulp nodig hebt ^^ |
|
| Onderwerp: Re: FanClan Discussion | |
| |
|