|
| Bo~ 1222 Actief If it's me, it'll be okay
| CAT'S PROFILEAge: Thirtythree moons ღGender: Tomcat ♂Rank: Moorrunner |
| Onderwerp: Edge of glory zo 28 jul 2019 - 22:15 | |
| Falcon was... leergierig. Dat was hij al toen hij een kleine kitten was, tot ergenis van zijn mama Amberstorm zo af en toe. Hij vond het niet alleen leuk om te leren, door te leren kon hij snel vooruit en zijn waarde aan de clan te laten zien. Door te leren kon hij zijn familie en vrienden beschermen, het meest belangrijkste! Als hij niet aan het leren was, dan was hij wel bezig met andere dingen. Met de kittens bezig zijn, andere katten helpen of zelf dingen ontdekken. Dat was ook de reden voor de kleine rode kater om de medicine cat den weer in te trippelen. "Goedemiddag!" sprak hij met een brede glimlach de den in, voor wie er ook binnen was. Er was altijd hulp nodig, toch? En anders kon hij vast iemand die ziek of gewond was vergezellen en zorgen dat het minder saai was voor ze.
+ Routnose :> |
| | | Kip 3539 Actief ★You are, I think, an evening star.
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Edge of glory ma 29 jul 2019 - 0:03 | |
|
Een hoge piepstem ontwaakte haar uit haar slaap. Vermoeid en wat verward kwam ze overeind, waarna ze zich pas besefte dat ze in slaap was gevallen tijdens het sorteren van de kruiden. Gefrustreerd gromde ze op zichzelf. In de nachten kreeg ze geen oog dicht, en op momenten dat ze juist haar aandacht erbij moest houden zakte ze plots opeens weg. De jonge poes was nog altijd in rouw om het verlies van haar twee oudste vrienden, Oceanstar en Panthersoul, die haar zo opeens ontnomen waren en het verdriet eiste een grote tol van haar, Toch probeerde ze terug te komen in the swing of things, maar erg goed lukte het niet. Ze miste hen. Daarom was het fijn om afleiding te hebben, waardoor ze haar vacht kort plat legde en naar de ingang van de grot stapte, waar ze Falconpaw aan trof. Wat vertederd keek ze naar de jonge kat, hopend dat haar vermagerde gestalte en de donkere halve maantjes onder haar ogen hem niet af zouden schrikken. "Hoi Falconpaw," begroette ze hem warm. Lizardpath was er nu al een tijdje en hoewel ze hoopte dat haar vriendin niet snel haar rang af zou leggen, kon ze soms niet anders dan denken aan een tijd dat zij ooit een apprentice zou krijgen. Daarom ook was ze altijd blij om jonge katten hier te zien zonder dat er iets mis was, want dat was een teken dat er nog altijd katten waren die haar vak interessant vonden, en die vertelde ze er graag over. "Kan ik je helpen met iets?"
|
| | | Bo~ 1222 Actief If it's me, it'll be okay
| Onderwerp: Re: Edge of glory ma 29 jul 2019 - 0:16 | |
|
De medicine cats waren altijd druk; en hij had echt respect voor ze! Zoals het hoorde, dat wist hij. Maar ook als het niet zo hoorde, had hij wel respect voor ze. Ze hadden zoveel kennis en dan ook nog eens een band met Starclan, wat erg belangrijk was. Daarom voelde hij zo'n diep respect voor de medicine cats. En dan ook nog precies weten welk kruid voor wat gebruikt kon worden.. pfoe zijn kop zou ervan draaien als hij dat allemaal moest leren! Dat kon hij echt niet! Routnose was de eerste in de den die reageerde en naar voren trad. Ze zag er moe uit!! Nu wist hij het zeker, hij moest helpen! "Hoi Falconpaw," klonk er warm van de poes af, waarop hij breed glimlachte. "Goedemiddag Routnose!" sprak hij met dezelfde glimlach op zijn gezicht. Ja, hij was er echt honderd procent zeker over. Hij zou vandaag Routnose's dag lichter maken zodat ze wat meer kon rusten! "Kan ik je helpen met iets?" klonk er vervolgens, waarop hij lichtjes grinnikte. "Dat is precies dezelfde vraag dat ik aan u wilde stellen!" sprak hij met een enthousiaste zwiep van zijn staart. Hij kon het niet helpen! Als hij vrij was om iets te doen, dan ging hij helpen! "Kan ik u met iets helpen?" sprak hij met een brede glimlach tegen de poes. Al was het maar iets kleins, gewoon zodat zij het niet meer hoefde te doen.
|
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Edge of glory wo 31 jul 2019 - 0:10 | |
|
De zoon van Amberstorm begroette haar vrolijk en Routnose gunde hem een warme glimlach. "Dat is precies dezelfde vraag dat ik aan u wilde stellen!" ze knipperde even wat verbaasd met haar ogen, eigenlijk iets te vermoeid voor het eindeloze enthousiasme van de kitten, maar toch dankbaar voor de afleiding die hij bracht. "Kan ik u met iets helpen?" vertederd keek ze hem aan en dacht kort na. "Dat is heel lief van je Falconpaw, alleen, uhm, ik ben bang dat de taakjes die ik te doen heb nogal saai zijn," dat hoorde er nu eenmaal bij. Zij vond de simpelere dingen, zoals nesten op orde brengen, altijd wel therapeutisch. Voor een kitten zou dat echter wel eens goed saai kunnen zijn. "Ik was kruiden aan het sorteren. Als je wilt mag je helpen, maar als je liever met je vriendjes wilt spelen is dat ook helemaal goed, hoor!"
|
| Onderwerp: Re: Edge of glory do 1 aug 2019 - 23:53 | |
|
Routnose gunde hem een warme glimlach toen hij haar vrolijk begroette, Routnose was altijd heel aardig van wat hij kon zien. Moest ook wel, als medicine cat! Maar hij had ook verhalen gehoord over die grumpy medicine cats... Nee dan waren Routnose en Lizardpath een heel stuk fijner en beter om te hebben! Toen hij vertelde dat hij precies dezelfde vraag aan haar wilde stellen knipperde de poes verbaasd met haar ogen. Was ze dat niet gewend dat katten haar hulp gaven? Ondanks dat zij hen zoveel hielp..Dus hij verduidelijkte de vraag door te vragen waarmee hij haar kon helpen. Want daar was hij goed in! In helpen. Hij wist dan niet veel van dit vakgebied af, maar zolang hij kon helpen was hij blij. En dat zou Routnose misschien ook wel fijn vinden! "Dat is heel lief van je Falconpaw, alleen, uhm, ik ben bang dat de taakjes die ik te doen heb nogal saai zijn," klonk er van de poes af, waarop hij even zijn oortjes draaide. Vond hij niet erg, de nursery kon soms ook heel saai zijn! En niks doen was ook maar saai. Beter iets te doen dan ergens in het gras liggen, toch? "ik was kruiden aan het sorteren. Als je wilt mag je helpen, maar als je liever met je vriendjes wilt spelen is dat ook helemaal goed, hoor!" Zijn oortjes schoten meteen naar voren, hij kon ergens mee helpen! Ietwat enthousiast zwiepte zijn staart heen en weer, zijn ogen sprankelend terwijl hij breed glimlachte naar de poes. "Nee, ik wil helpen!" sprak hij met dezelfde glimlach. Hij wist dan misschien niet welk kruid wat was... maar dezelfde dingen bij elkaar leggen zou hij toch wel moeten kunnen! "Als u het niet erg vindt tenminste! Ik zou u niet in de weg willen lopen, natuurlijk!" Dat was wel een belangrijk punt. Hij zou haar niet in de weg willen lopen.
|
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Edge of glory ma 19 aug 2019 - 20:37 | |
|
Ze grinnikte om zijn enthousiasme, dankbaar dat hij zo vrolijk en goedgehumeurd was. Routnose was altijd blij wanneer er katten kwamen voor andere redenen dan dat ze hulp nodig hadden. Het zou je nog verbazen hoe weinig dat gebeurde. "Oh nee hoor! Je bent meer dan welkom Falconpaw, bedankt," snorde ze warm, blij met de afleiding. Ze wenkte de kleine kater om haar te volgen iets dieper de den in, waar alle plantjes en blaadjes en kruiden en besjes nog door elkaar heen lagen. Hoogtijd om op te ruimen, hopelijk zou ze met zijn gezelschap niet in slaap vallen. De poes schoof een hoopje jeneverbessen en bramenbladeren die ze eerder had verzameld naar hem toe, plantjes die niet al te lastig uit elkaar te halen waren. "Zou jij de besjes en de blaadjes op aparte hoopjes willen leggen voor mij?" vroeg ze hem vriendelijk, waarna ze nog één laatste keer de slaap uit haar ogen probeerde te wrijven en zelf dat wat moeilijker te onderscheiden plantjes nam en begon te sorteren. "Hoe vind je het om apprentice te zijn, Falconpaw?"
|
| Onderwerp: Re: Edge of glory do 22 aug 2019 - 22:34 | |
| Hij kon soms echt over de meest simpele taakjes enthousiast zijn, een van zijn goede punten noemde hij het maar, zolang hij maar anderen blij ermee kon maken. Hij deed liever iets voor een ander dan dat hij ietsvoor zichzelf deed en dat was ook wel te merken ook. "Oh nee hoor! Je bent meer dan welkom Falconpaw, bedankt," klonk er spinnende van de poes af, waardoor hij ietwat trots glimlachte. Hij was blij dat hij kon helpen! En al helemaal blij als Routnose ook blij was en hij een goede job had verricht! Ze wenkte hem mee, dieper de den in. Hij had de den nog nooit echt goed vanbinnen bekeken, hij was hier nog nooit echt geweest. Gelukkig maar, want zo ver hij wist was hij gewoon een gezonde, jonge man. Eenmaal aangekomen bij een hoop plantjes - hij had geen idee wat voor plantjes dit waren- stopte ze met lopen. "Zou jij de besjes en de blaadjes op aparte hoopjes willen leggen voor mij?" Oh! Dat kon hij wel. Dat was een duidelijk verschil voor hem, als hij dat niet kon, kon hij maar beter nooit meer helpen hier! "Natuurlijk, Routnose!" snorde hij blij tegen de medicine cat, waarna hij voorzichtig één voor één de blaadjes eruit probeerde te vissen met zijn mond. Hij wilde de besjes niet pletten en al helemaal niet in zijn mond opeten. "Hoe vind je het om apprentice te zijn, Falconpaw?" Hij keek even op van zijn werk, maar over een antwoord hoefde hij niet lang na te denken! "Leuk!" spinde hij blij tegen haar. Hij wist niet of zij ook ooit eerst was begonnen als een apprentice zoals hij, maar ze moest vast hetzelfde idee hebben gehad toen ze eindelijk de nursery mocht verlaten! "Burnetbliss is een hele goede mentor, ze leert me echt heel veel! En het territorium is mooi! Nog mooier dan alle verhalen doen klinken." sprak hij blij terwijl hij voorzichtig een besje weg tikte van de hoop voor een nieuw stapeltje, ditmaal voor de besjes. Hij wilde ze niet in zijn mond hebben, dat ging hij niet gokken, ook al wist hij wel dat Routnose hem niet de gevaarlijkste besjes ooit zou hebben gegeven. "Wat doen deze besjes, Routnose?" besloot hij met een nieuwsgierige glans in zijn ogen te vragen. Wie weet onthield hij het wel! En kon hij ooit een keer extra besjes meenemen voor Routnose terwijl hij buiten was!
|
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Edge of glory di 1 okt 2019 - 1:32 | |
|
Ze keek met een tevreden glimlach toe hoe het rode katertje uiterst voorzichtig aan het werk ging. Ook zij ging aan de slag, stiekem blij dat hij er was. Routnose werd altijd heel erg meegesleurd door de emoties van anderen. Niet altijd handig, maar wanneer er dan zo'n vrolijke, enthousiaste knul naast je zat was dat zeker een positief iets. Ze vroeg hem hoe het was om apprentice te zijn, wetend dat Amberstorm waarschijnlijk niet de fijnste moeder was om mee in de nursery te zitten voor 6 manen lang. "Burnetbliss is een hele goede mentor, ze leert me echt heel veel! En het territorium is mooi! Nog mooier dan alle verhalen doen klinken." Oh, Burnetbliss was zijn mentor? Routnose slikte wat afwezig en plette toen perrongelijk een besje. Oeps. Gelukkig leek Falconpaw blij te zijn met de flame point als mentor, wat hopelijk betekende dat ze vriendelijker was tegen hem dan ze de laatste tijd tegen Routnose zelf was geweest. De poes schudde het van zich af. Dat waren haar eigen problemen. "Mooizo! Het territorium is ook prachtig," snorde ze, blij om hier weer te zijn na die journey. "Wat doen deze besjes, Routnose?" vroeg hij nieuwsgierig. De poes haar mondhoeken trokken kort even omhoog. "Oh, dit zijn jeneverbesjes, ze zijn super handig en helpen bijvoorbeeld tegen, ehm, buikpijn, maar kunnen ook zowel kracht geven als een kat kalmeren wanneer dat nodig is," legde ze uit, waarna ze de helft van het net door haar geplette besje naar Falconpaw schoof. "Je mag proeven als je wilt, deze is toch al kapot en smaakt best lekker," een dergelijk kleine dosis zou hem weinig doen. Allicht iets meer energie geven later op de dag, maar daar zou Burnetbliss vast wel mee om kunnen gaan.
|
| Onderwerp: Re: Edge of glory ma 7 okt 2019 - 1:36 | |
| Hij vond het heerlijk dat hij eindelijk zoveel vrijheid had. En dat hij ook nog een hele goede mentor had gekregen... ja nee daar was hij echt super blij mee! Vooral omdat de poes ook.. banden had met zijn familie, met zijn vader, die hij zelf nooit had mogen leren kennen omdat deze was overleden voor zijn geboorte. "Mooizo! Het territorium is ook prachtig," snorde de poes, waarop hij instemmend knikte, ookal had hij echt letterlijk hiervoor gezegd dat het territorium mooi was, maar dit was gewoon een extra bevestiging dat hij het territorium écht heel erg mooi vond!! Vervolgens vroeg hij aan Routnose wat de besjes waren die hij aan het sorteren was, wat natuurlijk ergens belangrijk was maar ook erg interessant om te weten! Hij wilde niet per ongeluk dood gaan aan zijn besjes oops. "Oh dit zijn jeneverbesjes, ze zijn super handig en helpen bijvoorbeeld tegen, ehm, buikpijn, maar kunnen ook zwel kracht geven als een kat kalmeren wanneer dat nodig is," sprak de poes, waarop hij even begrijpend knikte. Dat zou hij proberen te onthouden! De poes schoof een half geplette bes naar hem toe en hij knipperde even naar haar. "Je mag proeven als je wilt, deze is toch al kapot en smaakt best lekker," Dat hoefde je Falcon geen twee keer te vertellen. Als er iets is wat hij kon proberen, ja, dan zou hij dat ook gewoon doen ook. Niet alleen dat, als Routnose hem vertelde dat het veilig was, dan geloofde hij haar met al zijn kracht. Want Routnose was niet voor niets medicine cat! Hij likte het besje voorzichtig van de grond af, wat opzich niet heel erg handig was, want daarmee kreeg hij ook een beetje aarde mee, maar!! Routnose had gelijk. Deze besjes smaakten heerlijk. Hij maakte een 'hmmm' geluid terwijl hij het weg slikte en keek de poes met een brede glimlach aan. "Dat smaakt echt heerlijk!" sprak hij met een brede glimlach tegen de poes. Ze loog zeker niet, met dat de besjes lekker smaakten. "En waarvoor zijn de blaadjes dan? Doe je die op de wonden??" het arme kind had geen idee waar hij over praatte. Hij wist echt niks van medicijnen of kruiden af. Als je hem een besje gaf wat hem dood kon laten gaan dan so be it want hij zou het nog gewoon opeten ook. |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Edge of glory ma 14 okt 2019 - 22:25 | |
|
Falconpaw inhaleerde zo'n beetje het besje, waardoor de jonge medicine cat zachtjes moest gniffelen. Toch baarde het haar ergens ook zorgen over hoe makkelijk hij het besje aan nam van haar. Ze ging er vanuit dat het kwam omdat hij wist dat ze een betrouwbare medicine cat was, maar toch. "Dat smaakt echt heerlijk!" ze gunde hem een glimlach en een knipoog. "Ja hé? Maar niet stiekem meer pakken hoor!" plaagde ze hem vriendelijk. Falconpaw leek haar een brave jongen, ze zag hem er niet voor aan om stiekem haar besjes voorraad te plunderen, maar toch. "Oh, en beloof me dat je nooit besjes van vreemden aanneemt of zelf besjes plukt die je niet kent, oké? Sommige kunnen giftig zijn," waarschuwde ze hem vriendelijk doch dringend. Ze kon zich niet inbeelden dat iemand ooit zo ziek zou zijn giftige besjes aan kinderen te geven, maar sommige besjes leken zo op elkaar dat je dan perrongelijk nog wel eens de verkeerde op kon eten, als je niet haarfijn het verschil wist. "En waarvoor zijn de blaadjes dan? Doe je die op de wonden??" ze lachte zachtjes, maar haar vermoeidheid was terug te zien in de grote geeuw die ze niet kon onderdrukken. "Oh, ehm, dat zijn bladeren van een bramenstruik. Ze helpen vooral tegen bijensteken, maar kunnen ook helpen tegen keel ontstekingen of andere infecties in je mond," legde ze geduldig uit. "Ik ga binnenkort wat honing halen, dus dan zal ik deze wel nodig hebben," gniffelde ze.
|
| Onderwerp: Re: Edge of glory wo 30 okt 2019 - 0:21 | |
| Deze jongen was toch zo goedgelovig. Misschien was het omdat hij nog nooit het 'kwade' in katten had gezien, misschien was het omdat hij zo in elkaar zat of misschien was het omdat dit Routnose was en hij haar vertrouwde. Maar hij at het besje alsof het een prooi was op de prooistapel. Toen hij verklaarde dat het heerlijk smaakte kreeg hij een glimlach en een knipoog toegestuurd van de medicine cat. "Ja hé? Maar niet stiekem meer pakken hoor!" klonk er plagerig van de poes af, waarop hij even een gespeelde uitdagende blik naar de poes stuurde. "Nou-! Misschien vind ik ze wel zó lekker!" sprak hij even met een brede, plagende glimlach om duidelijk te maken dat hij het niet meende... of misschien wel? Nee, grapje. Hij zou niet meer van de medicine cat af pakken dan dat ze bereid was hem te geven. "Oh, en beloof me dat je nooit besjes van vreemden aanneemt of zelf besjes plukt die je niet kent, oké? Sommige kunnen giftig zijn," Hij keek even naar de poes en knikte even. Dat klonk wel logisch, maar hij was blij dat ze het hem uitlegde. "Ik zal van niemand anders besjes aannemen behalve van jou en Lizardpath." beloofde hij plechtig aan de poes. Hij had ook geen idee namelijk wie de medicine cats en apprentices waren van de andere clans, dus die waren ook vreemden! Dus van hen mocht hij het ook niet aannemen. Dat was wel duidelijk nu. Zijn volgende vraag ging over de blaadjes die hij moest scheiden van de besjes, want die konden ook iets toch? Of waren het gewoon saaie blaadjes? Ze lachte zachtjes op zijn woorden, waarna een grote geeuw ontsnapte aan de poes. "Oh, ehm, dat zijn bladeren van een bramenstruik. Ze helpen vooral tegen bijensteken, maar kunnen ook helpen tegen keel ontstekingen of andere infecties in je mond," Legde Routnose hem rustig uit. Hij knikte even begrijpend maar keek haar even twijfelachtig aan. Niet om de blaadjes, dat was hem duidelijk, maar hij wilde haar niet storen als ze zo moe was!! Als ze moe was moest ze gewoon gaan slapen! "Ik ga binnenkort wat honing halen, dus dan zal ik deze wel nodig hebben," klonk er gniffelend van de poes af, waarop hij haar met grote ogen aan keek. Het leven van een medicine cat was nog gevaarlijk ook! Dat ze zoveel over had voor de clan! "Ik hoor altijd dat honing heel lekker is!" sprak hij met een brede glimlach terwijl hij zo goed mogelijk zijn taak deed om alles te scheiden. Hij moest natuurlijk niet zijn taak vergeten! Want anders hielp hij Routnose totaal niet! Misschien kon ze hierna gaan slapen nadat hij haar had geholpen met het stapeltje?? De laatste taak van haar lijstje af kunnen schrapen waardoor ze rust kon krijgen. "Ik kan anders mee gaan om honing te halen?? Dan kan je meer honing mee krijgen dan als je alleen gaat!" en kon hij misschien een heeeeeeeeel klein beetje honing proeven? Hihi. OOC: 200 rp posts <3 |
The fairest of all stars
| |
| Onderwerp: Re: Edge of glory do 7 nov 2019 - 1:06 | |
|
Tja, dat soort snoepjes waren soms een beetje gevaarlijk. Routnose had die fout al eens eerder gemaakt en keek ook even wat bezorgd toen Falconpaw er een grapje over maakte, maar zijn glimlach stelde haar gerust... Voor nu. Gelukkig moesten katten altijd eerst langs haar nest sluipen voordat ze bij de kruiden voorraad kwamen, en ze sliep best wel licht hoor! "Ik zal van niemand anders besjes aannemen behalve van jou en Lizardpath." De medicine cat snorde tevreden bij die woorden, omdat hij ze met heel zijn hart leek te zeggen. "Mooi zo!" ze geloofde niet dat katten hem ooit zouden willen vergiftigen, maar sommige besjes leken ontzettend op elkaar en iedereen kon zich wel eens vergissen. Behalve zij, dan, want dat zou pas echt problemen veroorzaken. Routnose vertelde over de braambladeren en alles waar ze mee bezig waren, wat Falconpaw razen interessant leek te vinden. Om eerlijk te zijn was de poes best moe, en zijn vrolijke vragen bijhouden was niet al te makkelijk. Toch was ze blij dat hij er was en waardeerde zijn belangstelling. Hij kon ook niet weten hoe ze zich voelde, dat hoefde ook niet - het was slechts een kind. "Ik hoor altijd dat honing heel lekker is!" uh-oh, dat had hij inderdaad goed gehoord. Routnose knikte voorzichtig, omdat ze al zo'n voorgevoel had wat er nu zou komen door de fonkelende blik in zijn blauwe ogen. "Ik kan anders mee gaan om honing te halen?? Dan kan je meer honing mee krijgen dan als je alleen gaat!" ze trok even twijfelend met haar oor. "Uhm...." ze kon het haast niet over haar hartje verkrijgen nee te zeggen tegen zijn blauwe oogjes, maar of hem mee nemen nou wel zo een slim plan was... "Nou kijk Falconpaw, ik vind het echt super lief, maar als je niet precies weet hoe je het moet doen, kan je héél naar gestoken worden door de bijen... Dus ik weet niet zeker of het zo een slim idee is, snap je?"
|
| Onderwerp: Re: Edge of glory do 7 nov 2019 - 19:37 | |
| Toen hij een grapje maken dat hij de besjes misschien wel zó lekker vond keek de poes hem even bezorgd aan, maar dat was maar heel even hoor! Vervolgens beloofde hij plechtig aan de poes dat hij van niemand anders besjes zou aannemen. Alleen van haar en Lizardpath! Want dat waren twee katten die hij kon vertrouwen daarmee, de rest was niet te vertrouwen! Vooral als Routnose hem vroeg daarover, zou hij er extra voorzichtig mee zijn! Het was immers niet de bedoeling dat hij iets verkeerds binnen zou krijgen. Stel je voor dat hij er dood aan kon gaan! Dat kon toch niet?? Daar waren toch geen besjes voor? Hij hoopte van niet tenminste. "Mooi zo!" klonk er van Routnose af, waarop hij trots naar haar keek. Hij was blij dat hij haar zo tevreden kon maken met zijn belofte. Nu was het al helemaal iets wat hij niet kon verbreken! Hij luisterde aandachtig naar het verhaal over de braambladeren. Misschien als hij het goed kon onthouden kon hij het in een noodsituatie zelf ook gebruiken! Maar alleen in noodsituaties natuurlijk, anders zou hij altijd naar Routnose of Lizardpath stappen. Maar ja, toen liet Routnose het magische woord vallen. Honing. En daar had hij meerdere katten over horen praten, apprentices vooral, dat honing erg lekker was. Toen hij sprak dat hij hoorde dat honing erg lekker was knikte Routnose voorzichtig. Dus toen sprak hij dat hij wel mee kon om honing te halen! Hij zou het geen probleem vinden en dan kreeg Routnose ook meer mee! Routnose trok twijfelend aan haar oor bij die woorden en een "Uhm...." kwam er uit haar bekje terwijl Falconpaw haar hoopvol aan keek. "Nou kijk Falconpaw, ik vind het echt super lief, maar als je niet precies weet hoe je het moet doen, kan je héél naar gestoken worden door de bijen... Dus ik weet niet zeker of het zo een slim idee is, snap je?" Hij knikte even begrijpend, maar Falcon zou Falcon niet zijn als hij niet een loophole zou vinden. "Maar ik kan mee gaan! Dan blijf ik staan waar je wilt dat ik sta. Dan kan jij de honing eruit halen en dan help ik met mee terug brengen! Dan kan je nog meer honing mee nemen naar het kamp!" sprak hij met een brede glimlach tegen haar. Hij kon echt wel helpen! En hij zou niet in de weg lopen! "Ik zal blijven staan en alleen dingen doen als je het van me vraagt! Echt!" vervolgde hij met bijna een smekende glimlach op zijn gezicht. En misschien, heeeel misschien wilde hij er ook een beetje van snoepen. Een heeeeeel klein beetje natuurlijk. |
| | | | Onderwerp: Re: Edge of glory | |
| |
| | | |
| Permissies van dit forum: | Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
| |
| |
| |