Nieuwe FanClans??

IndexGebruikerslijstRegistrerenLaatste afbeeldingenInloggenZoeken
We're part of a story, part of a tale. We're all on this journey, no one is to stay. Where ever it's going. What is the way?
Welcome
Warrior Cats is een rollenspel gebaseerd op de serie 'Warriors' van Erin Hunter. Je verkent hier al schrijvend de geliefde wereld van de Clankatten, rogues en kittypets. Dit doe je door je eigen karakter aan te maken, waarbij je bijna alles zelf mag bepalen over uiterlijk en karakter. Wild of tam, goed of slecht, sociaal of eenling? Help jij oorlogen te voorkomen? Of ben je een van de katten die hongerig opzoek is naar een groter territorium en meer macht? Het kan allemaal op Warrior Cats.
KIND OF WEATHER
NEWLEAF
Season
Newleaf, 10°C - 20°C
Langzaam maar zeker komen de eerste bloemen weer op. De zon breekt weer door wat zorgt voor een aantal warme dagen. Newleaf zet alles in volle bloei.
WHAT'S HAPPENING
Current Event
BEWARE THE BEAST
THE ALLEGIANCES
Clans
THUNDERCLAN
RIVERCLAN
WINDCLAN
SHADOWCLAN
BLOODCLAN
THE MANAGEMENT TEAM
Staff
Admin
Admin
Admin
Mod
Mod
COME JOIN US
WC DISCORD

SWITCHERDIESWITCH
SWITCH ACCOUNT

Deel

Nieuwe FanClans??

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden 
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Nieuwe FanClans?? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 18:41

Beste leden,

Een aantal van jullie stuurde mij al een PB met de vraag wat er nu met de FanClans ging gebeuren. Waarom de tribes opeens weg zijn en het weer leeg is.

Ten eerste, de tribes zijn niet weg, ze staan nog steeds bij RPG training alleen dan wat meer verstopt. Je mag er nog steeds in RPGen. Waarom? We hebben hier veel tijd in gestopt en daarbij waren mensen er ook heel enthousiast over. Daarom hebben we ze nog wel, zodat ze niet compleet weg zijn.

Ten tweede, het liep niet echt met de tribes. Hierdoor zijn we weer aan het denken geslagen waarbij ik terug ging naar de officiële Warriors site, om weer eens daar te RPGen. Toen kreeg ik het idee om het misschien wat minder streng te maken, aangezien dit daar ook werkt.

De nieuwe FanClans werken als volgt:
* Iedereen mag een eigen topic aanmaken met een eigen Clan. In dit topic kunnen mensen RPGen.
* Je mag maximaal twee topics voor één Clan. Zo kun je bijvoorbeeld een info & RPG topic hebben en eentje waarin mensen zich kunnen aanmelden. (zodat dit niet door elkaar loopt)
* Er is geen regel van hoe veel regels je moet posten, probeer alleen wel een beetje meer te doen dan alleen; Hallo, zei Bluemask. (geen 5 regels dus)
* Wanneer een Clan al heel lang bestaat en ook heel actief is kan deze een sticky topic verdienen.

Ik wil nog even tegen jullie zeggen, ga zorgvuldig met deze vrijheid om. Het is een kans om de RPG weer lekker op een snel tempo te laten verlopen en weer even te genieten zonder alle strenge regels.
Alleen wanneer dit verkeerd afloopt en mensen gaan spammen in de normale RPG, er ruzies en andere dingen ontstaan, of helemaal niet meer in de normale RPG gepost wordt, zullen we ze helaas moeten sluiten, dan kunnen jullie die vrijheid blijkbaar niet aan.

Ik zou zo zeggen, veel plezier ^^

Mvg. Fireheart & het Team
Terug naar boven Ga naar beneden
Morticia
Member
Nieuwe FanClans?? DPKsfdL
110

CAT'S PROFILE
Morticia
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 18:44

Dus .. ik mag híer een FanClan posten? Sorry, het is niet helemaal duidelijk voor mij :3
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 18:45

Nee, op het nieuwe subboard bij RPG training als het open gaat C:
Morticia
Member
110

CAT'S PROFILE
Morticia
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 18:46

Áha, okidoki. Dankje ;D
Het leek mij wel wat om een eigen FanClan te openen, en dan ook nog te RPG'en zonder al te veel regels. Ik verheug me er zeer op :3
Avalanchefall
Member
128

CAT'S PROFILE
Avalanchefall
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 18:50

Ik ook, ga het dan ook meteen doen zodra het kan. Maar kunnen er nou verschillende mensen bij je fanclan aanmelden?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 18:51

Je mag zoveel fanclans joinen als je wil.
Avalanchefall
Member
128

CAT'S PROFILE
Avalanchefall
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 18:55

Idee: Misschien is het handig om wel meer gebieden te hebben en dat je dan boven je post zet in welk gebied je bent.
Firedance
Warrior Goddess Lightning
Nieuwe FanClans?? Fireda11
WazBeer
12040
Actief
Burning like embers, falling, tender, Longing for the days of no surrender, years ago.

CAT'S PROFILE
Rank: Senior warrior
Firedance
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 18:56

Dat kun je per Clan bepalen.
Als jij dat graag wilt kun je gebieden bedenken en dan tegen je Clanleden zeggen dat ze als ze in het topic posten even erbij moeten zetten waar ze op dat moment zijn.
Avalanchefall
Member
128

CAT'S PROFILE
Avalanchefall
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 19:01

Oké, zal ik doen.

ps, is een moeras wel een goede plaats?
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 19:04

mag ik een FanClan aanvragen? en zo ja, moet ik dat dan PB-en?
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 19:04

Je mag gewoon een fanclan aanmaken zover ik weet.
Avalanchefall
Member
128

CAT'S PROFILE
Avalanchefall
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 19:13

Ja, dus gewoon een topic aanmaken. Marre de Swampclan en de Moonclan zijn al bezet. Ik ben nu bezig met de eerste.
Strawberry
Member
Strawstache! (Babs)
6876

CAT'S PROFILE
Strawberry
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 19:16

Moonclan is inderdaad al door mij gemaakt ;p

Lol, ik zit nu eerder te kijken welke clans ik gezellig ga joinen x'D
Twilightsparkle
Member
Rainbowlicious ~
260

CAT'S PROFILE
Twilightsparkle
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 19:18

Mag je hier ook gewoon praten over de Fanclans?
Suntail
StarClan
Marieke
2083

CAT'S PROFILE
Rank:
Suntail
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 19:19

Ik heb net SparkClan aangemaakt
Swift
Member
Cesanne
265

CAT'S PROFILE
Swift
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 19:59

Cool! Ga meteen kijken wat ik kan maken <3.
Morticia
Member
110

CAT'S PROFILE
Morticia
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitimezo 27 nov 2011 - 20:03

FanClan's zijn awesome ;D
Is ook weer eens leuk om je eigen Clan te hebben :3
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Nieuwe FanClans??   Nieuwe FanClans?? Icon_minitime

Nieuwe FanClans??
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Warrior Cats :: General :: Bulletin Board :: Announcements-
Ga naar: